
100 mln euro przychodu trafiło do kasy Interu z tytułu podpisanych nowych umów sponsorskich. Corriere dello Sport w swoim dzisiejszym wydaniu informuje o inteligentnej polityce Suning, dzięki której z roku na rok poprawia się sytuacja finansowa klubu.
W sezonie 2016/2017 działacze Suning zdołali przelać do kasy klubu 85 mln euro z tytułu umów sponsorskich. W czerwcu 2018 roku ta kwota wyniosła około 100 mln euro.
Sumarycznie z tytułu umów sponsorskich oraz praw telewizyjnych Inter zanotował obrót w wysokości około 290 mln euro, co jest wynikiem o około 23 mln euro lepszym niż w roku poprzednim. Zdaniem dziennikarzy Suning nie zamierza się zatrzymywać i działacze dalej będą rozwijać umiejętności zarządcze klubu, co będzie jednym z tematów zebrania włodarzy klubu w Chinach.
La Gazzetta dello Sport informuje też o odmiennej strategii marketingowej stosowanej przez Inter w Chinach oraz we Włoszech. Umowa z Credit Agricole została podpisana bezpośrednio przez działaczy pracujących we Włoszech. Inter na mocy porozumienia z bankiem ma otrzymywać 2 mln euro rocznie.
Inaczej wygląda sytuacja w Chinach, gdzie promocją marki klubu zajęły się dwie firmy marketingowe - Beijing Yixinshijie oraz Imedia.
Komentarze (8)
Tak to sobie wymyśliłem