Złote myśli kibiców calcio

Czyli wszystko i nic :) Rozmowa o wszystkim i o wszystkich :)
Awatar użytkownika
Odet
Posty: 1425
Rejestracja: 19 wrz 2006, 13:21
Lokalizacja: PiekaRy Śl./ChoRzów

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Odet »

Myślę, że to pasuje:
Piotrekfci 03.11.2017, 23:27
Gość ma niesamowitego pecha... Szkoda mi tego gościa bo niczym sobie nie zasłużył na takie pomyje jakie dostaje od co niektórych.
(to o Gabi1golu)

mi też szkoda Piotrkafci :)
emika
Posty: 170
Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:02

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: emika »

niedziela, 05.11.2017, 22:43 Szewa18 / komentarzy: 802 0 OK | 0 Nie OK
mnie najbardziej w tym sezonie boli przegrana z tymi kelnerami z interu
VVujek
Posty: 188
Rejestracja: 4 mar 2012, 23:51

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: VVujek »

zino
Milanista



Dołączył: 21 Lut 2004
Skąd: Sieraków / Poznań
Wysłany: Pon Paź 23, 2017 10:27
Inter od początku mówiłem, że robi punkty ponad miarę i to co gra, tylko kurdę już 9 kolejek a oni wciąż punktują/mają farta :D Szczęściu też trzeba pomóc i co by nie mówić, to z Napoli zagrali też mądrze. Aczkolwiek w meczach z Romą, Milanem i Napoli zgarnęli 7 pkt, a zasłużyli na góra 2.

Beka
Awatar użytkownika
Michellaga
Posty: 245
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:15
Lokalizacja: Szczecin

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Michellaga »

Zresztą, o czym my mówimy?! Trzeba przestać wyrażać się z taką nabożną czcią o Serie A! Wszak tej lidze daleko obecnie nie tylko do angielskiej czy hiszpańskiej, ale również niemieckiej, portugalskiej czy francuskiej! To już nie lata osiemdziesiąte ani początek dziewięćdziesiątych, kiedy włoska liga była uważana za najlepszą i najbogatszą na świecie...

Jakiś tam felietonista, po braku awansu Włochów na MŚ.
Czarson
Posty: 696
Rejestracja: 2 sie 2009, 01:42
Lokalizacja: Kutno/Kraków

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Czarson »

Alfa 14.11.2017, 19:25
ja tam sie ciesze przynajmniej gagliardini dd candreva eder i santon sie nie polamia na MS i nie beda przemeczeni
fcinter.pl
Posty: 433
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: fcinter.pl »

Ja do zloty mysli dolaczam tekst domina o reprezentacji Wloch. Stary, wez zmien zajecie. Nie jestes felietonista, jestes zbyt emocjonalny. Pogodz sie z tym
Alfa
Posty: 381
Rejestracja: 20 wrz 2011, 22:50

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Alfa »

Czarson pisze:Alfa 14.11.2017, 19:25
ja tam sie ciesze przynajmniej gagliardini dd candreva eder i santon sie nie polamia na MS i nie beda przemeczeni

dokladnie tak bylo :]
IlCapitano
Posty: 818
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: IlCapitano »

Piotrekfci 14.11.2017, 16:04
Tego Verdiego brał bym z zamkniętymi oczami. Jak dla mnie lepsza i tańsza opcja niż Chiesa.
IlCapitano
Posty: 818
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: IlCapitano »

"Icardi to napastnik ala Edin z pierwszego sezonu u nas. Musi mieć sto okazji, żeby strzelić gola, dwa. "

źródło: asroma.pl
maverik
Posty: 477
Rejestracja: 27 sie 2012, 03:27

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: maverik »

IlCapitano pisze:"Icardi to napastnik ala Edin z pierwszego sezonu u nas. Musi mieć sto okazji, żeby strzelić gola, dwa. "

źródło: asroma.pl
Jeszcze pozwole sobię dopisać drugą część zdania.

"Widziałem kilka meczów. Czasami ma dobrą skuteczność, ale często kopie w bramkarza, albo poza bramkę."

A teraz, sprawdźmy czy niejaki redaktor asroma.pl abruzzi ma rację.

Obrazek

Tak jak widać wyżej, Icardi ma najlepsza celność w strzałach na bramkę. Ma jedną bramkę więcej niż Dybala, który oddał 7 strzałów więcej. Biorąc pod uwagę, że Maurito strzela co bramkę co prawie 3 strzał (2,85) to przy ilości strzałów Immobile powinien się z nim zrównać bramkami. Za to Dżeko wypada dużo gorzej niż Quagliarella. Siedem bramek przy aż 50 strzałach? Nie wygląda to dobrze, ale to nie nasze zmartwienie. Także nie dziwie się, że romaniści czepili się naszego kapitana :/
ZnawcaCalcio
Posty: 229
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:19
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: ZnawcaCalcio »

broda1994 26 listopada 2017 | 12:41

DD i Candreva jak zwykle najgorsi na boisku.

źródło konkurencja
Awatar użytkownika
Odet
Posty: 1425
Rejestracja: 19 wrz 2006, 13:21
Lokalizacja: PiekaRy Śl./ChoRzów

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Odet »

Prawie spadłem z solidnego fotela:

nieśmiertelny NewMaldini | 27.11.2017 19:42 z seriea.pl
okoliczności w jakich (Gattuso) przejmuje drużynę są dość niekorzystne.
widzę w Gattuso trenera pokroju Zidana
:hahaha:
VVujek
Posty: 188
Rejestracja: 4 mar 2012, 23:51

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: VVujek »

Qnen
Milanista

Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Sob Lis 25, 2017 22:35
"Forma Interu mnie psychicznie dołuje. 11 zwycięstw, 3 remisy, na razie lider rozgrywek! Nie ważne jak, nie ważne w jaki sposób ale Spaletti wykonuje znakomitą robotę w Mediolanie. Na dodatek formę życia ma Icardi. Co mecz mam nadzieję, że w końcu przegrają i nie mogę się doczekać.

NIE AKCEPTUJĘ TEGO
Źródło:acmilan.pl
;)"
and1
Posty: 602
Rejestracja: 25 sie 2006, 17:56
Lokalizacja: Glasgow
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: and1 »

Słowa wiceprezydenta Interu Giuseppe Prisco: „Gdy witam się z milanistą – myję ręce. Gdy podaje dłoń juventinim – liczę palce” zostały wreszcie sądownie usankcjonowane. To właśnie w lecie 2006 roku wybucha głośna afera „calciopoli”, w wyniku której Juventus nie tylko zostaje zdegradowany do Serie B, ale również są mu odebrane zdobyte mistrzostwa za sezony 2004/05 i 2005/06. Scudetto za ten drugi sezon ostatecznie trafia do będącego wówczas na drugim miejscu – Interu. Po latach śledztw okazało się, że klub z San Siro był zamieszany w aferę w podobnym stopniu jak Juventus!
Fragment artykułu z onetu/przegladu sportowego
Awatar użytkownika
Skepta
Posty: 352
Rejestracja: 17 mar 2013, 16:57
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Skepta »

pewnie bylo, ale Berlu 'uratowal' sytuacje i sie rozeszlo po kosciach
ZnawcaCalcio
Posty: 229
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:19
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: ZnawcaCalcio »

piątek, 08.12.2017, 13:08 szr / komentarzy: 316 0 OK | 0 Nie OK
Nie ma szans na transfer :) Chyba, że wpadnie ogromna suma w wysokości 100 mln. Jestem przekonany, że obecna obrona reprezentacja Włoch będzie oparta na nim, Bonuccim i jeszcze jednym zdolnym Włochu. Również Myślę, że sam Romek nie będzie chciał odejść, bo wie, że w końcu Milan odpali i będzie na poziomie Juve i Interu. I na sam koniec tego newsa dał Tuttosport, tak więc można podejść do tego z uśmiechem.

acmilan24.com
emika
Posty: 170
Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:02

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: emika »

J_user | 10.12.2017 00:16

@Interista1987 - zrób sobie proste ćwiczenie - podziel kartkę na dwa, po lewej wynotuj za co można szanować Juve, po prawej za co Inter. I co? :) 110 lat ciągnięcia się jak smród za Juventusem. Stąd biorą się tacy frustraci jak ty i tobie podobni.

PATRZCIE KURWA XDDDDDDDDD
Awatar użytkownika
Endru
Posty: 155
Rejestracja: 4 lis 2007, 18:42
Lokalizacja: Wrocław

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Endru »

Nefez
11 grudnia 2017, 15:49
Jestem dumny, że pod postem o losowaniu jest 117 komentarzy, a na stronie Interu o remisie z Juve tylko 49. Widać, że nawet sezonowców nie mają ;D

Źródło acmilan.com.pl


xDDDDDDD
Awatar użytkownika
Endru
Posty: 155
Rejestracja: 4 lis 2007, 18:42
Lokalizacja: Wrocław

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Endru »

and1 pisze:
Słowa wiceprezydenta Interu Giuseppe Prisco: „Gdy witam się z milanistą – myję ręce. Gdy podaje dłoń juventinim – liczę palce” zostały wreszcie sądownie usankcjonowane. To właśnie w lecie 2006 roku wybucha głośna afera „calciopoli”, w wyniku której Juventus nie tylko zostaje zdegradowany do Serie B, ale również są mu odebrane zdobyte mistrzostwa za sezony 2004/05 i 2005/06. Scudetto za ten drugi sezon ostatecznie trafia do będącego wówczas na drugim miejscu – Interu. Po latach śledztw okazało się, że klub z San Siro był zamieszany w aferę w podobnym stopniu jak Juventus!
Fragment artykułu z onetu/przegladu sportowego

W tej gazecie "przeglad sportowy" jest tez napisane ze Inter ostatni krajowy puchar przed afera calciopoli zdobył w 1987 roku : )))))
ZnawcaCalcio
Posty: 229
Rejestracja: 21 maja 2011, 09:19
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: ZnawcaCalcio »

NewMaldinii | 12.12.2017 10:17
Nie wiem co tak niektórzy się oburzają. Fajnie, że Inter ma ambicje, ale to nic przy najlepszych klubach w historii jak Real czy Milan (obecnie chwilowa odbudowa, sędziowie też chyba nie chcą naszego powrotu). To Real, a nie Inter wygrał 12 LM i co roku dominuje na krajowym podwórku. Z poza tym nie wiem po co zamieniać najlepszą ligę na świecie na amatorskie rozgrywki. Tam tylko Real i Barcelona, reszty ogórków nawet nie znam.
Awatar użytkownika
Odet
Posty: 1425
Rejestracja: 19 wrz 2006, 13:21
Lokalizacja: PiekaRy Śl./ChoRzów

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Odet »

up
To nie wpis tego naszego legendarnego matołka z seriea.pl
Tamten NewMaldini miał inny avatar i pisał się przez jedno "i". Wpis tego to oszustwo.
Tam na seriea.pl odkąd przestali moderować, zrobiło się straszne śmietnisko.
Pozdr.
maverik
Posty: 477
Rejestracja: 27 sie 2012, 03:27

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: maverik »

camlab73 ostatnio aktywny: 2 godziny temu13 grudnia 2017, 00:00 Ten mecz (z Pordenone) to było podsumowanie całego Interu w tym sezonie. Nie zasłużyli- ale punktują. Nie zmienia to oczywiście faktu, że są na obecny moment lepszą drużyną niż Milan, ale za tą pozycję lidera to powinni Handanoviciowi za jego cudy wystawić pomnik, a w niedzielę z samego rana do kościoła podziękować również opatrzności. Jakim cudem ta drużyna jest w tabeli nad Juventusem, Napoli i Romą to nie wiedzą chyba nawet najstarsi górale.
dokładnie, wystawienie rezerw na Coppa wyznaczkiem sezonu
miniu86
Posty: 2569
Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: miniu86 »

Kurde, sympatycy Milanu na prawdę musieli uwierzyć, że tym jednym okienkiem wyprzedzili Inter :hahaha:
BAGGIO1
Posty: 543
Rejestracja: 25 sie 2006, 19:27
Lokalizacja: Chełmno/Toruń

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: BAGGIO1 »

Z kolei po wczorajszym zwycięstwie nad mocarnym Hellas wierzą, że włączą się jeszcze do walki o top4 :o
maverik
Posty: 477
Rejestracja: 27 sie 2012, 03:27

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: maverik »

niedziela, 17.12.2017, 12:42 milanista21 / komentarzy: 5531 1 OK | 1 Nie OK piotrek1981 Silva został wybrany do 11 fazy grupowej LE. Coś to chyba znaczy i widać, że chłopak ma umiejętności. Dlatego lepiej dla niego będzie jeżeli odejdzie bo mi osobiście bardzo go szkoda, że siedzi praktycznie w każdym ligowym meczu na ławce.
najpierw turniej Nike teraz faza grupowa LE :D
niedziela, 17.12.2017, 15:00 Mateusz1982 / komentarzy: 100 0 OK | 0 Nie OK I do antyfanów Silvy. Gdzie ten chłopak ma się nauczyć serie A i współpracy z Cutrone ? Grając razem, czy trenując? Ja tam ufam słowom Ronaldo, że to jest jego następca. Może ślepo, ale ten koleś jednak się zna na piłce lepiej od nas.
Ronaldo to ponoć znawca calcio.
Wirtuoz
Posty: 64
Rejestracja: 17 maja 2017, 10:45

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Wirtuoz »

Skąd ta ślepa wiara w mądrość Ronaldo u fanów Milanu?
forzaragazzi
Posty: 309
Rejestracja: 25 sie 2006, 17:34

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: forzaragazzi »

BAGGIO! pisze:Z kolei po wczorajszym zwycięstwie nad mocarnym Hellas wierzą, że włączą się jeszcze do walki o top4 :o
To był puchar. Po paru dniach, w lidze, Hellas wzięło srogi rewanż :P
Awatar użytkownika
Orzeu
Posty: 5917
Rejestracja: 5 cze 2004, 15:17
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Orzeu »

swoją drogą ten temat to strzał w 10-tkę
Awatar użytkownika
Skepta
Posty: 352
Rejestracja: 17 mar 2013, 16:57
Kontakt:

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: Skepta »

forzaragazzi pisze:
BAGGIO! pisze:Z kolei po wczorajszym zwycięstwie nad mocarnym Hellas wierzą, że włączą się jeszcze do walki o top4 :o
To był puchar. Po paru dniach, w lidze, Hellas wzięło srogi rewanż :P
Milan wygrał z Hellasem w pucharze tylko dlatego ze hellas wyszedl glebokimi rezerwami na ten mecz a Milan 1 garniturem. Nawet trener Hellas inteligentniejszy od Gatuco, bo wie ze pucharu nie zwojuje i lepiej siły zostawic na Serie A a Gatuco mysli ze to fifa i w kazdym meczu wychodzi 1 garniturem, beka.
maverik
Posty: 477
Rejestracja: 27 sie 2012, 03:27

Re: Złote myśli kibiców calcio

Post autor: maverik »

Zapomniałem wrzucić w tamtym tygodniu ;)
Daleki jestem zawsze od rzucania takich absolutów, ale kto uważa że Luciano nie mógł zachować się lepiej, bo miał strasznie dużo do stracenia to zwyczajnie okłamuje siebie bądź próbuje innych. To była ewidentna osobista zagrywka przeciwko Tottiemu i tu już piszę tylko swoje osobiste odczucia: dla mnie jakiekolwiek rekordy punktowe czy Puchary Włoch obecnie nie istnieją - Luciano Spalletti dla mnie pozostanie merdą i nigdy mu nie wybaczę tego, jak potraktował Francesco. Pucharów jeszcze nazdobywamy, rekordy pobijemy, ale Totti był jeden i karierę skończył raz.
źródło: asroma.pl
Bonucci? Transferu tego człowieka chciałby każdy klub świata. Biglia? Serce i płuca dobrze naoliwionej maszyny. Silva? Namaszczony przez Ronaldo cudowny chłopiec. Calhanoglu? Ach, te rzuty wolne. Rodriguez? Szwajcarski bolid na lewym skrzydle podebrany Interowi. Conti? Jedna z flagowych postaci nowego pokolenia Włochów. Kessie? Czołg-maszyna nie do zajechania. I tak dalej, i tak dalej.
źródło: acmilan.com.pl
ODPOWIEDZ