Relacje

Kto nie chce zawalczyć o więcej niż minimum, ten traci cenne punkty | Inter 1:1 Atalanta (128)

Autor:
Źródło: en.inter.it
około 2 miesiące temu
5108
128

W meczu 29. kolejki Serie A pomiędzy Interem, a Atalantą Bergamo padł remis 1:1. Spotkanie rozegrano 14. marca 2026 roku na stadionie San Siro w Mediolanie. Ekipa Chivu kolejny raz dołożyła wszelkich starań, aby dalej trwonić przewagę w ligowej tabeli. 

 

Inter od początku miał przewagę i częściej utrzymywał się przy piłce. W 26. minucie gospodarze objęli prowadzenie - po podaniu Nicolo Barelli do siatki trafił Francesco Pio Esposito, dając Interowi prowadzenie 1:0.

Po przerwie Inter nadal kontrolował przebieg gry i stworzył kilka dobrych okazji, jednak nie potrafił podwyższyć wyniku. Atalanta długo miała problemy z konstruowaniem akcji ofensywnych, ale w końcówce meczu wykorzystała jedną z nielicznych szans. W 82. minucie Nikola Krstović doprowadził do wyrównania po akcji gości.

Do końca spotkania wynik nie uległ już zmianie i mecz zakończył się remisem 1:1. Inter dominował w statystykach (m.in. więcej strzałów i większe posiadanie piłki), lecz brak skuteczności sprawił, że stracił dwa punkty w walce o mistrzostwo.

 

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 31 Bisseck, 25 Akanji, 30 Carlos Augusto; 2 Dumfries, 23 Barella, 7 Zielinski, 8 Sucic, 32 Dimarco; 94 Esposito, 9 Thuram.

Rezerwowi: 12 Di Gennaro, 13 J. Martinez, 6 De Vrij, 11 Luis Henrique, 14 Bonny, 15 Acerbi, 16 Frattesi, 17 Diouf, 22 Mkhitaryan, 36 Darmian, 53 Lavelli, 57 Kaczmarski, 95 Bastoni.

Trener: Cristian Chivu.

 

ATALANTA (3-4-2-1): 29 Carnesecchi; 42 Scalvini, 19 Djimsiti, 23 Kolasinac; 77 Zappacosta, 15 De Roon, 8 Pasalic, 47 Bernasconi; 10 Samardzic, 59 Zalewski; 9 Scamacca.

Rezerwowi: 31 Rossi, 57 Sportiello, 3 Kossounou, 4 Hien, 5 Bakker, 6 Musah, 7 Sulemana, 13 Ederson, 16 Bellanova, 17 De Ketelaere, 69 Ahanor, 90 Krstović.

Trener: Raffaele Palladino.

 

Sędzia główny: Manganiello

Asystenci: Passeri-Rossi

Sędzia techniczny: Collu

VAR: Gariglio

Asystent VAR: Chiffi

Zobacz też

Inter drużyna Akanji Thuram Dimarco Barella

Kontrowersyjny karny, rekord Dimarco i strata punktów w Turynie! Torino 2-2 Inter (48)

26.04
17:06

Kryzysu ciąg dalszy... Fiorentina 1-1 Inter (75)

22.03
20:13

Komentarze (128)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.03.2026 o 18:27 przez Bartez
Bartez
Chyba dobrze, że tego meczu nie oglądałem. Oby następny był w końcu zwycięski.
16.03.2026 o 09:20 przez DonDawido
DonDawido
@nwk ojjj tak tak byczq +1
16.03.2026 o 09:17 przez DonDawido
+1
DonDawido
Za często w tym sezonie chcemy być cyniczni, a kończymy komiczni.
Póki nie poprawimy swojej gry i nie będziemy mieli sobie nic do zarzucenia na tej płaszczyźnie, to pretensje o decyzje sędziego uważam za przeciwieństwo mentalności, jakiej oczekiwałbym od piłkarzy tego klubu.
15.03.2026 o 19:37 przez Minister
+1
Minister
Na prawdę módlmy się żebyśmy na tych oparach dojechali do końca sezonu, a potem albo grube bum, albo marazm na lata…
15.03.2026 o 13:31 przez danielWu
+2
danielWu
@rafalik93 z Icardim zgodzę się w 100%. Z tym 3-5-2 to już dużo bardziej skomplikowana akcja. Zdajesz sobie sprawę jaka musiałaby zajść rewolucja w składzie podczas lata żeby przejść na inne ustawienie? Problemem jest brak umiejętności, czy może chęci z nakreślonej taktyki. Do wygrywania pojedynków 1-1, dryblingu, zaskoczenia czymś obrońców przeciwnika. Co w tamtym sezonie pokazywał Thurama to w tym zatracił. Dumfrisa długo nie było. Dimarco ma wybitnie ułożona lewą stopę, szybkość, wytrzymałość, ale brak mu umiejętności dryblingu. Dzięki któremu schodząc w pole karne to w serie a sialby popłoch 🤷 Zieliński potrafi zgubić przeciwnika. Tylko to przeważnie jest w okolicach środka pola.
15.03.2026 o 16:22 przez rafalik93
rafalik93
Ale czas najwyższy na zmiany
15.03.2026 o 07:37 przez davi23
+4
davi23
Po przeczytaniu Waszych komentarzy i lekkim ochłonięciu wystosowałem nowy scenariusz i od jutra komentujemy od nowa…
a mianowicie mamy +8 pkt, dzisiaj Milan przegrywy i po meczu z Atalantą oddalamy się o oczko więcej. To realny scenariusz patrząc na ten sezon i poziom Serie A
Mam 50/50% szans, że albo ten scenariusz będzie trafny albo jutro będzie na mnie hejt :-)
15.03.2026 o 09:14 przez Pader88
+1
Pader88
Postanowiłem przeliczyć procentowo jakie realnie mamy szanse na taki scenariusz i wg obecnych kursów jest to w okolicach 24% ze tak się wydarzy, remis to 28% a około 48% ze milan wygra. Także niestety Twoje 50/50 to jest realnie 24/76. Pozdrawiam
15.03.2026 o 22:50 przez Orrin
Orrin
Jasnowidz Krzysztof Jackowski 😅 udało się
15.03.2026 o 07:26 przez Szociq
+7
Szociq
Wielu pisze, że mamy zadyszkę, wpadliśmy w dołek. Ale przecież my w tym sezonie od samego początku tak samo gramy ze wszystkimi mocniejszymi zespołami. Milan 2x, Juve, Napoli 2x, Atletico, Arsenal, Liverpool, 2x Bodo :D , teraz dopszła Atalanta. Bardzo słaby mecz z Romą, kuriozalny rewanż z Juve, hańbiące spotkanie z Como w PW. To cały szereg fatalnych meczy przeplatanych czasami blamażami. Tych dobrych występów jest zdecydowanie mniej, nie liczę klepania ogórasów bo wspominanie o tym jest żałosne. Tak więc o jakiej zadyszce jest mowa? Ostatnie dobre mecze z silnymi rywalami to Starcia w CL z zeszłego sezonu, to o czymś świadczy.

Warto było odpuścić ten dwumecz z Bodo oraz pograć w Stojanova z Como. "Eksperci" z tej strony mieli absolutną rację, że dzięki temu rzucimy wszystkie siły i rozjedziemy ligę zdobywając Scudetto. Chivu faktycznie fajnie to sobie wykombinował...
15.03.2026 o 07:14 przez Cinek
+2
Cinek
Niech ten sezon się już skończy. Tu jest potrzebna gruntowna przebudowa i nie chodzi o umiejętności piłkarskie co o mental, trzeba to wszystko w piz.. zburzyć i budować od zera. Drużyna jeszcze nie wyszła z szatni po triplecie wstydu.. Trzymam kciuki i wierzę w scudetto nadal, ale mam złe przeczucia. Im bliżej końca sezonu, gdy przewaga będzie na styku możemy się spodziewać pełnych gaci jakie widzieliśmy już wiele razy, kiedy mecz się nie układa.
15.03.2026 o 09:18 przez Pader88
+6
Pader88
Jak wygrają majstra to wiesz co powie Pan Marotta z Panem Ausilio ? “Skład jest kompletny i konkurencyjny” i jeszcze przedłuża Ormianina o rok tak będzie
15.03.2026 o 11:05 przez Cinek
+1
Cinek
No właśnie tego się obawiam 🙂 skład mistrzów itd..
15.03.2026 o 06:41 przez kadrian89
+3
kadrian89
Cóż, pozostaje trzymać kciuki za Lazio dziś. Jakiś remis jest możliwy w Rzymie.

Za tydzień obowiązkowo walnąć Fiore, a po przerwie Milan ma Neapol.

Powrot Lautaro i Hakana konieczny żeby to dociągnąć do końca, a po sezonie kamień na kamieniu nie zostanie z tej drużyny i oby zaczęto od Chivu, który od meczu w Bodo rozwalił resztki morale i gry.

Trzeba wierzyć, że ta przewaga wystarczy, lecz dwa sfrajerzenia scudetto z ostatnich lat każą myśleć co innego.
15.03.2026 o 01:07 przez szmaloo
+1
szmaloo
Jutro te zasrancy z AC Milanówek przegrają i wróci spokoj.
15.03.2026 o 05:37 przez El Imprezatore
+1
El Imprezatore
Najlepsze, że na varze w meczu czerwonych szmat znowu ma być ten cwel Chiffi co nas w meczu przekręcił. Jak to jest, że gość na varze dwa dni pod rząd jest i to obu ekip bijących się o scudetto. Robią wszystko, żebyśmy mistrza nie zdobyli.
15.03.2026 o 08:36 przez Cny
+1
Cny
Taniej wychodzi ;)
15.03.2026 o 00:47 przez Piekarz
+2
Piekarz
Dowieziemy to easy, nie srajcie.

Forza Inter
14.03.2026 o 22:54 przez nwk
+9
nwk
Faul na Dumfriesie był albo nie było.
Karny na Frattesim był albo nie było.
Nie ważne.
Czy tak gra mistrz kraju?
Nie sądzę.
15.03.2026 o 00:00 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Tam żadnych fauli nie było nie szukajmy nic na siłę , my to powinniśmy w 1 połowie wygrać druga stać cała i tyle.
15.03.2026 o 12:57 przez danielWu
danielWu
Thurama sam na sam powinien zamknąć ten mecze na 2-0 . I tyle w temacie narzekania na Chivu i gry całego Interu w tym spotkaniu 🤷
15.03.2026 o 17:50 przez Paolo87
+1
Paolo87
Thuram w formie by zamknął ten mecz, obecny Thuram jak widać nie. Nie wiem co się dzieje z Thuramem bo jest cieniem zawodnika jakim jeszcze nie dawno był, nie wiem też czy problemem jest forma Francuza czy też formuła "Thuram w Interze" się wyczerpuje i problem leży w jego głowie.
14.03.2026 o 22:45 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Skończyłem oglądać powtórkę bo jakoś miałem przeczucie że lepiej o 15 w taką pogodę pucować auto aniżeli oglądać mecz i się nie myliłem. Napisze to co chciałem napisać od dawna albowiem my Lautaro potrzebujemy jak tlenu i bez niego nie istniejemy. Napastnicy są upośledzeni Thuram to poziomem Taremi z zeszłego sezonu. Pio trafił i uratował honor, jednak formułka się powoli wyczerpuje i jak ktoś otwierał szampana i przypisywał nam mistrza a wiem że tu byli tacy to radzę zejść na ziemię bo nasze pieluchy już robią się pełne.
14.03.2026 o 22:31 przez Adriano99
+7
Adriano99
Bardziej merytoryczny komentarz już trochę na chłodno. Do samego meczu nie będę się odnosił - każdy, kto oglądał, widział te tragedie. Z jednej strony były błędy sędziów, ale z drugiej nie powinniśmy w ogóle doprowadzić do sytuacji, w której one kosztują nas trzy punkty. Szczególnie w meczu z Atalantą, która do momentu genialnych zmian miała xG na poziomie dosłownie SETNYCH procenta.

Nie będę ukrywał - od początku byłem sceptyczny wobec zatrudnienia Chivu i nadal mnie do siebie nie przekonał w żaden sposób (z całym szacunkiem do tego, co zrobił dla klubu jako zawodnik). Nie miałem więc wielkich oczekiwań i teoretycznie można by się nawet zachwycać pierwszym miejscem w tabeli. Tylko czy naprawdę jest powód do zachwytów, kiedy cała liga w tym sezonie wyraźnie obniżyła loty? Prawda jest taka, że gdybyśmy z taką grą trafili na sezon pokroju 2022/23, to najpewniej walczylibyśmy co najwyżej o TOP4.

Z drugiej strony nie jest to wyłącznie wina samego Chivu. To raczej efekt decyzji klubu, który nie miał ambicji, by zatrudnić doświadczonego trenera z TOP'u, tylko postawił na gościa bez pełnego sezonu przepracowanego na najwyższym szczeblu ligowym - nie mówiąc już o doświadczeniu w pucharach. Od dłuższego czasu gramy taki antyfutbol, że momentami ciężko dotrwać do końca meczu, a o jakiejkolwiek „przyjemności” z oglądania trudno w ogóle mówić.

Część składu jest już do wymiany ze względu na wiek, część ze względu na brak chęci. Tylko pojawia się pytanie czy naprawdę chcemy przebudowywać projekt pod Chivu? Osobiście jestem przeciwko temu pomysłowi. Tym bardziej że w tym sezonie zarobimy tak śmieszne pieniądze, że może się okazać, iż problemem byłby nawet ponowny zakup zawodników pokroju Dioufa czy Luisa Henrique. Szczerze mówiąc, wolałbym poświęcić tę dwójkę wirtuozów, jeśli miałoby to pomóc w sprowadzeniu naprawdę topowego trenera i zakontraktowaniu go na kilka sezonów.


Obawiam się, że pod rządami Oaktree czekają nas chude lata, bo wygląda na to, że najważniejsze są dla nich tabelki w Excelu i to, żeby wszystko świeciło się w nich na zielono. Jak Inter dalej będzie prezentować taki antyfootball jak ostatnio, to chyba trzeba będzie poczekać na bardziej poważnego szkoleniowca z którym gra będzie jakkolwiek wyglądać, żeby czerpać z oglądania tego jakąkolwiek przyjemność.
15.03.2026 o 07:07 przez Szociq
Szociq
Elegancko i w punkt
14.03.2026 o 22:17 przez keloo08
+2
keloo08
Ten sezon powinien się skończyć jak najszybciej bo z tej drużyny już nic nie zostało. Dostaję nerwicy jak widzę ich "zaangażowanie". Barella,Tikus, Miki człapią po tym boisku jakby byli na spacerze a jeśli już dostaną dobrą piłkę albo staną przed bramką rywala to strzelają jak amatorzy,którym rzucono piłkę na orliku. A co do gry- jak już koledzy wspominają: żadnego uderzenia z dystansu. Najbardziej irytuje te granie ciągle po obwodzie z jednej strony na drugą bez celu a jak już ktoś pomyśli zagrać środkiem to kombinują żeby najlepiej wbiec z pilką do bramki. Musi przyjść rewolucja na ktorą niestety nie mamy pieniędzy więc musimy marzyć i wierzyć,że chłopaki po sezonie odpoczną, zresetują głowy i zaczną coś grać. Ale już na pewno nie tym samym składem bo część na szczęście odejdzie. Pytanie - kto przyjdzie.
14.03.2026 o 21:59 przez Cny
+4
Cny
Dodam, że w obliczu tego co się dzieje, to słowa Lautaro w okresie letnim odnośnie tego, żeby odeszli Ci którym nie zależy, wyglądają nieco inaczej.
14.03.2026 o 21:55 przez Cny
+3
Cny
Wszystko co złe zaczęło się od meczu w Norwegii. Po pierwsze minimalizm, a po drugie kontuzja Lautaro.

Nie wiem dlaczego Chivu zamienił się w kopię Inzaghiego. Powielamy błędy z zeszłego sezonu. Przecież do meczu z Bodo prawie wszystko szło jak z płatka. Inter gdy wychodził na prowadzenie, to nie oddawał kontroli nad meczem rywalom, nie cofał się nadmiernie, co owacowało spokojnymi meczami. I za to najbardziej chwalony był Chivu, że to była pełna kontrola przez 90 minut, bez incydnetów, bojaźni i kalkulowania. Nagle wystawienie kompletnie rezerwowego składu z Norwegami i mamy zwrot o 180 stopni. Wróciły demony, zachowawcza gra, bez ambicji. Wychodzimy na Milanem z założeniem, że remis to dobry rezultat. O co tu chodzi? Co się zmieniło od połowy lutego, że nagle Chivu myśli w całkowicie inny sposób? Można było chwalić go za zmiany,a ostatnio też zaliczył regres. Dzisiejsze wejśćie Mikiego to symbol tego, co się stało/dzieje. Na dodatek czerwona kartka w absolutnie irracjonalnej sytuacji, kompletnie zbędna i pokazująca, że trener się pogubił. Pierwszy mecz z Bodo był czerwoną lampką, drugi był syreną alarmową, mecz z Como to cisza przed burzą, a derby i ich przebieg przecież powinny nimi wstrząsnąć, bo to był festwial bylejakości. A my na drugą połowę wychodzimy z myślą, żeby co? Bo na pewno nie powiększyc przewagę. Ba! Tutaj to wygląda komicznie, bo niby chcemy minimalnym nakładem sił wygrać, a co chwile rywal wychodzi z kontrą (kij z tym, ze Atalanta była beznadziejna i nic z tego nie było), bo nasza linia obrony gra na 60 metrze. To chcemy to spokojnie dowieźć, czy co? Kompletnie brak w tym logiki. Snują się po boisku, bez zaangażowania, bez ambicji, bez woli walki. O co tu chodzi? Co się stało, że Chivu tak zmienił nastawienie całej drużyny, bo oni chyba w tunelu nie mówią "OK dzisiaj na chodzonego". Gdzie ten Rumun o niezbyt chlujnej aparycji? Kto podmienił go na Inzaghiego?

Druga sprawa to zaangażowanie samych piłkarzy. Thuram, Barella to najjaskrawsze przykłady, ale nawet Dimarco wygląda jakby uznał, że już jest tak dobry, że rywal się położy, a mu zawsze siądzie i oddaje jakieś idiotyczne strzały. Atakujemy, gramy po obwodzie i nie ma nawet jednej próby z dystansu. W zasadzie jedyny piłkarz, który potrafi uderzyć z daleka, czyli Zieliński to w tych akcjach jest albo przy lini bocznej albo cofnięty do linii obrony, a piłkę rozgrywa Bisseck. O co tu chodzi? Dlaczego w tej drużynie nie ma inicjatywy? Już przyzwyczailiśmy się do braku dryblingu, ale teraz od meczu z Juve to nawet strzałów z dystansu nie oddajemy. Przecież to chore. Piłkarze są rozkojarzeni, niedokładni. Fatalny babol Dumfriesa, Sommer co chwila gra do rywala albo wypluwa piłkę w głupi sposób, milard neidokłądnych podań, zagrań bez pomysłu. Klepiemy 2 minuty, żeby zaraz beznadziejnie na siłę dograć, a po drodze były 3-4 okazje na uderzenie. Setka Mikiego z Milanem, setka Thurama. przecież to widać, że im głowy nie dojeżdżają. ogólnie drużyna wygląa na rozbitą. thuram głową gdzie indziej, znamienna scena jak z dupy rzuca się do Bonnyego. Hakan już chyba w końcu chce odpocząć i wykurować się porządnie przed nowym klubem. Barella to ja nie wiem gdzie jest. Sommer w bramce to nieporozumienie, a i tak będzie grał wszystko. Bonny po dobrym starcie okazuje się typem na 6 goli w lidze. Długo można sobie wymieniać. Ta kadra w tej formie nie ma racji dalszego bytu. Dociągnąć mistrza i robić rewolucję bez pieniędzy, bo obecnie za Thurama i Barelle to my łącznie możemy max 60M w optymistycznym wariancie wyciągnąć.
14.03.2026 o 21:37 przez rafalik93
+2
rafalik93
Inter jest aktualnie wypalony zawodnikom nie chce się walczyć do odstrzału Thuram z bonnym Icardi w formie by z tych dzisiejszych akcji 3 bramki walnął... Chivu po sezonie powinien polecieć bez znaczenia czy zdobędzie tytuł czy nie należy odejść od tego drewnianego 3-5-2 i milionów wrzutek z których nic nie ma.. Również barella jest do odstrzału bo chłop się wypalił i się już nie podniesie w Interze
14.03.2026 o 21:23 przez davi23
-1
davi23
Żeby nie było tak, że w ramach puszczenia drugiego meczu z Como w coppa italia, będziemy ich prosić o oddanie punktów w rewanżu ligowym… nie wiem, może dziwna moja teoria…
Como w porównaniu do nas, mimo przegranej z nami i tak dowiezie top4 - zobaczycie
14.03.2026 o 20:44 przez Rafał 1976
+4
Rafał 1976
Dalej brońcie tych patałachów I użalajcie się nad nimi Powiem tak ch.j im w dupę Trzeba zrobić raz na zawsze z nimi porządek I wypierdoli. Z klubu nawet za drobne Oni zarabiają taką kasę co wy przez całe życie tego nie zarobicie I wychodzą na boisko i zamiast zapierdala.i gryz trawę to sobie po niej spacerują A wy się nad nimi użalajcie Czas oddzielić plewy od zboża raz na zawsze.Oni powinni zdobywać w tak słabej obecnie lidze scudetto hurtowo jak to robił Judasz A oni myślą że im się należy scudetto bo nazywają się Inter I mam wyjeban.ze postawicie mi sto minusów bo mówię jak wygląda rzeczywistość a ona wam nie pasuje
14.03.2026 o 22:13 przez Piotrek85
Piotrek85
Rafał dziku masz rację,to są patałachy.
14.03.2026 o 20:35 przez Inter9
Inter9
Może to też jakaś taktyka by remisami przetrwać i liczyć na wpadki rywali. Ale niestety obecnie nasz Inter gra jeszcze gorzej niż za Cupera czy Zacheroniego
14.03.2026 o 20:10 przez Capar
-1
Capar
Śmierdzi niestety scenariuszem z pierwszego sezonu Inzaghiego gdy przerzneliśmy bodaj 12 pkt przewagi. Niestety musimy liczyć z enioqn zacznie gubić punkty bo my na pewno z taką grą
15.03.2026 o 00:45 przez Piekarz
+1
Piekarz
Huh? W tamtym sezonie w szczytowym momencie mieliśmy 4 punkty przewagi xd Lidera mieliśmy tylko przez 7 kolejek
14.03.2026 o 19:56 przez Cmyru
+2
Cmyru
5 zostało. Czyli do przewalenia w dwie kolejki. Przegrać z Milanem to nie ma wstydu, ale przegrać z Allegrim?

Swoją drogą, to już mi się nie chce patrzeć na tę włoską piłkę, w kązdej kolejce tylko jakieś kontrowersje sędziowskie. Czasem sobie myślę, że przerzucęsię na Premier League, będę sobie kibicował jakiejś Chelsea, ale niestety to nie jest możliwe. Nie da się wybrać drużyny której się kibicuje. To się wybiera samo, poza sferą woli. Więc zostaje tylko wsadzenie sobie tej piłki nożnej głęboko w kieszeń.
14.03.2026 o 19:53 przez Kaniol
+3
Kaniol
Wystarczy napisać, że Carlos Augusto był najlepszy na boisku a to już o czymś świadczy, o poziomie tego spotkania i naszej gry. Teagedia, mało nie usnąłem oglądając ten mecz.
14.03.2026 o 19:37 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Fascynujące, że z Inzaghim w taki dołek wpadaliśmy około grudnia, stycznia. Z Chivu ten okres przełamaliśmy i można było krzyknąć W Końcu ! A tu masz... W przyrodzie nic nie ginie, Nasze królewny cykl przespanej zimy przenieśli po prostu o jakieś 1.5 m później.... 🤬🤬
14.03.2026 o 19:31 przez Rafał 1976
-1
Rafał 1976
Oj jak super że tego meczu nie oglądałem i spędziłem super południe z rodziną I tylko szkoda że Atalanta tego meczu nie wygrała z tym patalachami Ale dobrze że urwali dwa punkty Jutro trzeba trzymać kciuki za Milanem żeby wygrali jutro z Lazio Bo tak jak powiedziałem my nie zasłużyliśmy na scudetto bo po prostu jesteśmy słabi I jak go przegramy jak w tamtym sezonie po frajersku To może wreszcie wypierdol.wiekszość tychbpatałachów razem z tym pseudo trenerem
14.03.2026 o 19:34 przez tylkointer3
tylkointer3
A kto zasługuje w tej lidze farmerów na mistrzostwo?
14.03.2026 o 18:38 przez IRT
IRT
Tematy dot. taktyki, postawy zawodników, minimalizmu i formy są bezprzedmiotowe. W tym kontekście to nie ma żadnego znaczenia. To jawne oszustwo, które nabrało cech systemowych, koniec tematu.
15.03.2026 o 11:25 przez bobogol
bobogol
czytam to sobie drugi raz i Tobie chodzi o sędziów? bo kurcze mój plusik jest za postawę drużyny :D
14.03.2026 o 18:24 przez DZEJU87
+2
DZEJU87
Ja mam nadzieje, ze dumfries jest tylko zardzewialy po tym urazie i wroci "do siebie" w przeciagu 2 spotkan. Bonny mocno spowalnia i jak dostaje pilke daje glowe w dol i zawsze najpierw troche kombinuje zamiast czesto szybko dac komus lepiej ustawionemu. Barela tak jak go uwielbiam tak wyglada jakby ufoludki z kosmicznego meczu zabraly mu caly talent i zostaly tylko stalowe pluca. Najgorsze, ze nasi traca pewnosc siebie co mocno widac i nawet nie probuja nic zaskoczyc zza pola karnego.
14.03.2026 o 18:14 przez Cou23
+11
Cou23
Nic nowego, wiadomo, że formuła się wyczerpała i potrzebujemy nowych zawodników, nowej formacji i pomysłów. Byle dociągnąć w obecnym stanie to scudetto.

Kolejny mecz i kolejny oczywisty karny nie podyktowany dla nas. To już oficjalne, że gwiżdzą przeciwko nam i robią wszystko zebysmy tego nie wygrali. Nie ma uzasadnienia dla Varu, sędziowie nawet nie podchodzą do monitorów. Takie karny są gwizdane w każdej kolejce ale nie gdy zawodnicyy maja koszulki Interu.

Nic więcej do dodania. Wygrać kolejne mecze bo bbilan też straci punkty jeszcze nie raz.
14.03.2026 o 18:07 przez Nerazzurx10
+5
Nerazzurx10
Nie wygramy tego mistrzostwa, nie widzę tego

Tak jak myślałem i pisałem. Bodø wybiło chłopakom z głowy wszystko i morale są równe 0..
Podobna sytuacja jak po odpadnięciu z LM w 2024, po tamtym meczu już nie graliśmy tak samo

Shoutbox

ragnar 29.04.2026 02:46

no cóż piłka*

ragnar 29.04.2026 02:45

Neuer nie obronił żadnego strzału....fajne są raz na jakiś czas takie wyniki, ale ostatnio za często , jak widzę jak Dembele strzela a obrońca nawet nie próbuje doskoczyć, no cóż z piłką to też obrona, fajnie się jednak ogląda jak obrońcy gryzą glebę 🤪

HB 29.04.2026 01:48

Wesley Sneijder “ I don't remember seeing a greater game than this one."

Vorathiel 28.04.2026 23:43

Jezu obejrzałem właśnie 10 minutowy skrót. Jezu jaki gó*niany mecz. Co ta obrona Bayernu wyprawiała. D: Zasłużyli na oklep za to. Z drugiej strony niewiele lepiej.

Piekarz 28.04.2026 23:40

ale też praktycznie nigdy na 90 minut bo jednak mam co robić z życiem

Piekarz 28.04.2026 23:40

zdarza mi się coś włączyć, jak kogoś kto gra bardzo nie lubię i chcę żeby przeje.bał, a takich drużyn w LM nie brakuje

andyvdm 28.04.2026 23:35

Musiało to być bardzo dawno temu

andyvdm 28.04.2026 23:35

Ja nie pamiętam kiedy jakiś mecz LM obejrzałem z innymi drużynami

Piekarz 28.04.2026 23:28

ostatni finał LM bez Interu jaki obejrzałem był 6 lat temu i to tylko dlatego że byłem w gościach i nie miałem wyboru xd

Piekarz 28.04.2026 23:26

oglądanie sportu bez silnych emocji to kompletna strata czasu, a nie wiem jakim sposobem miałbym mieć silne emocje nawet przy najlepszym meczu świata, gdyby było mi mniej więcej wszystko jedno kto wygra

Piekarz 28.04.2026 23:23

gdybym z jakiegoś magicznego powodu nie kochał Interu i nie zależało mi na jego zwycięstwach, to ni chu.ja bym się piłką nie interesował ani żadnym innym sportem z pozycji widza

Piekarz 28.04.2026 23:22

nie wyobrażam sobie oglądać meczu w którym nie zależy mi na jakimś konkretnym wyniku, śmiertelnie nudna sprawa

Piekarz 28.04.2026 23:21

tbh trochę tak jest xd

Piekarz 28.04.2026 23:21

HB 28.04.2026 23:02 Wy chyba nie lubicie piłki jako takiej tylko sam inter

andyvdm 28.04.2026 23:17

Gówno mnie obchodzi jakieś PSG z Bayernem

andyvdm 28.04.2026 23:17

Mecz z Parma to coś co warto obejrzeć

Claudio 28.04.2026 23:14

Nie ma co ukrywać, ze dla kibciów Interu będzie zdecydowanie więcej emocji niż w tym meczu

HB 28.04.2026 23:03

No nic miłego oglądania Interu z parma

HB 28.04.2026 23:02

Wy chyba nie lubicie piłki jako takiej tylko sam inter

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Torino był:

Polls answer

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    34

    79

  • 2

    Napoli

    34

    69

  • 3

    Milan

    34

    67

  • 4

    Juventus

    34

    64

  • 5

    Como 1907

    34

    61

  • 6

    Roma

    34

    61

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    16

  • 2

    Nico Paz

    12

  • 3

    Anastasios Douvikas

    12

  • 4

    Marcus Thuram-Ulien

    12

  • 5

    Rasmus Højlund

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29384

Liczba newsów: 53127

Liczba komentarzy: 622525

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się