Na stronie znajdują się 43 osoby: 1 użytkownik (zyziu) oraz 42 gości

Giampaolo Pazzini

Czy jest to napastnik na miarę Interu Mediolan ??
w mojej subiektywnej opinii nie bo jest po prostu za słaby.(wręcz drewniany)

Nigdy nie byłem zwolennikiem tego transferu dlaczego ??

Bo znam tego zawodnika doskonale.Fiorentina: gdy tylko w klubie było 2 innych dobrych napastników Pazzo siadał na ławkę rezerwowych.Najpierw nie dawał rady wygryźć kogoś z dwójki Miccoli,Rigano a w kolejnym sezonie na ławkę posadził go
Luca Toni.Dwa sezony spędził na ławce rezerwowych.Na ławce siedział również w 3 sezonie a w ataku Fiorentiny grali Mutu i Toni.
W kolejnym sezonie, po odejściu Luki Toniego
nie było już konkurencji wiec Pazzini w końcu wskoczył do pierwszej 11 i strzelił 9 bramek co przy 17 bramkach Mutu wygląda raczej blado
skończył się sezon i latem Fiorentina sprowadziła konkurencje w postaci Alberto Gilardino i co się stało ? Pazzini znowu usiadł na ławkę rezerwowych,niezadowolony ze swojej sytuacji w klubie
uciekł zima do Sampdorii nawet nie podjął rywalizacji z dwójką
Mutu,Gilardino.W Sampdorii konkurencji w ataku nie było wiec
grał w 1 składzie obok Cassano,strzelał sporo bramek ale,jestem pewien że gdyby tylko do klubu przyszedł inny dobry napastnik
To Pazzo ponownie usiadł by na ławce.
Po przygodzie z Sampdoria przyszła pora na Inter,Pazzini zadebiutował
w meczu z Palermo wchodząc z ławki rezerwowych i strzelając 2 bramki w wgranym 3-2 meczu(bramka na 3-2 padła z karnego po faulu na Pazzo)
już po swoim debiucie Pazzini stał się idolem dla większości kibiców Interu.
Sezon w Interze zakończył z ogólną liczbą 11 bramek w 20 meczach.
Kibice Interu się w nim zakochali a Pazzini stał się nietykalny.....
kibice zaczęli pisać że jest to świetny napastnik,świetnie gra głową itp.
dla mnie zawsze był to średni napastnik a,jego gra głową jest całkiem dobra ale,do świetności to mu bardzo daleko i śmieszą mnie opinie typu
"Pazzini jest jednym z najlepszych napastników jeśli chodzi o gre głową"
Porównania do Vieriego czy Inzaghiego też są śmieszne bo ten pierwszy był od Pazzo zdecydowanie lepszy a ten drugi był jak "Forest Gump"
Prawda jest taka że Pazzini do Interu przeszedł tylko dlatego że Milito był wiecznie połamany i bez formy.
W pierwszym składzie gra tylko dlatego że nie ma
konkurencji.Stawiając go przy poprzednich napastnikach Interu: Eto'o,Ronaldo
Vieri,Cygan,Milito...to Pazzo wygląda bardzo blado.W obecnym sezonie Pazzini gra fatalnie Inter rozegrał już 10 meczy w "SA" a Pazzo strzelił tylko 1 bramkę.Być może czas odejść do słabszego klubu ??Parma,Genoa a może powrót do
Fiorentiny ??lepiej nie bo przy Joveticiu i Gilardino
mógł by trafić na ławkę rezerwowych.

PS.Inter powinien sprzedać Pazzo i kupić zdecydowanie lepszego napastnika.
Dodał: Nieznany || Data: 26.11.2011 04:24
Komentarzy: 42

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
#42 Autor: Adriano_forever [05.12.2011 22:41]
ProfilProfilProfil
Pomidor!!
#41 Autor: Klinsi64 [03.12.2011 11:25]
ProfilProfilProfil
wreszcie mogę dodać komenta do tego jakże interesującego wątku :D Pazzini w zeszłym sezonie trafiał wszystko,bo cały Inter był w nieco wyższej formie(stąd również dobra gra mojego pupila Nagatomo) w przerwie letniej Pazzo się ożenił ;) Gasp przestał na niego stawiać i
forma solidnego europejskiego snajpera zniknęła,choć jestem pewny że nie na zawsze :) zgadzam się że nie jest on napastnikiem kompletnym,brakuje mu dryblingu i kreatywności,chociaż czasem potrafi niekonwencjonalnie odegrać :D co do jego gry głową , poza polem karnym przegrywa pojedynki z zazwyczaj wyższymi o 10 cm stoperami(łatwiej jest atakować piłkę przodem ;) ) w szesnastce gdzie liczy się spryt i refleks jest bardzo niebezpieczny :D
#40 Autor: des [01.12.2011 23:39]
ProfilProfilProfil
Ludzie, co Wy gadacie :D Nie powinnismy go sprzedac, tylko kupic kogos kreatywnego do pomocy, kto by umial mu dograc/dorzucic. Lub stawiac na Cou/Alvareza, bo maja nieprzecietne podanie. ALe musza sie dalej rozwijac.
#39 Autor: Kaamilos1908 [01.12.2011 14:17]
ProfilProfilProfil
zgadzam się , ale myślę że jako zmiennik Zarate lub Forlana jest ok...Najlepszym rozwiązaniem byloby poczekać do końca wypożyczenia Zarate i wtedy go sprzedać lub wymienić za Zarate...
#38 Autor: fmlyhm [29.11.2011 22:18]
ProfilProfilProfil
Ja akurat byłem przeciwko transferowi Pazziniego, ale po krótkim czasie uderzyłem się w pierś i przyznałem, że to wysokiej klasy zawodnik. Sprzedaż Pazzo to strzał w kolano. Ktoś już napisał, że jest to zawodnik całkowicie uzależniony od pomocników i bocznych obrońców - zdecydowanie się zgadzam. I przy okazji powiedzcie kto mu może dograć dobrą piłkę? Nagatomo, Zanetti?
#37 Autor: darek05 [28.11.2011 14:19]
ProfilProfilProfil
A ja będę bronił Pazzo, ponieważ jest to zawodnik u nieprawdopodobnym instynkcie oraz doskonałej główce. Ale jak ma wykorzystać swoje atuty, jeżeli w połowie meczy nie ma Maicona i Sneijdera co jest równoznacze z tym, że nie ma kto mu dograć dokładnej piłki ? Bo wrzutek Nagatomo niestety nie da się wykorzystać. A jak widzieli wszyscy we wczorajszym meczu ze Siena, pchaliśmy się Japońcem w każej akcji ;]

Nie ma co oczekiwać od Pazzo gry z klepy i dryblingu.. niesteety to nie ten typ zawodnika. Ale jeżeli zacznie dostawać dobre piłki będziemy mieli z niego jeszcze sporo pociechy :) )

Pzdr
#36 Autor: mecen [27.11.2011 19:34]
ProfilProfilProfil
Zgadzam się z felietonem w 100%. Mam identyczne odczucia jak VVujek.
#35 Autor: Odin91 [27.11.2011 14:55]
ProfilProfilProfil
#30 pisałem o podobnej charakterystyce, czyli: podanie do nogi, gol. Klasa zawodników to już inna bajka.
#34 Autor: Nieznany [27.11.2011 13:47]
#33
Jeśli chodzi o lepszego napastnika to można by ułożyć długa listę.

Dosyć taniego ?? Nigdy nie wiadomo ile klub będzie chciał za swojego zawodnika dopóki nie złoży się zapytania wiec nie mogę w tym wypadku wymienić żadnego zawodnika i powiedzieć że będzie dosyć tani.

Taki który się sprawdzi w Serie A ?? tu też nigdy niema pewności nawet jakby kupić kogoś z Serie A nie mamy pewności czy się sprawdzi u nas.
#33 Autor: des [27.11.2011 12:57]
ProfilProfilProfil
@ #25 #28 calkowicie się zgadzam. Nie gloryfikuję Pazzo, jestem swiadom jego wad. Często stoi i czeka długo na podanie, sam rzadko rozgrywa i w tym elemencie jest słaby. Ale jako napastnik do wykańczania akcji jest świetny wg mnie. Ma dość dobry strzał, świetnie gra głową (nie jego wina, że dorzucić nikt nie umie. Nagatomo wrzuca na wysokości 1m, to ciezko to z głowki uderzyc), ma instynkt. Niestety, jego gra jest niesamowicie uzalezniona od pomocnikow, czy drugiego napastnika. Jak mu nikt nie stworzy sytuacji, to nie strzeli. W poprzednim sezonie w 17 meczach strzelil 11 bramek (w wielu meczach gral tylko 45min!). Dorobek mial swietny. W Sampie, ktora ogolnie nie miala wielu mistrzow w skladzie ładował niesamowicie. I jakie ma tu znaczenie, czy mial tam konkurencje czy nie? Rozwinal sie tam niesamowicie i wg mnie jest naszą przyszłością, pod warunkiem, że gra całej druzyny się poprawi.
#32 Autor: sampam [26.11.2011 23:57]
ProfilProfilProfil
Pazzini zly? Dajcie lepszego od niego, dosyc taniego i ktory sprawdzi sie w Serie A.
#31 Autor: Michuj [26.11.2011 23:48]
ProfilProfilProfil
No nie wiem czy dzisiejszy Inter jest az taki dobry ze Pazzini jest za slaby na ta druzyne.
#30 Autor: IM99 [26.11.2011 22:43]
ProfilProfilProfil
Co z tego, że nie miał konkurencji z Sampie, skoro strzelał tam jak szalony?
#29 Autor: NaZawszeInter [26.11.2011 22:26]
ProfilProfilProfil
#27 do Crespo podobny ? Crespo byl mistrzem na swojej pozycji nie mial sobie rownych nie stal tylko i wylacznie w miejscu jak Pazzini. Crespo szukal swoich okazji i je wykorzystywal. Najlepszy napastnik swiata !
#28 Autor: NaZawszeInter [26.11.2011 22:11]
ProfilProfilProfil
wrescie ktos potwierdzil moje zdanie ;D Pazzini jest bardzo slabym napastnikiem i zamiast kupowac takich graczy jak Pazzini lepiej sie skupic na takim Soldado ktory jest swietny i dotego Valnecia pozbywajaca sie gwiazd by wyjsc z dlugow pewnie by go bez problemu sprzedala za ta cene za ktora przyszedl Pazzini
#27 Autor: hQ [26.11.2011 21:59]
ProfilProfilProfil
W sparingach prezentował się wybornie. Wydaje mi się, że trochę z niego zeszła chęć do gry po tym jak Gasper ciągle stawiał na pupilka Diego. Teraz doszła zmiana taktyki + słaba forma kolegów, a jak wiemy Pazzo żyje z podań innych. Obecnie w Interze tylko Wesley i Maicon (nie licząc rzadko grającego Alvareza i Coutinho) potrafią trafić go piłką w głowę. Zaryzykuję stwierdzenie, że jakby wsadzić Pazziniego w miejsce Falcao w zeszłorocznej drużynie Porto, to pewnie strzeliłby tyle bramek co Kolumbijczyk. Nie ogarniam czemu się przyczepiłeś do Pazziniego, naprawdę :) .
#26 Autor: Odin91 [26.11.2011 21:18]
ProfilProfilProfil
A, chciałbym dodać, że Pazzo, oczywiście, nie powinien być sprzedany - to zawodnik na lata, podobna charakterystyka co Vieri czy Crespo, a nawet trochę Milito.
#25 Autor: Odin91 [26.11.2011 21:16]
ProfilProfilProfil
#25, a ja podtrzymuję, Pazzini nie jest w formie. Owszem, jest to napastnik typu "dostaje podanie, jest bramka", ale on jest cieniem samego siebie sprzed pół roku, to widać gołym okiem. Nie chodzi o taktykę, ta się diametralnie nie zmieniła. On najzwyczajniej w świecie, tak jak pół składu, nie jest w dobrej formie. Podobnie jest z Milito(chociaż, o dziwo, z meczu na mecz gra coraz lepiej) i Forlanem. Nie wiem, może Gasperini zawalił przygotowania do sezonu, bo nie umiem inaczej odpowiedzieć na pytanie: dlaczego pół składu nie jest w formie ?
#24 Autor: Drago194 [26.11.2011 20:40]
ProfilProfilProfil
Problemem Pazzo nie jest to że nie ma formy czy umiejętności. To jest napastnik typu dostaje podanie i ładuje na bramkę, to nie jest drybler ani człowiek od wypracowywania sobie i innym sytuacji. Wracając do pierwszego zdania, problemem Pazzo jest gra naszej pomocy która dawno nie była w tak złej formie, gdybyśmy mieli powiedzmy jeszcze ze dwóch skrzydłowych i jednego klasowego środkowego do asekuracji Wesa to Pazzo spokojnie strzelałby po 2 - 3 bramki na mecz.
#23 Autor: sampam [26.11.2011 16:45]
ProfilProfilProfil
Nikt racjonalnie myslacy nie uwaza Pazzo za wybitnego napastnika.Ten pilkarz nie jest wszechstronny,ale gdyjest w formie wywiazuje sie ze swoich zadan nalezycie, dlatego trudno uwazac go za slabego gracza.
<< Poprzednia 1 Następna >>

Inter Mediolan | Manchester United | Borussia Dortmund | Chelsea Londyn | mecze na zywoPszów | angielski Rydułtowy | Katalog stron | PSG | Manchester City