Na stronie znajdują się 83 osoby: 22 użytkowników (Michuj, Nasir, DejanStankovic5, pomiot, CyberBloom, interlegia, freaky, oster, Piekarz, Adriano_forever, RdK., peter0512, WSneijder10, leski, Krokodyl, Tobano, g0raFCI, Radek_wyszyn, henk, Atseif, DJCJPJ, Maniolo) oraz 61 gości

Zidane: „Czy przeproszę Materazziego? Wolałbym umrzeć”

Mimo upływu prawie czterech lat Zinedine Zidane ponownie powrócił do wydarzeń z finału Mistrzostw Świata i pamiętnego incydentu z Marco Materazzim. W wywiadzie dla „El Pais” laureat Złotej Piłki z 1998 roku przyznał, że nie ma zamiaru przepraszać Włocha za swoje zachowanie.

 

- Oczywiście, ze mam sobie za złe, że zareagowałem wówczas w taki, a nie inny sposób, jednak kiedy On mnie przepraszał przyznał, że to, co zrobił, było dla niego normalnym zachowaniem. Dla mnie nie było to normalne. Na boisku dzieje się wiele rzeczy, jednak w tamtej sytuacji nie byłem w stanie tego znieść. Nie chcę się usprawiedliwiać, jednak w tamtym czasie moja mama przebywała w szpitalu, była chora. Nikt o tym nie wiedział. Był to dla mnie bardzo zły okres. To wydarzyło się więcej niż jeden raz, kiedy obrażano moją matkę, a ja nigdy nie reagowałem. W tamtej sytuacji postąpiłem inaczej. Jeśli sprowokowałby mnie ktoś taki jak Kaka, normalny, dobry chłopak, z pewnością bym go przeprosił. Ale nie Materazziego! – przyznał popularny Zizou.

 

Jeśli bym go przeprosił pokazałbym, że mam mały szacunek dla siebie i wszystkich moich najbliższych, których kocham ze wszystkich sił. Jedyne, co mogę zrobić, to przeprosić cały piłkarski świat, kibiców, kolegów z reprezentacji. Jego jednak nie przeproszę. Nigdy, nigdy. Byłby to dla mnie dyshonor. Wolałbym umrzeć… – zakończył Zidane.

Dodał: Biały || Data: 01.03.2010 13:53
Źródło: fcinternews.it || Komentarze: 39
Ocena newsa:
49%
51%

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
#39 Autor: Castaignos [23.03.2010 20:21]
ProfilProfilProfil
przeprosiłby i byłby spokuj
#38 Autor: snuffy [02.03.2010 18:27]
ProfilProfilProfil
jakie ryzyko, jaki twardziel co ty piszesz ?? Ziadne był chamem kopał pluł cała karierę, prostak i tyle( nie porównuj twardziela do chama kopiącego po twarzy). Matrix tylko to wykorzystał go prowokując wiedział że dziecko łatwo da się wyprowadzić z równowagi.
#37 Autor: solo_nerazzurri [02.03.2010 16:55]
ProfilProfilProfil
No tak, był boiskowym twardzielem, ale takie rzeczy na boisku sie zdarzaja, grasz na 100%, to trzeba to wliczyć w ryzyko, ale Matrix zrobił to celowo i z premedytacją. TO CO INNEGO.<forza> <loveinter> <flaga> <milan>
#36 Autor: snuffy [02.03.2010 09:25]
ProfilProfilProfil
http://www.youtube.com/watch?v=-Ic9vhKeq­SE oni tez obrażali jego rodzinę:)
#35 Autor: solo_nerazzurri [01.03.2010 20:59]
ProfilProfilProfil
Mimo, że Inter jest mi bliski, w 101% zgadzam się z Zizzou. Sorry, ale jeśli ktoś obraża moją rodzinę, czy inne bliskie mi osoby, nie zostawiam tego tak po prostu. Tu zagrały nerwy, ale myślę, że też bym tak zareagował, i pewnie większość z was również.<flaga> <loveinter> <forza> <milan> A poza tym zajściem, Matrix jest genialny <ave>
#34 Autor: kostrzes [01.03.2010 20:08]
ProfilProfilProfil
Zidan nieumiał się zachować w finale jak mężczyzna.Zamiast powstrzymać nerwy,to dał się sprowkować jak dzieciak z podwórka.Powinien coś nagadać Matrixowi,a tak zachował się według mnie jak amator.W sumie to dla nas dobrze bo Materazzi zyskał globalną sławe i przeszedł na stałe do historii futbolu.
#33 Autor: snuffy [01.03.2010 18:36]
ProfilProfilProfil
pingfin szacunek <piwko>
#32 Autor: mati1908 [01.03.2010 17:37]
ProfilProfilProfil
ζ Ibra ψ
ostatnie zdanie:
oto sentencja dzisiejszego sporu na ten temat
powielam zdanie kolegi
#31 Autor: leomessi [01.03.2010 16:36]
ProfilProfilProfil
A niech sie pier***** szmata z madrytu<zly>
#30 Autor: pingfin [01.03.2010 16:26]
ProfilProfilProfil
Ja od początku trzymam stronę Matrixa i dajel tak będzie. Zizou dał się sprowokować jak dziecko. Matrix na pewno nie zachował się fair, ale myślę, że nie pierwszy, nie ostatni raz i nie on jedyny w tym sporcie. Prowokacja zawsze była częścią rywalizacji i zdarza się to na każdym szczeblu. Wiem po sobie, kiedyś grałem (2 liga piłki ręcznej) i takie sytuacje były na porządku dziennym. Takie sprawy można załatwić inaczej.
1. Grać tak, żeby prowokujący przeciwnik nawet nie zauważył, jak się go ogrywa
2. Odgryzać się tym samym i szeroko się uśmiechać
3. Jeśli już trzeba użyć siły, najlepiej zrobić to PO meczu. Na prawdę da się poczekać 10 minut na wymierzenie kary takiemu delikwentowi. Nie popieram zachowania Marco, na pewno nie było "czyste", ale okazało się skuteczne.
#29 Autor: KaraJunior [01.03.2010 16:25]
ProfilProfilProfil
Tomas , ja pewnie też bym sięzachował tak jak Zidane i też bym mu przywalił tylko nie głową a pięścią w twarz .Miałem na myśli że czasem prowokacja jest częścią gry którą trzeba wykonać , materazzi sprowokowal ( ,, zrobil swoje '' ) a zidane sie dal ( i tu spieprzyl ) i po sprawie , kto jest większym frajerem - nie wiem , to włosi wygrali i to oni do końca życia będą na kartach historii a jak się zidane wykończy to nikt już o tym fakcie nie wspomni bo będą pamiętać tylko zwycięzców <flaga>
#28 Autor: ζ Mate ψ [01.03.2010 16:16]
ProfilProfilProfil
Zidane to wielki piłkarz. Jest jednym z najlepszych 'kopaczy' w historii futbolu. Darzę go dużym szacunkiem i wcale mu się nie dziwię że w taki sposób postąpił. Każdy z nas zareagował by podobnie, broniąc honoru swej rodziny. Nikt nie pisze złego słowa na Matrixa, ponieważ jest częścią Interu, ale jeśli byłby zawodnikiem Milanu, Juve czy ManU to nie pozostawilibyśmy na nim suchej nitki. Taka jest prawda.
#27 Autor: turel [01.03.2010 15:46]
ProfilProfilProfil
Słuchaj KIKO tym tekstem udowodniłeś mi, że albo jesteś młodym łepkiem myślącym, że jest ogarnięty albo zwykłym "leszczem" który chciałbybyć ogarnięty. NIe pouczaj mnie na internecie co poszczególne słowo znaczy, bo widzę że ty mało wiesz. "Frajer" akurat jest bardzo uniwersalnym stwierdzeiniem i nie odnosi się tylko do części więźniów, albo jak to się stało modne synonimem "konfidenta" czego możesz nie wiedzieć, bo jesteś zbyt młody. To się tak przyjeło jako słowo zakazane przez pseudo kumatych ludzi ulicy. NIe będę dalej brnął w ten temat bo to nie jest miejsce na to. Rozumiem że lubisz Materaca i uraziło Cię to, ja też go lubie ale jest chamem i to co zrobił to był frajerski numer. Wzajemny szacunek to jest coś co powinno być częścią każdej dyscypliny sportu, nie wspomne już o innych dziedzinach życia. NIe twierdze że Zizu był aniołkiem ale wystarczyło, nie lubił się po prostu z Matrixem, a ten powiedział co powiedział i poszły hamulce. Może jestem troszkę staroświecki ale ja się wychowałem tak, że jak ktoś się wyzywał i nagle jdna osoba coś powiedziała na rodziców to dostawała z miejsca z papę. Dlatego ja jestm zażenowany modą na"Twoją Starą" i może dlatego moja sympatia do Matrixa mocno zmalała po tym zajściu, a do Zizu wzrosła.
#26 Autor: adi1908 [01.03.2010 15:39]
ProfilProfilProfil
ja z własnego doświadczenia wiem że jak jakiś gośc mnie osobiście na boisku obraża to ja jadę mu podobną wiązanką i się smieje z niego ale jak mi rusza rodzinę to już żarty się kończą i gość już nie ma życia ze mną ... i niestety odpowiadam siłą bo nie mam zamiaru z nim dyskutować dlatego po części rozumiem Zidana
#25 Autor: mati1908 [01.03.2010 15:28]
ProfilProfilProfil
własnie nie,Zidanowi nie musi wydawac ksiazek zeby pokazac jaki on jest fajny i wspaniałomyslny,mysle ze chyba cos ci wiadomo o meczach charytatywnych organizowanych przez Ronaldo i Zidane. I to Zidane nie jest frajerem bo sie nie płaszczy przed niem i go nie przeprasza jak hipokryta,takie miał zdanie o nim po tym zajsciu i ma do teraz
#24 Autor: T_o_M_a_S [01.03.2010 15:22]
ProfilProfilProfil
"bardzo dobrze się zachował , żeby wygrać trzeba robić czasem i takie rzeczy" Co za żenująca wypowiedź. Jeżeli obrażają Ci rodzinę a Ty wolisz wygrać LM i MŚ to Ci gratuluję. Czego sie nie robi dla sławy i kasy nie?
#23 Autor: tytusek25 [01.03.2010 15:19]
ProfilProfilProfil
Co to zaś za perły z lamusa dziennikarze wyciągają. Kogo to dziś obchodzi.
#22 Autor: KaraJunior [01.03.2010 15:07]
ProfilProfilProfil
Dla mnie Zidane to łajza , widać dalej czuje się winny tego że dał się sprowokować , może i to co zrobił Materazzi nie było fair ale to piłka nożna a nie szachy , bardzo dobrze się zachował , żeby wygrać trzeba robić czasem i takie rzeczy. Jakby zrobił takie coś w LM albo w decydującym o mistrzostwie meczu to byłbym pierwszy żeby go nosić na ramionach . Nie mniej jednak Materazzi ma coś źle pod kopułą bo czasami tak przerażająco głupio fauluje że otwiera mi się scyzoryk w kieszeni a z ust wydobywają się same k..... . Ale mimo tego lubie go bo jest prawdziwym oddanym piłkarzem Interu i nawet jak nie gra to nie biadoli że mu się krzywda dzieje , jest solidnym rezerwowym i jak wchodzi to się nie boję że coś spierniczy ( no może czasme się boję żeby kogoś nie zabił na boisku :P ) <forza> <flaga>
#21 Autor: snuffy [01.03.2010 15:02]
ProfilProfilProfil
i oceniając tą jedną sytuację Zidane wyszedł na frajera, Matrix go przeprosił kasę z książki dał na potrzebujacych i cieszył się z mistrzostwa a Zidana do dziś to gryzie widać skoro udziela takich wywiadów:P Jak mówię kto grał w piłkę w jakich kolwiek rozgrywkach to wie jak jest i gdyby za każde obrazliwe słowo walili sie po gębach w żadnym meczu by nie dotrwała chociaż połowa graczy:) W szkole był ten plus że można było spotkać się po meczu;)
#20 Autor: mati1908 [01.03.2010 14:53]
ProfilProfilProfil
chłopaki ale ja doskonale znałem Zizu z juve czy bordo,tylko my nie mowimy o całokształcie tylko o jednej sytuacji. Bo jezeli chciecie mowic o całokształcie obu zawodnikow to chyba wiadomo kto jest bardziej brutalny...
<< Poprzednia 1 Następna >>

Inter Mediolan | Manchester United | Borussia Dortmund | Chelsea Londyn | mecze na zywoPszów | angielski Rydułtowy | Katalog stron | PSG | Manchester City