Dzisiejszy dzień rozpoczyna nowy etap w najnowszej historii Interu. Klub zaprezentował rano nowy wizerunek logo oraz identyfikatory wizualne. Wypowiedzi dla ANSA udzielił już dyrektor generalny ds. korporacyjnych Interu, Alessandro Antonello.
- Jesteśmy bardzo dumni z naszej 113-letniej historii i ta duma zawsze skłania nas do patrzenia w przyszłość oraz wykorzystywania każdej okazji do rozwoju. Z tego powodu chcieliśmy znaleźć nowy język porozumienia, który pozwoli nam zbliżyć się do nowych pokoleń, patrzących na futbol i przeżywających emocje w inny sposób - powiedział dyrektor.
- Było kilka etapów rozwoju, aby dojść do miejsca, w którym obecnie się znajdujemy. Stworzyliśmy struktury Inter Media House, przenieśliśmy się do nowej, innowacyjnej siedziby, wyremontowaliśmy centrum treningowe w Appiano Gentile. Inter wierzył i nadal mocno wierzy w proces repozycjonowania swojej marki, który rozpoczął się w 2016 roku i którego najważniejszymi elementami są nowego logo i identyfikatory wizualne - dodał Włoch.
Komentarze (1)