Bundesliga

PrimeraDivision, Premiership, Bundesliga, czyli dyskusje o europejskich ligach, grających w nich zespołach i zawodnikach.
ODPOWIEDZ
Andy
Posty: 1593
Rejestracja: 20 sty 2004, 05:51
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Andy »

Bundesliga - liga niemiecka i jej poczynania :lol: ale napisałem :P , oczywiście wszystko co będzie działo się na boiskach bundesligii począwszy od najciekawszych wydarzeń a skończywszy na troche nudniejszych spotkaniach :twisted: :!:
Obrazek
Tylko ten adres się liczy ==> http://www.FcInter.pl <=== :)


1111111
Citka

Bundesliga

Post autor: Citka »

Ja w tamtym sezonie troche obserwowalem bundeslige ale teraz w chacie mam BIGGG remont i czasu nie ma :lol: . WIem tylko tyle ze Makaay po 2 kolejkach ma 5 goli :!: :| :lol: :smile:
EL_CHINO
Posty: 930
Rejestracja: 19 kwie 2005, 22:21
Lokalizacja: nie jestem z Warszawy ;)

Bundesliga

Post autor: EL_CHINO »

w zeszłym sezonie tyle bramek po 2 kolejkach miał brazylijczyk, który grał w Dortmundzie, ale zapomniałem jak się nazywał i uważali, że szykuje sie nowy król strzelców, ale nie został (nie mów hop zanim... hihi) prasa niemiecka coraz bardziej mnie zaskakuje, ale co do makaaya byłbym bardziej przekonany ;)
P.S. Przypomniałem sobie, AMOROSO.
Obrazek
Anonymous

Bundesliga

Post autor: Anonymous »

Heh ogólnie nie lubie niemcow i klubow niemieckich ale... jak ostatnio patrzylem na polsat sport na skroty ostatniej kolejki, to mecze byly bardzo ciekawe... kiedys kibicowalem Bayernowi, teraz niemieckie kluby mi sa obojetne, no jak bym musial juz kogos wybrac to Borussie Dortmund.
Meti
Posty: 209
Rejestracja: 9 gru 2004, 20:21

Bundesliga

Post autor: Meti »

Ja tam bundesligi nie lubie i sie nia specjalnie nie interesuje. Ale fajnie ze Smolarek i Krzynowek sobie tam dobrze radza.
Che tanto e sempre la stessa storia
Un'ora e mezza senza fiato
Perche c'e solo l'Inter.
C'e solo l'Inter, per me, solo l'Inter
C'e solo l'Inter, per me...
hamsti
Posty: 125
Rejestracja: 3 lip 2005, 20:10
Lokalizacja: Jedlina z Lublina

Bundesliga

Post autor: hamsti »

Amoroso to najwieksza hańba w historii BVB to coś takiego jak Vieri w naszych oczach.
Obrazek
JEEEEEEEEEEEEST SCUDETTTTTO
Lombardinho
Posty: 123
Rejestracja: 12 sie 2005, 13:14
Lokalizacja: Polska

Bundesliga

Post autor: Lombardinho »

Serie A jest lepsze od Bundesligi tak powie każdy mądry Makay jest dobr ale ADRIANO rulez
Amor Patriae Nostra Lex
Slepy
Posty: 824
Rejestracja: 8 sie 2004, 10:45
Lokalizacja: Poznań

Bundesliga

Post autor: Slepy »

A ja ligę naszych zachodnich sasiadow ogladam praktycznie zawsze, nie mam jednego klubu, ktoremu jakos specjalne bym kibicował (no, moze procz tych w ktorych graja polacy). W tym sezonie chyba dominacja Bayernu będzie duża, widać to było przede wszystkim w meczu z Leverkusen. Faworyami do miejsc premiowanych w Europejskich pucharach są oczywiscie Shalke, Herta,VfB i.. chyba jednak Borussia D. Liga niemiecka moze nie zachwyca wielkim wyszkoleniem technicznym piłkarzy, ale zwrotność sytuacji w meczach jest ogromna. Takie gwiazdy jak Makaay, Ballack, Marcelinho, Kuranyi czy Lukas Podolski sprawiają, że co weekend siadam i oglądam ligę niemiecką na P. Sport:)
Nasir
Posty: 737
Rejestracja: 21 sie 2005, 14:19
Lokalizacja: Kielce\Krakow

Bundesliga

Post autor: Nasir »

nic ciekawego. Bayern wygra bez problemu,
'...Ma dimmi cosa c'e di meglio
Di una continua sofferenza per arrivare alla vittoria...'
Szycha
Posty: 1299
Rejestracja: 10 cze 2004, 10:12
Lokalizacja: Poznań

Bundesliga

Post autor: Szycha »

Nie chce żebyście pomyśleli, że nabijam sobie posty, ale musze tu coś napisać. Po tym temacie widać jak na widelcu iż Bundesligą rzadko kto się interesuje :lol: Ja tam tylko obstawiam lige niemiecką i to wszystko. Zapomniałem o jednym ciekawią mnie jeszcze w tej lidze występu Polaków :twisted: Smolarek wywalczył karnego dla Borussi. Jego drużyna wygrała 2-1 :P A Bayer remisuje z Shalke ( Krzynio nie grał z tego co mi wiadomo ) :?
Bart
Posty: 2221
Rejestracja: 27 sty 2004, 19:30
Lokalizacja: Gdynia

Bundesliga

Post autor: Bart »

Od czasu do czasu oglądam Bundesligę i martwi mnie dominacja Bayernu. Nigdy nie lubiłem Bawarczyków i szkoda, że w tym sezonie nie ma drużyny na miarę Werderu czy Borussii parę lat temu. To właśnie za Dortmundczyków trzymam kciuki w tej lidze, szkoda, że tak upadli, ale czasy kiedy wygrywali z Juve 3-1 czy Milanem 4-0 powrócą. Może przyczyni się do tego Ebi Smolarek? :P
Andy
Posty: 1593
Rejestracja: 20 sty 2004, 05:51
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Andy »

Istnieje duże prawdopodobieństwo , że szeregi Borussi Dortmund zasili piłkarz (można powiedzieć "wyga") Henrik Larsson :!: A to wszystko za sprawą kontuzjowanego .... na 8 miesięcy "wieżowca" Kollera - myśle , że Szwed więcej by pokazał w niemieckim zespole niż w hiszpańskiej Katalonii , gdyż tam to może jedynie oglądać kolegów z drużyny i liczyć aż który nie złapie kontuzji, a w BVB być może będzie wspaniałym uzupełnieniem w ataku z Ebim Smolarkiem :wink:
Obrazek
Tylko ten adres się liczy ==> http://www.FcInter.pl <=== :)


1111111
Richy
Posty: 110
Rejestracja: 22 sie 2005, 11:05
Lokalizacja: Świnoujście

Bundesliga

Post autor: Richy »

No no... BVB ma tyle długów ale stać ich na kupno Larssona? Dziwne... zycze im aby wypaliło.
Obrazek
Obrazek
"Jak jesteś pierwszy, to jesteś pierwszy. Jak jesteś drugi, to jesteś zerem.'' - Bill Shankly"
Andy
Posty: 1593
Rejestracja: 20 sty 2004, 05:51
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Andy »

Richy pisze:ale stać ich na kupno Larssona?
Przecierz Larsson nie jest już najmłodszy i na pewno obie strony w jakiś sposób się dogadają :wink: cena nie powinna być wygórowana , a Barca (tak mi się przynajmniej wydaje) mogłaby Go puścić nawet za darmo - gdyż po tym sezonie nie wiadomo czy nie będzie Szwed chciał zakończyć swojej kariery.
Obrazek
Tylko ten adres się liczy ==> http://www.FcInter.pl <=== :)


1111111
Richy
Posty: 110
Rejestracja: 22 sie 2005, 11:05
Lokalizacja: Świnoujście

Bundesliga

Post autor: Richy »

Z tym, że sytuacja finansowa Barcy też nie jest najlepsza. Wiec jakiś pieniądz zawsze sie przyda.
Obrazek
Obrazek
"Jak jesteś pierwszy, to jesteś pierwszy. Jak jesteś drugi, to jesteś zerem.'' - Bill Shankly"
Anonymous

Bundesliga

Post autor: Anonymous »

Hehe po co Borussi Larson jak maja SMOLARKA 8) 8) 8) hehehe... w ostatnim meczu zaliczyl HatRicka, zreszta on co mecz ma jakas asyste lub gola.... szkoda tylko ze jego 3 bramki nie daly druzynie z Dortmundu 3pkt... zremisowali 3:3 :/
Chyba najwiekszy powod do zadowolenia z formy Smolarka ma Janas... aktualnei posiadamy niezlych lewych ofensywnych pomocnikow.... Smolarek, Krzynowek... oboje bardzo dobrze sobie radza w Bundeslidze. Tylko zeby utrzymali taka forme (szczegolnie EBI) do MŚ...
Andy
Posty: 1593
Rejestracja: 20 sty 2004, 05:51
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Andy »

ShadY_FCI pisze:Chyba najwiekszy powod do zadowolenia z formy Smolarka ma Janas...
Jakby miał jakiekolwiek zadowolenie to by w meczu z Anglią Go zostawił ... ale wolał postawić na drewno Rasiaka :evil: .Jak na razie Ebi prezentuje się znakomicie i jako jedyny Polak mógłby zostać królem strzelców Bundesligii :smile:
Obrazek
Tylko ten adres się liczy ==> http://www.FcInter.pl <=== :)


1111111
Anonymous

Bundesliga

Post autor: Anonymous »

Andy pisze:
ShadY_FCI pisze:Chyba najwiekszy powod do zadowolenia z formy Smolarka ma Janas...
Jakby miał jakiekolwiek zadowolenie to by w meczu z Anglią Go zostawił ... ale wolał postawić na drewno Rasiaka
no niestety to jest prawda... Rasiak ma chyba jakies "wzgledy" u Jansa.... kazdy inny trener juz dawno by go na lawe posadzil...
Slepy
Posty: 824
Rejestracja: 8 sie 2004, 10:45
Lokalizacja: Poznań

Bundesliga

Post autor: Slepy »

Andy pisze:
ShadY_FCI pisze:Chyba najwiekszy powod do zadowolenia z formy Smolarka ma Janas...
Jakby miał jakiekolwiek zadowolenie to by w meczu z Anglią Go zostawił ... ale wolał postawić na drewno Rasiaka :evil: .Jak na razie Ebi prezentuje się znakomicie i jako jedyny Polak mógłby zostać królem strzelców Bundesligii :smile:

Andy łżesz !! Jakies 7 lat temu, liderem klasyfikacji strzelców w Bundeslidze po całej rundzie jesiennej był... Andrzej Juskowiak, wtedy wspolnie z nie zyjącym juz Krzysztofem Nowakiem, byli postrachem całych niemiec, a Wolfsburg oscylował w czole tabeli:)
Woo-cash
Posty: 1806
Rejestracja: 1 gru 2005, 18:39
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Woo-cash »

witam chcialem przedstawic ciekawsze wyniki z boisk niemickich:
Borussia Dortmund przegrala z Hannoverem 0:2 :? bramke dla Hannoveru zdobyl Chistoph Dabrowski ktory niedawno tak bardzo staral sie o polskie obywalelstwo :hahaha: szkoda ze Ebi nie strzelil bramki :( Nastepnie Baorussia M. przegrala z Nurenberg 0:1 a czerwona kartke dostal Bosacki (Nurenberg) dziwne Nurenberg jest nizej w tabeli(15) a wygral niespodziewnie z Borussią M. (7)!!??!! Nastepnie w najciekawszym spotkaniu tej kolejki VfB Stuttgart zremisowal bezbramkowo z Bayernem Monach.
"Człowiek jest wszechświatem samym  w sobie" - Bob Marley
Kalisz
Posty: 323
Rejestracja: 14 kwie 2004, 20:09
Lokalizacja: Gdynia

Bundesliga

Post autor: Kalisz »

Niestety Borussia na czele z Ebim przegrala mecz Bayernem :( Wyjątko miałem ochote obejrzeć ten mecz,chodz za niemiecka piłka niezbyt przepadam.Drużyna z Dortmundu bojowo zaczeła ten mecz i nie dała sobie w kasze dmuchać,stwarzali oni dość groźnie akcje pod bramką Kahna..było widać że przeciwnicy byli zaskoczeni taką sytuacją i wyraźnie im gra momentami nie wychodziła.Z minute na minute Borussia cisneła i miała coraz liczniejsze sytuacje do zdobycia bramki(poprzeczka,po kornerze,lub słupek,ręka w polu karnym i karny którego niestety sędzie nie zauważył),lecz niestety po jakimis czasie przewage jak na lidera przejąl Bayern który opanowal sytuacje i strzelił bramke,po dośc ładnej akcji..Ali Karimi.Po kilkunastu minutach drugą bramke strzelił Pizzaro który wykorzystał błąd obrońców..Od tej chwili było widac że Borussia się podłamała faktem stracenia 2 bramek i nie było już widać tej gry,jaką można było zobaczyć na początku tego spotknia...lecz widać było że piłkarze chcieli zdobyć chociaż bramke z tak renomowanym przeciwnikiem i udało im się to po stałym fragmencie gry..piekną głowką popisał sie Florian Kringe co dało jeszcze nadzieje na chociażby remis na swoim terenia.Lecz wszelkie wątpliwości rozwiał...sędzia,który pod koniec meczu wyrzucil z boiska Kosi Sake,za ,,faul,, na napastniku gości...co w rzeczywistości było potknieciem się owego napastnika o własne nogi.Będąc już przy temacie z sędziów,sędziowali oni fatalnie..gwizdali spalone,których w rzeczywistości nie było..itp poprostu skandal..ach zal było piłkarzy i kibiców którzy jak zawsze licznie przybyli na Westfalenstadion w liczbie ponad 70 tyś..
Teraz przydałoby się cos napisać o naszym polskim rodzynku występującym w tym meczu :smile: Ebi rozegrał według mnie dobre spotkanie,przez cały mecz było go widać na boisku jak walczył o kazdą piłke i jak najlepszą pozycje do strzelenia bramki bawarczykom,niestety nie udała mu się ta sztuka...lecz należy mu się wielka pochwała za ten mecz.Chciałbym także wspomnieć o jednym z młodszych zawodników w bundeslidze,czyli o Sahinie,ten szesnastolatek gra jak doświadczony zawodnik,w dzisiejszym spotkaniu napewno dawał znaki obrońcom Bayernu,podobnie jak Smolarek..ten chłopak ma wieelki talent,będzie o nim napewno słychać.
Podsumówująć ten mecz warto było poświecić te 2 godzinko,piłkarze obu zespoło stworzyli naprawde ciekawe wydowisku,które stało na wysokim poziomie..Chyba będe częściej oglądał lige naszych zachodnich sąsiadów :smile:

Lekko się dziś rozpisałem :wink: sorki za błedy...polonistą nie jestem :P
Wole dymać Ryśka z klanu,niż kibicem być Milanu ;]
Szymon
Posty: 142
Rejestracja: 12 maja 2005, 20:34

Bundesliga

Post autor: Szymon »

dokładnie popieram poprzednika. Też oglądałem ten mecz. Jednym słowem to co polazywali sędziowie woła o pomstę do nieba. Ten faul Saki :? Cóż za potknięcie napastnika o własne nogi :lol: W pełni nie zasłużony wynik. A co do Smolarka top był raz pociagany za koszulkę w polu karnym a widze, że sędzia nie chciał podyktować karnego :evil: Lucio prawie rozerwał Smolarkowi koszulkę a on nic. Sędzia dostanie chyba najniższą notę w kickerze czyli 6
Obrazek
jacobsson78

Bundesliga

Post autor: jacobsson78 »

A ja to bym pogadał o werderze
Anonymous

Bundesliga

Post autor: Anonymous »

jacobsson78 pisze:A ja to bym pogadał o werderze
To rzuc jakis watek do dyskusji o Werderze, a nie pisz krotkich, nic nie wnoszacych do tematu postów...
Szuster
Posty: 16
Rejestracja: 16 sty 2006, 18:06
Lokalizacja: Końskie

Bundesliga

Post autor: Szuster »

a ja wogóle nie lubie BUNDESLIGI bo to jest bardzo nieciekawa liga w której wygrywa tylko Monachium, a poza tym wogóle nie lubie Niemców na boisku, a co do Rasiaka to on powinien grać w Chelsea, Juve albo innym klubie na 1 pozycji bo jest najlepszy :lol:
INTER
Wizard
Posty: 261
Rejestracja: 16 mar 2005, 12:45
Lokalizacja: Włocławek

Bundesliga

Post autor: Wizard »

Bundesliga nieciekawa liga? A powiedz mi ile widziales meczy Bundesligi?? Ja mam przyjemnosc ogladania niemieckiej ligi co weekend i gwarantuje ci, ze to nie jest nieciekawa liga...

Wlasnie skonczylem ogladac Arminia - BVB :P
Jarek_FCI
Posty: 371
Rejestracja: 11 lut 2006, 21:50

Bundesliga

Post autor: Jarek_FCI »

Krzynówek wraca do formy. Dzisiaj strzelił gola w meczu z Fc Koeln, ale niestety wszedł dopiero w 2 połowie. Może wreszcie ten szwab zacznie go wystawiać w pierwszym składzie.
RoB
Posty: 1514
Rejestracja: 30 kwie 2005, 17:28
Lokalizacja: Warszawa

Bundesliga

Post autor: RoB »

Ballack dzisiaj walnął dwie brameczki. Nic specjalnego jak dla mnie nie grał ale jego skuteczność musi robić wrażenie. Gdyby Seba tak strzelał jak Misza to mielibyśmy co najmniej kilka punktów w tabeli więcej :smile:
Ostatnio zmieniony 25 lut 2006, 22:30 przez RoB, łącznie zmieniany 1 raz.
Andy
Posty: 1593
Rejestracja: 20 sty 2004, 05:51
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bundesliga

Post autor: Andy »

Mnie tam cieszy postawa ..... Michaela Ballacka :mrgreen: - jeżeli wszystkie plotki na temat ewentualnego przejścia Niemca do Interu byłyby prawdziwe to chyba byłbym w siódmym niebie, zwłaszcza to co ostatnio pokazuje.Bramka z nie byle kim , samym Ac Milanem :D, teraz dołorzył w lidze kolejne dwie -80- , już straciłem rachube :P i nie wiem ile już ma na swoim koncie strzelonych bramek w tym sezonie.Bayern wygrał pewnie, choć w bramce zabrakło ponowniee Olivera Kahna, Schalke także nie zawiodło, a także Werder, który również musiał się pomęczyć z Juventusem w LM :wink:
Obrazek
Tylko ten adres się liczy ==> http://www.FcInter.pl <=== :)


1111111
Wizard
Posty: 261
Rejestracja: 16 mar 2005, 12:45
Lokalizacja: Włocławek

Bundesliga

Post autor: Wizard »

Mam pytanko ogladal ktos mecz HSV -VFB? Ja mialem taka przyjemnosc i w 90 minucie wydarzyla sie rzecz nie spotykana na stadionach na calym swiecie!!! Rafael Van der Vart gwiazda druzyny z Hamburga dostal pilke na srodku boiska i chcial wycofac do bramkarza, ktory..... byl na polu karnym przeciwnikow gdyz kilka sekund wczesniej byl rzut rozny :lol: Do pilki dopadl Gomez i mogl sie cieszyc ze swojej bramki........ :-) Jak ma ktos mozliwosc sciagniecia tej bramki albo obejrzenia tego meczu zachecam:D:D
ODPOWIEDZ