Plotki transferowe

Transfer Scullego - cyfry (35)

Źródło: tuttomercatoweb.com
ponad 13 lat temu
686
35

To już pewne. Giuseppe Sculli z Genoi będzie kolejnym zawodnikiem, kupionym przez Inter podczas trwającego okienka transferowego.

 

Urodzony w 1981 roku włoski skrzydłowy czeka jedynie na oficjalny komunikat w sprawie sprzedaży Mario Balotellego do Manchesteru City. Kontrakt dla Scullego jest już przygotowany i zostanie on podpisany zaraz po sprzedaży SuperMario do zespołu The Citizens.

 

29-letni skrzydłowy podpisze z Interem 3-letni kontrakt, na mocy którego za sezon gry zarobi od 1,2 do 1,5 mln euro. Kwota transferu wyniesie około 5 mln euro.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Khephren Thuram Nice

Starcie braci Thuram w przyszorocznych derbach Włoch? (6)

24.04
14:59
Simone Inzaghi Giuseppe Beppe Marotta Piero Ausilio

Inter ma jasną strategię transferową po zwycięstwie w Serie A (6)

24.04
14:29

Komentarze (35)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
13.08.2010 o 10:23 przez Mate1908
Mate1908
Kwota za jaką nabędziemy tego piłkarza, a także późniejsze koszty (wypłacanie kontraktu) nie wyglądają jakoś powalająco. Wydamy 'tylko' 5 baniek, a nie jak to miało być w przypadku Kuyta - 15 mln. Sam jestem ciekaw tego piłkarza. Kto wie, może w Interze eksploduje tak samo jak Milito i okaże się bardzo dobrym wzmocnieniem. Eto'o i Milito są nie do ruszenia. Sculli o pierwszy skład ewentualnie może powalczyć z Pandevem (w przypadku grania taktyką 4-2-3-1 oczywiście). Mam nadzieję, że Rafa nie zdecyduje się na 4-4-2...
12.08.2010 o 18:57 przez inter_21
inter_21
Do zwolenników transferu - rozumiem że uwazacie go za gracza na mairę najlepszej druzyny w europie który w razie potrzeby będzie w stanie odmienić lost spotkania, bo tego sie powinno oczekiwac od pierwszego zmiennika w ataku; tegoroczne mercato to narazie kicha, nie dosyć że poza duzo wcześniej zaklepanym Coutinho nie sprowadziliśmy żadnego naprawdę dobrego gracza to pewnie większość tych którzy powinni odejść zostaną
12.08.2010 o 18:03 przez Welys
Welys
BRONIMY LM PANOWIE, BRONIMY !
12.08.2010 o 17:51 przez Cny
Cny
No akurat Motta to przeciętniak, który kopie po nogach albo macha łapami. Zdarzy mu się jeden dobry mecz na 20 (z Milanem i później krótki okres gdy zdobył dwie bramki a później kontuzja) i ludzie piszą, że jest podstawowym graczem. Grał tylko dlatego, że Inter nie miał lewego obrońcy z prawdziwego zdarzenia (kontuzja Chivu i Santona, z musu Zanetti) oraz kontuzji nabawił się Stanko, który miał świetny początek sezonu. Tak to by sobie Motta za wiele nie pograł.<br />
<br />
Ja odnosiłem się sceptycznie do Milito, ale nie przekreślałem go. Bardziej widziałem go w roli dobrego rezerwowego. Ale teraz cieszę się, że się myliłem. Co do Motty zdania nie zmieniam.<br />
<br />
Sculli ma swoje plusy. Nie za drogi, mało zarabia, Włoch w kontekście LM. Teraz jest mocne alibi do pozbycia się Manciniego, Suazo i Obinny, ale oni nie chcą odchodzić niestety. Jasno powinien im dać trener i zarząd do zrozumienia, że są niepotrzebni, nie sprawdzili się i są wystawieni na listę transferową.
12.08.2010 o 16:23 przez Jimi
Jimi
ja nie jestem jakoś zachwycony, ale na ławkę Sculli będzie lepszy od Manciniego a i wynagrodzenie mniejsze, sezon długi więc się przyda.
12.08.2010 o 15:49 przez cor72z
cor72z
Trochę z innej beczki pytanie, ale czy naprawdę było na tej stronie tylu przeciwników Milito? Już nie pamiętam komentarzy sprzed roku ale bardzo bym się zdziwił gdyby tak było. Milito to był ten jeden piłkarz, którego zawsze byłem pewien i którego od dawna chciałem widzieć w Interze, byłem przekonany, że się sprawdzi (chociaż nie wiedziałem, że aż tak się sprawdzi, że nam finał LM wygra).<br />
Często jednak się myliłem co do nowych zawodników Interu i mam nadzieję, że w przypadku Sculliego będzie podobnie, bo na chwilę obecną nie widzę nic dobrego w tej transakcji. Cena też rewelacyjna nie jest biorąc pod uwagę, że niewiele więcej kosztował np. Rafinha albo Azpilicueta. Kiedyś transfery a la Sculli załatwiało się za 2 bańki no ale to już niestety przeszłość.
12.08.2010 o 15:09 przez MatiInter
MatiInter
5mln juz lepiej przeznaczyc na sciagniecie jakichs mlodzikow moze a jego place na podwyzke dla Maicona. <br />
bede smutny jak do nas dolączy <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
12.08.2010 o 14:52 przez snuffy
snuffy
przez to, że nikt do nas &quot;znany&quot; nie przychodzi musimy się kłócić i wyładowywac na takich transferach <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> Gdyby to był 3 transfer po Maszcze i Kunie pewnie było by kilka komenatrzy w wiekszości obojetnych... Niestety na razie ani widu ani słychu kogos lepszego ( bo zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy zgodzą się, że nie jest to transfer na pierwszą &quot;11&quot; a jedynie tanie/wartościowe/włoskie wzmocnienie ławki )... Czas pokaże kto miał racje niektórzy nie chcieli Diego inni Lucio a jeszcze inni chcieli w Interze Moggiego <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
12.08.2010 o 14:41 przez Seba
Seba
Nadal nie rozumiem jak można porównywać człowieka (Milito), który w każdym zespole był gwiazdą i walił po kilkanaście/kilkadziesiąt bramek na sezon (nawet jeśli ktoś był jego przeciwnikiem, to zarząd miał podstawy aby go kupić), do gracza, który zawsze był przeciętny. Zgadzam się w 100 % z IRT-em. Za Mario powinien przyjść ktoś na pierwszy skład, a nie na ławkę rezerwowych. Takich jak Sculli mamy już wielu. Nie wiem co on może wnieść ciekawszego niż np taki Obinna, Obi, czy nawet Suazo. Podpisuję się także pod słowami IRT-a, że każdy ma prawo do własnej opinii i jeśli ktoś uważa inaczej, to wypadałoby przedstawić argumenty, które przemawiają za tym graczem i spróbować przekonać jednak do jego osoby. Argumentów jednak póki co nie ma, tylko głupie docinki w stylu &quot;nie dyskutujcie ze snafcami&quot; (rozumiem, że nigdy się nie mylisz) lub jak zrobił Kubal na shoutcie zachowując się jak dziecko z przedszkola. Ja osobiście po raz kolejny chciałbym się mylić tak jak pomyliłem się odnośnie Milito, ale ludzie opanujcie się. Na prawdę nie można kulturalnie przedstawić swoich argumentów tylko robić z siebie nie wiadomo jakich fachowców i drwić z innych tylko dlatego, że w przeszłości nie trafili z opinią o jakimś transferze ? Tak samo jakbym teraz zaczął szperać w archiwum i wklejał komentarze (pozdro Kubal) tych, którzy byli przeciwnikami transferu Lucio, czy Sneijdera gdy powiedział, że woli siedzieć na ławce w Realu niż przechodzić do Interu. Ludzie trochę wyrozumiałości. Tak jak już wcześniej napisałem jeśli Sculli okaże się strzałem w 10, to przyznam się do błędu tak jak zrobiłem to w przypadku Diego. Jeśli jednak okaże się niewypałem, to na pewno nie będę w co drugim newsie drwił z tych co się pomylili co do niego. Światowej klasy trenerzy nie trafiają z transferami, a niektórzy śmieją się ze zwykłych kibiców. Na zakończenie chciałbym jeszcze raz grzecznie poprosić, aby ktoś przedstawił (ktoś kto faktycznie ma coś ciekawego do napisania prócz drwin) jakieś pozytywy tego transferu i być może faktycznie nawet ja ujrzę pozytywne strony jego przyjścia.
12.08.2010 o 14:05 przez Maxi-well
Maxi-well
Ja tam wierzę w ten transfer, panu MM i Brance, chyba nie ma co się tak napinać, że ściągamy szrot nie godny gry dla Interu, bo faktycznie, jak już ktoś napisał, przybycie samych gwiazd mogłoby zablokować rozwój naszych własnych młodzików, a myśle że mając już tak zrównoważony skład, trzeba poprostu zacząć inwestować we własną młodzież. Mi tam jeden głośny tranfer - Mascherano w zupełności wystarczy, teraz gorsza sprawa pozbyć się Mancinich, Rivasów itd. <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
12.08.2010 o 13:23 przez Luk
Luk
Lamentujecie, ze lepiej kupic mlodych, a nie Sculliego. A Coutinho i Biabiany to co. Emeryci ? Trzeba w druzynie i takich i takich zawodnikow. Real tez machnal sie na Carvalho, ktory ma 32 lata i tez nikt nie placze, ze to transfer na chwile.<br />
<br />
Sculli to nie wybijajacy skrzydlowy, ale dlatego placimy dosc male pieniadze za niego, a nie 30 baniek. Jest to z pewnoscia zawodnik, ktory ma byc w obwodzie, a nie zawodnik pierwszego skladu. Do tego wyglada na to, ze naszym nowym Balotellim bedzie Coutinho, na ktorego w klubie licza, ze wbije sie do skladu predzej czy pozniej. Kupimy jakiegos bardzo dobrego skrzydlowego, ktory nie ma duzo lat, i co wtedy z Coutinho ?<br />
<br />
Gosc jest obgrany w Serie A, w Genoi z roku na rok gral lepiej, podstawowy gracz, malo kosztuje, male zarobki. Nie ma co plakac.
12.08.2010 o 13:12 przez inter093
inter093
ON JEST ZA STARY <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
12.08.2010 o 13:11 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Już raz kupowaliśmy napastnika z Genoi i większość nie była z tego zadowolona. Dziś bez Milito ciężko sobie wyobrazić Inter. W tym oknie Moratti ściąga Włochów i się z tego cieszę<img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> moży mi się Antek ale teraz to już nie możliwe. <img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
12.08.2010 o 13:08 przez IRT
IRT
@Il Capitano - tu nie chodzi o to, że jak napisałeś &quot;zachowujemy się jakby od tego transferu nasze życie zależało&quot;, ale o to że każdy ma prawo do własnego zdania. Napisałem, że nie jestem w kwestii tego zawodnika poinformowany co do jego umiejętności w stu procentach, ale jak do tej pory, nie zauważyłem komentarzy, które broniłyby ten transfer z jakiegoś bardziej racjonalnego powodu, niż to że mało kosztował. Bo to, że mało kosztował, to może być nawet argumentem na to by kupować zawodników z polskiej ligi, co nie zmienia faktu, że żaden z nich na grę w Interze nie zasługuje. Skoro więc, jeżeli uważasz że ten transfer będzie dobry, to powiedz coś więcej o umiejętnościach tego zawodnika, bo przecież jako kibic Interu chciałbym, aby mój ukochany klub miał w swojej kadrze jak najlepszych zawodników, co nie znaczy że musimy z góry zakładać, że tak faktycznie jest i podchodzić bezkrytycznie do wszystkiego, co z transferami i różnymi decyzjami (a nie samym klubem jako klubem) związane.
12.08.2010 o 12:30 przez Jedrula
Jedrula
Gorszy od Amantino nie będzie, a wspomniane kwoty nie są astronomiczne..
12.08.2010 o 12:23 przez Damiano
Damiano
prawie za darmo, a może się okazać solidnym uzupełnieniem składu
12.08.2010 o 12:21 przez mati1908
mati1908
szkoda,mysle ze Podolski byłby sto razy lepszy
12.08.2010 o 12:16 przez 4letniStefan
4letniStefan
Nie skreślajcie zawodnika, zanim do nas nie trafił. Grając 3 w ataku- będzie na pewno użyteczny.
12.08.2010 o 12:07 przez qanciastic
qanciastic
ej ludzie młodych trzeba ściągać a nie podstarzałych<br />
się pewnie jak z Milanem skończy...
12.08.2010 o 12:01 przez Biały
Biały
Sculli może okazać się użytecznym zakupem, ale mimo wszystko mam nadzieję, że jednak przyjdzie do nas dodatkowy napastnik, bo nie liczę zbytnio na Biabianego. Milito, Eto'o, Pandev i Sculli to trochę za mało na cały sezon. Chyba, że nie odejdą Obinna i Suazo, wtedy nie ma co się łudzić i trzeba zapomnieć o zakupie zawodnika do ataku.
12.08.2010 o 11:50 przez crisinter
crisinter
jak do tego dojdzie to się załamę
12.08.2010 o 11:49 przez Karpik
Karpik
Mi się tam podoba ten transfer. Dużo nie wydaliśmy, a z tego co widzę (na yt, bo gdzie indziej) jest to typ piłkarza, który wie gdzie ma się znaleźć. Typowy joker a'la Cruz. Ponadto świetnie gra głową i potrafi strzelić z obu nóg. <br />
<br />
No i wiemy kto przejmie 14nastkę
12.08.2010 o 11:36 przez brykAs
brykAs
młody, perspektywiczny, uniwersalny gracz kupiony prawie darmo - nie rozumiem o co macie tyle pretensji ....<br />
<img src="/files/emoticons/38" alt="&lt;vuvuzela&gt;" />
12.08.2010 o 11:30 przez IRT
IRT
Absolutnie nie rozumiem tego transferu. Pozbywamy się bardzo młodego, utalentowanego zawodnika z którego jeszcze niejednokrotnie mielibyśmy pożytek i radość, na rzecz podstarzałego i przeciętnego zawodnika na ławkę rezerwowych - bez przyszłości i umiejętności. Starałem się szukać jakiś pozytywów wynikłych z tego transferu i nie znalazłem ich zbyt wiele. Może ktoś bardziej obeznany w temacie tego zawodnika mi wytłumaczy - co on może wprowadzić nowego, dobrego do naszego zespołu? Jakie są jego dobre, a jakie są złe strony? Czy faktycznie jest tak, że będzie on tylko rezerwowym, przegrywając rywalizacje nawet z przeciętnym Pandevem, co potwierdzi jeszcze to, że ten transfer jest największą głupotą jaką mogliśmy zrobić? Bo przecież rozumiem, że Sculli ma być zastępcą Balotelliego w Interze? Zawodnik stary i w chwili obecnej gorszy od Mario, a ta przewaga za 2-3 lata i więcej, w umiejętnościach będzie jeszcze większa. Nie rozumiem tego transferu i jestem jego absolutnym przeciwnikiem, bo nie wniesie on nic nowego, a jego zadaniem jest wnieść tak wiele, że mało który piłkarz byłby w stanie to zrobić.
12.08.2010 o 11:25 przez Ynter
Ynter
Ehh... Nie uśmiecha mi się ten transfer ani trochę. A porównania do zeszłego okna są nie na miejscu. Milito przychodząc był wicekrólem strzelców, Motta motorem napędowym Genui. Co takiego pokazał Sculli?<br />
<br />
No ale cieszy fakt, że Poulsen jest już w L'poolu także jest duża szansa, że będziemy mieli jeden znakomity transfer w tym mercato i to właśnie na Marszczerano będę czekał<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
12.08.2010 o 11:25 przez Wujas
Wujas
popieram Sebe, Inter powinien sciagnac kogos z perspektywami na przyszlosc, a taka osoba byl balotelli, albo kogos kto juz teraz moze sporo namieszac i co gorsza taka osoba tez byl balotelli... troche zaluje ze nie zostanie u nas chociaz na jeszcze jeden sezon zeby zobaczyc jak Rafa sobie z nim poradzi ale co zrobic... Sculli natomiast nie spelnia zadnego z tych 2 pkt wiec moim zdaniem jest nam zupelnie niepotrzebny
12.08.2010 o 11:23 przez piotrekninter
piotrekninter
juz to pisalem ale sie powtorze:Sculli kosztuje malo,bedzie zarabial malo,duzo nie ryzykujemy,a jego transfer sobie tlumacze tak,ze jest to wzmocnienie lawki,bo na Amantino Suazo czy Obinne nie ma co liczyc,zreszta mam nadzieje ze nas opuszcza,<br />
skoro nie mamy kasy na transfery to coraz mniej widzi mi sie pomysl Javiera,na tych pozycjach jest komu grac,a tak kase z Mario mozna by machnac na kogos w jego miejsce<br />
co do Milito i Motty,Motte chcialem tylko temu ze gral w Barcie to mysle moze skonczy sie gra dluga na Zlatana niech sobie radzi,a zaczna troche klepac<br />
Milito pamietalem z gry w hiszp,gral swietnie ale co do transferu nie bylem pewny,z racjji wieku<br />
kazdy ma prawo sie pomylic,i nie mja co wiecznie komus wypominac<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
12.08.2010 o 11:04 przez Seba
Seba
eKubaL racja pomyliłem się co do Milito, ale to nie oznacza, że cały czas będę się mylił. Po drugie nie wypominajcie teraz całe życie sytuacji z Milito, bo i i wy się także kiedyś pomylicie. Co do Motty to nadal uważam, go za słabego i niepotrzebnego gracza więc z tym przykładem nie trafiłeś. Po drugie i najważniejsze były jakieś argumenty za Mottą i Milito. Pierwszy został wybrany do trójki najlepszych pomocników Serie A, a Diego strzelał bramki jak na zawołanie praktycznie wszędzie gdzie grał. Oczywiście Sculli także może okazać się strzałem w dziesiątkę, ale akurat w jego przypadku nie ma póki co żadnych przesłanek i argumentów, aby w to wierzyć. Piłkarz który całe życie był zwykłym przeciętniakiem. Oczywiście jeśli zostaje ściągnięty jako zapchajdziura to sprawdzi się w 100 procentach, bo raczej nie można spartolić roli zapchajdziury. Tu chodzi głównie o sens tej transakcji. Odchodzi gracz ocierający się o pierwszy skład, a przychodzi totalny szarak. Byłem święcie przekonany, że za Mario przyjdzie ktoś na prawdę świetny i stąd moje rozczarowanie.
12.08.2010 o 10:54 przez miczel192
miczel192
Fajnie..
12.08.2010 o 10:53 przez adik218
adik218
mowiąc krotko to jak narazie transfery interu to wrecz osłabianie sie .. Moratti mowił ze po wygraniu LM bedzie duzy zastrzyk gotowki i kupi kolejnego swiatowej klasy pomocnika do wspołpracy z sneijderem ...jesli to ma byc sculi to znowu bedzie zawodnik sredniak ktorych mamy na peczki..oby to była tylko plotka..<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />

Shoutbox

TONYSOSA 26.04.2024 20:53

mike dawaj do nas he

TONYSOSA 26.04.2024 20:53

capitano zdecydowal!

TONYSOSA 26.04.2024 20:52

kozaka mam. Derby rządzą się swoimi prawami.

TONYSOSA 26.04.2024 20:52

u hee.

KibicInteru 26.04.2024 19:07

Thuram już rok temu odrzucił ofertę psg

Towarzysz 26.04.2024 18:19

Niech biorą leao za te 55 mln

Orzeu 26.04.2024 16:31

klauzula 85 to może

Orzeu 26.04.2024 16:30

nie zgodzimy sie na tyle

broda4991 26.04.2024 15:33

Psg chce zastspic mbappe thuramem i chce zaoferować 55mln. Ja bym go za mniej niż 80 nie puscil.

Dariusz2299 26.04.2024 14:06

W sumie racja. Dzięki. Ja się wybieram co prawda na Lazio i wypatruję momentu kiedy będzie można bilety już kupić.

Orzeu 26.04.2024 14:04

tylko będzie komplet publiczności i feta

Orzeu 26.04.2024 14:03

no ale to nie jest zwykły mecz z Torino

Dariusz2299 26.04.2024 14:01

Hmm, myślałem, że na mecze z Juve czy Milanem takie coś może być, ale z Torino?

Orzeu 26.04.2024 14:00

być może otwarta sprzedaż ruszy dopiero

Dariusz2299 26.04.2024 13:49

Cześć, podpowie ktoś czemu na stroni Inter.it bilety na mecz z Torino są tylko z kartą?

martins2000 26.04.2024 13:38

Acerbi kontuzja

pablo77 26.04.2024 13:14

tez bym wolal JD od całej reszty.

Lopez 26.04.2024 13:09

No ale ja to sobie moge co najwyżej wybrać rodzaj szynki w biedrze

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    33

    58

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28009

Liczba newsów: 48277

Liczba komentarzy: 572078

Użytkownicy online: 5 (WakashimazuKen, mauroo1902, ilfenomeno_9, ilfenomeno_9, kibix) oraz 19 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się