W tym tygodniu Inter i Epic Games celebrują globalny futbol w Fortnite, wraz z ponad 20 innymi topowymi zespołami z całego świata.
Od 23 stycznia, gracze będą mogli wybrać jeden z dziesięciu różnych wariantów nowych strojów „Kickoff Set”, aby mogli reprezentować swoje ulubione zespoły w grze. Każdy strój będzie można zamienić na dowolny z 23 uczestniczących w wydarzeniu klubów piłkarskich, w tym Inter. Dodatkowo, gracze będą mogli zdobyć lub zakupić dwie nowe emotki, „Fancy Footwork” oraz ikoniczną cieszynkę „Pelé’s Air Punch”. Gracze Fortnite oraz piłkarze z całego świata mogą wejść do gry już 20 stycznia, aby zdobyć nagrody wcześniej, biorąc udział w Pucharze Pelé. Każdy gracz, będzie mógł również odwiedzić „Creative Hub”, aby przez cały tydzień zanurzać się w tym piłkarskim doświadczeniu oraz dołączyć do wybranych klubów na całym świecie w organizowanych turniejach.
W Fortnite dostępne będzie wiele zawartości związanej z ekipą Nerazzurri - od dedykowanych strojów do emotek Interu, aż po specjalne wydarzenie Coppa Inter, które rozpocznie się w czwartek, 21 stycznia. Pierwszy turniej tematyczny Interu będzie otwarty dla wszystkich graczy, a pierwsze 100, które zakwalifikuje się dalej otrzyma w grze wszystkie warianty strojów klubu z Mediolanu.
-Ta współpraca z Epic Games oraz pojawienie się Interu w Fortnite podkreśla zaangażowanie naszego klubu we wzrost jego obecności w świecie eSportu. Nowe pokolenia i ich zainteresowanie mają olbrzymie znaczenie dla Interu, a bycie częścią Fortnite, największej na świecie gry wideo, jest znaczącym osiągnięciem, które pozwali nam na dalszą ekspansję obecności marki Interu na całym świecie.- mówił Luca Danovaro, dyrektor ds. marketingu Interu.
-Piłka nożna jest niezmiennie jednym z topowych sportów, które nasi gracze, chcieliby zobaczyć zobaczyć i doświadczyć ich w Fortnite. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Interem, która udostępni „piękną grę” graczom Fortnite z całego świata, poprzez starcia w turniejach, nowe kreatywne tryby oraz celebracje globalnego futbolu- mówił Nate Nanzer, szef Global Partnerships of Epic Games.
Komentarze (4)