Inter ma przyjemność ogłosić nominację Dana Chard'a na nowego Dyrektora ds. Globalnych Partnerstw. Chard, który jest ekspertem w swojej dziedzinie prowadził sponsorskie i marketingowe kampanie takich firm jak Barclaycard, Coca Cola, Red Bull, Heineken, Sony PlayStation, LG Electronics, Adidas i Bank of America. W Interze będzie odpowiedzialny za globalne umowy sponsorskie. Będzie budował markę Interu w kraju i za granicą.
Dan Chard pracuje w swojej specjalności już ponad 17 lat. W jego CV znajdziemy wiele dziedzin z którymi możemy go połączyć - moda, muzyka i rozrywka, a także sport. Razem ze swoją osobą wniesie do zespołu wielką księgę kontaktów z globalnymi markami.
- Dan oferuje nam wiele doświadczeń w zarządzaniu. Jego doświadczenie znacznie poprawi naszą pozycję handlową. Jesteśmy pewni, że z jego pomocą Inter stanie się marką bardzo rozpoznawalną na całym świecie. To coś, co Chard osiągnął już w swoich poprzednich pracach - mówił Michael Bolingbroke.
A co miał do powiedzenia sam zainteresowany?
- Jestem dumny, że Inter to kolejny krok w mojej karierze. Bycie częścią FC Internazionale naprawdę napawa mnie wielką dumą, postrzegam ten klub jako miejsce niezwykle ekscytujących możliwości. Jestem pewien, że wszystko jest gotowe, aby wykorzystać moje doświadczenie. Mam zamiar wnieść tutaj nowych, dynamicznych partnerów, którzy pomogą nam zwiększysz zasięg docierania marki Interu.
Chard jest wielkim fanem sportu, a szczególnie piłki nożnej. Pracował przy kampaniach marketingowych takich wydarzeń jak Liga Mistrzów. Był dyrektorem w AEG, gdzie odpowiadał za kierowanie i zabezpieczanie handlowe sponsoringu. Wcześniej prowadził także własną agencję marketingu sportowego.
Podczas swojej kariery głównie spędzał czas w Wielkiej Brytanii, ale pracował także w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Francji, Niemczech, Irlandii, Grecji i Turcji. Jest żonaty, ma dwójkę dzieci.
Serdecznie witamy w szeregach Nerazzurrich!
Komentarze (7)