Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Rozmowy o Interze, nie pasujące do pozostałych działów
ODPOWIEDZ
Andre76
Posty: 2
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: Andre76 »

WR1908 pisze: 2 wrz 2021, 22:05 Widzialem, widzialem, dzieki Orzeu.

Czy ktos sie moze orientuje, czy na mecz LM wchodzi pełne obłożenie, czy tylko 50 procent, na zasadach ligi wloskiej? :oops:
35 tys. biletow przygotowali.
WR1908
Posty: 5
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: WR1908 »

Ja bede w srode na meczu. Jak ktos chce wyskoczyc na browar czy aperol, serdecznie zapraszam do kontaktu :D
arturstockholm
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2020, 02:41

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: arturstockholm »

Cześć. Ktoś wybiera się na LM z Sheriffem? Wiecie jak wygląda teraz sprzedaż biletów? Nie będzie problemu z zakupem?
WR1908
Posty: 5
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: WR1908 »

arturstockholm pisze: 15 wrz 2021, 22:02 Cześć. Ktoś wybiera się na LM z Sheriffem? Wiecie jak wygląda teraz sprzedaż biletów? Nie będzie problemu z zakupem?
bylem na meczu z realem. Bilety na tak prestizowy mecz do godziny wejscia na stadion byly dostępne. Z oficjalnych danych wynika, ze na meczu bylo nas 38k, czyli 2k biletow zostalo, wiec na spokojnie polapiesz swoje. Jesli zalezy Ci na biletach na mlyn, lepiej zebys sledzil sprzedaz i odswiezal strone 10 min przed oficjalna, otwarta sprzedaza, bo wychodza w moment.
arturstockholm
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2020, 02:41

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: arturstockholm »

To by był mój pierwszy mecz na san Siro, pierwszy miał być 1.5roku temu ale covid pokrzyżował plany i nie wiem czy na młyn się nadaję, pozatym chciałbym zabrać swoją córkę.
WR1908
Posty: 5
Rejestracja: 1 sty 1970, 02:00

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: WR1908 »

arturstockholm pisze: 19 wrz 2021, 10:58 To by był mój pierwszy mecz na san Siro, pierwszy miał być 1.5roku temu ale covid pokrzyżował plany i nie wiem czy na młyn się nadaję, pozatym chciałbym zabrać swoją córkę.
jesli to pierwszy mecz, zwlaszcza z corka, to polecam uderzyc na secondo arancio/secondo rosso (sektory po bokach). chyba, ze masz spory budzet, to primo rosso/arancio bedzie dobra atrakcja, bo blisko murawy i widok od boku boiska, a dodatkowo piknikowa atmosfera ;-)
arturstockholm
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2020, 02:41

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: arturstockholm »

Tak wogle ktoś może polecić jakieś sprawdzone miejsca na 2 dniowy nocleg?
Awatar użytkownika
forzaragazzi
Posty: 421
Rejestracja: 25 sie 2006, 17:34

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: forzaragazzi »

arturstockholm pisze: 20 wrz 2021, 13:33 Tak wogle ktoś może polecić jakieś sprawdzone miejsca na 2 dniowy nocleg?
Mio Hostel, MI. Style (przy stadionie)
mio85
Posty: 530
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:08

Re: Samodzielny wyjazd na mecz - kompendium wiedzy

Post autor: mio85 »

Ktoś leci na mecz z juventusem?
ODPOWIEDZ