Strona 129 z 136

Re: Typy bukmacherskie

: 27 kwie 2019, 11:55
autor: Wybraniec
Piszcie tutaj ile tysięcy stawiacie na Jacare, bo to jest pewna lokata, 0% ryzyka.

Re: Typy bukmacherskie

: 27 kwie 2019, 15:35
autor: IlCapitano
Nie wiem, a nawet jakbym wiedział to i tak bym nie powiedział

Re: Typy bukmacherskie

: 27 kwie 2019, 15:38
autor: kusy
Leciutko dzisiaj wejdzie Inter po kursie 2.75. Warto postawić większy hajs.

Re: Typy bukmacherskie

: 28 kwie 2019, 10:33
autor: kusy

Re: Typy bukmacherskie

: 28 kwie 2019, 20:51
autor: zoniek
Tak się dorabia na koniec sezonu :D

Obrazek

Re: Typy bukmacherskie

: 29 kwie 2019, 15:10
autor: Wybraniec
Deontay Wilder - Domenic Braezaele - Wilder wygra bez TKO/KO, 1,50

Lokata. Braezale to taki Polski Wach. Walczy rzadko, wolny z dość twardym łbem. Nasz Izu w 4 rundy poskładał go na dechy i gdyby nie gówniane cardio to pewnie by wygrał.

Obaj Panowie się nie lubią, ale to walka bez historii. Jak mu Wilder zajebie cepa to padnie.

Walka 18 maja, grać. Do 6 rundy będzie po wszystkim.

Re: Typy bukmacherskie

: 6 maja 2019, 10:15
autor: Wybraniec
Manchester City - Leicester x2, 3,91

RYZYKUJEMY.

Re: Typy bukmacherskie

: 8 maja 2019, 16:41
autor: Darek
Jak ryzykować to tylko grubo :-)

https://www.efortuna.pl/pl/strona_glown ... &kind=MAIN

Jak by ktoś się zastanawiał skąd ten typ, to ja po prostu nie lubię Barcelony ;-)

Re: Typy bukmacherskie

: 8 maja 2019, 16:57
autor: Wybraniec
Propsy

Re: Typy bukmacherskie

: 2 cze 2019, 05:27
autor: IlCapitano
Mówiłem, że Ruiz przez KO po kursie 20.00 to kurwa nikt nie wierzył...

Re: Typy bukmacherskie

: 2 cze 2019, 05:57
autor: kusy
IlCapitano pisze:
2 cze 2019, 05:27
Mówiłem, że Ruiz przez KO po kursie 20.00 to kurwa nikt nie wierzył...
Gratulacje. On przewidział cała tą sensacje ogólem

Re: Typy bukmacherskie

: 11 cze 2019, 13:37
autor: IlCapitano
No i pyk, 25 tysięcy nowych polskich złotych na Główkę przed czasem po kursie 6.00. Dorzucamy jeszcze Furego dla beki i znowu puszczamy buków z torbami jak na Joshua - Ruiz. Piniondze leżą na ziemi, wystarczy je podnieść, zrozumcie.

Re: Typy bukmacherskie

: 11 cze 2019, 13:41
autor: kusy
IlCapitano pisze:
11 cze 2019, 13:37
No i pyk, 25 tysięcy nowych polskich złotych na Główkę przed czasem po kursie 6.00. Dorzucamy jeszcze Furego dla beki i znowu puszczamy buków z torbami jak na Joshua - Ruiz. Piniondze leżą na ziemi, wystarczy je podnieść, zrozumcie.
Akurat będziesz miał na przelew do Orzeu, żeby z paki Cię wypuścił. Główka wygra niejednogłośnie na punkty.

Re: Typy bukmacherskie

: 11 cze 2019, 13:43
autor: IlCapitano
Gościu opamiętaj się, on nie wygra z Briedisem na punkty, on musi go znokautować, musisz to pojąć im szybciej tym lepiej.

Re: Typy bukmacherskie

: 11 cze 2019, 13:48
autor: kusy
Łotewscy kibice za walkę z Briedisa z Głowackim muszą zapłacić PPV 10 euro. My natomiast płacimy tylko za alko, bo Kurski nam załatwił gale za darmo. Można? można. Zrób to Główka.

Re: Typy bukmacherskie

: 23 cze 2019, 15:53
autor: Wybraniec
Dereck Chisora - Artur Szpilka 1,50

17 tysięcy na Derecha. Piękna lokata od buka. Wiadomo, że Czizora ma wahania formy i może olać przygotowania, z drugiej strony plotka niesie, że jak wygra z koniobujcą to następna walka z Parkerem.
Whyte był przez niego w obu walkach obijany, w pierwszej został przekręcony, w drugiej wyłapał KO. Stylowo to najgorszy rywal dla Szpilki.

Poza tym Szpilka wychodzi z nowym trenerem i wiadomo, że pomysł walki w Anglii jest jego, bo nikt normalny przy nowym trenerze nie wychodzi do trudnego rywala. Podobno trenują półdystans przed walką xD Powodzenia

Także Pan Dereck to bierze, czekam jeszcze na kury na zwyciestwo przed czasem. Jak Czizora zajebie cepa to Szpilka znów wyląduje w szpitalu

Re: Typy bukmacherskie

: 24 cze 2019, 10:43
autor: zoniek
W weekend starzy wyjadacze Basel i Pilzno połamali. Jutro towarzysko gra też Sturm, który w końcówce minionego sezonu pięknie dorobił sobie na wakacje. Lubią zabawić się także w towarzyskich więc proponuję rzucić parę groszy. Problem w tym, że na razie nie widzę gdzie to można zagrać.

Na Betrally są wszystkie mecze, ale nie może mi się stronka załadować. Możecie sprawdzić czy u Was działa?
www.betrally.com
www.betrallypol.com

Re: Typy bukmacherskie

: 9 lip 2019, 11:11
autor: kusy
Nadal w życiowej formie. Wygra Wimbledon na luzie. Warto postawić duży hajs, ja tak zrobiłem. Vamos Rafa.

Re: Typy bukmacherskie

: 9 lip 2019, 12:16
autor: zoniek
Basel - Lausanne, towarzyski o 18.

Kilka stron wcześniej wrzucałem wygrany kupon tej pary po kursie 65. Na 9 spotkań 5 połamanych. Problem tylko, że na razie nie widzę gdzie to jest do gry

Re: Typy bukmacherskie

: 18 lip 2019, 19:35
autor: Wybraniec
O kurwa, Chisora jaki ulany prosiak na tej konferencji, chujowa forma chyba. Poczekam do ważenia, ale Szpilman może obskoczyć grubasa.

Re: Typy bukmacherskie

: 18 lip 2019, 20:04
autor: masta87
Sęk w tym, iż Szpilka trenował na sparingach generalnie tylko pół dystans... z tego co mówił Proksa... Chisora jak to Chisora nie przyłożył się, bo przeciwnik jest jaki jest... ale to powinno wystarczyć na Polaka. W każdym razie kurs @ 2.55 godny ryzyka mimo wszystko.

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 18:44
autor: generalP
zoniek pisze:
24 cze 2019, 10:43
W weekend starzy wyjadacze Basel i Pilzno połamali. Jutro towarzysko gra też Sturm, który w końcówce minionego sezonu pięknie dorobił sobie na wakacje. Lubią zabawić się także w towarzyskich więc proponuję rzucić parę groszy. Problem w tym, że na razie nie widzę gdzie to można zagrać.

Na Betrally są wszystkie mecze, ale nie może mi się stronka załadować. Możecie sprawdzić czy u Was działa?
www.betrally.com
www.betrallypol.com


O Zoniek stary lisie co ty tu robisz na tym forum ;)
Dalej od czasu do czasy gryziesz łamaczki ? :) hehe

Tu masz filmik z przygód Sierpnia 2019 z Zestawienia Miesięcznego zza okres ogólnej statystyki dla danego miesiąca 2012-2018...
01-20.08.2019

https://www.youtube.com/watch?v=J3B9MRIc7lw

Jak widać motyw Powtarzalności przy pewnej grupie ekip Istnieje i ma się dobrze :)

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 18:56
autor: zoniek
generalP pisze:
22 sie 2019, 18:44
O Zoniek stary lisie co ty tu robisz na tym forum ;)
Dalej od czasu do czasy gryziesz łamaczki ? :) hehe

Tu masz filmik z przygód Sierpnia 2019 z Zestawienia Miesięcznego zza okres ogólnej statystyki dla danego miesiąca 2012-2018...
01-20.08.2019

https://www.youtube.com/watch?v=J3B9MRIc7lw

Jak widać motyw Powtarzalności przy pewnej grupie ekip Istnieje i ma się dobrze :)
Haha jaki ten internet mały ;)! Ja tu już od paru dobrych lat jestem, w końcu od małego za Interem :)
Powiedz lepiej co Ciebie tu sprowadza!

Głowa mi pęka od samego oglądania tego filmiku bo wiem ile to zdrowia i czasu kosztuje żeby takie zestawienia zrobić. Szacun!

Przywitaj się z forumowiczami i rzuć jakiegoś "pewniaczka" na zachętę ;)

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 19:42
autor: mediolan
Panowie a na jakiej zasadzie dziala ta powtarzalnosc ze druzyna X z druzyna Y czy druzyna X ale w danym okresie czasu i niewazne z kim? Szacun bo zestawienie wyglada na potezne i z pewnoscia przynosi zyski :)

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 20:10
autor: Piter
mediolan pisze:
22 sie 2019, 19:42
Panowie a na jakiej zasadzie dziala ta powtarzalnosc ze druzyna X z druzyna Y czy druzyna X ale w danym okresie czasu i niewazne z kim? Szacun bo zestawienie wyglada na potezne i z pewnoscia przynosi zyski :)
Zwykła ściema, często padają takie wyniki z rzędu, że idzie doszukać się jakiegoś schematu. To nie wynik oszustwa tylko prawdopodobieństwa się nie oszuka. Bardziej bym się zdziwił, gdyby nie było przypadków

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 22:13
autor: zoniek
Piter jak zawsze błyskotliwie wyjaśnił, można gasić światło i się rozejść.

Re: Typy bukmacherskie

: 22 sie 2019, 23:38
autor: generalP
Piter pisze:
22 sie 2019, 20:10
mediolan pisze:
22 sie 2019, 19:42
Panowie a na jakiej zasadzie dziala ta powtarzalnosc ze druzyna X z druzyna Y czy druzyna X ale w danym okresie czasu i niewazne z kim? Szacun bo zestawienie wyglada na potezne i z pewnoscia przynosi zyski :)
Zwykła ściema, często padają takie wyniki z rzędu, że idzie doszukać się jakiegoś schematu. To nie wynik oszustwa tylko prawdopodobieństwa się nie oszuka. Bardziej bym się zdziwił, gdyby nie było przypadków
Ta sam jesteś ściema... mój imienniku.

Przekręt można przewidzieć na wiele sposobów.

Jednym z nich jest znajomość historii danej ekipy apropo przygód HT/FT 1/2 2/1.
Kursy rzędu +20/60 to konkretny mnożnik i niezła pokusa której ulega każdy.

Weź połącz technikę tropienia w ,,metodzie na date'' plus Znajomość obserwacji/czytania Ruchów z rynków/giełd bukmacherskich i już jesteś w stanie bić kur.

Nie ma tak że nikt śladu nie pozostawia, trzeba iść tropem forsy. Dużej forsy.





Pod ogarnięte Zestawienie Miesięczne które kosztuje poświęcenia około 100 godzin pracy, wklejam Rozpiskę/Terminarz aby wiedzieć które misie lubiące wyjątkowo dany miesiąc kiedy grają.
Taki terminarz staram się mieć 7 dni do przody kto z kim gra i na kogo zwrócić uwagę ze względu na posiadane daty, serie, schematy, h2h, powiązania między klubem A i B itd..

To zabawa w ,,Biały Wywiad''.

W dniu meczu na przysłowiowe parę godzin przed meczem dokonuje się Weryfikacji poszczególnych Par które są podejrzane z jakiś tam względów.
Sprawdzam ruchy kursów HT/FT 1/2 2/1 w poszukiwaniu znacznych anomalii im bliżej meczu (spadki kursów)
Obrazek
https://i.ibb.co/HVVypXM/ruski-saturn.png
Widzisz spadek kursów na precyzyjne 1/2 ? z kursu 61 na 29... czy potrzebujesz iść do okulisty.
W danym przypadku oba misie miały wspólnego jednego łamaka w h2h lecz kluczowy był motyw 2 lat z rzędu gości.
Saturn
03/08/2017
10/08/2018
01/08/2019 i cyk. Cyrk odjebany do ka$y marsz.

Stadion to nie teatr ale po murawie biega 22 aktorów.

Co dzieje się na LIVE na rynkach bukmacherskich interesującego w takim razie gdy mamy wynik 1-0 i zbliżamy się do przerwy...

Obrazek
Spadek/bicie kursu oznacza iż ktoś ładuje nie małą forsę.

Na Live chat iForBet podałem w przerwie meczu to i owo.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
https://i.ibb.co/fY4Q65m/saturn-win2.png

Nie trzeba pałować pre 1/2 lub 2/1 można spokojnie wyczekać na Live tak jest Bezpieczniej, fakt kurs mniej atrakcyjny się złapie ale cóż..
''My'' na tym możemy coś wyciągnąć te parę stów czy parę tysi jednorazowo ale prawdziwy hajs to robi jakiś zacny gruby Oligarcha który biedny nie jest a dodatkowo jeszcze się wzbogacił o parę zer.



Schematów, mechanizmów Ustawiania meczów pod HT/FT 1/2 2/1 jest parę, technik Prognozowania skurczybyków również.
Długo w tym siedzę i widzę ten przekręt za dobrze.
Umoczone są wszystkie ligi jak leci bazę danych miałem dla 131 krajów ale nieco ją zredukowałem do 104.
Na przewale jest nieco ponad 5 tysięcy klubów.
Każdy ma swój czas ulubiony miesiąc pod określony schemat, model realizowany w danym roku lub stosuje się wyciszenie.
Wasz święty Inter również nie jest krystalicznie czysty. Mimo że od Maja 2018 siedzi cicho - kwestia czasu :)

Musisz zrozumieć iż jest ,,legalna mafia'' i ta nielegalna.
Z tym wyjątkiem że ta Legalna to sam System - korporacje/politycy/służby itp.
Za dużym Biznesem międzynarodowym którego ''przypadkowo'' nikt nie dostrzega i nikt nie widzi stoi właśnie sam System.

Pamiętaj system jest totalnie skorumpowany a grube rybki mają parasol ochronny służb specjalnych.
W tym całym przekręcie piłkarzyki/sędziowie to tylko drobne pionki lecz istotne.

Dokument filmowy z 2012r. ,,Sport Mafia Korupcja'' nic nie wspomina o łamakach ale ogólnie o fikcyjności sportu profesjonalnego.
https://www.youtube.com/watch?v=lYY0lHpU6nY

Re: Typy bukmacherskie

: 23 sie 2019, 08:39
autor: zoniek
Generale choćbyś się dwoił i troił to niektórym i tak oczu nie otworzysz ;)

Re: Typy bukmacherskie

: 24 sie 2019, 09:35
autor: zoniek
Generale co na dzisiaj :)?
Kilmarnock - Aberdeen mają 3 łamaki w h2h i ostatni w listopadzie 2018 na tym samym boisku.

Re: Typy bukmacherskie

: 24 sie 2019, 11:37
autor: Wybraniec
Pare lokat ode mnie na najbliższe tygodnie:

Serbia - Portugalia 2 po kursie 2,20
Roberto Soldic - Patrick kincl 1 po kursie 1,50
Radcliffe - Chmielewski 1 po kursie 1,60
H. Fury - Powietkin 2 po kursie 1,45

grac, ładować, nic się nie bać, wchodzi lekko wszystko.