866 947261318a465e533fa8047eb295b22f8770b83a

Transfery, plotki, negocjacje, wywiady i oficjalne informacje związane z Interem w czasie rzeczywistym. Zapraszamy do dyskusji na forum:

18:29 Agent Balde Keity, Ulysses Savini w wywiadzie z dziennikarzami wyjawił, że oferta rzędu 30 mln euro za jego klienta przekona działaczy Lazio do sprzedaży swojego piłkarza.

17:30 Raporty Tuttosport informują, że na celowniku Piero Ausilio znalazł się utalentowany pomocnik pochodzący z Brazylii, Thiago Maia. Urodzony w 1997 roku zawodnik w lecie ubiegłego roku odrzucił możliwość przenosin do Chelsea ponieważ chciał jeszcze zostać w swojej ojczyźnie.

17:05 Corriere dello Sport informuje, że faworytami o podpis na kontrakcie Rodrigueza jest Chelsea oraz Arsenal. Oba angielskie kluby złożyły ponoć odrobinę wyższe oferty od propozycji ze strony Interu.

15:58 Stevan Jovetić zapytany o transfer do Sevilli odpowiedział: Mam nadzieję

14:15 Gianluca Di Marzio informował już o odrzuceniu oferty PSG przez Ricardo Rodriqueza. Dziś natomiast Tuttosport podaje, że Szwajcar odrzuca kolejne oferty z Arsenalu i Chelsea Londyn. Dla obrońcy Wolfsburga liczy się tylko Inter. Gazeta z Turynu dodaje także, że jest możliwość pozyskania gracza już w tym okienku transferowy, gdy tylko klub opuści ktoś z dwójki Banega - Kondogbia.

14:00  CdS - Andrea Ranocchia może opuścić Inter Mediolan. Obrońca znalazł się na celowniku drużyny Premier League, Swansea. Zawodnik Nerazzurrich miałby zostać wypożyczony do końca sezonu, co więcej działacze Swansea są gotowi płacić pełne wynagrodzenie dla włoskiego obrońcy.

11:40 TMW - John Obi Mikel, zawodnik często łączony z Interem Mediolan opuszcza Chelsea Londyn. Nigeryjski pomocnik będzie teraz reprezentował barwy chińskiego klubu Tianjin Teda.

10:57 Gazetta dello Sport wytypowała 5 zawodników do odejścia. Davide Santon może się przenieść do Genoi, Cagliari chce Miangue na 2-letnie wypożyczenie, Palermo i Sassuolo są zainteresowane Ranocchią. Zainteresowanie Cagliari, Bologny i Sassuolo wzbudza także Marco Andreolli, natomiast młodziutki Yao mógłby powrócić do Crotone w którym z powodzeniem grał w zeszłym roku w Serie B. 

10:53 Ricardo Roriguez zgodził się na transfer do Interu. Według Corriere dello Sport Inter będzie chciał sprowadzić zawodnika już zimą wypożyczając go z obowiązkiem wykupu. Dzięki temu uda się uniknąć restrykcji FFP. Wolfsburg żąda za zawodnika 22 miliony euro, Inter zimą nie może sobie pozwolić na taki wydatek nawet gdyby sprzedał Banegę, wobec czego jeśli nie uda się wypożyczyć obrońcy już teraz, to wtedy transfer przesunie się do lata. 

10:52 Rodrigo Palacio prawdopodobnie odrzuci ofertę Atalanty i pozostanie w Interze do końca kontraktu. 

G2g 336 2
dodał: Orzeu, źródło: różne, data: 06.01.2017, 10:58
Komentarze (34)
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc dodawać komentarze.
978 20269e871d649ac2f8cf03ae7eb6aaef7a43160f
Claudio 06.01.2017, 14:24
Brać Rodrigueza...bo się rozmyśli.
Avatar
darek666sz 06.01.2017, 14:13
Rano won,szkoda ze do PL.mógłby lepiej jakiś klub z serie A osłabić :-)
978 20269e871d649ac2f8cf03ae7eb6aaef7a43160f
Claudio 06.01.2017, 14:09
Żeby ten Palacio jakiś poziom prezentował, a co go widziałem w tym sezonie tojego gra to dosłownie nieporozumienie.
Nawet w Legii miałby spore problemy z grą z takim zaangazowaniem.
498 ab2d585731d7e59f0531692f3fbbb8ac37a918f6
majonez87 06.01.2017, 13:08
Zasrany darmozjad Palacio
268 af3c2b8ef134423ea8afdfa6ea6619b702dbe63b
dawid123784 06.01.2017, 13:05
Rodriguez to będzie spełnienie marzeń
005 2d252581e71c9806f92ae6db4a72ba213fd46988
pluto11 06.01.2017, 13:00
Palacio powinien w lecie juz poleciec skoro mielismy tyle ludzi w ataku i wiedzieli ze kupia Barbose a tak mamy starego bezproduktywnego gosci ktory zgarnia ze 3mln na sezon
969 f1b2cb75455d1c5f37787b0a7d44dafbf23f1c50
Jovetić10 06.01.2017, 12:40
Palacio powinien zostać buhahahaha. Od niego to już młodzi z primavery prezentują większy poziom.
129 aabf88581ec900c908ef9550df1cbcda9a4e1e38
Ave Caesar 06.01.2017, 12:31
Andreolli jak chce zostac na 5 obronce spoko. Doswiadczony, wychowanek, Wloch. Palacio tez powinien zostac bo odchodzi Jojo wiec za wielkiego wyboru w ataku nie bedzie. Na lawce zostaja Eder, Barbosa, Palacio i Biabiany. Sprzedaz Banegi tez jest kompletnym absurdem. Niech sie zlamie Brozo, a nasza pomoc wyglada tak : Kondo, Gaga (jezeli przyjdzie) i Mario, a na lawce nie mamy nikogo. Rzeczywiscie mistrzowskie aspiracje haha. Medela juz licze jako so. Wysprzedac sie, a potem placz, ze nie ma kto grac albo, ze nie ma kreatywnosci w srodku tylko pilka do boku i bezsensowne wrzutki. Jak juz z ataku wylatuja Jojo i Biabiany, z pomocy Melo, z obrony niestety ale ciagle zlamany Santon i moze poleciec Rano skoro kadra ma sie uszczuplic to najpierw trzeba sprzedac najmniej potrzebnych. W ich miejsce Gaga i Rodriguez, na wypozyczenie Gnu, Miangue i Yao.
930 00df78a75ff01352bd457da78142cd4118550038
_DANI_ 06.01.2017, 12:24
piotreknInter - dawać 30 mln jak on ma klauzulę w kontrakcie 22 mln ? :D
Avatar
Piotrekfci 06.01.2017, 11:55
Oby wolfsburg zgodził się na wypożyczenie. Chłop byłby zbawieniem na lewą stronę ! Lewa Rodriquez prawa Ansi i miód ! Szkoda tylko że nasze Gwiazdy nikt nie chce kupować tylko brać na wypożyczenie. Ranocchia i Palacio zapewne zostaną bo po co zmieniać ciepłe przytulne gniazdko kiedy dużo się nie wymaga a kasa się zgadza ehh. Liczę ze jak nie zima to latem juz się pozbędziemy tych balastow ! Rano, Palacio, naga, eder OUT !! Ile to kasy zaoszczędzonej na ich kontrakty - 6-7 baniek do przodu jak nic
969 f1b2cb75455d1c5f37787b0a7d44dafbf23f1c50
Jovetić10 06.01.2017, 11:43
Pasożyt :cenzor:
801 1f9a59b597c2586f98575e182fa62dba24f5fb46
broda4991 06.01.2017, 11:41
Brać Rodrigueza. Dać 30 mln w lato i teraz nasz !
705 0725c0760718b4cb8ff2268f8002ee2505a4d438
piotrekninter 06.01.2017, 11:41
nie czaje nawet jak bedzie kasa z Banegi czy Kondogbii go nie kupią...dlaczego
Santon Genoa, spoko opcja,to jest akurat klub na jego mozliwosci
Rodriguez i Gagliardini zimą, latem stoper pomocnik z topu, napastnik n aławkę i kadra bedzie kompletna
5 porzadnych transferow ,kadra 25 zawodnikow...a nie kupowanie szrotu,kadra 32 graczy,a potem latami wypozyczenia sprzedawanie,a raczej próby sprzedaży
Avatar
darek666sz 06.01.2017, 11:07
kur.a z Tym Palacio to masakra jakaś.no ale dobra,nie można mieć wszystkiego,jak odejdzie Melo,Rano i jeszcze z jeden ze szrotu to itak dobrze.
Mecze Interu
001 42fbc5ecb2c98862b3d6af3afe6b25057af0bdc3
-:-
019 ae6d0b0e741f6892f20219fae0ee6e447daf84c2
Inter - Udinese
28.05.2017, godz. 20:45
Serie A 2016/2017 38. kolejka

Ostatnio na forum
Wejdź na forum
Czat kibiców
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc pisać na czacie.
  • Adriano_forever 29.05.2017, 22:48

    sb ma mentalność :cenzor: nia się do kogoś, a jak do tych osób się przyczepisz to wołają kolegów :////

  • Internazionalista 29.05.2017, 22:47

    moze stwierdzil ze pier doli was za tą nagonke?

  • Piter9702 29.05.2017, 22:45

    Czy klinsi został dziś obity poważnie przez kogoś ?

  • Claudio 29.05.2017, 22:45

    milanki tak sie podniecaja Kessie, a to zwykly solidny gracz. Bertolacci tez sie zapowiadal.

  • Internazionalista 29.05.2017, 22:42

    a kessie wypozyczony na 2 lata z przymusowym wykupem za 28mln

  • Internazionalista 29.05.2017, 22:41

    Mirabelli has informed Bertolacci's agent that the player is on the market. The player in not in Milan's plans for next season xDDDD

  • IlCapitano 29.05.2017, 22:28

    Nasir jesteś?

  • interfann 29.05.2017, 22:17

    tyle skrobania

  • Randama 29.05.2017, 22:13

    Klinsi tez odszedl chyba

  • maniekfci 29.05.2017, 22:11

    https://youtu.be/bklnSvx28eU klinsi rip

  • Tabela ligowa
  • Tabela strzelców
Miejsce Drużyna Mecze Punkty
1 Juventus 38 91
2 Roma 38 87
3 Napoli 38 86
4 Atalanta 38 72
5 Lazio 38 70
6 Milan 38 63
7 Inter 38 62
8 Fiorentina 38 60
9 Torino 38 53
10 Sampdoria 38 48
11 Cagliari 38 47
12 Sassuolo 38 46
13 Udinese 38 45
14 Chievo 38 43
15 Bologna 38 41
16 Genoa 38 38
17 Crotone 38 34
18 Empoli 38 32
19 Palermo 38 26
20 Pescara 38 18
Zawodnik Miejsce Bramki
1 Edin Dzeko 29
2 Dries Mertens 28
3 Andrea Belotti 26
4 Gonzalo Higuain 24
5 Mauro Icardi 24
6 Ciro Immobile 23
7 Lorenzo Insigne 18
8 Marco Borriello 16
Bohater tygodnia
128 79d0ba7659db974f3693abe5164b8d8043d94bcd

Ever Banega

Kalendarz wydarzeń

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 16462

Liczba newsów: 29289

Liczba komentarzy: 395967

Użytkownicy online: 24 ( Piter9702, Kujon, IlCapitano, Tomo )

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.