Zegarki

Czyli wszystko i nic :) Rozmowa o wszystkim i o wszystkich :)
ODPOWIEDZ
fudalik1995

Zegarki

Post autor: fudalik1995 »

Siema.
Mam zamiar kupić jakiś zegarek na rękę,ale nie wiem jaki kupić..
Mógłby ktoś polecić jakiś ? W granicach do 150 zł.
hQ
Kontakt:

Re: Zegarki

Post autor: hQ »

Pracuję jako ochroniarz w Centrum Handlowym i często obserwuję sklepy z nudów :P Sprawdzam czy coś ciekawego można kupić. Są sklepy jak Swiss, Yes, Kruk, Apart i pewnie coś jeszcze by się znalazło :) Ogólnie jak ja zerkałem na zegarki to ciężko było coś znaleźć za 150zł gdyż ogólnie dobre zegarki są w bardzo wysokich cenach. Aczkolwiek myślę, że jak będziesz chciał to coś znajdziesz dla siebie. Ja osobiście byłem napalony na zegarek, ale ceny mnie odrzuciły :). Chociaż może na święta są jakie rabaty.
magneto86

Post autor: magneto86 »

Najlepiej wybierz coś z Casio czy Timexa, mają duży wybór ciekawych modeli a przy tym są solidne (jak za te pieniądze)
NeraZ
Kontakt:

Post autor: NeraZ »

FESTINA ! Kozacka marka jak i zegarki, tyle, że musiałbyś nieco doskładać.. kupiłem miesiąc temu i mistrzostwo świata :)
Raffal

Post autor: Raffal »

jeżeli masz konto w ing proponuje odwiedzic bankujesz-kupujesz choć za 150 zł to nie poszalejesz...lepiej dołożyć drugie tyle i wybrac cos ciut lepszego.
magneto86

Post autor: magneto86 »

Sam mam też Gino Rossi od ok. roku (oprócz swojego Casio) , tylko że ja mam go na pasku i powiem Ci, że chodzi bardzo dobrze, pasek o dziwo jest dobrze wykonany, metal ani trochę się nie wytarł a nosiłem go często, więc polecam.
RoB

Post autor: RoB »

Mora
Kontakt:

Post autor: Mora »

Ciężko o przyzwoity zegarek za 150 zł? Nie przesadzajmy, miałem kiedyś Albatrossa za bodajże 80 zł, przez 5 lat ani razu nie miał problemów z mechanizmem, chodził idealnie, elegancki sikor na bransolecie, czego więcej chcieć? Nie rozumiem ludzi którzy wydają 600-700 zł na zegarek, o większych sumach nie wspomnę :P