Pozostałe

Zidane: „Czy przeproszę Materazziego? Wolałbym umrzeć” (38)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 15 lat temu
752
38

Mimo upływu prawie czterech lat Zinedine Zidane ponownie powrócił do wydarzeń z finału Mistrzostw Świata i pamiętnego incydentu z Marco Materazzim. W wywiadzie dla „El Pais” laureat Złotej Piłki z 1998 roku przyznał, że nie ma zamiaru przepraszać Włocha za swoje zachowanie.

 

- Oczywiście, ze mam sobie za złe, że zareagowałem wówczas w taki, a nie inny sposób, jednak kiedy On mnie przepraszał przyznał, że to, co zrobił, było dla niego normalnym zachowaniem. Dla mnie nie było to normalne. Na boisku dzieje się wiele rzeczy, jednak w tamtej sytuacji nie byłem w stanie tego znieść. Nie chcę się usprawiedliwiać, jednak w tamtym czasie moja mama przebywała w szpitalu, była chora. Nikt o tym nie wiedział. Był to dla mnie bardzo zły okres. To wydarzyło się więcej niż jeden raz, kiedy obrażano moją matkę, a ja nigdy nie reagowałem. W tamtej sytuacji postąpiłem inaczej. Jeśli sprowokowałby mnie ktoś taki jak Kaka, normalny, dobry chłopak, z pewnością bym go przeprosił. Ale nie Materazziego! – przyznał popularny Zizou.

 

Jeśli bym go przeprosił pokazałbym, że mam mały szacunek dla siebie i wszystkich moich najbliższych, których kocham ze wszystkich sił. Jedyne, co mogę zrobić, to przeprosić cały piłkarski świat, kibiców, kolegów z reprezentacji. Jego jednak nie przeproszę. Nigdy, nigdy. Byłby to dla mnie dyshonor. Wolałbym umrzeć… – zakończył Zidane.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Inter Mediolan

CdS - przed Interem 60. mecz w sezonie, tylko Real Madryt grał więcej (3)

13.06
12:55
Simone Inzaghi

Inter wściekły na Inzaghiego. Zarzuty o grę na dwa fronty (10)

18.06
10:23

Komentarze (38)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
23.03.2010 o 20:21 przez Castaignos
Castaignos
przeprosiłby i byłby spokuj
02.03.2010 o 18:27 przez snuffy
snuffy
jakie ryzyko, jaki twardziel co ty piszesz <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Ziadne był chamem kopał pluł cała karierę, prostak i tyle( nie porównuj twardziela do chama kopiącego po twarzy). Matrix tylko to wykorzystał go prowokując wiedział że dziecko łatwo da się wyprowadzić z równowagi.
02.03.2010 o 16:55 przez solo_nerazzurri
solo_nerazzurri
No tak, był boiskowym twardzielem, ale takie rzeczy na boisku sie zdarzaja, grasz na 100%, to trzeba to wliczyć w ryzyko, ale Matrix zrobił to celowo i z premedytacją. TO CO INNEGO.<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/31" alt="&lt;milan&gt;" />
02.03.2010 o 09:25 przez snuffy
snuffy
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-Ic9vhKeqSE">http://www.youtube.com/watch?v=-Ic9vhKeq&shy;SE</a>; oni tez obrażali jego rodzinę<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
01.03.2010 o 20:59 przez solo_nerazzurri
solo_nerazzurri
Mimo, że Inter jest mi bliski, w 101% zgadzam się z Zizzou. Sorry, ale jeśli ktoś obraża moją rodzinę, czy inne bliskie mi osoby, nie zostawiam tego tak po prostu. Tu zagrały nerwy, ale myślę, że też bym tak zareagował, i pewnie większość z was również.<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/31" alt="&lt;milan&gt;" /> A poza tym zajściem, Matrix jest genialny <img src="/files/emoticons/14" alt="&lt;ave&gt;" />
01.03.2010 o 20:08 przez kostrzes
kostrzes
Zidan nieumiał się zachować w finale jak mężczyzna.Zamiast powstrzymać nerwy,to dał się sprowkować jak dzieciak z podwórka.Powinien coś nagadać Matrixowi,a tak zachował się według mnie jak amator.W sumie to dla nas dobrze bo Materazzi zyskał globalną sławe i przeszedł na stałe do historii futbolu.
01.03.2010 o 18:36 przez snuffy
snuffy
pingfin szacunek <img src="/files/emoticons/26" alt="&lt;piwko&gt;" />
01.03.2010 o 17:37 przez mati1908
mati1908
ζ Ibra ψ<br />
ostatnie zdanie:<br />
oto sentencja dzisiejszego sporu na ten temat<br />
powielam zdanie kolegi
01.03.2010 o 16:36 przez leomessi
leomessi
A niech sie pier***** szmata z madrytu<img src="/files/emoticons/11" alt="&lt;zly&gt;" />
01.03.2010 o 16:26 przez pingfin
pingfin
Ja od początku trzymam stronę Matrixa i dajel tak będzie. Zizou dał się sprowokować jak dziecko. Matrix na pewno nie zachował się fair, ale myślę, że nie pierwszy, nie ostatni raz i nie on jedyny w tym sporcie. Prowokacja zawsze była częścią rywalizacji i zdarza się to na każdym szczeblu. Wiem po sobie, kiedyś grałem (2 liga piłki ręcznej) i takie sytuacje były na porządku dziennym. Takie sprawy można załatwić inaczej. <br />
1. Grać tak, żeby prowokujący przeciwnik nawet nie zauważył, jak się go ogrywa<br />
2. Odgryzać się tym samym i szeroko się uśmiechać<br />
3. Jeśli już trzeba użyć siły, najlepiej zrobić to PO meczu. Na prawdę da się poczekać 10 minut na wymierzenie kary takiemu delikwentowi. Nie popieram zachowania Marco, na pewno nie było &quot;czyste&quot;, ale okazało się skuteczne.
01.03.2010 o 16:25 przez KaraJunior
KaraJunior
Tomas , ja pewnie też bym sięzachował tak jak Zidane i też bym mu przywalił tylko nie głową a pięścią w twarz .Miałem na myśli że czasem prowokacja jest częścią gry którą trzeba wykonać , materazzi sprowokowal ( ,, zrobil swoje '' ) a zidane sie dal ( i tu spieprzyl ) i po sprawie , kto jest większym frajerem - nie wiem , to włosi wygrali i to oni do końca życia będą na kartach historii a jak się zidane wykończy to nikt już o tym fakcie nie wspomni bo będą pamiętać tylko zwycięzców <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
01.03.2010 o 16:16 przez Mate1908
Mate1908
Zidane to wielki piłkarz. Jest jednym z najlepszych 'kopaczy' w historii futbolu. Darzę go dużym szacunkiem i wcale mu się nie dziwię że w taki sposób postąpił. Każdy z nas zareagował by podobnie, broniąc honoru swej rodziny. Nikt nie pisze złego słowa na Matrixa, ponieważ jest częścią Interu, ale jeśli byłby zawodnikiem Milanu, Juve czy ManU to nie pozostawilibyśmy na nim suchej nitki. Taka jest prawda.
01.03.2010 o 15:46 przez turel
turel
Słuchaj KIKO tym tekstem udowodniłeś mi, że albo jesteś młodym łepkiem myślącym, że jest ogarnięty albo zwykłym &quot;leszczem&quot; który chciałbybyć ogarnięty. NIe pouczaj mnie na internecie co poszczególne słowo znaczy, bo widzę że ty mało wiesz. &quot;Frajer&quot; akurat jest bardzo uniwersalnym stwierdzeiniem i nie odnosi się tylko do części więźniów, albo jak to się stało modne synonimem &quot;konfidenta&quot; czego możesz nie wiedzieć, bo jesteś zbyt młody. To się tak przyjeło jako słowo zakazane przez pseudo kumatych ludzi ulicy. NIe będę dalej brnął w ten temat bo to nie jest miejsce na to. Rozumiem że lubisz Materaca i uraziło Cię to, ja też go lubie ale jest chamem i to co zrobił to był frajerski numer. Wzajemny szacunek to jest coś co powinno być częścią każdej dyscypliny sportu, nie wspomne już o innych dziedzinach życia. NIe twierdze że Zizu był aniołkiem ale wystarczyło, nie lubił się po prostu z Matrixem, a ten powiedział co powiedział i poszły hamulce. Może jestem troszkę staroświecki ale ja się wychowałem tak, że jak ktoś się wyzywał i nagle jdna osoba coś powiedziała na rodziców to dostawała z miejsca z papę. Dlatego ja jestm zażenowany modą na&quot;Twoją Starą&quot; i może dlatego moja sympatia do Matrixa mocno zmalała po tym zajściu, a do Zizu wzrosła.
01.03.2010 o 15:39 przez adi1908
adi1908
ja z własnego doświadczenia wiem że jak jakiś gośc mnie osobiście na boisku obraża to ja jadę mu podobną wiązanką i się smieje z niego ale jak mi rusza rodzinę to już żarty się kończą i gość już nie ma życia ze mną ... i niestety odpowiadam siłą bo nie mam zamiaru z nim dyskutować dlatego po części rozumiem Zidana
01.03.2010 o 15:28 przez mati1908
mati1908
własnie nie,Zidanowi nie musi wydawac ksiazek zeby pokazac jaki on jest fajny i wspaniałomyslny,mysle ze chyba cos ci wiadomo o meczach charytatywnych organizowanych przez Ronaldo i Zidane. I to Zidane nie jest frajerem bo sie nie płaszczy przed niem i go nie przeprasza jak hipokryta,takie miał zdanie o nim po tym zajsciu i ma do teraz
01.03.2010 o 15:22 przez T_o_M_a_S
T_o_M_a_S
&quot;bardzo dobrze się zachował , żeby wygrać trzeba robić czasem i takie rzeczy&quot; Co za żenująca wypowiedź. Jeżeli obrażają Ci rodzinę a Ty wolisz wygrać LM i MŚ to Ci gratuluję. Czego sie nie robi dla sławy i kasy nie?
01.03.2010 o 15:19 przez tytusek25
tytusek25
Co to zaś za perły z lamusa dziennikarze wyciągają. Kogo to dziś obchodzi.
01.03.2010 o 15:07 przez KaraJunior
KaraJunior
Dla mnie Zidane to łajza , widać dalej czuje się winny tego że dał się sprowokować , może i to co zrobił Materazzi nie było fair ale to piłka nożna a nie szachy , bardzo dobrze się zachował , żeby wygrać trzeba robić czasem i takie rzeczy. Jakby zrobił takie coś w LM albo w decydującym o mistrzostwie meczu to byłbym pierwszy żeby go nosić na ramionach . Nie mniej jednak Materazzi ma coś źle pod kopułą bo czasami tak przerażająco głupio fauluje że otwiera mi się scyzoryk w kieszeni a z ust wydobywają się same k..... . Ale mimo tego lubie go bo jest prawdziwym oddanym piłkarzem Interu i nawet jak nie gra to nie biadoli że mu się krzywda dzieje , jest solidnym rezerwowym i jak wchodzi to się nie boję że coś spierniczy ( no może czasme się boję żeby kogoś nie zabił na boisku <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> ) <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
01.03.2010 o 15:02 przez snuffy
snuffy
i oceniając tą jedną sytuację Zidane wyszedł na frajera, Matrix go przeprosił kasę z książki dał na potrzebujacych i cieszył się z mistrzostwa a Zidana do dziś to gryzie widać skoro udziela takich wywiadów<img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> Jak mówię kto grał w piłkę w jakich kolwiek rozgrywkach to wie jak jest i gdyby za każde obrazliwe słowo walili sie po gębach w żadnym meczu by nie dotrwała chociaż połowa graczy<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> W szkole był ten plus że można było spotkać się po meczu ;)
01.03.2010 o 14:53 przez mati1908
mati1908
chłopaki ale ja doskonale znałem Zizu z juve czy bordo,tylko my nie mowimy o całokształcie tylko o jednej sytuacji. Bo jezeli chciecie mowic o całokształcie obu zawodnikow to chyba wiadomo kto jest bardziej brutalny...
01.03.2010 o 14:52 przez Gambit
Gambit
Coz Matrix nie zachowal sie ok.Ale tez nie takie rzeczy slychac na boiskach pilkarskich.A Zizou nie jest wcale lepszy co udowodnil na boisku nie tylko w tym meczu.Sam mowi ze nie raz obrazno mu rodzine ale Materazziego nie przeprosi.To wlasnie swiadczy o jego klasie.Zwlaszcza ze Marco go przeprosil.
01.03.2010 o 14:48 przez SneakyGit
SneakyGit
Po prostu Calcio... piłkarze Lecha też narzekali, że ich chłopaki z Udine w pośladki szczypali. <br />
<br />
Martix to 100% włoski piłkarz i myślę, że ta wypowiedź (jak i cała historia) musiała go po raz kolejny nieźle rozbawić.<br />
<br />
Dziwią tylko niektóre komentarze, bo przecież nie od dziś wiadomo, że włoski futbol to nie kobieca siatkówka.
01.03.2010 o 14:47 przez snuffy
snuffy
a jeden na jeden Matrix by go zniszczył ;)
01.03.2010 o 14:46 przez KIKOOOOOOO
KIKOOOOOOO
turel widzę że nie jesteś za bardzo ogarnięty, nie używaj słowa frajer, jeśli nie znasz jego znaczenia. Mogłeś użyć słowa nie wiem głupek, bandyta albo łotr; d ale frajer? bez takich, to tak jak ktoś by Cię nazwał łbem, frajerem,sprzedawczykiem,konfidentem za prowokacje ; )
01.03.2010 o 14:46 przez snuffy
snuffy
Ciekawe czy tez połowa z was by jechała po Matrixie jakby tak w wygranym finale LM dla nas zrobił<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> dudu dobrze pisze jakby ktoś znał zidana z juve lub Bordo ( jak grali z GKS Katowice w UEFA ale większość z was za młoda jest by to pamiętać) był chamem i brutalem. A i mati czy coś tam jakby każdy za obrażanie walił z bańki to uwierz świat dalej byłby w epoce kamienia łupanego<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
01.03.2010 o 14:45 przez T_o_M_a_S
T_o_M_a_S
Ja mimo że jestem za Interem, juz 10 rok mija nie mam szacunku do Materazziego za to co zrobił. Już dawno chciałem żeby odszedł, bo tylko wizerunek klubu nadszarpnął za ten incydent. Rodzina rzecz święta i na miejscu Zidane'a bym postąpił tak samo jak nie ostrzej. Materac dla mnie to zwykły frajer.
01.03.2010 o 14:44 przez Arie
Arie
Dajcie żyć ... Gorsze teksty lecą na boisku ... oni nie idą się tam głaskać ... Zidane zachował się jak dzieciak i to nie Matrix tylko właśnie on zrobił cały cyrk ... Matrix miał gest że go przeprosił bo ... nikt za teksty na boisku się nie przeprasza
01.03.2010 o 14:38 przez Radzisz_IM
Radzisz_IM
Matrix nie zachował się najlepiej..przyznaje, ale nie piszcie takich rzeczy, że ma nawalone w głowie...ludzie to jest Matrix, jeden z nas...Grande Interista!
01.03.2010 o 14:35 przez dudu
dudu
smieszni jestescie co bronicie zidana ludzie on od pocztaku byl brutalem pluł deptał przeciwników a to ze w finale nie wytrzymał to pokazało tylko i wyłacznie kim był kim jest to sie wszystko kumulowało w nim a Materazzi tylko go sprowokował jak kazdy inny zawodnik innego zawodnika wyszło szydło z worka prawda zawsze wychodzi na jaw FORZA MATERAZZI
01.03.2010 o 14:34 przez turel
turel
Ja uważam, że Zizu powinien mu zrobić wjazd ala Cantona. I nie obchodzi mnie to że Materac miał wybór taki jak sugeruje snuffy. Ktoś kto wyzywa rodziców czy coś w tym stylu to zwykły frajer który nadaje się na skapiszonowanie mu twarzy. Jakiś szacunek powinien obowiązywać i w tym wypadku jako kibic Interu i w jakimś stopniu fan Materaca tutaj byłem za Zidanem. Do Ciebie snuffy; dążenie do celu po trupach to najbardziej chu... droga

Shoutbox

martins2000 19.06.2025 16:08

Dzisiaj M. Barzaghi powiedział, że Nico Paz zostanie wykupiony przez Real Madryt i odsprzedany.

Cyrax 19.06.2025 16:02

Ostatnia szansa, aby na nim zarobić, a forma i zdrowie coraz gorsze

martins2000 19.06.2025 12:53

Prezydent Galatasaray,Nie ma tematu Hakana...!

Piotrek85 19.06.2025 12:50

To największy problem ,karne i strzały z dystansu w jego wykonaniu

Cny 19.06.2025 11:42

jak odejdzie Hakan to stracimy nawet element strzałów z dystansu. różne i wolne też ucierpią.... kurde hakan to nie tylko regista

Piotrek85 19.06.2025 10:39

Za 30 mnl może iść

Piotrek85 19.06.2025 10:39

Jeśli Hakan będzie chciał odejść to.puscimy go nawet za niższą cenę.

Raffal 19.06.2025 10:26

31 lat i slaby srzon z kontuzjami... sam nie wiem czybwarto wierzyc ze bedzie lepiej. Ogolnienwidac ze ten paryz rozbilnta druzyne i nie jestem pewien czy sie pozbieraja.

AlwaysRemember 19.06.2025 10:14

Hakan Çalhanoğlu i Galatasaray osiągnęli porozumienie w sprawie warunków osobistych. Inter żąda 40 milionów euro za sprzedaż pomocnika, podczas gdy Galatasaray nie chce zapłacić więcej niż 15-20 milionów euro.

pluto11 19.06.2025 10:13

I może Acerbiego ale jaki nauczyciela i motywatora dla młodszych zawodników

pluto11 19.06.2025 10:13

Z całej 4 to na siłę bym Sommera zostawił

Vancore 19.06.2025 10:13

acerbi miki i sommer maja 1 sklad i nic na to nie poradzimy

pluto11 19.06.2025 10:12

To po co ma zostawać

Vancore 19.06.2025 10:12

darmian nie bedzie gral

pluto11 19.06.2025 10:12

Teraz dwóch za rok dwóch chociaż ja życzył bym sobie odejście całej 4

pluto11 19.06.2025 10:12

Jeżeli zostaniemy z tą 4 to oni nadal będą grać a za rok będzie trzeba wymienić wszystkich

Piotrek85 19.06.2025 10:11

Masz rację Pluto. Correa i Arnautovic odeszli ale to trochę za mało. Z 4 Sommer, Acerbi ,Darmian i Mkhitaryan przynajmniej 2 mogłoby odejść bo nie wierzę że wszyscy 4 odejdą

pluto11 19.06.2025 10:06

Jak nie pożegnamy senatorów to żadna zmiana pokoleniowa się nie odbędzie

Piotrek85 19.06.2025 10:02

Może go kupimy i zostawimy na rok w Parmie. Dobra to bierze Masquerę z Valencii. 21 lat na środek ,De Vrij do rywalizacji a Acerbiego pożegnać

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28231

Liczba newsów: 50995

Liczba komentarzy: 599149

Użytkownicy online: 3 (banikowy, Paolo87, El Imprezatore) oraz 45 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się