Ocena telefonu [ewentualnie marki]

Czyli wszystko i nic :) Rozmowa o wszystkim i o wszystkich :)
ODPOWIEDZ
Stachoo
Posty: 1241
Rejestracja: 23 cze 2006, 11:28
Lokalizacja: Poznań

Ocena telefonu [ewentualnie marki]

Post autor: Stachoo »

Słuchajcie, potrzebuje pomocy w kwestii telefonu.

Chcę kupić sobie niedrogi telefon z dobrym aparatem i wytrzymałą baterią.

Obczaiłem taki model:

https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartf ... metaliczny

Czy ktoś mógłby mi udzielić opinii na jego temat z doświadczenia?

Ewentualnie poproszę o przytoczenie modeli w podobnej cenie z naciskiem na wyżej wymienione cechy.

Jestem laikiem w kwestii telefonów, więc liczę na pomoc :)

Z góry dzięki.
Alfa
Posty: 386
Rejestracja: 20 wrz 2011, 22:50

Re: Ocena telefonu [ewentualnie marki]

Post autor: Alfa »

po 1 to polecalbym poczytac recenzje z neta na roznych serwisach odnosnie tego telefonu
po 2 sa tez poradniki jakie telefony warto kupic w jakim przedziale cenowym
po 3 mam ziomka ktory tez woli kupic 3 tansze telefony niz 1 drozszy no i niestety caly czas na nie narzeka, ze a to wolne, ze a to cos nie dziala itd itp, wiec generalnie ja bym jednak polecil dolozyc te kilka stów i wziac cos lepszego,

huawei mate 10 pro np za ok tysiaka dostaniesz jak nie mniej na alledrogo, mimo lat to nadal swietny telefon ktorego ja akurat uzywam od roku czasu i przez ten czas ani jednego zlego slowa nie moge powiedziec
Wybraniec
Posty: 1487
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:39

Re: Ocena telefonu [ewentualnie marki]

Post autor: Wybraniec »

Chcesz kupić niedrogo czy chcesz kupić dobry telefon?

Zdecyduj się.
Stachoo
Posty: 1241
Rejestracja: 23 cze 2006, 11:28
Lokalizacja: Poznań

Re: Ocena telefonu [ewentualnie marki]

Post autor: Stachoo »

Alfa pisze: 21 sie 2019, 12:31 po 1 to polecalbym poczytac recenzje z neta na roznych serwisach odnosnie tego telefonu
po 2 sa tez poradniki jakie telefony warto kupic w jakim przedziale cenowym