Archiwum shoutboksa

misio123 29.12.2013 17:22

Ciekawe jak Tottenham zagra, mam przeczucie, że nowu coś spie***lą

Claudio 29.12.2013 17:22

zesrali sie

Claudio 29.12.2013 17:21

teraz gol... :P

HellHammer189 29.12.2013 17:21

tzn waidomo jestem za Liverpoolem ale oni to max 4 miejsce

Neo_FCI 29.12.2013 17:21

Hellas liczac mecze u siebie zajmowalaby 2 miejsce z 1 porazka :E beka

Claudio 29.12.2013 17:21

chyba ze chelsea sie ogarnie

HellHammer189 29.12.2013 17:21

mam nadzieje bo arsenal mnie wkurza

Claudio 29.12.2013 17:21

tez stawiam na city

HellHammer189 29.12.2013 17:21

City pewnie majstra zgarnie

Czarson 29.12.2013 17:20

kontuzja chyyba

Czarson 29.12.2013 17:20

nie gra

HellHammer189 29.12.2013 17:20

Fellaini odszedl a ci nic se z tego nie zrobili heeh no ikupe gra w manu

Claudio 29.12.2013 17:20

ale arsenal nima szans na mistrza...slabi sa. Bayern w LM tez im wybije pilke z glowy

HellHammer189 29.12.2013 17:20

Everton kurde dobry w tym sezonie

misio123 29.12.2013 17:19

Cwelsi nic nie ugra

Claudio 29.12.2013 17:19

zamiast podac do bendtnera na czysta pozycje to gra sobie na czas..

HellHammer189 29.12.2013 17:19

w LM by byla niezla padaka

Claudio 29.12.2013 17:19

Jeninson co za debil haha

HellHammer189 29.12.2013 17:19

no paka dobra ale dalej nie potrafia grac z najlepszymi

Neo_FCI 29.12.2013 17:18

czy tam sa

Neo_FCI 29.12.2013 17:18

oni bez LM byli 4 lata?

Neo_FCI 29.12.2013 17:18

No Lppol ma dobra pake

HellHammer189 29.12.2013 17:18

no arsenal pedalsk ogra ale wchodzi im wszystko

Claudio 29.12.2013 17:18

wiecej szczescia niz umiejetnosci

HellHammer189 29.12.2013 17:17

Liverpool ladnie spadnie jak zawioda w tym meczu

Claudio 29.12.2013 17:17

ale ten arsenal gra fatalna pilke...

HellHammer189 29.12.2013 17:17

on na takei mecze spina druzyne

HellHammer189 29.12.2013 17:17

ale Mou to Mou

Neo_FCI 29.12.2013 17:17

Chociaz Czesli dobrez tam defensynwie stoi, poza meczem z Sunderlandem, gdzie strzelili im 3 bramki :D

Claudio 29.12.2013 17:17

chyba ze zachce im sie grac

Claudio 29.12.2013 17:17

chelsea pod formą

Neo_FCI 29.12.2013 17:16

Suarez zagryzie Czelsi

Claudio 29.12.2013 17:16

ja czuje ze bedzie 0-1 lub 1-2

coutinho24 29.12.2013 17:16

no 2 gole w 1 meczu, jak na 8 meczow to nic wielkiego :P

HellHammer189 29.12.2013 17:16

zara Liverpool pewnie baty od Chelsea albo remis i juz arsenalik uciekinie

Claudio 29.12.2013 17:16

na 8 spotkan 2 gole juz anelka :D

misio123 29.12.2013 17:16

bendtner zawsze będzie drał do d upy i nic z tym nie zrobicie

coutinho24 29.12.2013 17:16

No leszcz

HellHammer189 29.12.2013 17:16

Bendtner top pizda

coutinho24 29.12.2013 17:15

Ile strzelil? 2 narazie? :d

Claudio 29.12.2013 17:15

bendtner gowno gral, a teraz gra, ale tez gowno

Claudio 29.12.2013 17:15

taki Anelka laduje gole, a u jufkow kompromitacja

HellHammer189 29.12.2013 17:15

graja cipkowato ale punkty zbieraja

HellHammer189 29.12.2013 17:14

ten arsenal

misio123 29.12.2013 17:14

:D

Grrruby 29.12.2013 17:14

dlaczego w Anglii grają a Serie FrajerA stoi?

Claudio 29.12.2013 17:14

zawsze jak wchodzi na murawe to dziwie sie ze niema owacji na stojąco

Claudio 29.12.2013 17:13

Bendtner rulezzz

Neo_FCI 29.12.2013 17:13

a nie, on za slaby, sorry

Claudio 29.12.2013 17:13

jest i ON! :D

Neo_FCI 29.12.2013 17:13

i mate

Adriano_forever 29.12.2013 17:13

no wielki foch bo dostał bana raz i drugi i potem każdy go za Nagatomo cisną i sie obraził i out

andyvdm 29.12.2013 17:13

chyba ze Guarina chce opchnac

Claudio 29.12.2013 17:13

pewnie po Suareza

andyvdm 29.12.2013 17:12

ciekawe czego tam szuka xD

Grrruby 29.12.2013 17:12

Ausilio na trybunach Chelsea Liverpool

Claudio 29.12.2013 17:12

konto zdelejtowal

andyvdm 29.12.2013 17:12

obrazil sie bo Nagatomo obrazali pewnie

coutinho24 29.12.2013 17:12

lub zapomnialem

coutinho24 29.12.2013 17:12

ja nie wnikałem

Adriano_forever 29.12.2013 17:12

czy se jaja robisz?

Adriano_forever 29.12.2013 17:12

Klinsi? poważnie nie wiesz czemu go tu juz nie ma?

Neo_FCI 29.12.2013 17:12

ale byli blisko, Sissoko ladnie uderzyl w koncowce

Neo_FCI 29.12.2013 17:11

troche mnie fantazja poniosla, bo postawilem, ze Newcastle strzeli w 1 polowie

Claudio 29.12.2013 17:11

nasi bramkarze maja za duzo luzu

Claudio 29.12.2013 17:10

wybijajac pilke nabil gracza newcastle i o metr minela slupek

Dimson 29.12.2013 17:10

Przecież on konto usunął co wy nie wiecie? :D

misio123 29.12.2013 17:10

właśnie?

coutinho24 29.12.2013 17:10

szczesny co?

Claudio 29.12.2013 17:09

szczesny....

misio123 29.12.2013 17:09

trzeba zapytać AR

coutinho24 29.12.2013 17:09

Moze ban ?? nie wiem

Neo_FCI 29.12.2013 17:09

A dlaczego Klinsi sie juz tutaj nie udziela, tylko na im?

coutinho24 29.12.2013 17:08

Chyba wlasnie on, i moze ktoś jeszcze

misio123 29.12.2013 17:07

Pamiętam, że ktoś tu robił nagonkę na Marsz Niepodległości, ale nie pamiętam kto to był

coutinho24 29.12.2013 17:07

No wlasnie wydaje mi sie ze klinsi tak bronil, ogolnie lewizną od niego zajezdzalo jesli dobrze pamietam :D

misio123 29.12.2013 17:06

to nigdy nie była normalna gazeta, zwykła propaganda

Dimson 29.12.2013 17:05

Jeśli tak to dalej podtrzymuję, że jest idiotą :P

coutinho24 29.12.2013 17:05

to klinsi bronil wyborczej i mowil ze to normalna gazeta? :d

coutinho24 29.12.2013 17:04

otóż to

misio123 29.12.2013 17:04

prawie tak wielkie jak TVN i wyborcza

misio123 29.12.2013 17:04

Onet to gunwo

coutinho24 29.12.2013 17:04

nie piszą

dawid123784 29.12.2013 17:03

na onecie pisza ze Lukaku do Interu

Neo_FCI 29.12.2013 17:03

to tak jak Zlatan za Manciniego

andyvdm 29.12.2013 17:03

przeciez za Leonardo Etoo sam mecze wygrywal

coutinho24 29.12.2013 17:03

u nas robil wszystko i bez niego gowno bysmy wygrali, w barcy mial strzelac gole, ale co z tego

Neo_FCI 29.12.2013 17:03

ale najlepsze latat mial w Farsie

Neo_FCI 29.12.2013 17:02

ja wiem,z e u nas gral swietnie, bo nie byl typowym dostawiaczem nogi

Kubuś:) 29.12.2013 17:02

a jak nie idzie to nie idzie trafili do głębokiej rezerwy i sie nie wygrzebali

coutinho24 29.12.2013 17:02

ja bede :d

Neo_FCI 29.12.2013 17:02

Ale to jest napastnik, nikt nie bedzie go rozliczal z odbiorow, powrotow, tylko ze strzelonych goli

Kubuś:) 29.12.2013 17:02

Quaresma czy Mancini trafili na nienajlepszy czas zespołu

coutinho24 29.12.2013 17:02

Moim zdaniem lepiej gral w Interze, mimo ze mniej goli strzelil

Neo_FCI 29.12.2013 17:01

Dla mnie to Maicon i tak byl najwiekszym odkryciem

misio123 29.12.2013 17:01

Eto'o najwięcej wygrał w Interze, ale najlepszy był w Barcelonie

coutinho24 29.12.2013 17:01

Balot :d

coutinho24 29.12.2013 17:01

wlasnie, Cesar

Kubuś:) 29.12.2013 17:01

Cesar

coutinho24 29.12.2013 17:01

mowimy o tym jak gral, troche inaczej niz w barcy, ale wiecej dal zespolowi

Shoutbox

Skepta 24.08.2019 19:54

Pjanike

Ojciec SB 24.08.2019 19:54

idealny na 4te miejsce

Ojciec SB 24.08.2019 19:54

ciekawy ten arsenal taki nie za mocny

Kredence 24.08.2019 19:54

nienawidze tego jugola pjanicia

VVujek 24.08.2019 19:53

a ty mi dałeś minusa gdy napisałem że marotta jeden z najlepszych

kusy 24.08.2019 19:53

Nie wierzysz w niego, opisz swój argument na trzech kartkach

kusy 24.08.2019 19:53

Vvujek dał mi minusa odnośnie Sensiego, bo napisałem, że da nam dużo radości

VVujek 24.08.2019 19:53

nie odgwiżdże bo jeszcze parma strzeli na 1-1

kusy 24.08.2019 19:52

Wytrzmalbys 90 min intensywnego biegania?

VVujek 24.08.2019 19:52

to powinien mi go oddać

VVujek 24.08.2019 19:51

ten 2 wslizg faul jak nic

kusy 24.08.2019 19:51

Sędzia pokazał, że nie było, więc nie było! On decyduje, nawet jak był, to nie był, bo sedzia ma gwizdek, a nie Ty xf

Klinsi64 24.08.2019 19:51

na 101

VVujek 24.08.2019 19:51

na 100 %

VVujek 24.08.2019 19:51

był !!

kusy 24.08.2019 19:50

Nie było

VVujek 24.08.2019 19:50

co za kiep byl faul przed polem karnym

Adin 24.08.2019 19:50

fakt, ale ja pracuje tez weekendy czasem

Kredence 24.08.2019 19:50

i masz mozliwosc zakupu eleven za 15 zl na miesiac

Kredence 24.08.2019 19:50

Internet

Archiwum shoutboxa

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    1

    3

  • 2

    Lecce

    Lecce

    0

    0

  • 3

    Roma

    Roma

    0

    0

  • 4

    Inter

    Inter

    0

    0

  • 5

    Milan

    Milan

    0

    0

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    0

    0

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnikp

Bramki

  • 1

    Giorgio Chiellini

    1

Pokaż wszystkich

Wyniki Serie A

Sobota, 24 sierpnia

  • 90'

    Parma

    0 - 1

    Juventus

  • 20:45

    Fiorentina

    ? - ?

    Napoli

Niedziela, 25 sierpnia

  • 18:00

    Udinese

    ? - ?

    Milan

  • 20:45

    Roma

    ? - ?

    Genoa

  • 20:45

    Cagliari

    ? - ?

    Brescia

  • 20:45

    Verona

    ? - ?

    Bologna

  • 20:45

    SPAL

    ? - ?

    Atalanta

  • 20:45

    Torino

    ? - ?

    Sassuolo

  • 20:45

    Sampdoria

    ? - ?

    Lazio

Poniedziałek, 26 sierpnia

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    Lecce

Booking.com

Publicystyka

Serie A

Z obozu rywali - to jeszcze nie koniec transferowej ofensywy! (5)

13.08
18:24
Serie A

Z obozu rywali - okienko we Włoszech w toku (13)

29.07
14:37
Archiwum publicystki

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28321

Liczba newsów: 34509

Liczba komentarzy: 432370

Użytkownicy online: 10 (Kredence, kusy, VVujek, Pader88, cambiasso, Tomo, WirtuozTaktyki, Skepta, SETE, Bonhart25) oraz 24 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Banner sklepu kibica
Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się