820 25d7e26971cc52f50f3449f04585086f92daf44f

Kolejne włoskie źródło informuje, że latem przyszłego roku Inter Mediolan będzie bardzo aktywny na rynku transferowym. Dzisiejsze wydanie Corriere dello Sport informuje, że Nerazzurri postarają się sprowadzić w swoje szeregi Alexisa Sancheza z Arsenalu.

Chilijczyk zwleka z podpisaniem nowej umowy z Kanonierami, gdyż jest sfrustrowany brakiem ambicji włodarzy obecnego klubu. To według dziennikarzy może być impulsem do działania dla Ausilio. Dyrektor sportowy kontaktował się już z agentem Chilijczyka, żeby dowiedzieć się jakie są wymagania finansowe Sancheza.

Przypomnijmy, że Sanchez już w 2011 roku był mocno łączony z przenosinami do Interu. Ówczesny zawodnik Udinese wybrał jednak Barcelonę i za 26 miliony € dołączył do drużyny ze stolicy Katalonii. Skąd w 2014 odszedł do klubu z Londynu za 42,50 mln €.

G2g 336
dodał: sempre inter, źródło: Corriere Dello Sport, data: 29.12.2016, 12:20
Komentarze (12)
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc dodawać komentarze.
Avatar
Indonazionale shanghai 29.12.2016, 20:45
Sfrustrowany brakiem ambicji obecnych wlodarzy przyjdzie grac w LE chyba że potroja mu pensję jak szczeniakowi z Brazylii
041 31c990bd453fd72b18f506d9eb2eb3cc5a1ad65c
Ibra1908 29.12.2016, 19:40
Jak skończymy w Top3, to wtedy może go przekonamy, ale bez LM sobie tego nie wyobrażam!
801 1f9a59b597c2586f98575e182fa62dba24f5fb46
broda4991 29.12.2016, 16:11
Jak nie podpisze kontraktu i ze chce do nas to i przyjdzie do Diego to jest szansa że zagra u nas.
767 f184d7b885985f52d48637e04e1e04320adb15c2
interista1987 29.12.2016, 16:06
Jesli w tym okienku kupia 3 dobrych obroncow to nie bedzie rewolucji latem. Druzyne buduje sie od tylu wiec juz teraz naprawde powinni sie skupic na 2 bardzo dobrych bocznych i srodkowym obroncy.
Zobaczymy, ostatnia szansa dla Ausilio jesli nie wzmocni obrony teraz to niech pali gume z tego klubu.
Latem Verratti,James,Sanchez/Cavani ale teraz potrzebujemy obrone ogarniac.
664 2213c7791e11a36db5709d207ee578a4111a3bbd
kusy 29.12.2016, 15:44
Byłoby mega, ale ciężko będzie go wyciągnąć niestety :/
705 0725c0760718b4cb8ff2268f8002ee2505a4d438
piotrekninter 29.12.2016, 14:36
ja Jamesa niechce, polityka kupowania okazji mi się podoba, Ever ( koszt 4,5 mln bodajże), wypożyczenie Mirandy teraz wykup
a nie 45 Mario,30 Kondo, czy 70 za Jamesa, który wart jest 45 może
Sanchez Veratti co innego grali we Wloszech,absolutny top
Avatar
interbear 29.12.2016, 14:08
Znow latem widac chca wymienic poł skladu i znow bd zgrywanie sie do stycznia .. ;/ Moim zdaniem 2-3 ch kosiorów wpakować w obrone to tyle bo pomoc i atak juz jakos wyglada a do konca sezonu naprawdę mogą nakur..ać ;) I po co to bedzie mieszac po raz setny . wiadomo Sanchez to wyjatek i mogl by dolaczyc do kazdego jak najbardziej poukladanego zespolu od kopa Ale litosci niech nie wymieniaja 8-9 graczy bo to bd błąd :/
557 b88ab42d34c0e2d6720e6a2ec3b17432bb132008
Rebelde 29.12.2016, 14:00
Oczywiście że zechcą, przecież za darmo nie oddadzą, ale już będą bardziej chętni do rozmów. Zobaczymy, póki nie podpisze nowego kontraktu, to szansa jest. Transfer Sancheza to jednak gwarancja jakości, co innego z Jamsem, który może wypalić ale też może okazać się klapą wartą 60mln.
705 0725c0760718b4cb8ff2268f8002ee2505a4d438
piotrekninter 29.12.2016, 13:56
kontrakt ma do 2018 wiec jeszcze kolejny sezon...jakby miał nawet latem odejść to kanonierzy taką kasę zechcą
557 b88ab42d34c0e2d6720e6a2ec3b17432bb132008
Rebelde 29.12.2016, 13:41
Co z tego że najlepszy gracz, jak nie przedłużył kontraktu? Brak podpisu, jednoznacznie sugeruje chęć odejścia . Jak podpisze że faktycznie będzie po zawodach, ale jak widać nie śpieszy mu się.
705 0725c0760718b4cb8ff2268f8002ee2505a4d438
piotrekninter 29.12.2016, 12:25
szanse 0%, najlepszy gracz Arsenalu, strzela praktycznie co mecz, gra teraz na 9tce,na pozcji gdzie od lat brakuje im gracza z topu
465 8db9f3feb26edf6a8246645ed6d48f3f74e00224
Randama 29.12.2016, 12:23
DAWAC GO
Mecze Interu
001 42fbc5ecb2c98862b3d6af3afe6b25057af0bdc3
-:-
014 dc52721988b8cd155f35cd39e9a792856d595167
Inter - Napoli
30.04.2017, godz. 20:45
Serie A 2016/2017 34. kolejka

Czat kibiców
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc pisać na czacie.
  • maniekfci 25.04.2017, 12:40

    ja kasuję Was wszystkich jak Wilder szpilkę niestety to pewne

  • InteristaNagato 25.04.2017, 12:40

    I leza rozwalenie jak Busquets na Camp Nou

  • IlCapitano 25.04.2017, 12:40

    wytrzymałbym 12 rund to pewne

  • Randama 25.04.2017, 12:40

    ocencie

  • Randama 25.04.2017, 12:40

    Walka w dystanie w stylu Adamek-Witalij

  • InteristaNagato 25.04.2017, 12:39

    Ja w obu na pelnej

  • maniekfci 25.04.2017, 12:39

    xd

  • IlCapitano 25.04.2017, 12:39

    xdd

  • Randama 25.04.2017, 12:39

    a Il Capitano na dystans bym lal

  • Randama 25.04.2017, 12:39

    Z Mankiem wchodzilbym w wymiany

  • Tabela ligowa
  • Tabela strzelców
Miejsce Drużyna Mecze Punkty
1 Juventus 33 83
2 Roma 32 72
3 Napoli 33 71
4 Lazio 33 64
5 Atalanta 33 63
6 Milan 33 58
7 Inter 33 56
8 Fiorentina 33 55
9 Torino 33 48
10 Sampdoria 33 45
11 Udinese 33 43
12 Chievo 33 38
13 Cagliari 33 38
14 Sassuolo 33 36
15 Bologna 33 35
16 Genoa 33 32
17 Empoli 33 29
18 Crotone 33 24
19 Palermo 33 16
20 Pescara 32 14
Zawodnik Miejsce Bramki
1 Edin Dzeko 25
2 Andrea Belotti 25
3 Mauro Icardi 24
4 Gonzalo Higuain 23
5 Ciro Immobile 20
6 Dries Mertens 20
7 Marco Borriello 16
8 Nikola Kalinić 14
Bohater tygodnia
128 79d0ba7659db974f3693abe5164b8d8043d94bcd

Ever Banega

Kalendarz wydarzeń

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 16373

Liczba newsów: 29161

Liczba komentarzy: 394240

Użytkownicy online: 17 ( IlCapitano, Randama, pluto11, Adriano_forever )

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.