Ulubiony film
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 16 lut 2008, 17:43
- Lokalizacja: Giuseppe Meazza
Re: Ulubiony film
Mora idealnie mój gust, dogadalibyśmy się w tej dziedzinie
Wczoraj pierwszy raz ( nie wiem jakim cudem) trafiłem na Czas apokalipsy. Długi, czasami możę trochę i przekombinowany, ale te zdjęcia to jest jakiś kosmos. Mocna 8 !
A tak pierwsze z brzegu:
Contratiempo- 9
Podwójne zagrożenie- 7,5
Miasto złodziei- 7,5
Raport pelikana- 7
Jestem modrercą- 8 dawno nie widziałem tak dobrego polskiego filmu
Pełny magazynek- 9
Wczoraj pierwszy raz ( nie wiem jakim cudem) trafiłem na Czas apokalipsy. Długi, czasami możę trochę i przekombinowany, ale te zdjęcia to jest jakiś kosmos. Mocna 8 !
A tak pierwsze z brzegu:
Contratiempo- 9
Podwójne zagrożenie- 7,5
Miasto złodziei- 7,5
Raport pelikana- 7
Jestem modrercą- 8 dawno nie widziałem tak dobrego polskiego filmu
Pełny magazynek- 9
-
- Posty: 2592
- Rejestracja: 7 gru 2006, 22:35
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Jak sobie przypomnę Twój stary opis o sznurze i obozach pracy, to chyba nie tylko w tej hehe
Nienawiścią bije każdy mur, każdy kąt,
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich, by za późno Ich docenić...
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich, by za późno Ich docenić...
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 16 lut 2008, 17:43
- Lokalizacja: Giuseppe Meazza
Re: Ulubiony film
Mora
zmusiłeś mnie do rozbudowania profilu
Dorzucam do kolekcji filmowej kolejne tytuły:
Dzień próby 9/10 może kilka naciąganych scen przez co nie daje 10, ale od samego początku trzyma za jaja, kiedy trzeba bawi, kiedy trzeba intryguje, kozak.
Bumbelbee - po średnio udanych kontynuacjach robocików dałem mu szansę, bo opinie dość rozbieżne. Zawiodłem się, obrzydliwe, momentami żenujące kino. Zamiast skupić się na głównym, żółtym bohaterze, scenarzysta na piedestale stawia rozterki miłosne nastolatki, dramat. Omijać szerokim łukiem. Oceny nie wystawiam, bo wyłączyłem po godzinie.
Czas mroku 7/10 - świetny Churchill... i to chyba tyle. Mnie nie urzekł, ale może to przez to, że nie przepadam za takimi ciągnącymi się przebojami. Dlatego zastanawiam się czy w ogóle przyatakuje Irlandczyka? Ktoś coś?
Dwóch papieży 7/10 - powinien być powolny, nudny, a absolutnie taki nie był, przyjemne kino mimo, że nie moja kategoria kinowa.
Sztuka kochania: Historia... 8/10 - zajebiste polskie kino, a tego za wiele nie ma, więc zdecydowanie polecam. Bynajmniej nie oceniam tylko z perspektywy niektórych scen...
Pasażerowie- 7/10 - dupy nie urwał, kilka bzdur wrzuconych na siłę, ale przyjemnie spędzony czas.
Okołofutbolowa 9/10 - jedyny konkretny film po Green Str. H. zajebiscie opowiedziane życie rosyjskich chuliganów z historią sercową, która nie rozpieprza durnie głównego przekazu, a co więcej, dodaje mu smaku.
zmusiłeś mnie do rozbudowania profilu
Dorzucam do kolekcji filmowej kolejne tytuły:
Dzień próby 9/10 może kilka naciąganych scen przez co nie daje 10, ale od samego początku trzyma za jaja, kiedy trzeba bawi, kiedy trzeba intryguje, kozak.
Bumbelbee - po średnio udanych kontynuacjach robocików dałem mu szansę, bo opinie dość rozbieżne. Zawiodłem się, obrzydliwe, momentami żenujące kino. Zamiast skupić się na głównym, żółtym bohaterze, scenarzysta na piedestale stawia rozterki miłosne nastolatki, dramat. Omijać szerokim łukiem. Oceny nie wystawiam, bo wyłączyłem po godzinie.
Czas mroku 7/10 - świetny Churchill... i to chyba tyle. Mnie nie urzekł, ale może to przez to, że nie przepadam za takimi ciągnącymi się przebojami. Dlatego zastanawiam się czy w ogóle przyatakuje Irlandczyka? Ktoś coś?
Dwóch papieży 7/10 - powinien być powolny, nudny, a absolutnie taki nie był, przyjemne kino mimo, że nie moja kategoria kinowa.
Sztuka kochania: Historia... 8/10 - zajebiste polskie kino, a tego za wiele nie ma, więc zdecydowanie polecam. Bynajmniej nie oceniam tylko z perspektywy niektórych scen...
Pasażerowie- 7/10 - dupy nie urwał, kilka bzdur wrzuconych na siłę, ale przyjemnie spędzony czas.
Okołofutbolowa 9/10 - jedyny konkretny film po Green Str. H. zajebiscie opowiedziane życie rosyjskich chuliganów z historią sercową, która nie rozpieprza durnie głównego przekazu, a co więcej, dodaje mu smaku.
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 1 gru 2005, 18:39
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Ostatnio nic nie przykuło zbytnio mojej uwagi.
Obejrzałem w końcu tego Jokera i takie 8/10
Głównie ze względu na rolę Phoenixa. Momentami trochę nawet mi się dłużył.
Hondros. Dokument o reporterze wojennym. Przyznam trochę mnie zaciekawił z racji tego jak ci ludzie czesto narażają życie dla dobrego ujęcia.
W międzyczasie wpadło jeszcze kilka innych produkcji jednak takie bardziej sredniaki.
Platforma - ciekawy pomysł na film i to chyba na tyle. Poza pomysłem wykonanie takie trochę średnie.
Ucieczka z kina Wolność - Świetny Gajos i Zamachowski ale temat tego filmu jakoś do mnie nie dotarł.
Było jeszcze kilka innych tytułów ale szkoda się rozpisywać.
Męczę ogólnie bibliotekę netflixa więc szału się nie spodziewam choć mam w notesie kilka dobrych tytułów.
Obejrzałem w końcu tego Jokera i takie 8/10
Głównie ze względu na rolę Phoenixa. Momentami trochę nawet mi się dłużył.
Hondros. Dokument o reporterze wojennym. Przyznam trochę mnie zaciekawił z racji tego jak ci ludzie czesto narażają życie dla dobrego ujęcia.
W międzyczasie wpadło jeszcze kilka innych produkcji jednak takie bardziej sredniaki.
Platforma - ciekawy pomysł na film i to chyba na tyle. Poza pomysłem wykonanie takie trochę średnie.
Ucieczka z kina Wolność - Świetny Gajos i Zamachowski ale temat tego filmu jakoś do mnie nie dotarł.
Było jeszcze kilka innych tytułów ale szkoda się rozpisywać.
Męczę ogólnie bibliotekę netflixa więc szału się nie spodziewam choć mam w notesie kilka dobrych tytułów.
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 13 lip 2009, 14:05
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Ulubiony film
Widziałem w ostatnim czasie kilka ciekawych produkcji i gorąco polecam np:
serie Duńskich kryminałów z tytułowymi bohaterami Carlem Morckiem i Assadem (zabawny duet):
-Kobieta w klatce (2013)
-Zabójcy Bażantów (2014)
-Wybawienie (2016)
-Kartoteka 64 (2018)
serie Duńskich kryminałów z tytułowymi bohaterami Carlem Morckiem i Assadem (zabawny duet):
-Kobieta w klatce (2013)
-Zabójcy Bażantów (2014)
-Wybawienie (2016)
-Kartoteka 64 (2018)
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: 19 sty 2004, 17:19
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Jojo Rabbit - 7/10 - mały nazista, Hitler, opowiedziane w ciekawy sposób, warto
Dwóch Papieży 8/10 - przyjemne kino, mój ulubiony Anthony Hopkins no i na Netflixie
Boże Ciało 9/10 - jeden z lepszych Polskich filmów ostatnich lat, fajnie nakręcony, ciekawa historia, trzeba obejrzeć
1917 - 7.5/10 - rewelacyjne zdjęcia, dla nich warto obejrzeć ten film
Joker - 9/10 - dla mnie świetny
Dusigrosz - 8/10 - bardzo dobra francuska komedia
Dziennik Maszynisty - 8.5/10 - polecam ludziom o specyficznym humorze
Parasite - 8.5/10 - dobre kino, 2 mile spędzone godziny
Dwóch Papieży 8/10 - przyjemne kino, mój ulubiony Anthony Hopkins no i na Netflixie
Boże Ciało 9/10 - jeden z lepszych Polskich filmów ostatnich lat, fajnie nakręcony, ciekawa historia, trzeba obejrzeć
1917 - 7.5/10 - rewelacyjne zdjęcia, dla nich warto obejrzeć ten film
Joker - 9/10 - dla mnie świetny
Dusigrosz - 8/10 - bardzo dobra francuska komedia
Dziennik Maszynisty - 8.5/10 - polecam ludziom o specyficznym humorze
Parasite - 8.5/10 - dobre kino, 2 mile spędzone godziny
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 kwie 2020, 11:42
Re: Ulubiony film
Zielona Mila i Gladiator
-
- Posty: 1487
- Rejestracja: 26 sty 2019, 09:39
Re: Ulubiony film
Chciałbym serdecznie podziękować użytkownikom Mora oraz Minister za rekomendacje filmów "Pełny Magazynek" "Dzień Próby" oraz "Contratiempo". Wyjątkowo dobrze się bawiłem oglądając je, z czystym sumieniem wystawiam 10/10.
Ze swej strony polecę klasyki, które jednak pewnie większość oglądała, a które zapadły mi w pamięć w ostatnich miesiącach i są to:
- Wyspa Tajemnic
- Nietykalni
- Incepcja
- Zły Porucznik
- Irlandczyk
Kolejność przypadkowa. Kiedy wpadnie mi coś do głowy, opiszę.
Tymczasem liczę na nowe, dobre kawałki podrzucone przez Was.
Ze swej strony polecę klasyki, które jednak pewnie większość oglądała, a które zapadły mi w pamięć w ostatnich miesiącach i są to:
- Wyspa Tajemnic
- Nietykalni
- Incepcja
- Zły Porucznik
- Irlandczyk
Kolejność przypadkowa. Kiedy wpadnie mi coś do głowy, opiszę.
Tymczasem liczę na nowe, dobre kawałki podrzucone przez Was.
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 4 lis 2007, 18:42
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Ulubiony film
12 małp. Polecam dobry film. Klasyk.
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 1 gru 2005, 18:39
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
https://www.filmweb.pl/film/Id%C5%BA+i+patrz-1985-35185
Taką perełkę znalazłem dla miłośników filmów wojennych.
Osobiście jeszcze nie widziałem ale będę polował na ten film gdzieś w tv.
Dodatkowo we wtorek na tvp2 o 22.55 Kraina miodu. Wart obejrzenia.
Taką perełkę znalazłem dla miłośników filmów wojennych.
Osobiście jeszcze nie widziałem ale będę polował na ten film gdzieś w tv.
Dodatkowo we wtorek na tvp2 o 22.55 Kraina miodu. Wart obejrzenia.
-
- Posty: 1487
- Rejestracja: 26 sty 2019, 09:39
Re: Ulubiony film
Django, Piękny umysł. Polecam
-
- Posty: 2592
- Rejestracja: 7 gru 2006, 22:35
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Oglądałem jakiś czas temu, zainspirowany oprawą kibiców Legii Warszawa. Film trochę specyficzny, różni się od amerykańskich produkcji. Dwie sceny zapadły mi w pamięć, ale oczywiście nie będę spoilerować Świetne zdjęcia, ale nie uważam tego filmu za jakieś arcydzieło - moja nota 7.Woo-cash pisze: ↑24 maja 2020, 21:54 https://www.filmweb.pl/film/Id%C5%BA+i+patrz-1985-35185
Taką perełkę znalazłem dla miłośników filmów wojennych.
Obejrzałem Psy 3. Tak jak się spodziewałem spory zawód. Najbardziej kuleje to, co było największą siłą pierwszych dwóch części - dialogi. We wcześniejszych Psach kultowe dialogi były niemal w każdej scenie, z "trójki" nie zapamiętałem ani jednego. Reżyser trochę na siłę starał się stworzyć specyficzny klimat poprzednich części, ale to se ne vrati. Ode mnie ledwie 5,5.
Nienawiścią bije każdy mur, każdy kąt,
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich, by za późno Ich docenić...
za daleko stąd
do gór złotych,
tu najłatwiej nocą poczuć ból i kłopoty,
Co za ludzie mordują się dla paru złotych?!
Krew solą tej ziemi,
w smutku pogrążeni tracą Bliskich, by za późno Ich docenić...
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 cze 2020, 11:15
Re: Ulubiony film
Ja polecę klasyką Fast and Furious Tokyo Drift. To zna chyba każdy, moim zdaniem to najlepsza część serii.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 lip 2020, 11:31
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
To i ja się dołączę, krótko i na temat. Sądzę, że jako mój ulubiony film mogę wymienić Zieloną Milę
-
- Posty: 1487
- Rejestracja: 26 sty 2019, 09:39
Re: Ulubiony film
Samurtares kuzynku zapraszamy na shoutboxa
-
- Posty: 1806
- Rejestracja: 1 gru 2005, 18:39
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Świeżo po seansie filmu Upgrade z Tomem nie-Hardym.
Generalnie zbytnio nie przepadam za tego typu filmami. Jednak ten dla mnie mega. Polecam.
Generalnie zbytnio nie przepadam za tego typu filmami. Jednak ten dla mnie mega. Polecam.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 kwie 2021, 17:50
- Kontakt:
Re: Ulubiony film
Z nowości polecam: Król Staten Island, Minari oraz Obiecująca. Młoda. Kobieta.
-
- Posty: 347
- Rejestracja: 15 wrz 2006, 07:09
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Ulubiony film
Dla lubiących filmy o piłkarzu między innymi INTERu ,,Roberto Baggio: Boski Kucyk"