Kontuzje

OFICJALNIE - Kondogbia nie zagra z Napoli (11)

Źródło: twitter.com
około 4 lata temu
75
11
fcinter serwisowe

Inter za pośrednictwem swojego konta na Twitterze oficjalnie poinformował, że Geoffrey Kondogbia nie zagra w meczu z Napoli w skutek kontuzji, jakiej odniósł podczas sesji treningowej.

Wczoraj Francuz przeszedł badania, których wyniki zostały dzisiaj ujawnione - nieznaczne naciągnięcie mięśni zginaczy prawego uda. Jego stan zdrowia będzie codziennie monitorowany, a Kondogbia najprawdopodobniej wróci na spotkanie z Genoą (5.12.2015).

udostępnij

Zobacz też

Marcelo Brozovic

Brozovic kontuzjowany (15)

19.01
20:24
Danilo D'Ambrosio

Poznaliśmy datę powrotu D’Ambrosio (1)

03.01
13:13

Komentarze (11)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.11.2015 o 12:42 przez inter_21
inter_21
Do tej pory prezentował się co najmniej przyzwoicie (owszem miał słabsze mecze ale miał też naprawdę dobre) więc nie bardzo rozumiem psioczenia tutejszych pseudoekspertów. Widocznie po tym jak Kova odszedł ktoś inny musi być bezsensownie hejtowany
27.11.2015 o 23:34 przez kulfon32
kulfon32
Dajcie mu sie zaaklimatzowac. To moze byc nasz nowy Pogba
27.11.2015 o 19:37 przez Kondzik
Kondzik
Piszecie jakby koles mial 32 lata...chlopie ty placiles za niego? Jeszcze bedziesz dziekowal Bogu jak za 2 lata bedzie wart 50mln...
27.11.2015 o 17:59 przez kamil13216
kamil13216
Nikt nic na nim nie woesza Poki co gra przecietnie i to jest fakt. I tyle.
27.11.2015 o 17:34 przez Claudia1993Inter
Claudia1993Inter
Swietny zawodnik, dajcie mu troche czasu, a nie niektorzy juz psy na nim wieszają...
27.11.2015 o 16:49 przez Odet
Odet
pewnie zagrywka przed meczem z Napoli. Mancio chce zaskoczyć Sarriego.
W pn nagle się okaże że Dżefrej zdrowy :)
Pozdr.
27.11.2015 o 15:46 przez Tihi
Tihi
no to prawda, że może nie gra tak jak wszyscy oczekiwali, ale on jest młody, nigdy nie grał we włoskiej lidze, a mimo to parę razy pokazał że ma umiejętności i mega potencjał, grać musi żeby się szybciej zaadoptował, tym bardziej że nie popełnia jakiś karygodnych błędów tylko gra przyzwoicie, ale na Napoli trzeba wystawić najmocniejszy skład jaki mamy bez eksperymentów
27.11.2015 o 15:10 przez kamil13216
kamil13216
Spoko, niewielka strata, lepiej on niz Medel, Jojo czy Ljajić.
27.11.2015 o 14:10 przez BAGGIO1
BAGGIO1
aż tak bym na niego nie psioczył. Fakt, że kosztował sporo i oczekiwania w związku z tym duże, ale gość jest młody i pokazał już kilka razy, że umiejętności posiada i to spore. Może potrzebuje trochę więcej czasu żeby zrozumieć włoską piłkę. Mam nadzieję, że jeszcze w tym sezonie wskoczy na wyższy poziom.
27.11.2015 o 14:04 przez INTERkibic
INTERkibic
Miało być jak dorówna w połowie Melo :) Bo jak narazie najwieksza wtopa okienka! Ciul jeden. Jak juz robi kiwki to niech bedzie tego pewien. Probuje z siebie zrobic POGBE tylko za h.u.j.a mu to nie wychodzi
27.11.2015 o 14:02 przez INTERkibic
INTERkibic
Całe szczęscie ze ten hamulec nie gra :) )))) Oby zagrał dopiero jak chociaz dorówna Melo :)

Shoutbox

IlCapitano 20.01.2020 09:10

Nydzyr P D W

CzarodziejCzasu 20.01.2020 09:01

eriksen jesc ci nie da

pluto11 20.01.2020 09:00

A wyjdzie na to że i tak damy im te 20mln

Alfa 20.01.2020 08:58

no bo negocjuja o kazdy 1mln euro zeby potem nie srać żarem z ffp w czerwcu

InteristaNagato 20.01.2020 08:56

już 3 tydzień idzie xD kurła

InteristaNagato 20.01.2020 08:56

Nasie sie opierdzielają z tym Eriksenem

Alfa 20.01.2020 08:54

taki eriksen bedzie zbawieniem na takie mecze

Alfa 20.01.2020 08:54

i kreatywnosci brakuje

Alfa 20.01.2020 08:54

no nasi ofensywni slabo grali

Neraz1908 20.01.2020 08:50

Lipa tymbardziej że każdy wygral

InteristaNagato 20.01.2020 08:50

Obrona częstochowy

InteristaNagato 20.01.2020 08:50

Trudny mecz to był dla nas

Neraz1908 20.01.2020 08:49

Taki wynik z leczo bo poraz pierwszy od dluzszego czasu nie oglądałem meczu

Skepta 20.01.2020 08:37

prawdziwego przywodce

Skepta 20.01.2020 08:37

klopp zaprsazamy

Skepta 20.01.2020 08:37

mam kumpla kick boxera z nowego sącza moge go wynająć

InteristaNagato 20.01.2020 08:37

Witam

CzarodziejCzasu 20.01.2020 08:28

jak tam samopoczucie po przegranym Skeduto

WTC 20.01.2020 08:24

nie będziesz się bał, że ktoś cię z planszy zdmuchnie w barze

WTC 20.01.2020 08:23

ty skepcia, moze spraw sobie ochronę jak tak dobrze zarabiasz

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym zawodnikiem w meczu z Lecce?

Polls answer

Wyniki Serie A

Sobota, 18 stycznia

  • FT

    Lazio

    5 - 1

    Sampdoria

  • FT

    Sassuolo

    2 - 1

    Torino

  • FT

    Napoli

    0 - 2

    Fiorentina

Niedziela, 19 stycznia

  • FT

    Milan

    3 - 2

    Udinese

  • FT

    Bologna

    1 - 1

    Verona

  • FT

    Brescia

    2 - 2

    Cagliari

  • FT

    Lecce

    1 - 1

    Inter

  • FT

    Genoa

    1 - 3

    Roma

  • FT

    Juventus

    2 - 1

    Parma

Poniedziałek, 20 stycznia

  • 20:45

    Atalanta

    ? - ?

    SPAL

Booking.com

Publicystyka

Łudogorec Razgrad

Kilka informacji o Łudogorcu Razgrad (4)

16.12
14:57
VAR

Co z tym VAR-em we Włoszech? (15)

29.10
12:58
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    20

    51

  • 2

    Inter

    Inter

    20

    47

  • 3

    Lazio

    Lazio

    19

    45

  • 4

    Roma

    Roma

    20

    38

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    19

    35

  • 6

    Cagliari

    Cagliari

    20

    30

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Ciro Immobile

    23

  • 2

    Cristiano Ronaldo

    16

  • 3

    Romelu Lukaku

    14

  • 4

    Joao Pedro

    13

  • 5

    Luis Muriel

    10

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29169

Liczba newsów: 35654

Liczba komentarzy: 441693

Użytkownicy online: 2 (Krisu, InterPablo) oraz 36 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się