Siłownia

Czyli wszystko i nic :) Rozmowa o wszystkim i o wszystkich :)
Awatar użytkownika
Chuchu
Posty: 2021
Rejestracja: 28 sie 2006, 09:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odp: Siłownia

Post autor: Chuchu » 23 gru 2011, 00:39

Potrzebuję jakichś domowych ćwiczeń na wzmocnienie łydek. Wiem, że bieganie po piasku jest skuteczne, ale że akurat nie mam w okolicy żadnej plaży ani pustyni to potrzebuję czegoś innego. Jakby ktoś był bardziej ogarnięty w temacie to proszę o odpowiedź :)

Awatar użytkownika
Komo
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2011, 02:17
Kontakt:

Odp: Siłownia

Post autor: Komo » 23 gru 2011, 02:36

Polecam wspiecia na palcach. Cwiczenie te najlepiej wzmacnia i buduje lydki. Najlepiej gdybys mial do tego jeszcze jakies obciazenie, a jak nie to obejdzie sie bez :). Wpisz w google "wspiecia na palcach", a zobaczysz jak poprawnie wykonywac to cwiczenie. Pamietaj kiedy unosisz ciężar do góry, coraz mocniej napinac mięśnie łydek i tempo powtorzen utrzymywac na srednim poziomie. Powodzenia :)

Awatar użytkownika
Tkrauze
Posty: 413
Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:23
Lokalizacja: Słupsk/Gdynia\Gdańsk
Kontakt:

Odp: Siłownia

Post autor: Tkrauze » 23 gru 2011, 08:44

Tak:) kolega "Komo" ma racje.Moi znajomi którzy przygotowywali się na ogólnopolski konkurs Slum Dunk-ów ćwiczyli to właśnie.Wchodzili na steper i schodzili nań.
Nie pytaj co Twój kraj może zrobić dla Ciebie,spytaj co Ty mozesz zrobic dla kraju.

Awatar użytkownika
Borowa
Posty: 255
Rejestracja: 14 mar 2009, 00:19
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Odp: Siłownia

Post autor: Borowa » 23 gru 2011, 12:13

Tkrauze pisze: Wchodzili na steper i schodzili nań.
To jest step, a nie wspięcia na palce :). Radzę tego nie mylić, bo to zupełnie inne ćwiczenia.

Awatar użytkownika
BoDzIo
Posty: 663
Rejestracja: 28 wrz 2006, 15:02
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Odp: Siłownia

Post autor: BoDzIo » 23 gru 2011, 12:18

Borówa pisze:
Tkrauze pisze: Wchodzili na steper i schodzili nań.
To jest step, a nie wspięcia na palce :). Radzę tego nie mylić, bo to zupełnie inne ćwiczenia.
No, robic jak "Mega klata" mowi bo inaczej pozalujecie:)
Kiedyś Byłaś Młodą Kurwą, Dzisiaj Jesteś Starą Damą !!

Awatar użytkownika
Borowa
Posty: 255
Rejestracja: 14 mar 2009, 00:19
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Siema witam wszystkich

Post autor: Borowa » 11 kwie 2015, 15:01

benyMa pisze:Dzięki wielkie za fajne porady. Nie znam się na tego typu działaniach – bardzo mi pomogliście! Niech żyje Internet :)
Już nawet na kibicowskim forum pozycjonujecie?

slawkomir9
Posty: 3
Rejestracja: 25 maja 2014, 16:57
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: slawkomir9 » 12 kwie 2015, 01:13

Macie jakiś pomysł na nabranie masy u 16 latka?
nogi i brzuch mam ok ale klata i ręce troche za chude.. staram sie jeść dużo białka i pompować ale efekty marne..

Awatar użytkownika
magneto86
Posty: 554
Rejestracja: 25 lut 2012, 00:52
Lokalizacja: Sosnowiec / Kraków
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: magneto86 » 12 kwie 2015, 08:57

slawkomir9 pisze:Macie jakiś pomysł na nabranie masy u 16 latka?
nogi i brzuch mam ok ale klata i ręce troche za chude.. staram sie jeść dużo białka i pompować ale efekty marne..
Systematycznie zwiększaj obciążenie, spróbuj dobierać obciążenie na zasadzie piramidki stopniowo w następnych seriach zwiększać ciężar - na mnie działało, dużo jedz, nie tylko białka ale i węgli, wysypiaj się i spokojnie z czasem nabierzesz masy, nie bój się kalorycznych produktów (nie mylić z fast-foodami i słodyczami w dużych ilościach) jeśli jesteś ektomorfikiem to dodatkowo unikałbym większej ilości aerobów. Cierpliwości a będzie dobrze :)

edgar
Posty: 40
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: edgar » 12 kwie 2015, 22:16

nie opuszczaj treningow :) dieta jest bardzo wazna duzo weglowodanow (kasza ryz makarony) jedz stosunkowo male posilki a czesto co 2-3h, postaraj sie aby nie bylo ich mniej niz 5 dziennie :) sniadanie podstawa!

Awatar użytkownika
Borowa
Posty: 255
Rejestracja: 14 mar 2009, 00:19
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: Borowa » 12 kwie 2015, 23:36

slawkomir9 pisze:Macie jakiś pomysł na nabranie masy u 16 latka?
nogi i brzuch mam ok ale klata i ręce troche za chude.. staram sie jeść dużo białka i pompować ale efekty marne..
Ja polecam odpuścić sobie "zwiększanie masy" w tym wieku. Nie chodzi już o żywienie, ale przede wszystkim o rodzaj treningu. Trening na masę to trening ciężkoatletyczny, który z uwagi na Twój wiek jest jeszcze niewskazany. Za pewne jeszcze rośniesz, a trening ciężkoatletyczny zauważalnie hamuje wzrost kości kosztem ich pogrubiania.

Con-Man
Posty: 17
Rejestracja: 9 mar 2008, 12:36
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: Con-Man » 13 kwie 2015, 09:19

Borówa pisze:
slawkomir9 pisze:Macie jakiś pomysł na nabranie masy u 16 latka?
nogi i brzuch mam ok ale klata i ręce troche za chude.. staram sie jeść dużo białka i pompować ale efekty marne..
Ja polecam odpuścić sobie "zwiększanie masy" w tym wieku. Nie chodzi już o żywienie, ale przede wszystkim o rodzaj treningu. Trening na masę to trening ciężkoatletyczny, który z uwagi na Twój wiek jest jeszcze niewskazany. Za pewne jeszcze rośniesz, a trening ciężkoatletyczny zauważalnie hamuje wzrost kości kosztem ich pogrubiania.
To jest mit. Wszystko zależy od genetyki, jeśli w rodzinie nie są za wysocy to zapewne ty również nie będziesz wysoki. Ćwicząc właśnie produkujesz hormon wzrostu ;) Także niech kolega ćwiczy i pamięta o technice i dobrym jedzeniu!

edgar
Posty: 40
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: edgar » 14 kwie 2018, 17:12

Borówka tego nie unikniesz :) podczas dojerzewania chlopacy albo rosną (wzrost) albo idzie to jak nic nie robisz w tkanke tluszczowa

Awatar użytkownika
Hanys
Posty: 945
Rejestracja: 29 kwie 2010, 23:08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: Siłownia

Post autor: Hanys » 12 maja 2018, 04:45

To nie tkanka tłuszczowa tylko masa ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość