Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 20 maja 2018, 23:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2009, 14:05
Posty: 129
Lokalizacja: Rybnik
100 Bramka na poziome Serie A w barwach Interu
Korona króla strzelców do spółki z Immobile
I w końcu gol dający nadzieję, a w konsekwencji wygraną z Lazio i awans do LM :brawo: :hold:


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 02:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 lut 2005, 22:35
Posty: 200
Lokalizacja: Katowice
dzisiaj zarobił też moje 116euro na nową koszulkę z duperelami LM na rękawie <3


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 19:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2009, 11:35
Posty: 152
Lokalizacja: Piaseczno
W zasadzie z nieba do piekla - wczoraj wygrana kwalifikacja do LM, dzisiaj oficjalnie brak powołania na MS.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 20:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 gru 2006, 22:35
Posty: 1842
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
W zasadzie z nieba do piekla - wczoraj wygrana kwalifikacja do LM, dzisiaj oficjalnie brak powołania na MS.
Dla nas to lepiej - Mauro odpocznie po ciężkim i wyczerpującym sezonie, naładuje akumulator i będzie gotów na kampanię 2018-2019. On z pewnością żałuje, że nie pojedzie do Rosji, ale coś czuję że Argentyna chuja ugra na mundialu. Odpadną w ćwierćfinale i cześć.

_________________
Nienawiścią bije każdy mur,każdy kąt,
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych ?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich,by za późno Ich docenić...


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 21:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
Posty: 2150
Lokalizacja: Wrocław
Liczę, że Mauro udowodni w przyszłym sezonie, że selekcjoner się pomylił - z korzyścią dla nas oczywiście.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 21:29 
Offline

Rejestracja: 2 sie 2009, 01:42
Posty: 651
Lokalizacja: Kutno/Kraków
Brak powołania dla Icardiego to kuriozum ale widzimy, ze tam sklad ustala Messi i nie kieruje sie wzgledami sportowymi. Mysle, ze on zdawal sobie sprawe, ze nie pojedzie. Zanosilo sie na to.

Troche jednak czekalismy ostatnio na tego setnego gola ale istotnosc tego trafienia nam to wynagradza.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 21 maja 2018, 21:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 22:28
Posty: 1068
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
I dobrze że nie jedzie na MŚ bo sobie odpocznie chłop i rozkurwimy po prostu LM i tyle


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 09:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 22:45
Posty: 85
Na całe szczęście odpocznie sobie by być gotowy na nowy sezon w barwach Bianconerich.

Welcome Maurito :lol3:

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 14:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 13:57
Posty: 707
Lokalizacja: Chrzanów
Cytuj:
Na całe szczęście odpocznie sobie by być gotowy na nowy sezon w barwach Bianconerich.

Welcome Maurito :lol3:
Debil.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 14:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 16:57
Posty: 275
Strona WWW: https://www.youtube.com/watch?v=cKutTL_KLig
Żebyśmy sie czasem nie zdziwili z tym mientusem w juve, nie takie rzeczy sie widziało.


a z tym mientusem moze byc faktycznie cos na rzeczy niestety, bo o tym nie tylko trąbi tuttokupa, ale i inne gazety. Jesli ten lautaro martinece by odpalil, to bylbym w stanie poświęcić tego icardiego za Higuaina + 60 baniek, serio. O ile za te 60 baniek przyszedlby Chiesa. Mysle ze na dobre by nam to wyszło mimo wszystko. Zyskalibysmy fajnego napadziora z nazwiskiem mimo ze ulańca, mega przyszłościowy Martinez + Chiesa. Lepsze to niz jakis Politano zaje bany

ale fakt faktem włochy miałyby z nas niezla beke jesli kapitan po tak swietnym sezonie w Interze naszczałby na nas i poszedl do żydów. Cóż, nie raz nie dwa widziało sie jak wielkiej klasy pilkarz odchodzil do odwiecznego rywala, więc wcale mnie nie zdziwi taki deal.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 14:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2005, 14:19
Posty: 551
Lokalizacja: Kielce\Krakow
SKONCZCIE JUZ PARODIE Z TRANSFEREM MAURO DO JUVE


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 15:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00
Posty: 223
Cytuj:
Jesli ten lautaro martinece by odpalil, to bylbym w stanie poświęcić tego icardiego za Higuaina + 60 baniek, serio. O ile za te 60 baniek przyszedlby Chiesa.
Mam nadzieję, że trolujesz. Jest to skrajnie słabe rozwiązanie - dużo lepiej byłoby dogadać się z zagranicznymi klubami, zgarnąć 110 mln i wtedy mamy na Chiesę i perspektywicznego napastnika np Martiala bez konieczności ubierania się w 31-letniego Higuaina z pensją 7.5 mln €, pomijając już nawet to kim on jest.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 15:05 
Offline

Rejestracja: 22 sie 2011, 15:08
Posty: 284
dużo krzyku i szumu, a pewnie lada dzień Icar oficjalnie przedłuży, więc wrzućcie na luz xd


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 15:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 16:57
Posty: 275
Strona WWW: https://www.youtube.com/watch?v=cKutTL_KLig
Cytuj:
Mam nadzieję, że trolujesz. Jest to skrajnie słabe rozwiązanie - dużo lepiej byłoby dogadać się z zagranicznymi klubami, zgarnąć 110 mln i wtedy mamy na Chiesę i perspektywicznego napastnika np Martiala bez konieczności ubierania się w 31-letniego Higuaina z pensją 7.5 mln €, pomijając już nawet to kim on jest.
Dlaczego insynuujesz mi że troluje, skoro ja sie odnosze do gazet, a jasno i klarownie widać w ostatnim czasie że o Icardim w Juve trąbić zaczyna juz nie tylko tuttojude.
Oczywiscie ze jesli juz, to chcialbym go opiedrolić za granice, ale jak na razie widzimy tylko zainteresowanie Juve. Ponadto ta jego maciora agentka za kazdym razem podkreśla chęć pozostania WE WŁOSZECH. Martial + kasa byłby świetnym dealem, ale nie wiem czemu odnosisz się do Manchesteru United, skoro ani słychu ani widu by sie interesowali naszym kapitanem, a na dodatek maja Lukaku. Jeśli już to jakieś Chelsea, ale jesli mieliby nam wepchnąć Morate, to ja juz wole tego Higuaina, ale Chelsea raczej odpada, Icardi chciałby chyba już zasmakować LM, ma 25 lat.


Na górę
 Tytuł: Re: Mauro Icardi
Post: 29 maja 2018, 15:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2012, 11:26
Posty: 47
Lokalizacja: Siedlce
Cytuj:
Oczywiscie ze jesli juz, to chcialbym go opiedrolić za granice, ale jak na razie widzimy tylko zainteresowanie Juve
1 lipca zostanie aktywowana klauzula wykupu (110mln) dla klubów zagranicznych, stąd prawdopodobnie brak zainteresowania naszym napastnikiem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz dodawać załączniki

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
www.fcinter.pl - design by Orzeu, coded by eKubaL. Wszelkie prawa zastrzeżone.