Mecze Interu - Bydgoszcz

Rozmowy o kibicach Interu...
Kiełben
Posty: 770
Rejestracja: 25 sie 2006, 23:55
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Kiełben »

tak jak pisał Kłanieś , zapraszamy do Torunia ! :)
polecam "Szwejka" , mecze na projektorze , pub naprawdę ogarnięty.
Jak będziemy wiedzieli coś więcej , jaki mecz puszczają np. w LM , albo na jakiś dobry ligowy wtedy temat się pojawi na forum ;)
Obrazek
Nikt INTERU nie pokona, ani Juve , ani Roma :D
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Stary rynek godzina. 20:00 spotykamy się przy pomniku.
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Dzięki za wczorajszy mecz. Atmosfera mimo porażki była bardzo dobra.
A teraz 5 kwietnia 2011 Inter-Shalke. Nie ma żadnego tematu ze strony chłopaków z Torunia a umawianie się ponownie dzień, dwa przed meczem zakończy się jak ostatnio.
Można iść do Piwiarni bądź do Browar Pub'u. W browarze jest więcej miejsca, więcej tv, zabudowany ogródek. Tam jest projektor wielkości tv~46 cali.
Ale musimy raczej zarezerwować miejsce, żeby nam Realu nie puścili, także skupmy się i spotkajmy się w końcu w większym gronie. Kto wie ile jeszcze będziemy mieli okazji spotkać się na ważnym meczu w tym sezonie.
Zaczynamy zapisy:
1. Groch
2.
3.
4.
5.
...
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

1. Groch
2. Karpik
3.
4.
5.
Obrazek

By Kropasz
plabo
Posty: 9
Rejestracja: 1 mar 2009, 21:15
Lokalizacja: Więcbork/Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: plabo »

1. Groch
2. Karpik
3. plabo
4.
5.
Imrahil
Posty: 1068
Rejestracja: 13 wrz 2005, 08:22
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Imrahil »

przykro mi,w tygodniu nie dam rady teraz przyjechac, ale na rewanz sie postaram pokazac  :yes2:
StarCraft user \"czcij Zerga swego-niezniszczalnego\" [=
Kiełben
Posty: 770
Rejestracja: 25 sie 2006, 23:55
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Kiełben »

haha  :lol2:
nie ma żadnego tematu chłopaków z Torunia , bo nie spotykamy się na Schalke.
No i jakby się już coś działo ,temat będzie założony dużo wcześniej przed meczem.
Może jakiś rewanż z Schalke lub mecz z Napoli, się zobaczy.
W tygodniu też nie mogę , szkoła itd. to chyba normalne.
Obrazek
Nikt INTERU nie pokona, ani Juve , ani Roma :D
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

"W tygodniu też nie mogę , szkoła itd. to chyba normalne."

Masz zajęcia do 20:45?
Obrazek

By Kropasz
plabo
Posty: 9
Rejestracja: 1 mar 2009, 21:15
Lokalizacja: Więcbork/Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: plabo »

W 3ke sie zbytnio nie opłaca rezerwować co? to może odpuścimy sobie, bo i tak nikt dla 3 osób nie puści meczu. Więc może więcej uda się na rewanż skombinować i wtedy podbijemy puby?:P
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Wątpie żeby na rewanż było nas więcej. Z drugiej strony wszystko zależy od wyniku Realu. Jeśli wygra dużo to może puszczą rewanż Interu, jeśli nie to nie ma mowy.
Nie ma sensu rezerwować w 3 tak jak plabo napisał.

Chociaż browar pub jest w miare duży mogę jutro podejść się zapytać czy puszczą na którymś Tv Inter. Jeśli nie mają dekodera pod splitera podpiętego to powinno dać radę
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2011, 20:18 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Kiełben
Posty: 770
Rejestracja: 25 sie 2006, 23:55
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Kiełben »

Ja się już więcej w tym temacie nie wypowiadam.
Karpik , dobrze wiesz , że nie jestem bezpośrednio z Torunia , tylko mam te 25 km, gdzie około 23;00 nie mam już pksa do domu , a rano wstaję o 6:00. I chyba normalne , że taki wypad w tygodniu nie jest mi na rękę. To samo napisał Imrahil , ale oczywiście do niego nikt spinki nie walnął  :)

Powodzenia.
Obrazek
Nikt INTERU nie pokona, ani Juve , ani Roma :D
KŁANIEŚ
Posty: 308
Rejestracja: 1 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: Toruń

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: KŁANIEŚ »

nie spinajcie się :) będziemy organizowac spotkanie, to tak jak juz pisalem - poinformujemy odpowiednio wczesnie :) pierwszy mecz z Schalke odpada bo w Szwejku puszczają Real-Tottenham, dlatego juz wczesniej wspominalem ze jak juz to rewanz, w zaleznosci od wynikow pierwszych spotkan Interu i Realu :)
[center]Dai Forza Inter Facci Un Gol, Solo Per Noi !
Obrazek
C'e Solo L'Inter... Magica Inter...
Obrazek
wrobeliev
Posty: 11
Rejestracja: 16 sie 2008, 23:59

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: wrobeliev »

Hej, też mieszkam obecnie w Toruniu, chętnie się z Wami zapoznam na piwku przy meczu :)
Skoro już wiadomo, że rewanż z Schalke pokazuje Polsat, można być pewnym, że i w Szwejku go zobaczymy. Wobec tego: kto się pojawi?
KŁANIEŚ
Posty: 308
Rejestracja: 1 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: Toruń

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: KŁANIEŚ »

"w zaleznosci od wynikow pierwszych spotkan Interu i Realu" // Real zrobił swoje, ale niestety nasi dali dupy i to aż za bardzo! Z Kiełbenem ustalilismy ze na rewanz z Schalke sie nigdzie nie wybieramy. Nasze serca tego niewytrzymają :D Co do spotkania - będzie lepsza okazja na pewno :) Fajna opcja pojawić się w kilkanaście osób (bo zainteresowanie wspólnym oglądaniem widać coraz większe) z szalikami i pokrzyczeć, ale lepiej innym razem :D Głupio jakby nasza radość ze wspólnego oglądania i chęć do dopingowania szybko opadła, a niestety jest duża szansa, że tak będzie. Dlatego uważamy, że żeby spotkanie było bardziej udane to musimy niestety jeszcze poczekać :) Lejemy na Schalke :P DO BOJU NERAZZURRI ! FORZA RAGAZZI !
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2011, 21:06 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Dai Forza Inter Facci Un Gol, Solo Per Noi !
Obrazek
C'e Solo L'Inter... Magica Inter...
Obrazek
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

To może w ogóle nie oglądajcie. Robię zapisy do wspólnego obejrzenia meczu w Bydgoszczy. Pewnie i tak zapiszą się 3-4 osoby, ale i tak w takim gronie warto się wybrać:

1. Karpik
Obrazek

By Kropasz
plabo
Posty: 9
Rejestracja: 1 mar 2009, 21:15
Lokalizacja: Więcbork/Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: plabo »

Qrde jak może być inaczej niż jestem za:) Tylko nie w ten weekend na Chievo...Wybywam i niestety nie będzie mnie, ale poza tym terminem dostępny:) Więc sign me in :p
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Rewanżz Shalke:
1. Karpik
2. Plabo
2. Groch

Wiecie co... Najpierw miałbyć Milan(nie bo mało ludzi), Schalke(nie bo w środe szkoła), rewanż z Schalke (nie bo dostaliśmy 2-5)... Nie będę tego komentował...
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

Padła propozycja obejrzenia meczu tym razem w Barce, chyba, że ktoś usilnie chce iść do Browaru lub Warki, najlepiej niech się każdy wypowie. Plusem Barki jest duży telewizor + piłkarzyki :P, minusem piwo za 6 złociszy. Wypowiadajcie się. Ja jestem za Barką.

1. Karpik
2. Plabo
3. Groch
Obrazek

By Kropasz
Baszczu
Posty: 535
Rejestracja: 25 sie 2006, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Baszczu »

1. Karpik
2. Plabo
3. Groch
4. Baszczu
Imrahil
Posty: 1068
Rejestracja: 13 wrz 2005, 08:22
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Imrahil »

1. Karpik
2. Plabo
3. Groch
4. Baszczu
5. Imrahil
StarCraft user \"czcij Zerga swego-niezniszczalnego\" [=
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Spotykamy się pod Savoyem? Czy przy pomniku na rynku?
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Imrahil
Posty: 1068
Rejestracja: 13 wrz 2005, 08:22
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Imrahil »

groch pisze: Spotykamy się pod Savoyem? Czy przy pomniku na rynku?
wolabym na rynku, ale przy jakim pomniku ;)
StarCraft user \"czcij Zerga swego-niezniszczalnego\" [=
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

No na starym rynku coś takiego wielkiego jest. Więc tak 19:45-20.00 fajnie jakbyście byli to akurat dojście do pubu itd.
Tak więc będę czekał na starym rynku ~20 bo o 19 kończe pracę i nie opłaca mi się do domu jechać :)
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Baszczu
Posty: 535
Rejestracja: 25 sie 2006, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Baszczu »

Affirmative!
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

o 19 mam mecz wewnątrzuczelniany trwa on 2x20 minut więc 19.45 około śmierdzący zmierzam na stary rynek! Mam nadzieje ze was to nie wystraszy!
Obrazek

By Kropasz
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

Spoko. Jeśli będzie padać to będę krył się gdzieś tam na starym rynku. Będę pewnie pierwszy na miejscu to szukajcie grocha :P
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Imrahil
Posty: 1068
Rejestracja: 13 wrz 2005, 08:22
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Imrahil »

no postaram sie byc o 20,moze nawet lekko wczesniej bede
StarCraft user \"czcij Zerga swego-niezniszczalnego\" [=
plabo
Posty: 9
Rejestracja: 1 mar 2009, 21:15
Lokalizacja: Więcbork/Bydgoszcz

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: plabo »

Affirmative:P O 19:30 kończy mi się seans w Cinema, więc około 20 będę na miejscu.
groch
Posty: 374
Rejestracja: 14 sie 2006, 10:56
Lokalizacja: Kruszwica

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: groch »

29 maja gramy w finale Pucharu Włoch. Już teraz zakładam posta żeby było więcej czasu na zebranie się. Przypominam, że to prawdopodobnie ostatnie spotkanie w tym sezonie, nie licząc Napoli (ale o mistrzostwo walka się zakończyła). Także jest to na pewno ostatni mecz po którym być może będziemy mogli coś świętować. Na poprzednim spotkaniu było nas już więcej także myślę, że na finale stawią się Ci którzy na razie tego nie zrobili no i oczywiście Ci z którymi mogłem już obejrzeć mecz.
I. Także otwieram listę:
1. Groch


II. Propozycje co do lokalu:
Ja jestem za Warką(Piwiarnia), Barką. Mimo to, że na Barce ostatnio mieliśmy niemiłą sytuacje byłbym za meczem tam. Telewizor jest dosyć duży to jest +, myślę że na puchar Włoch nie przyjdą idioci jak to miało miejsce na meczu z Schalke. Wtedy był to mecz Ligi Mistrzów więc wiadomo, że okoliczni kibice Raula bo nie można nazwać ich kibicami Schalke przyjdą robić jakąś lipę.
Obrazek
,,Niektórzy ludzie myślą, że football to sprawa życia i śmierci. Ja myślę,że to znacznie poważniejsza sprawa" BILL SHANKY
Karpik
Posty: 709
Rejestracja: 27 lip 2007, 19:34
Lokalizacja: Dom!

Odp: Mecze Interu - Bydgoszcz

Post autor: Karpik »

1. Groch
2. Karpik
Obrazek

By Kropasz
ODPOWIEDZ