Zamówienia od Tootkey

Rozmowy o Interze, nie pasujące do pozostałych działów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaszczu91
Posty: 1344
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:57

Zamówienia od Tootkey

Post autor: Jaszczu91 » 2 wrz 2019, 13:39

Zamawiał ktoś w ostatniej akcji gadżetowej coś z tej firmy Tootkey? Ja pod koniec czerwca zamówiłem bluzę i do września przesyłki nie dostałem. Jestem ciekaw czy tylko ja jestem tak dymany czy wszyscy ? Dostałem kilka wiadomości, że już w tym tygodniu mi wysyłają paczkę i jakoś dojść nie może. Teraz obiecali mi zwrot kasy i minęło 5 dni i jak kasy nie było tak nie ma.

zoniek
Posty: 657
Rejestracja: 2 paź 2009, 21:00

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: zoniek » 2 wrz 2019, 13:47

A NIE MÓWIŁEM?!
Ale to ja ten zły bo "sieję ferment"! Róbcie screeny zanim NIELOT usunie temat.


NIELOT opisz co czujesz w momencie gdy jakiś Twój koleżka dyma forumowiczów za Twoim przyzwoleniem.
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2019, 13:48 przez zoniek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Orzeu
Posty: 5891
Rejestracja: 5 cze 2004, 15:17
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: Orzeu » 2 wrz 2019, 13:47

gostek utrzymuje (a raczej utrzymywał, bo od 3 tygodni mi na maila nie może odpisać), że zostało 6-7 nie wysłanych paczek i że z tymi osobami się kontaktował. Ktoś jeszcze nie dostał paczki?

Zoniek żegnam

Awatar użytkownika
Piter
Posty: 1611
Rejestracja: 23 lut 2012, 22:28
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: Piter » 2 wrz 2019, 14:17

Zadzwońcie do niego i powiedzcie ze mu najebiecie po prostu

ZapisyInter
Posty: 26
Rejestracja: 9 paź 2016, 20:37

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: ZapisyInter » 2 wrz 2019, 15:08

Jaszczu91 - kontaktowaliśmy się przecież w zeszłym tygodniu. Wybrał Pan zwrot pieniędzy po tym, jak przedstawiliśmy sytuację, przy czym zaznaczyliśmy, że mimo wszystko może Pan sobie wybrać gratisową koszulkę w ramach rekompensaty za tę sytuację (która wystąpiła w przypadku 7 osób). Nie podał Pan jeszcze danych do przelewu, po ich otrzymaniu jutro rano robimy przelew zwrotny, w dowolnym momencie wybierze Pan gratisową koszulkę, którą my wyślemy w ramach rekompensaty za tę sytuację i sprawa jest załatwiona. Minęły dopiero tak naprawdę niecałe 2 dni robocze... W każdym razie z każdą z tych 7 osób, która nie otrzymała zamówienia się skontaktowaliśmy, przedstawiliśmy sytuację, każda otrzyma stosowną rekompensatę i mamy nadzieję, że finalnie wszyscy będą zadowoleni.

Awatar użytkownika
Jaszczu91
Posty: 1344
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:57

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: Jaszczu91 » 2 wrz 2019, 16:17

Zadziwiające jest to jak długo czeka się na odpowiedź na maile a jak krótko na reakcję na forum... Zaraz wysyłam dane do przelewu i oczekuje jutro na pieniądze.
JA FINALNIE ZADOWOLONY NIE BĘDĘ BEZ WZGLĘDU NA TO JAK SIĘ SPRAWA ZAKOŃCZY!

ZapisyInter
Posty: 26
Rejestracja: 9 paź 2016, 20:37

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: ZapisyInter » 2 wrz 2019, 16:43

Przykro nam, tym bardziej, że to nasz błąd (a w zasadzie błędy) zaważyły na to, że były/są takie problemy ze skompletowaniem zamówień dla tej grupy ostatnich 7 osób, w której Pan się niestety znajduje. Cóż, mamy dane, jutro wykonamy przelew i w bliższej czy dalszej przyszłości będzie mógł Pan skorzystać z tej gratisowej koszulki, która mamy nadzieję choć w małym stopniu zrekompensuje tę sytuację. Możemy tylko przeprosić za to.

marecki605
Posty: 29
Rejestracja: 19 maja 2008, 12:01

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: marecki605 » 2 wrz 2019, 19:27

Witam, ja też nie dostałem koszulki. W sumie to zapomniałem już o tym że zamówiłem. Przykre jest to że człowiek coś kupuje z "polecenia" bo jak można inaczej nazwać akcję na portalu na którym się jest kilka lat i musi się jeszcze prosić o przysłanie towaru lub zwrot pieniędzy. Wydaje mi się że powinno być to przy następnych akcjach bardziej weryfikowane bo nigdy takich problemów nie było jak jest akcja organizowana przez osoby z FDP.

Awatar użytkownika
Mora
Posty: 2205
Rejestracja: 7 gru 2006, 22:35
Lokalizacja: Lublin/Edynburg
Kontakt:

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: Mora » 2 wrz 2019, 20:33

marecki605 pisze:
2 wrz 2019, 19:27
nigdy takich problemów nie było jak jest akcja organizowana przez osoby z FDP.
Niestety, inaczej jest gdy kibice robią coś dla kibiców, a inaczej gdy dla kibiców robi coś jakiś pseudobiznesmen-dorobkiewicz.
Nienawiścią bije każdy mur, każdy kąt,
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich, by za późno Ich docenić...

ZapisyInter
Posty: 26
Rejestracja: 9 paź 2016, 20:37

Re: Zamówienia od Tootkey

Post autor: ZapisyInter » 2 wrz 2019, 20:55

marecki605 pisze:
2 wrz 2019, 19:27
Witam, ja też nie dostałem koszulki. W sumie to zapomniałem już o tym że zamówiłem. Przykre jest to że człowiek coś kupuje z "polecenia" bo jak można inaczej nazwać akcję na portalu na którym się jest kilka lat i musi się jeszcze prosić o przysłanie towaru lub zwrot pieniędzy. Wydaje mi się że powinno być to przy następnych akcjach bardziej weryfikowane bo nigdy takich problemów nie było jak jest akcja organizowana przez osoby z FDP.
Niestety, tutaj raczej z weryfikacją nie było problemów, ponieważ sklep istnieje ponad 3 lata. Oczywistym jest, że gdyby ktoś został w tym czasie oszukany, to raczej taka działalność nie byłaby kontynuowana, a my bylibyśmy w zupełnie innym miejscu z innymi problemami. Ostatnia akcja (w pierwszych miesiącach tego roku) także przebiegła bez zarzutu, tutaj problem pojawił się z ostatnimi 7 zamówieniami, resztę udało się także załatwić dość bezproblemowo. Możemy tylko za to przeprosić.
Mora pisze:
2 wrz 2019, 20:33
marecki605 pisze:
2 wrz 2019, 19:27
nigdy takich problemów nie było jak jest akcja organizowana przez osoby z FDP.
Niestety, inaczej jest gdy kibice robią coś dla kibiców, a inaczej gdy dla kibiców robi coś jakiś pseudobiznesmen-dorobkiewicz.
Nie wiem, w jaki sposób ktokolwiek się tutaj dorobił... Przy założeniu rezygnacji z zamówienia pieniądze są zwracane, a dodatkowo w ramach rekompensaty przyznajemy gratisową koszulkę, więc raczej są to bardzo duże straty. Gdyby nie było tych rekompensat w postaci koszulek - ok, ale w takiej sytuacji jest to po prostu zła sytuacja dla obydwu stron. Choć oczywiście mamy nadzieję, że ta rekompensata o takiej wartości jest dość przyzwoita dla tych osób, które "ucierpiały" wskutek opóźnienia w ostatniej akcji. Tak jak wspominaliśmy, to nie są wszystkie osoby, które brały udział, a część (7 zamówień).

ODPOWIEDZ