F1 2011
-
kolus
- Posty: 248
- Rejestracja: 3 sty 2009, 17:07
- Lokalizacja: Lublin
Odp: F1 2009
Nen chyba chodzilo ci o kwalifikacje ;p a co do wyscigu to sie w koncu doczekalismy punktow miejmy nadzieje ze na koniec sezonu Robert bedzie mail ponad 40 pkt zeby to jakos wygladalo
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Oczywiście, miałem na myśli kwalifikacjekolus pisze: Nen chyba chodzilo ci o kwalifikacje ;p
God protect me
-
dodo_IM
- Posty: 414
- Rejestracja: 19 sie 2008, 11:46
- Lokalizacja: Gdynia
Odp: F1 2009
Ten sezon w Formule 1 jest naprawdę nie ciekawy, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Button wygrywa zawody za zawodami a ma ponad 30 lat i są to jego pierwsze wiktorie w karierze. Mówi to jasno w F1 liczą się tylko bolidy. Do tego te podwójne dyfuzory wprowadziły kompletne zamieszanie. Dla mnie ta F1 już w ogóle nie jest ciekawa. Cały ten związek FIA to jakieś nie porozumienie. Jeszcze największe zespoły się wnerwią i odejdą i założą własne mistrzostwa. Ferarii na bank nie pójdzie na te ograniczenia budżetów. Po za tym kryzys finansowy który tak uderzył w motoryzację może zniszczyć ten sport.
"Nie możesz płakać po meczu, jeśli musisz to zrobić, zrób to na boisku. Tam trzeba zostawić wszystko, co masz. Musisz zakończyć mecz ze świadomością, że zrobiłeś wszystko." Jose Mourinho
-
Magister
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 sty 2009, 02:43
Odp: F1 2009
dodo_IM Button ma dokładnie 29 lat, a po raz pierwszy wygrał w 2006 roku na Wegrzech, wtedy padał tam deszcz. To tak już dla sprecyzowania 
Ostatnio zmieniony 9 cze 2009, 06:50 przez Magister, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Zgadzam się, że FIA to banda idiotów. Nie mogę zrozumieć poronionych pomysłów Mosleya. Wprowadzenie budżetów w najdroższym sporcie świata? Ok niech będzie, że trzeba kilka sezonów oszczędzać ale bez przesady niech nikt nie tworzy 2 lig w F1.
Sprawa kolejna od przyszłego sezonu ma zniknąć...tankowanie. Kierowca będzie ruszał z bolidem zatankowanym tak, by dojechać do mety no więc początek wyścigu zapowiada się fascynująco.
Teraz najlepsze mistrzostwo za ilość zwycięstw. W kazdym sporcie decydują punkty czy to skoki czy żużel. Ale cymbały z FIA mają jakieś swoje wizje.
Platini Lato Mosley i inni emerytowani kretyni u władzy niszczą sport...
Sprawa kolejna od przyszłego sezonu ma zniknąć...tankowanie. Kierowca będzie ruszał z bolidem zatankowanym tak, by dojechać do mety no więc początek wyścigu zapowiada się fascynująco.
Teraz najlepsze mistrzostwo za ilość zwycięstw. W kazdym sporcie decydują punkty czy to skoki czy żużel. Ale cymbały z FIA mają jakieś swoje wizje.
Platini Lato Mosley i inni emerytowani kretyni u władzy niszczą sport...
God protect me
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
Mosleyowi już dawno palma odbiła do głowy, ten stary erotoman ma kasy jak i lodu, z nudów wymyśla same pierdoły. Ograniczenie kosztów w F1 to bzdura, ten sport zawsze był dla najbogatszych, jest i będzie, to kasa nadaje formule 1 sensu, poza tym zainwestowane w ten sport pieniądze nigdy nie przepadły, gdyż inwestycje w rozwój technologiczny samochodu są również inwestycją w rozwój technologii samochodów seryjnych. F1 jest nijako testerem nowych możliwości, przed wprowadzeniem ich na rynek. Gdyby nie ogromne wkłady finansowe w przeszłości to teraz w samochodach nikt nie miałby kontroli trakcji, ABSu czy innych zabawek, a niebawem Ferrari w swoich seryjnych samochodach ma wprowadzić system KERS...
Sprawa z tankowaniem to całkiem poroniony pomysł, już tutaj o tym pisałem kiedyś, że będzie trzeba albo skrócić czas wyścigu albo zbiorniki w bolidach będą potężne, lub też jednostki napędowe będą miał mniejszą moc. Jeszcze czekam, aż Mosley będzie chciał wprowadzić jakieś bio, eko srako paliwa, to wtedy lepiej zorganizować wyścig furmanek.
Niedawno jednak Fernando Alonso ogłosił, że jeśli takie coś wejdzie w życie, wówczas zespoły z F1 mogą utworzyć swoją oddzielną tak jakby ligę, oczywiście nie będzie nazywało się to Formula 1, a pewnie jakoś inaczej, jednakże zasady pozostaną nadal takie same, bez żadnych poronionych pomysłów FIA.
Jedynym ratunkiem, aby się tak jednak nie stało jest odejście Mosleya i reszta starych dziadów.
Sprawa z tankowaniem to całkiem poroniony pomysł, już tutaj o tym pisałem kiedyś, że będzie trzeba albo skrócić czas wyścigu albo zbiorniki w bolidach będą potężne, lub też jednostki napędowe będą miał mniejszą moc. Jeszcze czekam, aż Mosley będzie chciał wprowadzić jakieś bio, eko srako paliwa, to wtedy lepiej zorganizować wyścig furmanek.
Niedawno jednak Fernando Alonso ogłosił, że jeśli takie coś wejdzie w życie, wówczas zespoły z F1 mogą utworzyć swoją oddzielną tak jakby ligę, oczywiście nie będzie nazywało się to Formula 1, a pewnie jakoś inaczej, jednakże zasady pozostaną nadal takie same, bez żadnych poronionych pomysłów FIA.
Jedynym ratunkiem, aby się tak jednak nie stało jest odejście Mosleya i reszta starych dziadów.
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
-
miniu86
- Posty: 2938
- Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Wrocław
Odp: F1 2009
No brak tankowania mnie załamuje, już widzę jak te 20 cystern będzie szarżować... Pamiętajmy, że "lepsze wrogiem dobrego" i dalsze modyfikacje F1 prowadzą do zubożenia tego sportu. Mam wrażenie, że kilku patałachów chce po prostu pokazać, że to oni rządzą w tym sporcie i wszyscy muszą się im podporządkować.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Inter to taka niesamowita choroba, która zostawia blizny na zawsze\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Eugenio Bersellini
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
Wyścig na Silverstonie dobiegł do końca, Kubica bez punktów, wygrana Vettela po zmiażdżeniu rywali, koniec hegemonii BrawnGP - tak można podsumować wyścig o GP Wielkiej Brytanii. Początek wyścigu był ciekawy, jednak w miarę upływu czasu, kiedy już minęła walka Alonso z Hamiltonem, kiedy było widać, że Button o podium nie ma co walczyć, gdy Vettel uzyskał 20 sekund przewagi nad drugim w stawce to wyścig stawał się nudny, tak nudny, że 20 minut przed zakończeniem zasnąłem... ^^
Teraz trzy tygodnie przerwy, jednak nie mam złudzeń, BMW bolidu nie poprawi, a jednak postara się osiągnąć poziom, który reszta osiągnęła podczas GP Turcji czy nawet wcześniej.
I prośba do Polsatu... zróbcie coś z Zientarskim (z całym szacunkiem dla tego Pana, ale ale albo tak głupio gada, bo mu Polsat każe, albo po prosut nie wie za bardzo co gada), bo jak go słucham to z niego jest taki specjalista jak z koziej dupy trąbka, przecież Kochański za każdym razem daje mu takie riposty, takie odpowiedzi, że Zientarski się składa.
Teraz trzy tygodnie przerwy, jednak nie mam złudzeń, BMW bolidu nie poprawi, a jednak postara się osiągnąć poziom, który reszta osiągnęła podczas GP Turcji czy nawet wcześniej.
I prośba do Polsatu... zróbcie coś z Zientarskim (z całym szacunkiem dla tego Pana, ale ale albo tak głupio gada, bo mu Polsat każe, albo po prosut nie wie za bardzo co gada), bo jak go słucham to z niego jest taki specjalista jak z koziej dupy trąbka, przecież Kochański za każdym razem daje mu takie riposty, takie odpowiedzi, że Zientarski się składa.
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
-
miniu86
- Posty: 2938
- Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Wrocław
Odp: F1 2009
Wg mnie wyjątkowo nudny wyścig. Od jakiegoś już czasu na torach mało się dzieje. Nie ma nagłych ulew, nieoczekiwanych zmian zdarzeń, taki lajcik po prostu. Dzisiaj to już w ogóle było wybitnie nudno. BMW walczy ze swoim partactwem, Ferrari to cień zespołu z przed roku, to samo Hamiltony. Alonso znajduje się w Q3 tylko dzięki skandalicznie mało zatankowanym bolidzie. Zmieniam zdanie w F1 od kierowcy nie zależy więcej niż 15%. Jak inaczej wytłumaczyć prawie każdą końcową klasyfikacje po wyścigu w tym sezonie.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Inter to taka niesamowita choroba, która zostawia blizny na zawsze\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Eugenio Bersellini
-
Shady
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 01:23
Odp: F1 2009
A czy wyścigi F1 bywają ciekawe?miniu86 pisze: Wg mnie wyjątkowo nudny wyścig.
W tym samym czasie co GP F1 na Eurosporcie leciał wyścig WTCC w Brnie. Dużo ciekawsze wyścigi niż jadący zawsze gęsiego kierowcy F1.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 16:51 przez Shady, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Chociażby ostatnie GP Bazylii nie przypominam sobie abym kiedykolwiek tak skakał i darł się przy jakimś sporcie ( no oczywiście futbol pomijamShady pisze:A czy wyścigi F1 bywają ciekawe?miniu86 pisze: Wg mnie wyjątkowo nudny wyścig.![]()
F1 to sport dla koneserów to prawda a dzisiejszy wyscig był nudny ze względu na specyfikę toru który nie pozwala wyprzedzać.
Do tego genialne FIA wprowadza takie zmiany by wszystkie bolidy były jednakowe.... i mając chyba 20 najlepszych kierowców świata ciężko by nie jechali gęsiego. Mamy już takie same parametry silników a opony dostarcza 1 firma! F1 potrzebuje więcej swobody i nieprzewidywalności bo to co te cymbały z FIA robią zabija ten piękny sport. Pamiętam że jeszcze 6-7 lat temu w kwalifikacjach różnica między pole position a ostatnim kierowcą nierzadko wynosiła 4-5 sekund. A teraz wszyscy mieszczą się e 1 sekundzie z pozoru to jest ciekawe no bo zacięta rywalizacja a w praktyce widzimy jak to wygląda.
Teraz wiemy komu się zużyją opony no bo takie same wiemy kiedy ktoś zjedzie na tankowanie no bo trzeba warzyć bolidy....
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 18:55 przez Nen, łącznie zmieniany 1 raz.
God protect me
-
Shady
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 01:23
Odp: F1 2009
Co to za wyścigi, w których tor o szerokości jakiś 10 metrów uniemożliwia wyprzedzanieNen pisze: F1 to sport dla koneserów to prawda a dzisiejszy wyscig był nudny ze względu na specyfikę toru który nie pozwala wyprzedzać.
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Shady no to właśnie o tym mówię, że to wina FIA i ich dążeń do ujednolicenia samochodów w F1. Bo na chwile obecną jedyną rzeczą rzutującą na różnice w szybkościach bolidów jest ilość paliwa na pokładzie...
God protect me
-
Bodzek
- Posty: 580
- Rejestracja: 10 lip 2007, 19:03
Odp: F1 2009
Ja w takim razie już nie rozumiem. Zawsze wszyscy narzekali, że Formuła 1 jest nudna, bo wszystko zależy od samochodu i kto ma lepszy bolid ten wygrywa. Ja jedyną receptę na to widziałem w tym, aby każdy miał taki sam. Wtedy sprawa jest jasna kto jest najlepszym kierowcą. Teraz gdy coś się zmienia i dążą do ujednolicenia samochodów (co w pełni i tak nie będzie możliwe) to są narzekania, ze teraz to dopiero jest nudno. To jak jest w końcu. W moich rozważaniach abstrachuję od ducha i historii F1, która determinuje różnicę w samochodach i walkę teamów o zwycięstwo konstruktorów.Nen pisze: Shady no to właśnie o tym mówię, że to wina FIA i ich dążeń do ujednolicenia samochodów w F1. Bo na chwile obecną jedyną rzeczą rzutującą na różnice w szybkościach bolidów jest ilość paliwa na pokładzie...

"...Ja nie kradnę Scudetto i także w Serie B nigdy nie byłem..."
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Różnice w autach sprawiały że była nudna? Nie przypominam sobie. Może były zespoły które znajdowały się poza zasiegiem innych ale wynikało to z kunsztu konstruktorów. Walki Schumachera z Vilneve'm Hakkinenem czy potem Alonso to było to.
God protect me
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
GP na Nurburgringu dobiegło końca. Wygrał zasłużenie Webber (mimo kary przejazdu przez PitLane), drugi Vettel, trzeci niespodziewanie Massa. Widać wyraźną zadyszkę BrawnGP, które zajęło miejsce 5 (Button) i 6 (Baricchello). Widać, że Red Bull robi kosmiczne postępy na przełomie miesiąca, w poprzednim wyścigu na Silverstonie wyjechali już nie z podwójnym dyfuzorem, a z potrójnym! Wyścig ogólnie ciekawy, głównie ze względu na podwyższającą się temperaturę z każdą chwilą, dzięki czemu opony i bolidy spisywały się inaczej z każdą chwilą, nie wiadomo było czy zleci deszcz, czy też nie, w pewnym momencie Hamilton mówił do inżyniera wyścigowego, iż widzi deszcz, gdyby jego przypuszczenia okazały się wtedy rzeczywiście prawdą, to wówczas pewnie wygrałby ten, kto byłby bliższej PitLanu
Szkoda bardzo Sutila, który miał szansę na pierwsze punkty, niestety Raikkonen zachował się po chamsku, mógł odpuścić, ale nie odpuścił i się stało, jak się stało...
Kubica 14, tutaj nawet nie ma o czym pisać. O występie BMW tradycyjnie nie można nic pozytywnego napisać, no chyba, że dla kogoś pozytywem jest to, iż BMW dojechało całe do mety.
Kubica 14, tutaj nawet nie ma o czym pisać. O występie BMW tradycyjnie nie można nic pozytywnego napisać, no chyba, że dla kogoś pozytywem jest to, iż BMW dojechało całe do mety.
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
-
miniu86
- Posty: 2938
- Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Wrocław
Odp: F1 2009
No i po wyścigu. Deszczu nie było, jak zwykle. Wyścig mimo to był dość ciekawy. Podwójne zwycięstwo Red Bulla chyba trochę przez błędy Brawna. Te trzecie tankowanie Rubensa z dupy chyba. Fajnie, że wygrał ktoś inny niż Vettel czy Button, walka o tytuł będzie przez to ciekawsza.
Sutil powinien zapłacić Raikkonenowi by ten zakończył karierę inaczej Niemiec nigdy nie zdobędzie pkt. Myślałem, że pęknę ze śmiechu gdy Kimi to zrobił, mimo to żal mi Niemca.
Co do Roberta to zaskakujący start +6, jednak potem jego bolid zweryfikował pozycję Polaka w stawce. Żal patrzeć na Nakajime czy Piqueta przed Polakiem.
Znowu trzeba czekać więcej niż tydzień na następny wyścig...
Sutil powinien zapłacić Raikkonenowi by ten zakończył karierę inaczej Niemiec nigdy nie zdobędzie pkt. Myślałem, że pęknę ze śmiechu gdy Kimi to zrobił, mimo to żal mi Niemca.
Co do Roberta to zaskakujący start +6, jednak potem jego bolid zweryfikował pozycję Polaka w stawce. Żal patrzeć na Nakajime czy Piqueta przed Polakiem.
Znowu trzeba czekać więcej niż tydzień na następny wyścig...
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Inter to taka niesamowita choroba, która zostawia blizny na zawsze\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Eugenio Bersellini
-
YoozeQ
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 gru 2006, 18:45
Odp: F1 2009
To juz chyba 2 raz przez Fina Sutil nie zdobywa pkt. Pamietam, ci dwaj kierowcy mieli mala przygode w Monako. Wtedy Niemiec tez mial szanse na pierwsze pkt.miniu86 pisze: Sutil powinien zapłacić Raikkonenowi by ten zakończył karierę inaczej Niemiec nigdy nie zdobędzie pkt. Myślałem, że pęknę ze śmiechu gdy Kimi to zrobił, mimo to żal mi Niemca.
-
Adriano_forever
- Posty: 1283
- Rejestracja: 18 mar 2009, 20:57
- Lokalizacja: Krasnystaw mlekiem płynący
Odp: F1 2009
Jednym słowem szkoda gadać. Po ubiegłym sezonie wszyscy sie nastawili że w tym roku Kubica bedzie mistrzem a tu co? Kiiiicha. Zdobył raptem w jednym z wyścigu kilka punktów i na tym jak na razie koniec. Nie ma co BMW nie jest tym samym BMW co w ubiegłym sezonie. I Kubica traci fanów
Lepiej jest być pokonanym niż być fanem Milanu. - Nicola Berti
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
Przeglądałem sobie pewno angielskojęzyczne forum i znalazłem temat dotyczący przewidywań składów poszczególnych teamów, co ciekawe nikt z tamtejszych userów nie typuje, by nasz Kubica miał jeździć w Ferrari, wielu twierdzi, ze zostanie on w BMW, lub będzie jeździł w Renault, lub nawet Brawnie:
Ferrari - Fernando Alonso and Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Brawn - Jenson Button and Robert Kubica
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Nelson Piquet and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Bruno Senna
BMW - Nick Heidfeld and Christian Klien
Williams - Nico Hulkenburg and Adrian Sutil
Force India - Paul di Resta and Vitantonio Liuzzi
Campos - Pedro de la Rosa and Heikki Kovalainen
Manor - Takuma Sato and Lucas di Grassi
USF1 - Mario Andretti and Rubens Barrichello
Ferrari - Felipe Massa and Kimi Raikkonen
McLaren - Lewis Hamilton and Nick Heidfeld
Brawn - Jenson Button and Rubens Barrichello
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Fernando Alonso and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Bruno Senna
BMW - Robert Kubica and Christian Klien
Williams - Nico Hulkenberg and Heikki Kovalainen
Force India - Paul di Resta and Giancarlo Fisichella
Campos - Nelson Piquet Jr. and Nico Rosberg
Manor - Lucas di Grassi and Kazuki Nakajima
USF1 - Graham Rahal and Jacques Villeneuve (no, don't even ask!)
Ferrari - Fernando Alonso, Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen
Brawn - Jenson Button, Rubens Barrichello
Red Bull - Sebastian Vettel, Mark Webber
Toyota - Jarno Trulli, Heikki Kovalainen
Renault - Robert Kubica, Roman Grosjean
Toro Rosso - Jamie Alguarsari, Brendon Hartley
BMW - Nick Heidfeld, Nico Rosberg
Williams - Nico Hulkenberg, Kazuki Nakajima
Force India - Adrian Sutil, Paul di Resta
Campos - Pedro de la Rosa, Sebatien Buemi
Manor - Timo Glock, Bruno Senna
USF1 - Ryan Hunter-Reay, JR Hildebrand
Ferrari - Kimi Räikkönen, Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton, Heikki Kovalainen
Brawn - Jenson Button, Bruno Senna
Red Bull - Sebastian Vettel, Mark Webber
Toyota - Jarno Trulli, Timo Glock
Renault - Fernando Alonso, Roman Grosjean
Toro Rosso - Jamie Alguarsari, Sebastian Buemi
BMW - Robert Kubica, Nico Rosberg
Williams - Nick Heidfeld, Kazuki Nakajima
Force India - Adrian Sutil, Paul di Resta
Campos - Vitaly Petrov, Pedro de la Rosa
Manor - Giancarlo Fisichella, Lucas di Grassi
USF1 - Jacques Villeneuve, Danica Patrick
Ferrari - Massa ; Alonso
Mclaren - Hamilton ; Kovalainen
RBR - Vettel ; Webber
Brawn - Button ; Glock
Williams - Nakajima ; Buemi
Reneault - Piquet ; Grosjean
Toyota - Trulli ; Rosberg
BMW - Kubica ; Heidfeld
STR - Klien ; Alguersuari
Force india - Sutil ; Luizzi
USF1 - Bourdais ; Hunter-Reay
Campos - Hulkenberg ; Hartley
Manor - Di Grassi ; Senna
Ferrari - Kimi Raikkonen and Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Brawn - Jenson Button and Rubens Barichello
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Fernando Alonso and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Jaime Alguersuari
BMW - Heikki Kovalainen and Robert Kubica
Williams - Nick Heidfeld and Bruno Senna
Force India - Adrian Sutil and Vitantonio Liuzzi
Campos - Pedro de la Rosa and Lucas di Grassi
Manor - Takuma Sato and Christian Klien
USF1 - Scott Speed and Jacques Villeneuve
Ferrari - Massa & Alonso
Mclaren - Hamilton & kovelinen
Renault - Fiscichella & Kubica
Brawn - Button & Bruno Senna
BMW - Heidfeld & Rosberg
Williams - Nakijima & Raikkenen
Force India - Anthony Davidson & Barrichelo
Toyota - Truli & Glock
Red Bull - Webber & Vettel
Toro Rosso - Buemi & Sutil
Manor - Piquet & Bourdais
UsF1 - Sato & Liuzzi
Z tych typów powyżej można dojść do wniosku, iż zobaczymy tez wiele nowych (i również tzw. nowych starych;P) twarzy w F1.
Ferrari - Fernando Alonso and Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Brawn - Jenson Button and Robert Kubica
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Nelson Piquet and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Bruno Senna
BMW - Nick Heidfeld and Christian Klien
Williams - Nico Hulkenburg and Adrian Sutil
Force India - Paul di Resta and Vitantonio Liuzzi
Campos - Pedro de la Rosa and Heikki Kovalainen
Manor - Takuma Sato and Lucas di Grassi
USF1 - Mario Andretti and Rubens Barrichello
Ferrari - Felipe Massa and Kimi Raikkonen
McLaren - Lewis Hamilton and Nick Heidfeld
Brawn - Jenson Button and Rubens Barrichello
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Fernando Alonso and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Bruno Senna
BMW - Robert Kubica and Christian Klien
Williams - Nico Hulkenberg and Heikki Kovalainen
Force India - Paul di Resta and Giancarlo Fisichella
Campos - Nelson Piquet Jr. and Nico Rosberg
Manor - Lucas di Grassi and Kazuki Nakajima
USF1 - Graham Rahal and Jacques Villeneuve (no, don't even ask!)
Ferrari - Fernando Alonso, Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen
Brawn - Jenson Button, Rubens Barrichello
Red Bull - Sebastian Vettel, Mark Webber
Toyota - Jarno Trulli, Heikki Kovalainen
Renault - Robert Kubica, Roman Grosjean
Toro Rosso - Jamie Alguarsari, Brendon Hartley
BMW - Nick Heidfeld, Nico Rosberg
Williams - Nico Hulkenberg, Kazuki Nakajima
Force India - Adrian Sutil, Paul di Resta
Campos - Pedro de la Rosa, Sebatien Buemi
Manor - Timo Glock, Bruno Senna
USF1 - Ryan Hunter-Reay, JR Hildebrand
Ferrari - Kimi Räikkönen, Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton, Heikki Kovalainen
Brawn - Jenson Button, Bruno Senna
Red Bull - Sebastian Vettel, Mark Webber
Toyota - Jarno Trulli, Timo Glock
Renault - Fernando Alonso, Roman Grosjean
Toro Rosso - Jamie Alguarsari, Sebastian Buemi
BMW - Robert Kubica, Nico Rosberg
Williams - Nick Heidfeld, Kazuki Nakajima
Force India - Adrian Sutil, Paul di Resta
Campos - Vitaly Petrov, Pedro de la Rosa
Manor - Giancarlo Fisichella, Lucas di Grassi
USF1 - Jacques Villeneuve, Danica Patrick
Ferrari - Massa ; Alonso
Mclaren - Hamilton ; Kovalainen
RBR - Vettel ; Webber
Brawn - Button ; Glock
Williams - Nakajima ; Buemi
Reneault - Piquet ; Grosjean
Toyota - Trulli ; Rosberg
BMW - Kubica ; Heidfeld
STR - Klien ; Alguersuari
Force india - Sutil ; Luizzi
USF1 - Bourdais ; Hunter-Reay
Campos - Hulkenberg ; Hartley
Manor - Di Grassi ; Senna
Ferrari - Kimi Raikkonen and Felipe Massa
McLaren - Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Brawn - Jenson Button and Rubens Barichello
Red Bull - Mark Webber and Sebastian Vettel
Toyota - Jarno Trulli and Timo Glock
Renault - Fernando Alonso and Romain Grosjean
Toro Rosso - Sebastien Buemi and Jaime Alguersuari
BMW - Heikki Kovalainen and Robert Kubica
Williams - Nick Heidfeld and Bruno Senna
Force India - Adrian Sutil and Vitantonio Liuzzi
Campos - Pedro de la Rosa and Lucas di Grassi
Manor - Takuma Sato and Christian Klien
USF1 - Scott Speed and Jacques Villeneuve
Ferrari - Massa & Alonso
Mclaren - Hamilton & kovelinen
Renault - Fiscichella & Kubica
Brawn - Button & Bruno Senna
BMW - Heidfeld & Rosberg
Williams - Nakijima & Raikkenen
Force India - Anthony Davidson & Barrichelo
Toyota - Truli & Glock
Red Bull - Webber & Vettel
Toro Rosso - Buemi & Sutil
Manor - Piquet & Bourdais
UsF1 - Sato & Liuzzi
Z tych typów powyżej można dojść do wniosku, iż zobaczymy tez wiele nowych (i również tzw. nowych starych;P) twarzy w F1.
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
-
Adriano_forever
- Posty: 1283
- Rejestracja: 18 mar 2009, 20:57
- Lokalizacja: Krasnystaw mlekiem płynący
Odp: F1 2009
Ooo widzę że dojdzie do małych zmian w drużynach F1. Nowe teamy małe transfery i nowi zawodnicy(niektórzy już z doświadczeniem w formule). Ciekawe gdzie trafi Kubica bo ja szczerze to wątpie żeby BMW oddało Kubice nawet po niezbyt udanym tegorocznym sezonie i myśle że zostanie w BMW. Ale jakby trafił do Brawn GP lub Ferrari to miałby wieksze szanse na zdobycie mistrzostwa. Nie wiem ale pożyjemy zobaczymy:)
Lepiej jest być pokonanym niż być fanem Milanu. - Nicola Berti
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Najbardziej w GP Niemiec zasmuciła mnie sytuacja z Sutilem, naprawdę zasłużył na punkty myślę, że dojechałby w okolicach 5-6 miejsca. Niestety ma pecha do Raikonena. Jednak Sutil to nie wszystko bo 11 był Fisichella co znaczy duży wzrost formy zespołu Force India. Można śmiało powiedzieć, że w Niemczech FI było znacznie szybsze od BMW. Natomiast zaskoczyła mnie fatalna postawa Toyoty, zespół który w tym sezonie wydawał się być 3 siła w F1 bardzo spuchł na przestrzeni ostatnich 2 wyścigów.
Co do spekulacji transferowych to wydaje mi się, że Kubica zostanie w BMW w przejście do Renault nie wierzę, za to bardzo ucieszyłbym się gdyby Polak powędrował do BGP w miejsce Baricello, co wydaje się być najlepszym rozwiązaniem dla Polaka.
Co do spekulacji transferowych to wydaje mi się, że Kubica zostanie w BMW w przejście do Renault nie wierzę, za to bardzo ucieszyłbym się gdyby Polak powędrował do BGP w miejsce Baricello, co wydaje się być najlepszym rozwiązaniem dla Polaka.
God protect me
-
miniu86
- Posty: 2938
- Rejestracja: 25 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Wrocław
Odp: F1 2009
Ja również uważam, że Polak powinien opuścic BMW. Ten zespół wydaje się być zawsze robionym w konia. Jak nie urok to sraczka, wiecznie cos im przeszkadza. W zeszłym sezonie mieli szanse na "coś wiecej" to się skupili -UWAGA!- nad budową bolidu na nowy sezon. Najbardziej niezrozumiała dla mnie wtedy rzecz, a efekty tej pracy są w tym sezonie porażające. Ponadto zaczęli bardziej pomagać Nickowi bo dawał ciała w każdym wyścigu. Tak robi poważny TEAM?? Dlatego moim zdaniem Robert powinien odejść. Taki Brawn czy Ferrari to zespoły, które na pewno dostrzegają potencjał Polaka i mam nadzieję, że uratują go od BMW.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Inter to taka niesamowita choroba, która zostawia blizny na zawsze\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Eugenio Bersellini
-
Kusy
- Posty: 1403
- Rejestracja: 4 wrz 2007, 15:07
Odp: F1 2009
Robert zostanie w BMW, będą tego efekty. Taka jest F1. To co piszą media to są plotki, takie same że Ibra zostanie sprzedany za 70-100 mln euro. W następnym sezonie BMW będzie w czołówce moim zdaniem.
"Kochaj ich
Szalony Inter, kochaj ich !
Niekończąca się zabawa
Która trwa przez całe życie
Szalony Inter, kochaj ich !"
Szalony Inter, kochaj ich !
Niekończąca się zabawa
Która trwa przez całe życie
Szalony Inter, kochaj ich !"
-
kolus
- Posty: 248
- Rejestracja: 3 sty 2009, 17:07
- Lokalizacja: Lublin
Odp: F1 2009
zgodze sie ze Robert powinnien opuscic BMW tylko moze byc tak ze po dobry panie jeszcze lepszy nastanie, pojdzie do Reanult czy Williamsa, Brawn GP i nie wiadomo jakie w przyszlym sezonie beda mieli bolidy
-
Nen
- Posty: 1387
- Rejestracja: 30 wrz 2006, 09:59
- Lokalizacja: Droga Mleczna
Odp: F1 2009
Brawn może w przyszłym sezonie nie być najlepszy ale z czołówki nie wylecą to pewne. Ross to jednak Ross.
God protect me
-
krzysztof
- Posty: 110
- Rejestracja: 8 wrz 2006, 19:16
Odp: F1 2009
Moim zdanie Kubica powinien jak najszybciej opóścić BMW, aby się dalej rozwijać.
-
MasterOfPuppets
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lip 2009, 01:01
Odp: F1 2009
Przecież to ewidentna wina Sutila byłaKrwawy eM. pisze:Szkoda bardzo Sutila, który miał szansę na pierwsze punkty, niestety Raikkonen zachował się po chamsku, mógł odpuścić, ale nie odpuścił i się stało, jak się stało...
a) Sutil miał pełno miejsca po wewnętrznej (zmieścić tam się na pewno dało, obejrzyj sobie start dowolnego wyścigu na Nuerburgringu), za to Raikkonen nie miał go już prawie wcale.
b) Sutil wyprostował bolid troszeczkę za wcześnie.
Pewnie czynnik nierozgrzanych opon też tu zadecydował..
Typowy Race Accident ze wskazaniem na Sutila. Podobny wypadek miał Kubica (w tej sytuacji RAI) z Vettelem (tutaj SUT) w Australii. tylko, że tam prawdopodobnie mieliście zdanie, że to Vettel zawalił. żeby być sprawiedliwym powinniście przyznać, że tym razem to Sutil zawalił sprawę.
ale chyba dla Force India, bo przecież w Spykerze Sutil już zdobył punkt. co prawda jeden, ale zawszeYoozeQ pisze:Wtedy Niemiec tez mial szanse na pierwsze pkt.
a jak będzie w roku 2010?
uważam, że do głosu wrócą czołowe zespoły z roku 2006, czyli McLaren, Ferrari i Renault. z resztą teraz już to widać, szczególnie zobaczycie to już bardzo dobrze na Hungaroringu. Red Bull powinien się utrzymać w czubie, kto wie czy nie wygra nawet całych MŚ. BMW powinno być gdzieś w środku stawki, za to Brawna w czubie nie widzę. W tym roku auto zbudowano za kasę od Hondy, za rok już tej kasy nie będzie. będą mieli dużo trudniej.
co do zasad to jestem za wywaleniem z F1 na dobre kilkustopniowych (bo przecież Toyota i Red Bull mają nawet potrójne) dyfuzorów oraz KERS. fajnie, że wywalono tankowanie, więcej się rozstrzygnie na torze. do tego bym jeszcze wprowadził jakieś zmiany odnośnie wydajności hamulców. więcej zależałoby od kierowcy, byłoby więcej wypadków etc. i będzie fajnie
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
Przecież sam incydent zdarzył się na zakręcie, a nie bezpośrednio przy wyjeździe z pit lane, opony, a raczej ich brak przyczepności miały duże znaczenie na to, że Sutil nie znalazł się na wewnętrznej.MasterOfPuppets pisze: Przecież to ewidentna wina Sutila byłakierowca wyjeżdżający z PL dostaje niebieskie flagi, aby przepuścić szybszego kierowcę. OK, walczył o pozycję, ale zauważ, że:
a) Sutil miał pełno miejsca po wewnętrznej (zmieścić tam się na pewno dało, obejrzyj sobie start dowolnego wyścigu na Nuerburgringu), za to Raikkonen nie miał go już prawie wcale.
b) Sutil wyprostował bolid troszeczkę za wcześnie.
Pewnie czynnik nierozgrzanych opon też tu zadecydował..
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
-
MiRas.
- Posty: 3346
- Rejestracja: 16 sty 2004, 23:01
- Lokalizacja: Loża Szyderców
- Kontakt:
Odp: F1 2009
http://www.youtube.com/watch?v=4Svj-FOtEz4
Śmiertelny wypadek w serii F2. Wypadek nie wyglądał jakoś masakrycznie.. gdyby nie opona.
Śmiertelny wypadek w serii F2. Wypadek nie wyglądał jakoś masakrycznie.. gdyby nie opona.
____________________
Jeśli jesteś kibicem przejścia dla pieszych... tzw. zeber
Jeśli Twój poziom jest pod osią X...
Jeśli na dodatek jesteś sfrustrowanym ich fanem...
Który chce jak zwykle wyładować swą...
Frustrację, która spowodowana jest tym, że...
Z definicji fani turyńskiej babci takie cechy wykazują...
To dla swojego dobra... wyjdź stąd...
Albo ja Ci w tym pomogę.
Amen.
