Jesteś nowy...przedstaw się

Czyli wszystko i nic :) Rozmowa o wszystkim i o wszystkich :)
ODPOWIEDZ
IntNarcyz
Posty: 190
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: IntNarcyz »

Hej,jestem Narcyz, mieszkam w Pyskowicach koło Zabrza.
IntNarcyz
Posty: 190
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: IntNarcyz »

Kibicuję Interowi 37 lat
Awatar użytkownika
Orzeu
Posty: 6285
Rejestracja: 5 cze 2004, 15:17
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Orzeu »

Witamy!
nulba
Posty: 3
Rejestracja: 28 sty 2020, 13:55

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: nulba »

Natalia z Krakowa :)
Norbert111
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2020, 20:02

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Norbert111 »

Witam serdecznie! ;)
Leszek78
Posty: 3
Rejestracja: 2 kwie 2020, 11:42

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Leszek78 »

Witam i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Yanke$
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2020, 11:15

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Yanke$ »

Cześć jestem z Kielc cieszę się że mogę dołączyć do forum :)
samurtares
Posty: 3
Rejestracja: 21 lip 2020, 11:31
Kontakt:

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: samurtares »

Siema, jestem Adam z Łodzi, cieszę się, że mogłem do was dołączyć :) Mam nadzieje, że będzie to na prawdę ciekawa przygoda
Awatar użytkownika
Wybraniec
Posty: 1487
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:39

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Wybraniec »

Witaj samurtares, widzimy się na piotrowskiej
Awatar użytkownika
Skepta
Posty: 352
Rejestracja: 17 mar 2013, 16:57
Kontakt:

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Skepta »

samurtares pisze: 21 lip 2020, 13:22 Siema, jestem Adam z Łodzi, cieszę się, że mogłem do was dołączyć :) Mam nadzieje, że będzie to na prawdę ciekawa przygoda
zapraszam na shoutboxa na oficjalny chrzest
mich_0
Posty: 6
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: mich_0 »

Cześć, jestem Michał, fajnie Was poznać i z Wami porozmawiać
Awatar użytkownika
COLDxASxICE
Posty: 2
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: COLDxASxICE »

Siemka, jestem fanem Interu od wygrania ligi mistrzów z 2010, miło mi was poznać !
MBB1309
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2022, 07:25

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: MBB1309 »

Siema. Jestem tutaj nowy choć stronę odwiedzam odkąd pamiętam, a teraz postanowiłem się też wypowiadać. Kibicuje od małego. Pierwszy mecz który obejrzałem to liga mistrzów 98/99 Inter - United (późniejszy triumfator). I od tego meczu kibicuje Interowi. Początkowo za stroje (kolor koszulek). Pozdrawiam
Piekarz
Posty: 1845
Rejestracja: 1 sie 2007, 12:56

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: Piekarz »

No siema gościu
SlyTheLegend
Posty: 1
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Jesteś nowy...przedstaw się

Post autor: SlyTheLegend »

Czołem! Nazywam się Damian i pochodzę, ze Słupska. Pierwszy mecz Nerazzurri jaki obejrzałem w TV, miał miejsce w półfinale Ligi Mistrzów 2002/2003 z AC Milanem (mecz rewanżowy zakończony 1:1, co było niestety pożegnaniem Interu w tegorocznych rozrywkach, później Milan zdobył mistrzostwo po pokonaniu Juve w karnych), wówczas najbardziej utkwiła mi w pamięci "super gimnastyczna" cieszynka Martinsa po golu wyrównującym. Od tamtego momentu mogę nazwać się kibicem Interu. Najlepiej wspominam złote czasy La Tripletty i rządów "The Special One" na ławce trenerskiej.
ODPOWIEDZ