Plotki transferowe

A Bola: Mourinho trenerem Interu (34)

Autor:
Źródło: calciomercato.com
prawie 16 lat temu
648
34
Wkroczyliśmy w decydujące godziny dla najbliższej przyszłości Interu Mediolan, Roberto Manciniego i Jose Mourinho. Portugalski dziennik A Bola donosi, iż Mourinho jest już trenerem mediolańskiego Interu.

Według tego dziennika były trener Chelsea miał podpisać z ekipą Nerazzurrich trzyletni kontrakt(do czerwca 2011) gwarantujący mu zarobki w wysokości 9 mln Euro za sezon.

Pierwszymi zakupami Mourinho według A Bola mają być pomocnicy - Deco z Barcelony i Lampard z Chelsea. Natomiast Luis Figo z chęcią rozegra pod wodzą Mourinho kolejny sezon w Interze.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Yukinari Sugawara

Inter obserwuje Sugawarę i Wan-Bissaka (8)

19.04
05:51
Giuseppe Beppe Marotta

Marotta obserwuje obrońców Realu i Barcelony (3)

19.04
14:59

Komentarze (34)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
26.05.2008 o 18:31 przez dani7
dani7
oby to była prawda bo już nie mogę z Manciem
26.05.2008 o 17:07 przez Corredo
Corredo
&quot;ja byłem za zmianą Mancio już rok temu. tragiczna gra i konflikty w drużynie oto cała zasługa Mancio.&quot; <br /> O ku..., że się tak za przeproszeniem wyraże. Rok temu mieliśmy świetną passe zwycięstw i Scudetto na 6 kolejek przed końcem sezonu. No, ale skąd Ty miałeś to wiedzieć...
26.05.2008 o 16:47 przez Jaszczu91
Jaszczu91
To jeszcze nic pewnego z Mourinho.. Z jednej strony chciałbym zeby został MANCINI bo zdobył wiele dla Interu po wielu, wielu latach i za to go szanuje. Jednak Mourinho to zupełnie inny kaliber,ale nie zgodzę sie ze jest gwarancją sukcesu bo takiego trenera nie ma...
26.05.2008 o 16:23 przez miniu86
miniu86
Zaczekajmy na potwierdzenie
26.05.2008 o 16:09 przez Lucyferek-1990
Lucyferek-1990
czekam tylko na potwierdzenie, może w końcu zaczniemy grać a nie tak jak to było w drugiej części sezonu występować w meczach, ja byłem za zmianą Mancio już rok temu. tragiczna gra i konflikty w drużynie oto cała zasługa Mancio. <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 15:34 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
W pełni zgadzam się z El Intero... w LM Chelsa z Muorihno choć nie zwyciężyła to jednak była zawsze jedną z 3 najmocniejszych drużyn... Inter za Mancio nigdy taki nie był...<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 15:34 przez Rebelde
Rebelde
Musicie zmienić adres strony na Mourinho.pl<img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" /> A tak na poważnie jak miałby przyjść Lampard to po co Deco?
26.05.2008 o 15:30 przez Seba
Seba
Niech juz przychodzi. Z Chelsea juz w pierwszych 2 latach pracy zdobyl 2 mistrzostwa i za kazdym razem wszyscy bali sie ich w LM. Czemu miałby nie powtórzyc tego z Interem ?
26.05.2008 o 15:29 przez Revan
Revan
Ja jęczę na myśl, że Stankovic może grać u nas w przyszłym sezonie...
26.05.2008 o 15:25 przez tytusek25
tytusek25
Te zarobki to chyba bajka .Tyle to obecnie w zyciowym chyba okresie nie zarabia C.Ronaldo uwazany na ta chwile za najlepszego na swiecie w najbogatszym klubie swiata(4,6 miliona euro rocznie na czysto).Dałbym mu powiedzmy 4 na czysto a reszta w zaleznosci od wynikow.To i tak w pizdu dużo.No a jak potrojna korona to niech ma te 8 hehe .Moratti w takim wypadku napewno sie nie obrazi. Ale na razie to tylko ploty i czekam na oficjala z Inter.it.(o ile bedzie czego nie ukrywam bym sobie zyczyl)
26.05.2008 o 15:22 przez MiRas.
MiRas.
Jeszcze będziecie jęczeli i błagali o powrót Manciniego... zobaczycie.
26.05.2008 o 14:52 przez Chuchu
Chuchu
oby to byla prawda. bardzo bym sie cieszył
26.05.2008 o 14:52 przez Jeremy
Jeremy
Jak będzie wygrywał trofea to wszyscy zapomnicie o tym ile dostaje za sezon. Ja jestem wręcz przekonany że Inter z Mourinho może wiele osiągnąć i nawet akceptuje te 9 milionów. Oczywiście nie sądze że Inter z Mancinim nic nie osiągnął ale z Jose może być jeszcze lepiej - nie tylko osiągniemy sukces we <br /> Włoszech ale także w Europie i będziemy mieli swój własny styl i będzie można oglądać naszych piłkarzy zawsze wiedzących o co chodzi na boisku bo nie raz byli zdezorientowani po stracie gola i nie wiedzieli jak zareagować,gubili się i nie potrafili stworzyć zagrożenia. Z Mourinho nigdy do czegoś takiego nie dojdzie bo jest on zbyt dobrym trenerem <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 14:16 przez Ojciec
Ojciec
Glupiemu trenerowi 9 mln za sezon,szalenstwo
26.05.2008 o 14:00 przez adriano:)
adriano:)
Sam już nie wiem co o tym myśleć. Mourinho może okazać się świetnym ruchem, ale może też okazać się klapą. Co jak co ale Mancini zrobił z Interu prawdziwą drużynę która osiąga trofea na ligowym podwórku. Na LM już mu tak dobrze nie idzie ale jednak Mancio jest świetnym trenerem.<img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 13:32 przez Filip©
Filip©
Gaszka gratuluję napisania 100 newsa dla fcinter.pl <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 13:17 przez Palermo
Palermo
Jego
26.05.2008 o 13:17 przez Palermo
Palermo
Gdyby tak powiedział mediom Mourinho, to byłby poklask wśród Nas. Nie interesuje mnie, jakie wywiadu udzielił, ze odchodzi, najwazniejsze było, to co powiedział chłopakom w szatni, a tego sę nie dowiemy. Gdyby był &quot;niezrównoważony&quot;, tak jak Go niektórzy chcą widzieć, to czy po meczu ze Sieną, powiedziałby nic się nie stało, gramy dalej, mamy jeszcze jeden mecz. Równie dobrze mógł ukarać Materazziego, ale nie zagrał, w takim wypadku czy to oznacza brak zaufania trenera do piłkarzy i odwrotnie. Na te trofea czekałem przez tyle lat i dożyłem, mają rację te osoby, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, bo ten kto nie myyśli o kroku w przód, to się cofa. Jedynie co zabrakło Manciniemu i Jego drużynie, tak Jego (a przez to również naszej), bo to On ją zbudował z gruzów, sukcesu w LM, ale brak tego trofeum nie może przekreślac jego dokonań.
26.05.2008 o 13:04 przez Oba
Oba
Zgadza sie Palermo. W pełni podzielam twoje zdanie. Szanujesz Roberto Manciniego i nie umniejszasz jego dokonan jak niektorzy. Przed przyjsciem Mancio nie bylo nic. Teraz kiedy prawdopodobnie odchodzi, opuszcza juz wielki klub, ktory nie jest juz klubem wiecznie nie spelnionych oczekiwan. Fakt w LM nie poszlo ale kiedy bedziemy to wlochowi wytykac pamietajmy co sie na ta porazke złozylo. Odpadlismy z wielkim klubem ktory prawie przeszedl w tej edycji do finalu. Mielismy plage kontuzji i na dodatek gralismy 2x w 10 wg mnie calkowicie nie slusznie. Mimo porazki w pierwszym meczu Mancini potrafil tych chlopakow zmotywowac na rewanz bo w rewanzu mimo porazki nie gralismy przeciez zle. Jemu na LM tez bardzo zalezalo bo tego nie wygral dotad ani jako pilkarz ani jako trener. Po odpadnieciu wzial cala wine na siebie, a swoim wg wielu nie rozwaznym posunieciem sprawil ze nikt nie czepial sie pilkarzy. Caly ten medialny szum wzial na swoje barki i odciazyl pilkarzy. Wiec jezeli ktos mowi ze Mancio byl slabym trenerem to znaczy, ze nie wie nawet tego czy pilka jest okrągła.
26.05.2008 o 12:53 przez Palermo
Palermo
Teraz z cała pewnością mogę powiedzieć, że Mancini był wart tego wynagrodzenia 3,5 mln za sezon, a czy Mourinho odpłaci nam się tym samym za tak wysoką pensję, to zobaczymy. Renoma jeszcze nic nie znaczy, nie gwarantuje żadnych laurów. Gdyby od wysokości pensji zalezały sukcesy to niejeden włascicie nie wahałby się wydawać krocie na trenera. Od Manciniego mało kto wymagał rzeczy wielkich, jak się u nas pojawił, a w na swój sposób przeniósł góry, teraz Mourinho musi wygrać LM, tak samo jak kazdy następca Włocha
26.05.2008 o 12:53 przez banana
banana
Zostanie Mancini to drużyna całkiem się rozsypie, przyjdzie Mourinho to poukłada brakujące rozsypane w tym sezonie kawałki...
26.05.2008 o 12:48 przez banana
banana
Fakt Mancini zrobił dużo dla Interu, ale nadszedł jego koniec, osiągnął z tą drużyną tyle ile był w stanie osiągnąć i myślę, że gdyby został to nastepny sezon byłby gorszy. Myślę , że on już się wypalił w Interze i brak mu nowych pomysłów dlatego potrzebna jest zmiana w Interze, żeby nadać drużynie nową świeżość. Trzy lata z rzędu dobra gra w lidze, ale kolejne rozczarowanie w LM, po którym drużyna się tak załamała, ze mało co by oddali mistrzostwo. W następnym sezonie po kolejnym niepowodzeniu w LM Inter mógłby już sie nie podnieść i przegrać wszystko. Macnini gdyby odniósł kolejną porażkę w LM to na pewno by nie wytrzymał zrezygnował w trakcie sezonu, a to chyba najgorszy scenariusz.
26.05.2008 o 12:44 przez Palermo
Palermo
Strona ta podała informację, ze Mancini niedzilę spędził z rodzicami, więc do całej sytuacji podchodzi spokojnie i nawet Moratti został już poinformowany o decyzji, poniewaz w jakim celu ściągałby do Mediolanu Portugalczyka (jeśli wierzyć prasowym wiadomościom). Myślę, że zachował się uczciwie i nie przeciąga całej tej &quot;gry&quot;, a zawodnicy równiez wiedzą, tylko nikt nic nie mówi, albo zostanie to ogłoszone przez samego Manciniego, albo na wspólnej pożegnalnej konferencji z władzami klubu. Nie wiem, jak jest skonstruowany kontrakt, ale ładnie zachowałby się, gdyby zrezygnował z zagwarantowanych pieniędzy.
26.05.2008 o 12:37 przez banana
banana
Wy się już nie przejmujcie ile on będzie zarabiał. Na pewno jest wart tych 9 milionów. Jeśli Morattiego stać na taki wydatek to niech go bierze bo na pewno jest lepszym i bardziej utytułowanym fachowcem niż Mancini... Moratti ma kasę i sam wie ile może jej wydać więc nie rozumiem dlaczego osadzacie czy jest to zbyt duży wydatek czy nie. Jeśliby zażądał 15 czy 20 milionów to byłaby rzeczywiście przesada...
26.05.2008 o 12:37 przez Oba
Oba
Panowie kasa nie nasza tylko Morattiego wiec o pieniadze to wy sie nie bójcie. Zawsze obstawalem za Mancinim ale jak widac on prawdopodobnie sam odchodzi, i ja mu sie nie dziwie bowiem jak czlowieka ktory tyle zrobil mozna tak poniewierac<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Przyjscie Jose moze poprawic jak i pogorszyc nasza gre i dlatego tych ktorzy na wiadomosc o Mourinho pieja z zachwytu chce trche utemperowac. Taki Zlatan u Mourinho moze nie miec tej swobody taktycznej co u Mancio i moze grac duzo gorzej. Jednak ten trener ma w swiecie pilkarskim wielka renome, bardzo duzo pilkarzy chce z nim pracowac i to moze nam o wiele ułatwic sprowadzenie kilku zawodnikow z najwyzszej pólki. Jak kupi dobrego rozgrywajacego i odpowiednio ułozy te klocki to nie stracimy na tej wymianie. Jendak jak mysle o Mancio to łezka sie w oku kreci i dlatego wciaz mam nadzieje ze zostanie. <br /> Pozdro dla was wszystkich i pamietajcie- SZANUJCIE MANCINIEGO bo to czlowiek ktoremu Inter zawdziecza bardzo wiele <br /> Forza INTER !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !
26.05.2008 o 12:33 przez Palermo
Palermo
Myśleliście, że ile Mourinho będzie zarabiał. Taka kwota była jasna od początku i ma zagwarantowane 27 mln bez względu na wyniki, tak samo jak w Chelsea. Do tego dochodzą uposażenia dla współpracowników, podejrzewam, ze równiez wyzsze niż współpracowników Manciniego. Nie chcę komentować transferów (głosno), ale jak widać z podanych propozycji, kazdy trener ma swoich &quot;faworytów&quot;, zobaczymy czy Deco bez formy będzie sadzany naławce
26.05.2008 o 12:19 przez RoB
RoB
Ale nam się zamurinijło na stronie <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
26.05.2008 o 12:18 przez Omen
Omen
To już jest dla mnie śmieszne...wole żeby zostal Mancini
26.05.2008 o 12:11 przez Magiq
Magiq
Jeszcze sie okaze ze Mancini zarzada wyplacenia ponad 20mln jakie ma zagwarantowane z racji kontraktu plus 9mln dla Jose co sezon i bedzie tak ze Moratti wyda 50mln przez ta zmiane trenera...
26.05.2008 o 12:11 przez Lamatico
Lamatico
Wszystko mi pasuje tylko to 9 mln... ale cóż... jeśli da nam to potrójną koronę to czemu nie ...

Shoutbox

TONYSOSA 23.04.2024 23:21

tu patrzcie jak sam bramkarz zawyza xd

TONYSOSA 23.04.2024 23:20

nie no z ta druzynka mozna smigac z 3 sezony z jakimis niewielkimi zmianami jeszcze na koz poziomie

kibix 23.04.2024 23:18

Z jednej steony masz racje cny z tym wiekiem, ale z drugiej Acerbi Miki i Darmian to mieli miec ten calkowity ostatni sezon 3 lata temu w swoich poprzednich klubach, więc uważałbym z głoszeniem takich teorii

TONYSOSA 23.04.2024 23:18

u nawet lazio mlodsze? xd

Cny 23.04.2024 23:17

hakimi, Dawidowicz, berardi

Cny 23.04.2024 23:11

wahadło, srodek obrony, trzeci napastnik to priorytety

Claudio 23.04.2024 23:09

nie przesadzaj juz to nie Football Manager

Cny 23.04.2024 23:08

Mnie bardziej martwi, ze ten sezon to byl max dla niektorych, a dla Acerbiego Mikiego czy Darmiana to całkowicie ostatni sezon na pewnym poziomie, ryzyko jest duże

Claudio 23.04.2024 23:07

caly czas mamy najwyzsza srednia od kilku lat a w SerieA osiagamy najlepsze rezultaty takze nie dramatyzowalbym

Cny 23.04.2024 23:06

a jeszcze przychodzą Taremi i Zieliński zawyżający tą srednią. co prawda odejdą Cuardado, Sensi i Klaasen więc utrzymamy ok 29

Cny 23.04.2024 23:04

powiem wam ze ze średnią wieku jestesmy na pierwsyzm miejscuw lidze 29,1, drugie lazio ma 27,5 wygląda to dramatycznie

HB 23.04.2024 22:47

ja w meczu juve i milanu jednak wole zwyciestwo milanu - juve to organizacja przestepcza

Adriano_forever 23.04.2024 22:41

oni ruszo po lige europy

HB 23.04.2024 22:38

ciekawe, czy milan ruszy po sarriego, oby nie

TONYSOSA 23.04.2024 22:28

co sie ze cweeli stalo ;o

TONYSOSA 23.04.2024 22:27

to łaadne derby londynu pany

Claudio 23.04.2024 22:09

w Hakanie to wszystko siedzialo. Milanisci jak jakieś gówno się zachowywali w stosunku do niego, a pozniej zaskoczenie jak on coś powiedzial. Po meczu się rozbeczał co pokazuje jak bardzo mu zalezalo by zamknac mordy milanistom. Nawet w pracy dzis rozmawialismy o tym meczu i ogolnie zachowanie pilkarzy milanu to nie przysporzylo im zwolennikow wszyscy po nich jechali ze przegrywac trzeba umiec. Szkoda ze nawet wygrywac nie potrafia

Imrahil 23.04.2024 21:45

jakoś pioli nie zwolniony :D

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28018

Liczba newsów: 48248

Liczba komentarzy: 571923

Użytkownicy online: 3 (szymon1337, Piekarz, mattipr89) oraz 17 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się