Ulubiony film
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 7 cze 2004, 16:05
- Lokalizacja: Nowe Miasto
Odp: Ulubiony film
Najlepszy film jaki widziałem to Pulp Fiction. To jest po prostu arcydzieło
Forza Inter!!
-
- Posty: 1299
- Rejestracja: 10 cze 2004, 10:12
- Lokalizacja: Poznań
Odp: Ulubiony film
Moje filmiki to : American Pay 1 i 2 , Wieczny Student, Euro Trip, Kompania Braci, Byliśmy Żołnierzami, Waleczne Serce i duuużo jeszcze bym wymieniał.
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 2 lut 2004, 19:50
- Lokalizacja: Chorzów
Odp: Ulubiony film
Wszystkie części Władcy pierścieni i Asterix i Obelix misja Kleopatra. Normalnie płakałem ze śmiechu
Odp: Ulubiony film
no fakt władca pierscieni byl zajefajny A zreszta How Jigh tez tyle jaest super filmow hehe... Ale z władcy pierscieni chyba 2 esc najlepsza 1 fajna, ale brakowalo takiej wielkiej bitwy, trzecia koncowka sie zbyt dluzyla!
-
- Posty: 289
- Rejestracja: 14 mar 2004, 20:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: Ulubiony film
ja przed chwilą skończyłem oglądać piłe... Miałem iść na to do kina, ale patrze-mój brat jush to ma więc załączyłem sobie i obejrzałem. Naprawde świetny film Zakończenie nieprzewidywalne... POLECAM !
Odp: Ulubiony film
Horror czytalem dzis o nim recenzje i wlasnie tez planuje kino albo poporstu pozycze od kogos heh
Odp: Ulubiony film
HEHEH NO JA WLASNIE TESH ZASYSAM :p A RACZEJ BEDE ZASYSAL BO MI SIE JUSH LIMIT SKACZYL I KIJOWO IDZIE ALE OD NOWEGO MIECHA SCIAGNE W JEDEN DZIEN TO BEDE MIAL ;D SCIAGNE JESZCZE TEKSANSKA MASAKRA I KLATWA ;]
Add by Admin: Wyłącz CAPS-LOCK'a
Add by Admin: Wyłącz CAPS-LOCK'a
Odp: Ulubiony film
Cieżko jest wybrać ten ulubiony więc wypisze te które warto obejżeć:
-Mechaniczna pomarańcza (klasyka)
-Das Experiment (jeden z lepszych europejskich filmów)
-Lista Shindlera (obok tego filmu nie można przejść obojętnie)
-Requiem for a dream (wbija w fotel,wspaniała muzyka)
-Pulp Fiction (Tarantino )
-Skazani na Shawshank
Z niedawno obejżanych to polecam :
-Piła
-Marzyciel (chciałbym żeby dostał oscara za najlepszy film)
-Za wszelką cene
-Mechaniczna pomarańcza (klasyka)
-Das Experiment (jeden z lepszych europejskich filmów)
-Lista Shindlera (obok tego filmu nie można przejść obojętnie)
-Requiem for a dream (wbija w fotel,wspaniała muzyka)
-Pulp Fiction (Tarantino )
-Skazani na Shawshank
Z niedawno obejżanych to polecam :
-Piła
-Marzyciel (chciałbym żeby dostał oscara za najlepszy film)
-Za wszelką cene
Odp: Ulubiony film
2 najlepze filmy dla mnie to Wściekłe Psy(widzialem 12 razy) i Pulp Fiction(widzialem 7 razy).Tarantino rzadzi i raczej nikt nic lepszego szybko nie nakreci(nawet Tarantino).te fimy moge ogladac w kolko a i takmi sie nigdy nie nudza.ale juz na przyklad Kill Bill 1 i 2 mi sie nie bardzo podobaly.polecam tez wszytskie
filmy z Johnny Depp-em.gosciu jest niesamowity.szczegolnie Las Vegas Parano,Piraci z Karaibów,From Hell,9-te Wrota.acha i jeszcze warto zobaczyc Efekt Motyla,Requiem Dla Snu i Mechaniczna Pomarancze.to by bylo na tyle.
filmy z Johnny Depp-em.gosciu jest niesamowity.szczegolnie Las Vegas Parano,Piraci z Karaibów,From Hell,9-te Wrota.acha i jeszcze warto zobaczyc Efekt Motyla,Requiem Dla Snu i Mechaniczna Pomarancze.to by bylo na tyle.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
Mnie bardzo podoba sie " Lost in translation " ( Miedzy slowami ) ktory widzialam juz z 20 razy
Odp: Ulubiony film
Ja jestem maniakiem w ogladaniach Filmow poprostu uwielbiam duzo moje oczy widzialy i nie jestem w stanie powiedziec ktory to film jest moim ulubionym
- [1997] Donnie Brasco (Al Pacino, Johny Deep)
- [1972] The Godfather (Al Pacino, Marlon Brando)
- [1974] The Godfather II (Al Pacino, Robert De Niro)
- [2004] Zło (Evil) Ondskan
- [2004] Za Wszelka Cene
- [2004] Saw
- [2004] W strone morza
- [2004] Pan od muzyki
- [2004] Trauma (sredni ale moze byc)
- [2004] The Grudge (sredniak)
- [2004] Kandydat (swietne kino z Denzelem Washingtonem)
- [2004] Egzorcysta: Poczatek
- [2004] The Village (swietna muzyka)
- [2004] Paparazzi (ujdzie)
- [2004] Oldboy (wstrzasnal mnie)
- [2004] Mama na obcasach (dobra komedia)
- [2004] Man on Fire ( kolejny dobry film z Denzelem Washingtonem)
mowie wam tego mam mnustwo ;] wiem ze nie wypisalem jeszcze innych swietnych filmow bo w pamieci sie nie mieszcza
kilka co sie dobrze zapowiadaja
[2005] The RING 2
[2005] Mechanik
[2005] 13 dzielnica
[2005] Królestwo Niebieskie
[2005] Boogeyman
[2005] Cave
[2005] Siła strachu (brat ogladal ale mowil ze nie zbyt dobry...jak by ktos mial watpliwosci gdzie ogladal to mowie ze za granica)
[2005] Constatntine
[2005] Mean Creek
[2005] Dark Water
[2005] Alone In The Dark
[2005] Cinderella Man
[2005] White Noise
[2005] The jacket
te filmy co wymienilem to widzialem wszytskie zwiastuny i wydaja mi sie warte do poogladania to jeszcze tez zalezy od gustu
- [1997] Donnie Brasco (Al Pacino, Johny Deep)
- [1972] The Godfather (Al Pacino, Marlon Brando)
- [1974] The Godfather II (Al Pacino, Robert De Niro)
- [2004] Zło (Evil) Ondskan
- [2004] Za Wszelka Cene
- [2004] Saw
- [2004] W strone morza
- [2004] Pan od muzyki
- [2004] Trauma (sredni ale moze byc)
- [2004] The Grudge (sredniak)
- [2004] Kandydat (swietne kino z Denzelem Washingtonem)
- [2004] Egzorcysta: Poczatek
- [2004] The Village (swietna muzyka)
- [2004] Paparazzi (ujdzie)
- [2004] Oldboy (wstrzasnal mnie)
- [2004] Mama na obcasach (dobra komedia)
- [2004] Man on Fire ( kolejny dobry film z Denzelem Washingtonem)
mowie wam tego mam mnustwo ;] wiem ze nie wypisalem jeszcze innych swietnych filmow bo w pamieci sie nie mieszcza
kilka co sie dobrze zapowiadaja
[2005] The RING 2
[2005] Mechanik
[2005] 13 dzielnica
[2005] Królestwo Niebieskie
[2005] Boogeyman
[2005] Cave
[2005] Siła strachu (brat ogladal ale mowil ze nie zbyt dobry...jak by ktos mial watpliwosci gdzie ogladal to mowie ze za granica)
[2005] Constatntine
[2005] Mean Creek
[2005] Dark Water
[2005] Alone In The Dark
[2005] Cinderella Man
[2005] White Noise
[2005] The jacket
te filmy co wymienilem to widzialem wszytskie zwiastuny i wydaja mi sie warte do poogladania to jeszcze tez zalezy od gustu
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
drugi post, ale gosc sie wykazal ! nie ma co
-
- Posty: 345
- Rejestracja: 22 sty 2004, 16:45
- Lokalizacja: Zielonka
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
To takie dziadostwo ze szok ;/ Gra tam ten typ z Eurotrip Scotty ale film raczej dla dzieci szukajacych zemsty na koledze ktory ich przesladuje.Film wejdzie w Poslce cos kolo sierpnia w ja widzlaem go juz w dvdrip Nie polecam go.$zaker pisze:[2005] Mean Creek
Odp: Ulubiony film
Nester kto co lubi jednemu sie spodoba zas drugiemu nie tak to juz jest ja z checia obejrze ten film nawet jak bedzi mial negatywne opinie
Odp: Ulubiony film
Ide własnie ogladać Skar Narodów i Poznaj moich rodziców jak wiecie cos o tych flimach napiszcie ok dzieki
-
- Posty: 824
- Rejestracja: 8 sie 2004, 10:45
- Lokalizacja: Poznań
Odp: Ulubiony film
No więc -
BRAVEHEART - zdecydowanie lider moich osobistych wszystkich klasyfikacji, cudowny klimat , genialna rola Gibsona i kapitalna muzyka - fenomanealny
Skazani na Shawshank ---
Milczenie Owiec
Forrest Gump ---
Szeregowiec Ryan ---
Pluton
Siedem ---
Zielona Mila
Phliladelphia ---
Okup
Bez przebaczenia
Matrix
Dobry, zły, brzydki
Lot nad kukułczym gniazdem
Gladiator ---
No, to dla mnie najlepsze filmy ktore podeszły mi na mysl. Te zaznaczone myslinikami to filmy dla mnie szczegolne.
BRAVEHEART - zdecydowanie lider moich osobistych wszystkich klasyfikacji, cudowny klimat , genialna rola Gibsona i kapitalna muzyka - fenomanealny
Skazani na Shawshank ---
Milczenie Owiec
Forrest Gump ---
Szeregowiec Ryan ---
Pluton
Siedem ---
Zielona Mila
Phliladelphia ---
Okup
Bez przebaczenia
Matrix
Dobry, zły, brzydki
Lot nad kukułczym gniazdem
Gladiator ---
No, to dla mnie najlepsze filmy ktore podeszły mi na mysl. Te zaznaczone myslinikami to filmy dla mnie szczegolne.
Odp: Ulubiony film
Mój ulubiony film:
Sami Swoi
Szeregowiec Ryan
Wszystkie Horrory
WSzystkie śmieszne komedie
Sami Swoi
Szeregowiec Ryan
Wszystkie Horrory
WSzystkie śmieszne komedie
-
- Posty: 6531
- Rejestracja: 5 cze 2004, 15:17
- Lokalizacja: Wolsztyn
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
to tak:
Witajcie w Dżungli - uwielbiam gościa grająceho główną rolę
Eurotrip, American Pie 1-2-3, Herold and Kumar go to Whitecastle - po prostu zajefajne komedie
Star Wars - klasyka
Rocky - S. Stallone
Saw - piła
Punisher
król Artur
Władca Pierścieni
Resident evil 2
White Chicks
Dziewczyna z sąsiedztwa
Świt żywych trupów
itd. itp.
A ostatnio podobał mi się:
RAY
Witajcie w Dżungli - uwielbiam gościa grająceho główną rolę
Eurotrip, American Pie 1-2-3, Herold and Kumar go to Whitecastle - po prostu zajefajne komedie
Star Wars - klasyka
Rocky - S. Stallone
Saw - piła
Punisher
król Artur
Władca Pierścieni
Resident evil 2
White Chicks
Dziewczyna z sąsiedztwa
Świt żywych trupów
itd. itp.
A ostatnio podobał mi się:
RAY
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 23 kwie 2004, 10:43
- Lokalizacja: Jaworzno
Odp: Ulubiony film
Ja wlasnie ogladnalem film Piła..wg mnie super A tak ogolnie to ostatnio kupilem sobie dvd z divx i ogladam po 2 filmy dziennie...niedlugo wiec moja encyklopedia filmow sie zwiekszy i wtedy napisze moj ulubiony film 8)
Inter na zawsze !!!
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
W niedziele idziemy do kina na : " Million Dollar baby "
Oskar dla Clinta Eastewooda oraz Morgana Freemana
Oskar dla Clinta Eastewooda oraz Morgana Freemana
-
- Posty: 345
- Rejestracja: 22 sty 2004, 16:45
- Lokalizacja: Zielonka
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
Wlasnie go obejrzalem.Super film.Nawet sie nie zorientowalem ze zlecialo juz te 2 godziny z hakiem. Nie bede zdradzal zakonczenia choc jest ......sinisza pisze:W niedziele idziemy do kina na : " Million Dollar baby "
Oskar dla Clinta Eastewooda oraz Morgana Freemana
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
przekwalifikowalam sie z pilki na tenis ... to moze i z tenisa na box
-
- Posty: 1299
- Rejestracja: 10 cze 2004, 10:12
- Lokalizacja: Poznań
Odp: Ulubiony film
A teraz właśnie na TVN leci jeden z najwybitniejszych filmów w historii kina WŁADCA PIERŚCIENI. Tolkien dziękujemy za tą książkę i spoczywaj na wieki ....
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
ja dziekuje za " Koszmar z ulicy wiazow " ktory wlasnie ogladam
-
- Posty: 1299
- Rejestracja: 10 cze 2004, 10:12
- Lokalizacja: Poznań
Odp: Ulubiony film
Koszmaru z ulicy wiązów bałem się w młodym wieku. Później śmiałem się, że Freddy miał zielono-czerwony sweterek, który był postrzępiony i miał liczne dziury Sweter ten był troszkę za mały
-
- Posty: 2506
- Rejestracja: 18 sty 2004, 13:12
- Lokalizacja: Lublin
Odp: Ulubiony film
Mnie tam zawsze najbardziej straszyło Martwe Zło, a teraz wracam do tego filmu raz na dwa miesiące, tak mi sie spodobał .
Z ostatnich obejrzanych a moze nie wszystkim znanych polecam "Donnie Darko", oczywiscie nie można takze pominac trylogii "Re-Animator"
Z ostatnich obejrzanych a moze nie wszystkim znanych polecam "Donnie Darko", oczywiscie nie można takze pominac trylogii "Re-Animator"
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
[quote=""Michu[PL"]"]Koszmaru z ulicy wiązów bałem się w młodym wieku. Później śmiałem się, że Freddy miał zielono-czerwony sweterek, który był postrzępiony i miał liczne dziury Sweter ten był troszkę za mały [/quote]
to mnie zdziwiles swoja interpretacja zielonego sweterka rzecz jasna
to mnie zdziwiles swoja interpretacja zielonego sweterka rzecz jasna
Odp: Ulubiony film
ostatnie filmy jakie obejrzalem :
[2004] Vinci
[2004] Ladder 49
[2004] Mechanik
[2005] Hide and Seek DvdRip moja perełka 2005 roku
[2004] Córka Prezydenta
dzisaj [2004] Ray Ogladam
[2004] Vinci
[2004] Ladder 49
[2004] Mechanik
[2005] Hide and Seek DvdRip moja perełka 2005 roku
[2004] Córka Prezydenta
dzisaj [2004] Ray Ogladam
-
- Posty: 6531
- Rejestracja: 5 cze 2004, 15:17
- Lokalizacja: Wolsztyn
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
Ray fajny, córka prezydenta słabiutka a Vinci Ladder 49 mam na dysku i mam pytanie : warto oglądać ??$zaker pisze:ostatnie filmy jakie obejrzalem :
[2004] Vinci
[2004] Ladder 49
[2004] Mechanik
[2005] Hide and Seek DvdRip moja perełka 2005 roku
[2004] Córka Prezydenta
dzisaj [2004] Ray Ogladam
a na mechanika czekam z niecierpliwoscią
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 16 cze 2004, 12:05
- Lokalizacja: Como
- Kontakt:
Odp: Ulubiony film
wlasnie wrocilam. Po meczu poszlismy do kina na " Million Dollar baby "
zdaje sie ,ze ktos z was juz go widzial. Mozesz mi powiedziec co myslisz o tym filmie ?
Mnie sie bardzo podobala rola Freemana i Eastewooda. Bokserki tez. Jedno co mi sie nie podobalo to ten caly pesymizm. Nie wystarczylo ,ze zostala sparalizowana, musieli jeszcze wiecej zesmucic i jeszcze i jeszcze , w... no niewiem.... totalna tragedia
ale film oceniam pozytywnie i mysle ,ze aktorzy zasluzyli na oskary
zdaje sie ,ze ktos z was juz go widzial. Mozesz mi powiedziec co myslisz o tym filmie ?
Mnie sie bardzo podobala rola Freemana i Eastewooda. Bokserki tez. Jedno co mi sie nie podobalo to ten caly pesymizm. Nie wystarczylo ,ze zostala sparalizowana, musieli jeszcze wiecej zesmucic i jeszcze i jeszcze , w... no niewiem.... totalna tragedia
ale film oceniam pozytywnie i mysle ,ze aktorzy zasluzyli na oskary