Archiwum shoutboksa

AveCaesar 03.01.2023 18:03

czyli obejrzymy jak Napoli zbiera bęcki od nas w takiej rozdzielczości, że będzie widać iż Pan Piłkarz Milan Skriniar nawet się nie spocił bo nie będzie kropli potu na jego czole.

Piekarz 03.01.2023 17:15

Boże uchowaj przed taką obrzydliwą mentalnością, żeby jakiś młody gównozjad grał zamiast starego mistrza, chociaż jest gorszy. Niech żyją Włochy :)

kontousuniete 03.01.2023 16:42

O ciekawe. Włochy to jednak mentalność. W Hiszpanii, Portugalii, Francji młody wystarczy, że ma potencjał ale jest gorszy od starego to gra. W Niemczech to już w ogóle. We Włoszech jak młody nie jest 2x lepszy od starego to nie ma szans. Nawet Anglicy mając kupę kasy stawiają na młodych.

AveCaesar 03.01.2023 16:42

przekaski

AveCaesar 03.01.2023 16:41

a Lautaro 8 w trzech najwyższych klasach rozgrywkowych pod względem bramek w 2022 r

AveCaesar 03.01.2023 16:40

biorąc pod uwagę Seria A i B *

AveCaesar 03.01.2023 16:37

z ciekawostek Asllani jest 9 pod względem minut w Seria A zawodników do lat 20 w 2022 r, a

kontousuniete 03.01.2023 16:26

Dramat z Milanem, Atalantą, półka pod nogi lewego. Masa bledow od roku

kontousuniete 03.01.2023 16:26

De vrij jest słaby aktualnie. Jeśli nie gramy w okopach jak z Barcą to jest bardo źle

AveCaesar 03.01.2023 16:24

Gorzej, że ten 35 latek wygryzł De Vrija ze składu :marotta:

kontousuniete 03.01.2023 16:22

Bo Orzeu jest sprytny niczym Marotta, który mam nadzieję nie zapłaci za Accerbiego ani euro :D

HB 03.01.2023 16:17

Orzeu wyjaśnił

kontousuniete 03.01.2023 16:14

Spok gracz tylko pamiętajmy, że jest w takim wieku ze Zaraz będzie jego duży i szybki zjazd.

kontousuniete 03.01.2023 16:12

I żaden klub pokroju Interu nawet na niego nie spojrzy. Jeśli Lotito zarząda więcej niż symboliczne 100 tys. Absolutnie powinniśmy odluscic. Niedz szuka kupca gdzie indziej albo płaci 2 mln euro accerbiemu rocznie :)

kontousuniete 03.01.2023 16:11

Dokł. Jak można zapłacić więcej niż 0 euro za gościa który ma 35 lat, mocno obciąża budżet płacowy Lazio i jest pokłócony z klubem?

Orzeu 03.01.2023 16:07

ale tu nie chodzi o to że Inter nie ma 3 mln euro tylko że nie ma na Acerbiego bo szkoda hajsu wydawać na 35 letniego rezerwowego

Orzeu 03.01.2023 16:07

ZnawcaCalcio 03.01.2023 15:50 dla nas ok. 3 mln na Acerbiego to było zbyt dużo

inter30 03.01.2023 15:52

o kontuzji nie wspominając

inter30 03.01.2023 15:52

a on nie ma ochoty i trener też nie ma na to ochoty i pewnie nikt nie ma ochoty za niego zbytnio płacić

inter30 03.01.2023 15:52

żeby mieć cień szansy na Thurama to by musiał pewien przydupas odejść

ZnawcaCalcio 03.01.2023 15:50

dla nich 15 mln to jak dla nas 500 tys.

ZnawcaCalcio 03.01.2023 15:50

dla nas ok. 3 mln na Acerbiego to było zbyt dużo

ZnawcaCalcio 03.01.2023 15:50

mylisz się

ZnawcaCalcio 03.01.2023 15:50

Maciek91 03.01.2023 15:30 Zgadzam się, że jeszcze za szybko pakować Thurama ale podtrzymuje swoją opinię, że jest dość duża szansa, że odejdzie zimą i będzie kuszony. O powodach pisałem w komentarzach ale 12/15 mln dla Man utd np. To jak dla nas 2 miliony. Jak ktoś będzie potrzebował / chciał to zainwestuje w niego na tyle, że Thuram nie będzie musiał czekać do lata.

kontousuniete 03.01.2023 15:35

Sporo jest powodów, dla których może odejść zimą. Stąd daje 50/50.

kontousuniete 03.01.2023 15:30

Zgadzam się, że jeszcze za szybko pakować Thurama ale podtrzymuje swoją opinię, że jest dość duża szansa, że odejdzie zimą i będzie kuszony. O powodach pisałem w komentarzach ale 12/15 mln dla Man utd np. To jak dla nas 2 miliony. Jak ktoś będzie potrzebował / chciał to zainwestuje w niego na tyle, że Thuram nie będzie musiał czekać do lata.

Luki165 03.01.2023 14:18

Po drugie nawet gdyby to on tutaj nie przyjdzie

Luki165 03.01.2023 14:18

Generalnie nie ma znaczenia kto poda i gdzie oodejdzie. Jezeli pojawi sie oferta w styczniu to baj baj

Orzeu 03.01.2023 14:08

nom

KibicInteru 03.01.2023 14:04

Jakby Thuram już był zawodnikiem United

KibicInteru 03.01.2023 14:03

W sensie nie traktowałbym tego newsa poważnie

Orzeu 03.01.2023 14:03

:D

KibicInteru 03.01.2023 14:03

*Na pewno

Orzeu 03.01.2023 14:02

Oewbo?

Orzeu 03.01.2023 14:02

e no jeden raport włoskiego dziennikarza to za mało żeby kończyć temat

KibicInteru 03.01.2023 14:02

Chociaż do nas w styczniu na oewbo nie trafi, tu zgoda

KibicInteru 03.01.2023 14:00

I na tym można skończyć temat

Orzeu 03.01.2023 13:56

Barzaghi

Orzeu 03.01.2023 13:41

źródło?

Luki165 03.01.2023 13:34

Manchester ma wyłożyć 15 mln na Thurama . Tak więc baj baj

tomimar 03.01.2023 12:37

w biznesie uprzejmość się kończy gdy pojawia się okazja

kontousuniete 03.01.2023 10:40

No chyba, że wykładacie podobną kwotę co oni, to proszę bardzo :)

kontousuniete 03.01.2023 10:40

W każdym razie, chodziło mi o to, że Atalanta może poprosić Inter, juve czy Milan żeby nie negocjowali kontraktu na lato że svlcalvinim. Bo mają chętnych z zagranicy i chcą 25 / 30 mln w zimę na nim zarobic. To miałem na myśli.

kontousuniete 03.01.2023 10:38

Która potrafi z dnia na dzień reagować jak trzeva

kontousuniete 03.01.2023 10:38

Od paru tygodni cisza, nawet UEFA nie ma problemu.

kontousuniete 03.01.2023 10:38

Póki co mają się świetnie a liga rusza

kontousuniete 03.01.2023 10:37

Okaże się

domin98 03.01.2023 10:29

juventus chyba jednak bardziej kantował niż miał kasę

kontousuniete 03.01.2023 10:28

Ale we Włoszech te relacje są bardzo ważne. Często jeden dyrektor czy prezes załatwia coś trochę taniej, co inny nie mógł załatwić drożej :)

kontousuniete 03.01.2023 10:27

I ma w dupie relacje w takiej sytuacji bo miał kasę :) my nie mamy. I kolejny Bastoni by nie kosztował 30 mln tylko 60 mln :) po takim podebraniu. Być może, gdybam :) nie wiem jak wy myślicie.

kontousuniete 03.01.2023 10:26

Druga kwestia to, czy włoski savoir-vivre pozwala podebrać Atalancie zawodnika za free :) i czy by nie było obrazy. Oczywiście można z nim już gadać ale Atalanta wtedy może nie gadać z nami przez kolejne lata :) myślę, że to też trzeba wziąć pod uwagę. Nie jesteśmy Juventusem który Fiorentinie zabiera zawodników jak chce, bo wykłada po 60-80 mln jak za chiese czy vlaho

kontousuniete 03.01.2023 10:22

Chyba, że młody zrobiłby psikusa i poczekał do lata, tylko nie kojarzę takiej sytuacji w Atalancie, raczej potrafią się pogodzić i zarobić dla dobra obu stron

kontousuniete 03.01.2023 10:21

Ale zimą ktoś pewnie wyłoży kasę. Tak mi się wydaje.

domin98 03.01.2023 10:20

dokl

kontousuniete 03.01.2023 10:19

Chociaż na jego miejscu pograć jeszcze 2 lata w Interze czy Milanie i dopiero myśleć o topie byłoby rozsądne :)

kontousuniete 03.01.2023 10:19

Więc odpadamy z gry haha

kontousuniete 03.01.2023 10:18

Witam, to pewnie Atalanta będzie chciała na nim zarobic

domin98 03.01.2023 10:16

witam

domin98 03.01.2023 10:16

tak, do 30 czerwca ma

kontousuniete 03.01.2023 10:13

A z tym Scalvinim jest pewne, że mu się kończy kontrakt? Bo Atalanta mocno pogrywa

kontousuniete 03.01.2023 10:13

Do totkow nie pójdzie

Luki165 03.01.2023 10:08

Totki na juz potrzebują so chociażby

kontousuniete 03.01.2023 10:04

Bo jakie są jeszcze realne opcje, gdzie dostanie 9 mln na sezon?

kontousuniete 03.01.2023 10:03

Jedynie to co piszesz, jakaś Chelsea by się uparła i zaczęła szastać kasą żeby przekonać zawodnika. Tylko czy on chce iść do Chelsea kosztem PSG?

kontousuniete 03.01.2023 10:02

PSG przestało przepłaxać za zawodników. Prędzej dają Skriniarowi 2 miliony więcej za podpis, niż będą w zime 30 mln wykładać, jak gość zaraz będzie za free

kontousuniete 03.01.2023 10:01

Licytacja? Hmm wątpię, Skriniar już wie albo zaraz będzie wiedział, gdzie chce odejść. Ma kartę na ręku i nie pójdzie gdzieś, bo dają za niego więcej kasy.

Luki165 03.01.2023 10:00

Nie mam pojęcia. Mysle ze wiecej.

kontousuniete 03.01.2023 10:00

20 mln?

Luki165 03.01.2023 10:00

No chyba ze dojdzie do licytacji

kontousuniete 03.01.2023 10:00

A Ty ile myślisz Luki?

kontousuniete 03.01.2023 10:00

Wszyscy wiedzą, że jesteśmy biedakami, a Skriniar ma 27 lat. Nikt nie będzie wykładał dużej kasy.

kontousuniete 03.01.2023 09:59

Teraz nie wiele moim zdaniem.

Luki165 03.01.2023 09:59

Ciekawe ile bysmy doatali za tego Skriniara teraz , bo zapewne jest plan zeby całość położyć na Scalviniego

kontousuniete 03.01.2023 09:58

Natomiast jak jest trener który walczy o życie i nie potrafi dać szansy top wahadlowemu ligi czy Asllaniemu który jak wchodzi gra dobrze. To jak on zarotuje młodym w obronie? :) Bastoni jest stosunkowo młody ale był już gotowy po Conte

kontousuniete 03.01.2023 09:57

Zarząd musi mieć koncepcje i mieć trenera który będzie ją wdrażał

Luki165 03.01.2023 09:55

No to jest problem Interu nie od dzisiaj tylko od wielu lat.

kontousuniete 03.01.2023 09:54

Ale tak się to kończy, pomijając finanse, jak na ławce masz Accerbiego i dambrosio i nie potrafisz wypromować młodszego zawodnika, który w takiej sytuacji mógłby próbować ratować sytuację.

Luki165 03.01.2023 09:54

Ciekawe ile prawdy jest w tym ze od porozumienia dzieli nas milion

kontousuniete 03.01.2023 09:52

I będzie problem niestety dość spory

kontousuniete 03.01.2023 09:52

Zgoda

Luki165 03.01.2023 09:51

Akurat Vrija to akurat zal nie będzie. Przyszedl za darmo, odejdzie za darmo. 2 sezony top ligi. Teraz niestety duzy zjazd

kontousuniete 03.01.2023 09:51

Skriniar łudzę się, że jeszcze zostanie ale pisałem już dawno, że jest duża szansa na odejście. W momencie jak większość podniecała się miłymi newsami z gazet.

Luki165 03.01.2023 09:50

Ciężko o optymizm kiedy w kasie pusto.

kontousuniete 03.01.2023 09:50

Ja osobiście uważam, że De Vrij nie nadaje się już do pierwszej 11 na największe mecze. Błędy robi non stop i przy naszym wysokim pressingu ma problemu, bo jest wolny. Za Conte był profesorem bo graliśmy nisko.

Towarzysz 03.01.2023 09:48

Luki165 spokojnie, odejdą jedni, przyjdą drudzy

Towarzysz 03.01.2023 09:46

Jak przychodził niektorzy pisali że będzie i tak co najwyżej zmieniał Barelle

Towarzysz 03.01.2023 09:46

Przecież Kristjana kupiono jako zmiennika Brozo 1:1 a niektórzy dalej opisują jak to nie ma dla niego miejsca

Luki165 03.01.2023 09:45

Jedyna nasza nadzieją jest nowy właściciel, ktorego na horyzoncie nie widać.

Luki165 03.01.2023 09:41

Witam , zaraz sie okaze, ze tracimy Vrija i Skriniara za darmo, po czym w lato Totki ida all in po Bastoniego. Powrót do jaskini niemal pewny

kontousuniete 03.01.2023 09:38

Siema, KibicInteru w jaki sposób Hakan ma zastąpić Brozo jak jest tylko dwa lata młodszy? zmienimy 34-letniego Brozo na 32-letniego Hakana i po problemie? :D Po za tym Hakan już teraz jest pierwszy do zmiany bo to dość słaby fizycznie zawodnik, nie wydaje mi się, żeby za kilka lat był w stanie prowadzić grę Interu. Myślę że 2 lata starszy Brozo będzie wciąż bardziej wybiegany i gotowy do gry na wysokim tempie. Także wracam z pytaniem, podaj jakieś argumenty dlaczego stary Hakan zastąpi starego Brozo i da radę? :) Ja nie zmienię uważam, że trzeba inwestować w Asllaniego już teraz. Gość daje radę.

Ljarro 03.01.2023 09:14

chrumchrumek powrócił?

Nasir 03.01.2023 08:58

witam ja wlasnie koncze poranne espresso, to nie byla spokojna noc, za moment szybki spacer nastepnie startujemy z nowym projektem a wy co pewnie juz czekacie na piatek bo znowu wolne

KibicInteru 03.01.2023 00:13

Nie ma roli dla asllaniego w tej drużynie na tą chwilę

KibicInteru 03.01.2023 00:12

Prędzej Hakan zajmie miejsce Brozo prędzej czy później a nie Asllani

Towarzysz 02.01.2023 23:09

to prawie 32 Acerbich

martins2000 02.01.2023 23:09

Enzo za 127 mln w Chelsea

Towarzysz 02.01.2023 23:01

niektórzy tego nie rozumieją jeszcze, ale to on prędzej czy później zajmie miejsce Brozo

Shoutbox

Cny 18.01.2026 00:47

bo się połasił na petrodolary

Cny 18.01.2026 00:47

z pamiętnym 0-5

Cny 18.01.2026 00:47

wolał być betonem

Cny 18.01.2026 00:47

mógł być legendą

Cny 18.01.2026 00:47

jakim ja brakiem sympatii pałam do tego człowieka

Cny 18.01.2026 00:46

wtedy to przegralismy przez tego podgardlaka bez honoru

Cny 18.01.2026 00:46

jak jzu jest 2-2

Cny 18.01.2026 00:45

a kiep robi zmiany w 91

Cny 18.01.2026 00:45

2-1 dla nas

Cny 18.01.2026 00:45

79 minuta

Cny 18.01.2026 00:44

no ale szymon czekal

Cny 18.01.2026 00:44

rozbicie zmiana ich atakow

Cny 18.01.2026 00:44

gdy szturmowali nasza bramke

Cny 18.01.2026 00:44

to byloby najlatwiejsze rozwiazanie

Cny 18.01.2026 00:44

albo zeby inzaghi zrobil zmiany rpzed ręką bissecka z lazio

Chuchu 18.01.2026 00:21

Wystarczyło, żeby Arnautović trafił w piłkę w ostatniej akcji z Lazio 5 metrów przed pustą bramką

Piekarz 18.01.2026 00:09

tylko pytanie kto, bo chyba nie Zieliński który po prostu ciągle się łamał w poprzednim sezonie już abstra :cenzor: ąc od tego jak grał

Piekarz 18.01.2026 00:08

do mistrza zabrakło mega niewiele, więc oczywiście że jeden inny piłkarz w składzie mógłby zrobić różnicę

Cny 18.01.2026 00:07

szanuję

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    21

    49

  • 2

    Milan

    20

    43

  • 3

    Napoli

    21

    43

  • 4

    Juventus

    21

    39

  • 5

    Roma

    20

    39

  • 6

    Como 1907

    20

    34

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    11

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Riccardo Orsolini

    7

  • 4

    Hakan Çalhanoğlu

    7

  • 5

    Rafael Leão

    7

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28791

Liczba newsów: 52430

Liczba komentarzy: 614798

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się