621 f6d92d49897d751eafc68fc9a54d8cb6a530c9fe

Za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej, Inter Mediolan poinformował o pozyskaniu z Fiorentiny Borjy Valero.

Hiszpan podpisał z ekipą Nerazzurrich 3-letni kontrakt. 32-latek rozegrał w Serie A 166 spotkań strzelając w nich 14 goli i notując 38 asyst.

G2g 336 2
dodał: Chuchu, źródło: inter.it, data: 11.07.2017, 18:39
Komentarze (16)
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc dodawać komentarze.
Avatar
fixedbull 19.07.2017, 05:48
http://fixedmatchesspl.blogspot.com/ - Kurs 450 na dzis mają dostępny! polecam ich! udowadniają zdjęciami swoje kupony, zawsze mają potężne kursy i masa trafionych w archiwum !
Avatar
bankbet 15.07.2017, 04:19
http://rubymatches.blogspot.nl/ Kupon z kursem 252 na dziś mają już aktualny! udowadniają zdjęciami swoje kupony! sam grałem 2 ostatnie kupony i trafiłem ! polecam!
Avatar
cuba 14.07.2017, 16:23
Do tego juz Milan ma Bonucciego tak więc Inter śpi :D no mam nadzieję że nają jakiegoś asa w rękawie że powalą mnie info :)
Avatar
cuba 13.07.2017, 11:23
większość newesów z d... nic się nie zmienia póki co nadal gnój i oczekiwanie na złoty strzał złoty transfer który mogą spierd..ć śmiech póki co na naszym rynku transferowym
190 e5e66d87f067247107489d75fa05f8aa66ef214f
ryzykfizyknoc 12.07.2017, 15:39
oddanie Banegi i zakup Valero... dla mnie to niezrozumiałe posunięcie...
Avatar
Dejwid 12.07.2017, 15:36
Nawet najlepszy dyrygent nic nie da jesli bedzie musiał pracować z beztalenciami, wiec czekam na inne wzmocnienia.
Avatar
cuba 12.07.2017, 11:33
Liga Włoska to w większości "doświadczeni" 30latkowie plus.. teraz mam wrażenie że się to powoli zmienia ale to tylko moje zdanie
903 8498acbdbb3c986f2155928d0cc39b2d15e131c6
Endru 12.07.2017, 11:15
Uważam, że Borja jest swietnym piłkarzem no ale ludzie dla 32 latka 3 letni kontrakt !?!?!? przeciez on za 2 lata będzie człapał sobie po boisku a ostatni rok kontraktu to odbębni po chamsku. Dziwna jest nasza polityka transferowa.
767 f184d7b885985f52d48637e04e1e04320adb15c2
interista1987 12.07.2017, 02:44
Coz, jaralem sie Banega w tamtym sezonie ale nie wyszlo , zreszta nie ma sie co dziwic w pelnej zametu ekipie z totalnymi amatorami w skladzie.
170 b64b692cec3d3adfc450a9653eefda067f2fbbc0
inter_21 12.07.2017, 01:20
Praktycznie za tyle samo co Banega który jest młodszy, w najlepszym wypadku wyjdziemy na zero więc nadal wzmocnień brak (no bo trudno liczyć jakiegoś młokosa który może ale nie musi odpalić i rezerwowego bramkarza)
Avatar
cuba 11.07.2017, 23:59
kupujemy zawodników którzy mają na zapewnić "wywalczyć" LM ... nie liczę by jakieś wielkie nazwiska przyjdą w tym sezonie z uwagi na brak pucharów więc na wielkie łał bym nie liczył choć przydałby się jakiś środkowy obrońca na lata,taki filar obrony no ale to tylko moje życzenie :) miło by było zobaczyć zespół a nie zlepek zawodników jak w zeszłym sezonie,nowy trener nowe nadzieje i chyba już wykorzystaliśmy limit błędów klubu itd więc nic jak licząc na LEPSZE :) wierzę że klub zmądrzał i wie czego chce i tego wymagam od nich a od zawodników profesjonalizmu i ceny jaką za nich płacimy :)
556 f633701695ea49295b273b0111f45d90c78dfa94
Chuchu 11.07.2017, 22:48
Jakieś 2-3 lata za późno ten transfer, ale pewnie i tak koleś jeszcze sezon pogra na poziomie.
Avatar
Ciechan20 11.07.2017, 21:48
Nadal czekam na konkretne nazwiska do formacji defensywnej. Bez wzmocnień możemy już wywieszać białą flagę. Co do transferu Hiszpana, to mimo zaawansowanego wieku transfer na plus, ale to powinien być tylko dodatek do wzmocnienia loży VIP (czytaj: ławka rezerwowych ).
Avatar
antwerpia 11.07.2017, 21:30
Baleron git tera to juz mozna zamknąć okienko mamy wielki zespol hehe istne szambo
765 bcdb37b450dd7f5ff253739e75f90b711612df7b
sempre inter 11.07.2017, 19:45
In Valero we trust
Avatar
Van Dall 11.07.2017, 19:01
OGÓL SIĘ!
Mecze Interu
094 08ab6e1400c5320aacf762d20aede112048daa76
-:-
001 42fbc5ecb2c98862b3d6af3afe6b25057af0bdc3
Cagliari - Inter
25.11.2017, godz. 20:45
Serie A 2017/2018 XIV kolejka

Czat kibiców
Zaloguj się lub zarejestruj aby móc pisać na czacie.
  • Ojciec SB 23.11.2017, 10:28

    dostaje szanse to ja spierdoli

  • Ojciec SB 23.11.2017, 10:28

    typowy brazol

  • maniekfci 23.11.2017, 10:27

    jaka beka z Dalberta

  • IlCapitano 23.11.2017, 10:23

    i to chyba najlepsze wyjscie

  • Klinsi64 23.11.2017, 10:18

    ponoc bastoniego możemy ściagnąć juz w styczniu

  • Ojciec SB 23.11.2017, 10:17

    tak bedzie

  • IlCapitano 23.11.2017, 10:16

    Pan Icardi Mauro napier dala te gole u nas a nigdy nie miał za sobą klasycznego trequartisty, teraz jak dostanie Pastora to moze być rozjuszony mocno i podwoi liczbę strzelanych bramek tak mysle

  • Ojciec SB 23.11.2017, 10:15

    juz widze te prostopadle pily do Icara od Pastore

  • Ojciec SB 23.11.2017, 10:14

    dokl

  • IlCapitano 23.11.2017, 10:14

    wtedy sobie cofniemy Valero na nominalną pozycję a Gaglia ławka taka prawda

  • Tabela ligowa
  • Tabela strzelców
Miejsce Drużyna Mecze Punkty
1 Napoli 13 35
2 Inter 13 33
3 Juventus 13 31
4 Roma 12 30
5 Lazio 12 28
6 Sampdoria 12 26
7 Milan 13 19
8 Torino 13 18
9 Fiorentina 13 17
10 Bologna 13 17
11 Chievo 13 17
12 Atalanta 13 16
13 Cagliari 13 15
14 Udinese 12 12
15 Crotone 13 12
16 Sassuolo 13 11
17 SPAL 13 10
18 Genoa 13 9
19 Hellas 13 6
20 Benevento 13 0
Zawodnik Miejsce Bramki
1 Ciro Immobile 15
2 Mauro Icardi 13
3 Paulo Dybala 12
4 Dries Mertens 10
5 Gonzalo Higuain 8
6 Fabio Quagliarella 7
7 Edin Dzeko 7
8 Cyril Thereau 6
Bohater tygodnia
132 619bef677e477f1cb8c346961de2f9254298050d

Mauro Icardi

Kalendarz wydarzeń

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 16837

Liczba newsów: 29901

Liczba komentarzy: 403235

Użytkownicy online: 15 ( maniekfci )

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.