
Inter za pośrednictwem swoich kanałów social media zaprezentował właśnie czwarty komplet strojów.
Po wprowadzeniu nowego herbu Inter Mediolan i Nike wypuszczają kolekcję I M, która obejmuje koszulkę specjalną, pierwszą z nową identyfikacją wizualną klubu.
Kolekcja I M reprezentuje wartości klubu, takie jak integracja i braterstwo. Dzięki przeplataniu się geometrycznych kształtów i palecie kolorów, która obejmuje żółty, biały, czarny i niebieski, estetyka nowego zestawu jest inspirowana wizjonerską postawą jednego z założycieli klubu, futurystycznego artysty Giorgio Muggianiego i przypomina nawiązanie do tego, co zawsze czyniło Mediolan najbardziej „międzynarodowym” miastem we Włoszech.
Kolekcja składa się z czwartego kompletu strojów, dresu i długich spodni, zarówno w wersji męskiej, jak i damskiej oraz koszulki z krótkim rękawem. Kolekcja nabiera szczególnego znaczenia: jest to pierwsza kolekcja Nike z nową identyfikacją wizualną Inter.
Aby uczcić tę premierę, Nike zaprosiło grafików Dee Mo i Moab Villain, dwóch najpopularniejszych artystów mediolańskiej sceny twórczo-kulturalnej i prawdziwych mistrzów odkrywania na nowo, do stworzenia oryginalnej grafiki inspirowanej historią i projektem koszulki.
Praca stworzona przez twórczy duet, po raz pierwszy razem w projekcie artystycznym, opiera się na serii pojedynczych plakatów tematycznych, które tworzą poliptyk, który oddaje istotę wartości Interu i miasta Mediolan, w którym zawodnicy pierwszych drużyn przeplatają się z architekturą miasta i geometrią nowego logo.
Kolekcja I M FC Internazionale Milano i Nike będzie dostępna od 7 kwietnia na stronie nike.com, a w drugiej fazie również na store.inter.it.
Czwarty komplet moze zadebiutować już w meczu z Cagliari w ten weekend.
Komentarze (24)
naprawdę w to wierzysz, że w momencie gdy klub wraz z Nike startują z ogromną kampanią reklamową to władze ligi uczepią się jakiegoś starego punktu regulaminu i się nie zgodzą na używanie koszulek?
To jest wręcz nierealny scenariusz, że liga będzie robiła pod górkę klubom w takiej kwestii.
Chociaż wyobraźmy sobie, że tak się dzieje...gównoburza w mediach i niesłychana promocja klubu i koszulki😉