Plotki transferowe

Barcelona i Moratti potwierdzają (43)

Autor:
prawie 16 lat temu
733
43
Anonimowy przedstawiciel Barcelony wypowiedział się dla jednej z hiszpańskich agencji prasowych na temat Zlatana Ibrahimovica.

Osoba blisko związana z Barceloną potwierdziła, iż Ibra jest obecnie priorytetem Dumy Katalonii: "Ibrahimovic jest naszym absolutnym priorytetem, jesteśmy optymistami, jednak transakcja potrwa długo.To bardzo skomplikowana operacja, do uzgodnienia pozostało wiele szczegółów. Niemożliwe jest sfinalizowanie tak dużego transferu w jedną noc, jednak jesteśmy optymistami."

Natomiast Massimo Moratti powiedział, że rozmowy w sprawie transferu Ibrahimovica "rozpoczęły się dobrze", a ze strony Barcelony otrzymał "ważną ofertę ekonomiczną."

Właściciel Interu rozmawiał z dziennikarzami przed siedzibą firmy Saras w Mediolanie. Moratti nie chciał powiedzieć jak wysoka jest propozycja Barcelony, jednak potwierdził że częścią tej oferty jest Samuel Eto'o.

"Eto'o nie jest wart tyle co Ibrahimovic, jednak jest też ważna oferta ekonomiczna." - powiedział Moratti.

Prezydent naszego klubu skomentował także pozyskanie Lucio jako "dobry ruch transferowy" oraz zapewnił, że trener Jose Mourinho zna wszystkie plany transferowe klubu.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

mercato live chivu bisseck

Mercato Live #5 (16:43) CorSport - "Nie" od Parmy w sprawie Leoniego! // Calhanoglu ma poprosić Inter o obniżenie ceny do 15 mln euro (59)

19.06
09:47

Mercato Live - 09-10.06 (13:50) Jest decyzja w sprawie Zalewskiego! // Bonny, Here we go! (51)

09.06
06:50

Komentarze (43)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
18.07.2009 o 13:21 przez matim23
matim23
gdzie tu masz 2 defensywnych <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" />
18.07.2009 o 11:32 przez cesc123
cesc123
cipa z tego morattiego
18.07.2009 o 07:45 przez bart844
bart844
matim 23 -&gt; no niby fajne Robben, VdV i inni ale my nie możemy ciągle grać dwoma defensywnymi pomocnikami... naszą gre było widać w zeszłym sezonie jak było więcej defensorów... po prostu tragedia... czasami wydawałó mi się, że Oni grają na 'wszystko byle do przodu' i liczą na szczęście...
18.07.2009 o 05:53 przez matim23
matim23
Po pierwsze - rozgrywający to podstawa. I znając Mourinho - on zawsze wolał mieć wiele alternatyw dla swoich piłkarzy w środku pola - stąd przecież za jego kadencji do Chelsea trafiło najwięcej własnie pomocników. Co do Aguero i jego nieumiejętności - nie zgodzę się, bo doskonale spisałby się za plecami dwójki Eto'o - Milito, a w samym środku można ustawić Cambiasso który jest w stanie wraz z Zanettim wygrać rywalizację o rozbijanie ataków i utrzymywanie piłki. Czy Fabregas jest nie do wyrwania - to bym się spierał. Podobno jeśli wróci to tylko do FCB, ale wątpię żeby Pep go wziął, przecież dalej może wystawić tylko 11 piłkarzy w składzie. W Milan bym nie wierzył, wszyscy widzimy jaki oni robią szał zakupowy - toż ja w Biedronce więcej wydaję. Pensja Eto'o jest dla mnie katastrofą, niezrozumiałą, ale widać że jemu nie chodzi już o aspekt sportowy - chce zostać w Barcelonie, myślał że jak poda taką pensję to Inter odpuści, a Moratti jednak wykłada kasę na stół, czego nie zrobili nawet Petrobogowie z Man City. Ten transfer zatem NIE JEST PODYKTOWANY WZGLĘDAMI EKONOMICZNYMI. Moim zdaniem to jest wszystko gra Mourinho i wcale bym się nie zdziwił jakby sprzedał jeszcze Rivasa, Obinnę i Vieire i kupił dwóch (!) rozgrywających. Deco jest opcją rezerwową, mógłby być tym drugim, bo kosztować nie będzie wiele jeśli wreszcie Roman go puści. Ja bym korzystał na wyprzedaży w Realu, tam piłkarzy będą wyrzucać na tony. VdV to jest moim zdaniem świetna opcja, ale ja [może to kontrowersyjne] spróbowałbym podkupić Arjena Robbena. Moim zdaniem to jeden z 2 najlepszych na świecie zawodników na swojej pozycji, a wciąż młody. Jest szybki i dobry technicznie - a takich piłkarzy to my nie mamy niestety. Jeżeli bierze się za niego Tottenham to i nas spokojnie stać, więc nawet jak widać 3 graczy można podkupić i zrobić świetną rotację. Poza tym cały czas zwrócę uwagę na jedno - w przypadku wyżej wymienionym przeze mnie unikniemy lękliwego strachu o nogi jednego piłkarza. Moim zdaniem Mou chce rozłożyć ciężar gry i goli na większą liczbę piłkarzy, koncepcja z geniuszem Zlatanem i bandą roboli wokół niego nie spełniła się do końca - to nie jest koszykówka panowie. Ja bym ten skład widział z Robbenem na lewej właśnie, cambiasso w środku, zanettim na prawej, KIMŚ [Aguero, Deco, VdV, Sneijder] przed nimi i Eto'o-Milito. Ale do tego trzeba pracy a mam nadzieję że Lele Oriali się wykaze...
18.07.2009 o 05:53 przez matim23
matim23
Po pierwsze - rozgrywający to podstawa. I znając Mourinho - on zawsze wolał mieć wiele alternatyw dla swoich piłkarzy w środku pola - stąd przecież za jego kadencji do Chelsea trafiło najwięcej własnie pomocników. Co do Aguero i jego nieumiejętności - nie zgodzę się, bo doskonale spisałby się za plecami dwójki Eto'o - Milito, a w samym środku można ustawić Cambiasso który jest w stanie wraz z Zanettim wygrać rywalizację o rozbijanie ataków i utrzymywanie piłki. Czy Fabregas jest nie do wyrwania - to bym się spierał. Podobno jeśli wróci to tylko do FCB, ale wątpię żeby Pep go wziął, przecież dalej może wystawić tylko 11 piłkarzy w składzie. W Milan bym nie wierzył, wszyscy widzimy jaki oni robią szał zakupowy - toż ja w Biedronce więcej wydaję. Pensja Eto'o jest dla mnie katastrofą, niezrozumiałą, ale widać że jemu nie chodzi już o aspekt sportowy - chce zostać w Barcelonie, myślał że jak poda taką pensję to Inter odpuści, a Moratti jednak wykłada kasę na stół, czego nie zrobili nawet Petrobogowie z Man City. Ten transfer zatem NIE JEST PODYKTOWANY WZGLĘDAMI EKONOMICZNYMI. Moim zdaniem to jest wszystko gra Mourinho i wcale bym się nie zdziwił jakby sprzedał jeszcze Rivasa, Obinnę i Vieire i kupił dwóch (!) rozgrywających. Deco jest opcją rezerwową, mógłby być tym drugim, bo kosztować nie będzie wiele jeśli wreszcie Roman go puści. Ja bym korzystał na wyprzedaży w Realu, tam piłkarzy będą wyrzucać na tony. VdV to jest moim zdaniem świetna opcja, ale ja [może to kontrowersyjne] spróbowałbym podkupić Arjena Robbena. Moim zdaniem to jeden z 2 najlepszych na świecie zawodników na swojej pozycji, a wciąż młody. Jest szybki i dobry technicznie - a takich piłkarzy to my nie mamy niestety. Jeżeli bierze się za niego Tottenham to i nas spokojnie stać, więc nawet jak widać 3 graczy można podkupić i zrobić świetną rotację. Poza tym cały czas zwrócę uwagę na jedno - w przypadku wyżej wymienionym przeze mnie unikniemy lękliwego strachu o nogi jednego piłkarza. Moim zdaniem Mou chce rozłożyć ciężar gry i goli na większą liczbę piłkarzy, koncepcja z geniuszem Zlatanem i bandą roboli wokół niego nie spełniła się do końca - to nie jest koszykówka panowie. Ja bym ten skład widział z Robbenem na lewej właśnie, cambiasso w środku, zanettim na prawej, KIMŚ [Aguero, Deco, VdV, Sneijder] przed nimi i Eto'o-Milito. Ale do tego trzeba pracy a mam nadzieję że Lele Oriali się wykaze...
17.07.2009 o 21:42 przez Cny
Cny
bart844: rozgrywający to mus. Pozbyć się jeszcze zdążymy zawodników, ale rozgrywający musi przyjść i to jak najszybciej. Kwestia odchodzących zawodników. burdi chce zostać, bo jest ambitny. Vieira żuli na kasę i go chyba nikt już nie chce w Interze. Rivasowi zarząd nie może znaleźć klubu, bo sam zawodnik wie, że miejsca dla niego teraz nie ma. Mancini i Quersema chcą pokazać, że potrafią grać w piłkę. Odeszli już Figo, Crespo, Cruz, Jimenez i Max (ewentualnie Adri), a przyszło 3 garczy + RQ77, Suazo i Kerlon z wypożyczenia wrócli. Czyli karda w liczebności bez zmian. Jak odejdą (oby odeszli przynajmniej dwaj) Burdi, Rivas i Vieira to miejsce dla rozgrywającego się zrobi i kadra nieznacznie się uszczupli, a czas na ich sprzedaż jeszcze mamy. <br /> <br /> Do głowy przychodzą jeszcze: Modrić i Raúl García Escudero (Atletico). Fabregas mało realny jest. Reszta już była. Wierzę, że zarząd kogoś wykombinuje. <br /> <br /> VdV jest do wzięcia za ok. 15M teraz przeczytałem <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 21:17 przez bart844
bart844
Cny -&gt; U nas robi się problem podobny jak w Realu... Mamy za dużą kadrę i Moratti nie będzie pewnie chciał nikogo innego kupować jeśli nie pozbędzie się 'balastu':/ a Oni sami nie chcą odchodzić... no i najważniejszy problem... kogo<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> bo już chyba wszyscy godni uwagi zostali wykupieni...:/
17.07.2009 o 21:00 przez Cny
Cny
bart844: Z dwójki VdV-Sneijder ciężko byłoby mi wybrać. Kwestia tego jak podchodzi do tych transferów Real. Jak któregoś uda się wyrwać za 15M to brać i nie patrzeć, ale pewnie Real chce minimum 20M. Tylko czy są to piłkarze, których chce Mou? VdV genialny w HSV, ale w Realu słabiutko. Natomiast Sneijdera kojarzę głównie z fenomenalnych wolnych. Bardziej ejdnak przekonuje mnie VdV w koszulce Interu, Bo Wesley trochę na skrzydło schodzi. Chyba, ze Mou potrzeba by było właśnie kogoś kto też na skrzydle może zagrać. Jednak z Holendrami też jest taki kłopot, że grają bardzo dobrze w ataku, jak jest ich paru na boisku koło siebie, różnie bywa jak taki zawodnik zostanie postawiony przy innych piłkarzach. większość tych graczy grało ze sobą od 15 roku życia (Ajax i młodzieżówki) lub wychowani w stylem samym stylu gry, przez co łatwiej im grać ze sobą i patrząc na nich oceniamy ich głównie za grę w reprezentacji. gdzie ofensywa jest niebiańska. W klubach bywa różnie. Stąd obawy przed Holendrami. Dla mnie Sneijder i VdV to taka opcja jakby nie znalazł się ktoś konkretniejszy bez tak dużego znaku zapytania przy sprawdzeniu się w Interze, coś jak teraz Lucio <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 20:49 przez bart844
bart844
Cny-&gt; może Sneijder jak Pluto11 napisał... dla mnie jedyne dobre rozwiązanie... chociaż On nie chce odchodzić z Realu... natomiast Deco i Hleb to nie ta liga... poza tym zastanawia jak Mourinho będzie komponował skład... bo jeśli chce grać 4-3-3 i w pomocy wyskoczy Cambiasso-Zanetti-Muntari
... to niestety ciężko nam będzie coś zwojować...:/
17.07.2009 o 20:44 przez Azrael_Jvnts
Azrael_Jvnts
Jeśli transfer Ibrahimovicia stanie się rzeczywiście faktem, to Inter znajdzie się w całkiem ciekawej sytuacji. Z jednej stronie będzie ogromna presja dużej części kibiców, którzy - tak jak wówczas gdy sąsiedzi Interu sprzedawali Kakę - będą pewnie mocno naciskali zarząd na jakieś sensowne wzmocnienia, co może dodatkowo umotywować włodarzy czarno-niebieskich. <br /> <br /> Kwestie ataku (Eto'o, Milito) i obrony (Lucio) mediolańczycy raczej mają rozwiązaną na następny sezon. Pomoc (Motta, Hleb) z kolei nie rysuje się zbytnio okazale, a jej ustawienie decyduje o całej wizji składu. To może być coś na co z kolei długo czekał Mourinho czyli zbudować swój Inter od początku wg autorskiego pomysłu. 40 mln euro, które miałaby zapłacić Barca to kupa pieniędzy i jeśli tylko Mourinho razem z Morattim dobrze je zainwestują to Inter z tego całego zamieszania może wyjść silniejszy niż był w zeszłych sezonach. W grę mogą wówczas wchodzić transfery takich graczy jak Hamsik, Cassano, a może nawet sensacje pokroju np. Fabregasa (choć ten ponoć deklaruje się jako kibić Milanu) - wszystko jest możliwe. <br /> <br /> Największym problemem może okazać się jednak kwestia czasu. No cóż najgorętszy okres mercato już powoli mija, piłkarze już zjechali się na obozy przygotowawcze do swoich dotychczasowych drużyn i teraz na pewno ciężej będzie kogoś &quot;wyrwać&quot;, ale dla chcącego nie ma nic trudnego.
17.07.2009 o 20:38 przez Cny
Cny
bart844: No właśnie nie mam za bardzo. Poza meczami Interu nie oglądałem prawie w ogóle ostatnio meczów i nie mam pojęcia, kto co reprezentuje. Hamsika nie widzę w Interze, ale to tylko moja opinia. To gracz dobry na kluby ze środka tabeli, w Interze mógłby się nie sprawdzić. Podobnie Elano. Ogólnie nie jestem za sprowadzaniem zawodników z SerieA, chyba, że ktoś na prawdę wyśmienicie się prezentuje, bo poziom SerieA jest teraz mimo wszystko niski i zawodnicy, którzy wyróżniają się tylko trochę nie zapewnią nam walki o triumf w LM. Swoją opinię o tym, ze jest nam wentualnie później potrzebny tylko rozgrywający opieram na tym, co było widać na boisku w tym sezonie w grze Interu i na znajomości stylu gry pary Eto'o-Milito. Moim prywatnym typem i marzeniem jest Aguero, ale zdaję sobie sprawę jak nikłe szanse są na jego kupno. Powinniśmy raczej pogrzebać tak jak kiedyś z Maiconem, czy Cambiasso, którzy przychodzili bez znanego nazwiska, ale wiem, że nie zawsze to się udaje. Czekam na następny sezon I Coutinho. Może Kerlon nie okaże się az tak słaby. Jednak to rola zarządu by znaleźć kogoś odpowiedniego na rozegranie. Jak sprzedadzą Ibrę nie będa mogli się wykręcać brakiem kasy.
17.07.2009 o 20:34 przez pluto11
pluto11
Moim zdaniem Inter nie robi głupiego ruchu Zlatan co miał z nami wygrać to wygrał teraz chce czegoś więcej i niech ma należy mu się. Eto'o jest opja jak najbardziej dobra + Hlebi 40mln tylko ta pensja moze przerazac ale dobra Murinho chciał miec Eto w cheslsea ale nie wyszło bedzie go miał u nas, Hleb jak dla mnie to mooże być jako dobry zmiennik, ale nadal brak kreatora. szkoda troche ze odpuściliśmy Diego, ale jest wielu innych. Fabregas dobry mlody ukształtowany, tylko jeszcze nie widziałem zebu jakiś hiszpan sie w Serie A sprawdził, chociaz u nas to naprawde miedzynarodowy sklad. Moze Varrt w HSV brylowal a w Realu sie zmarnowal tak jak Cambiasso a u nas sie odrodzil jest jeszcze Sneijder oni sa do wyciagniecia napewno. chodzi tyklo o to czy te pieniądze nie zostana zaprzepaszczone, oby nie ja na to brdzo licze ze pozyskamy od lat oczekiwanego kreatora i zawojujemy europe<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 20:28 przez Vasyl
Vasyl
na sky sporto podali ze barca potwierdzila wymiane ibry za etoo ale nie podali na jakich warunkach i ile barca doplaca o ile doplaca. mam mieszane uczucia co do tej wymiany. z jednej strony tracimy jednego 3 najlepszych napastnikow swiata,z drugiej strony dostjemy kase plus napastnika ktory spokojnie jest jednym z 5 najlepszych na swiecie. mam nadzieje ze moratti wynegocjowal z 40 mln i teraz wyda je zgodnie z zyczeniem MOU bo teraz to naprawde musi ktos dogrywac te pilki do E2 aby wykorzystac jego potencjal strzelecki !! FORZA INTER
17.07.2009 o 20:28 przez bart844
bart844
Cny -&gt; masz jakiegoś konkretnego pomocnika na myśli lub jakieś propozycje? Hamsik?
17.07.2009 o 20:24 przez Cny
Cny
matim23: To, co piszesz nie jest głupie, ale licz się z tym, że po sprzedaniu Ibry wielce prawdopodobne jest, ze nie spożytkujemy tych pieniędzy na transfery. Eto'o ma zarabiać więcej niż Zlatan teraz. Nie wiem w ogóle, kto wpadł na takie wynagrodzenie dla niego. Jeśli nie przyjdzie mózg zespołu to Eto'o nic nie pogra i tu jest ryzyko tego transferu. jeśli będzie miał kto dogrywać Milito i Eto'o, to Inter powinien strzelać teoretycznie mnóstwo bramek. Tylko mając tych dwóch zawodników z przodu musimy liczyć się z tym, że nie będze błysku w ataku. Takie coś teoretycznie mogą nam dać Queresma i Balotteli, ale z nimi do końca nic nie wiadomo. Pojawienie się rozgrywającego, ale takiego z prawdziwego zdarzenia (nie Aguero, czy Cassano, bo to cofnięci napastnicy) sprawi, że Inter stanie się potwornie silnym kolektywem. Ale tu ejst własnie ten kłopot, czy zarząd da radę kogoś takiego pozyskać. I kto to miałby być? Fabregasa nie wyciągniemy, Deco to opcja awaryjna, Aguero jest młody, może dałby radę jeszcze przystosować się do nowej pozycji. trudno znaleźć kogoś, kto byłby do wyciągnięcia za rozsądną cenę (te 40M z Ibry) i był już ukształtowanym rozgrywającym, który dałby Interowi to czego wszyscy oczekujemy. jeśli zarząd ma już jakiś plan, że z transferu Ibry pieniądze nie pójdą w błoto, to taka wymiana może się nam opłacić. jednak jeśli nasze rozgrywanie opierać sie będzie na Hlebie to nie widzę tego w jasnych barwach. Kibice się niepokoją, bo nasz zarząd trochę nieudolnie prowadzi polityke transferową, dezorientuej jedynie opinie publiczną i kibiców, stąd obawy, czy po odejściu Ibry, który nam ciągnie grę, będzie miał kto go zastąpić. Musi pojawić się rozgrywający, wtedy moim zdaniem Inter będzie silniejszy bez Ibry niż z nim był. Co do Zanettiego, to już nie ten sam gracz, ale wielki symbol i grać musi <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> <br /> I tak w ogóle. Do podpisania kontraktu przez Lucio wszyscy narzekali na zarząd i mercato. Ściągnęli Lucio i wszyscy się zachwycają. To tak odnośnie fachowości niektróych ludzi na tej stronie <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 20:06 przez bart844
bart844
W pewnych sprawach masz racje... tylko tu jest chyba bardziej wyrażona frustracja faktem, że nie idzie nam w europie a także, że nasze transfery są po prostu żałosne... Ja mam mieszane odczucia odnośnie tego transferu... ponieważ jeśli nie dostaniemy porządnego pomocnika to niestety ciężko będzie ze zdobywaniem goli w naszej drużynie... bo Ibra choć indywiduum wielkim jest... ale umiejętności ma nieprzeciętne i to On nieraz ratował nasz zespół...
17.07.2009 o 19:54 przez matim23
matim23
Cześć wszystkim. Na wstępie to chcę podkreślić że choć wchodzę na tą stronę dość regularnie, to jednak jest to mój pierwszy komentarz i dopiero co się zalogowałem, a więc proszę o wyrozumiałość i nie zmiecenie mnie z powierzchni ziemi od samego początku <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> Jestem też kibicem Interu trochę innym niż większość z Was, bo sam pochodzę z Mediolanu i uczyłem się piłki na Interze <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> <br /> News ten jest tak ważny że myślę - każdy kibic Internazionale powinien mieć na jego temat własne zdanie. Ja - nie traktujcie tego jako imperatyw albo najazd - mam zupełnie inne zdanie niż większość z Was, ale to chyba nie zbrodnia. Mimo wszystko uważam że Moratti w tym momencie robi świetny interes - i postaram się to udowodnic. Po pierwsze - nie oszukujmy się że Ibrahimović dusi się w Interze. Niestety poza Cesarem, Maiconem, Zanettim nie ma w naszej drużynie gracza ze ścisłego topu międzynarodowego. Zlatan jest typem indywidualisty i w zanim zaczniecie oceniać transfer - weźcie pod uwagę że tutaj wielką rolę gra psychika, w przypadku obu graczy. Zlatan i tak odszedłby z Intereu - nie ma się co oszukiwać. I lepiej że odszedł za tak korzystną ofertę niż za rok za połowe tego do Anglii, bo kluby z Wysp nie zapłacą tyle co podatkowo mniej obciążone drużyny z La Liga. Poza tym - to wiemy wszyscy - Zlatan psuł atmosferę w szatni, ale miał prawo - strzelał zawsze i wszędzie. Tyle że to zawsze i wszędzie dotyczyło ligi, ew. pucharu - a to nie jest wielka sztuka, zwłaszcza przy dzisiejszym poziomie Serie A [znacznie niższym niz kilka lat temu]. Po wzmocnieniach Lucio, Motty i Milito bylismy silniejsi, choć moim skromnym zdaniem mamy słabą ławkę w ofensywie. Tej drużynie brakuje błysku gdzieś za środkiem pola, na takiej pozycji jak Aguero czy troszkę przesunięty do przodu Fabregas - takich piłkarzy nam teraz trzeba. Moim zdaniem Zlatan jest wielkim piłkarzem, zrobił wiele dla Interu, ale jest też wielkim indywidualistą, nawet przesyconym. A Eto'o - strzelanie goli to jak jazda na rowerze. Niby po kontuzjach, niby nielubiany przez trenera, niby stary - a uciulał 30 goli w La Liga. Może nie jest to gracz kreacji Zlatana - który sprawdza się tylko jako nr 1 swojej drużyny, ale on u nas wcale nie musi nim byc - on ma po prostu strzelać gole, a to potrafi. Hleb może geniuszem nie jest, ale przyda się bardzo, bo grać potrafi - w końcu Barcelona nie wzięła go tylko po to żeby sprzedawać koszulki w byłym ZSRR...Ale moim zdaniem kluczem są w tej trattativa - 42 mln euro. Panie i panowie - w tej wymianie nie chodzi o oszczędność jednorazową ale długofalową. to jest kwota która może dać nam dobrego piłkarza w środku pola, a przy rodzinnych koligacjach, odpowiedniej negocjacji i kolonii argentyńskiej - może doprowadzić do nas Aguero. <br /> <br /> P.S. Proszę tu o jedno - nie zabijajcie Morattiego za wszelką cenę. Wbrew temu co się myśli - on wtopiłby ostatnie pieniądze w ten klub, a i tak on tylko daje. Sam niewiele decyzji podejmuje. A myślę że Mou wie co robi.
17.07.2009 o 19:51 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Chyba już przesadzone, kwestia tego czy z Eto czy bez niego i za jak duża kasę.Szkoda.
17.07.2009 o 19:45 przez matrix991
matrix991
Laporta stwierdził, że osiągnięto wstępne porozumienie pomiędzy klubami. Negocjacje z Eto również idą w dobrą stronę. Suarez również stwierdził, że Ibra jest już graczem FC Barcelony. Pozostaje mu życzyć wielu sukcesu, a naszemu zarządowi pójść a po rozum do głowy...Mam tylko nadzieje, że pieniądze pozyskane za Szweda pójdą na transfer ofensywnego gracza, bo jak Hleb (włączony do trasnferu) ma zagrywać piłki do Eto to czarno to widze <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 19:41 przez filip85
filip85
opanujecie się, Zlatan jeszcze nie jest sprzedany, ale pewnie będzie i mam nadzieję, że za dużą kasę. Akurat Zlatan nie jest nie zastąpiony. Można za niego wyhaczyć dużą kasę, tylko problem polega na tym czy tą kasę nasze władze będą umiały dobrze wykorzystać, bo można za nią kupić dwóch bardzo dobrych graczy lub 80 Rasiaków.
17.07.2009 o 18:59 przez Kudła
Kudła
Nie dostalem jeszcze bana na tej stronie. Ale jesli ten transfer sie potwierdzi to mozecie mnie zbanowac dozywotnie ale nie wytrzymam tego co ten Moratti wyprawia. Moze nie przejmie Barce skoro sprzedaje zawodnikow za tyle i Barcelonie sie podoba. Tutaj nie ma nic smiesznego ,tutaj trzeba plakac jesli ten czlowiek nadal bedzie sterowal naszym klubem<img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 18:44 przez bart844
bart844
Niektórzy kibice barcy już się cieszą... heh... a my tylko możemy mieć nadzieję że stanie się jakiś cud w przyszłym sezonie, bo bez Ibry to za rok będziemy walczyć u Puchar Uefa...
17.07.2009 o 17:36 przez Seba
Seba
a Moratti właśnie wszystko zdementował. Banda debili że tak powiem. Tam chyba każdy robi wszystko po swojemu <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 17:36 przez SlimShady
SlimShady
Mam nadzieje że to tylko zły sen, nie wiem my sobie poradzimy bez Zalatana, Eto to kupa złomu, on tylko może nasz klub pociągnąć w dół. jeszcze te zarobki 13 mln to chyba przesada.
17.07.2009 o 17:29 przez bart844
bart844
„Ibra jest już blaugrana” ogłosił Luis Suarez, członek sekretariatu technicznego Interu Mediolan. Były zawodnik obu klubów potwierdził tym samym medialne doniesienia z ostatnich godzin. <br /> <br /> ”Nie uczestniczyłem w rozmowach, ale mogę powiedzieć: Zlatan Ibrahimović będzie w przyszłym sezonie zawodnikiem Barcelony. Eto’o powędruje natomiast do Interu”. <br /> <br /> ”Pod względem technicznym, Zlatan indywidualnie jest lepszy niż Eto’o. Barcelona dokona dobrego ruchu, Inter może czuć się silniejszy jako kolektyw, nie zależny tak bardzo od jednego zawodnika”. <br /> <br /> Przyszłość Aleksandra Hleba nie jest jeszcze jasna, choć do uzgodnienia zostały szczegóły. Zdobywca Złotej Piłku z 1960 uważa, że Inter powinien sięgnąć po Białorusina. <br /> <br /> &quot;To jeszcze nic pewnego, ale Mourinho od tygodni prosi o ofensywnego pomocnika. Nie widzę przeciwwskazań, dla których miałby nie trafić do Interu&quot; <br /> <br /> Takie coś pojawiło się na stronie barcelony... to sami jest na fcinternews.it <img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 17:28 przez chrzanek
chrzanek
Trochę mnie to dziwi! Jeśli mamy problemy ekonomiczne to sprzedajmy Ibrę, Maicona i Cesara. Jednocześnie nie łudźmy się, że będziemy czołowym zespołem Serie A, bo o LM trzeba by zapomnieć. A więc wracając do samego domniemanego transfer Zlatana to sprzedajmy go za kasę, a nie kasę i wymianę. Ibra teraz zarabia 12 mln jeśli przyjdzie Eto'o to będzie chciał 13 mln - ale zapewne na czysto! Jeśli mamy tak ogromne długi to pozbądźmy się Ibrę ale za dużą kasę, bo 40 mln to kropla w morzu potrzeb. Nawiasem mówiąc to 23 mln - bez podatku - poszłoby na pensję Eto'o. Jeśli Moratti sobie nie radzi to jest jedno wyjście - ogłosić przetarg i niech wygra ten kto ma pieniądze, chęci i wizję Interu jako potęgi. Moratti tylko mówi, że pragnie wygrać puchar LM, ale sam osłabia zespół. &quot;Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść&quot; Panie Moratti. Nigdy nie będziesz jak ojciec !! !
17.07.2009 o 17:22 przez Perkoz1908
Perkoz1908
Tak jak doliczam dni do konca kadencji Kaczynskiego to teraz tak samo modle sie o to aby Moratti opuscił Inter. To nie jest dobry prezydent. <img src="http://fcinter.pl/emots/angry.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
17.07.2009 o 17:16 przez Pazzesco
Pazzesco
Brawo dla MM ... Jeśli wszystko dojdzie do skutku to będzie mega super interes, ale Barcy, niedość, że pozbędą się 2 niechcianych to jeszcze za małe pieniądze kupią Zlatana...no ale tak to jest. Ja licze, jeszcze na Ibre, że sam postanowi zostać, przynajmniej jeszcze jeden rok. Ciekawe jestem tylko kto po odejściu będzie wypracowywał sytuacje dla Milito i Eto... no chyba, że zakupią rozgrywającego w co wątpie. Pożyjemy, zobaczymy jak to się dalej potoczy...
17.07.2009 o 17:15 przez Mate1908
Mate1908
Po transferach Lucio, Milito i Motty staliśmy się z pewnością jeszcze silniejsi. Przynajmniej na papierze. Wszystko jest pięknie ale jak sprzeda Zlatana, to nie oszukujmy się... nikt nie jest w stanie pociągnąć naszej gry do przodu, a na pewno nie Eto'o. Sprzedaż Szweda to ogromny błąd. Pozbywając się tak ważnego piłkarza zniszczymy cały szkielet drużyny. Przecież do tej pory cała drużyna była budowana pod Ibrahimovica. Sam piłkarz mowi ze chce zostac a MM na sile chce go sprzedać... żenada <img src="http://fcinter.pl/emots/mad.gif"; alt="" /> jestem ciekaw jaka będzie reakcja naszych Włoskich sprzymierzeńców, którzy za pewne tak samo jak my nie chcemy aby ta transakcja doszla do skutku..

Shoutbox

Xucatlan 24.06.2025 22:31

Najpierw Bordeaux, teraz Lyon... Sypie się ta francuska piłka.

martins2000 24.06.2025 22:07

Siedmiokrotny mistrz Francji - Olympique Lyon - został zdegradowany do Ligue 2 decyzją DNCG (Francuska Komisja Kontroli Finansowej Klubów) z powodu kryzysowej sytuacji finansowej klubu. Władze OL mają prawo do odwołania, ale werdykt jest jednoznaczny.

Claudio 24.06.2025 21:55

zerknalem na drabinkę KMŚ i chyba duzo lepiej zajac te 1 miejsce w grupie

coco 24.06.2025 21:04

🔵⚫️🇩🇪 L’Inter sogna Woltemade; i nerazzurri potrebbero giocare la carta Aleksandar Stankovic, che interessa allo Stoccarda. - Calciomercato.com

martins2000 24.06.2025 21:02

Juventus próbuje pokonać konkurencję w postaci Milanu i Interu przy transferze Giovanniego Leoniego z Parmy. [Albanese]

pluto11 24.06.2025 20:48

No Napoli idzie po drugiego mistrza Conte dostaje co chcę

Tifosinho 24.06.2025 20:38

Zbroją się konkretnie

Rebelde 24.06.2025 20:37

Napoli mocno idzie

martins2000 24.06.2025 20:00

Nao Lang blisko Napoli

domin98 24.06.2025 19:48

Szczególnie w drugiej części sezonu

domin98 24.06.2025 19:48

A że zespół był ogólnie źle przygotowany fizycznie to Dimarco dużo stracił w tym sezonie

domin98 24.06.2025 19:47

Dimarco to potrzebuje po prostu odpoczynku

Cny 24.06.2025 19:46

CA jest zbyt cenny bo obsadza LŚO i wahadło. jak go sprzedamy to trzeba szukać dwóch piłkarzy. Leonid + wahadłowy z nadzieją że Leoni będzie już gotowy a Dimarco odzyska formę. nie wyobrażam sobie lewej strony Dimarco/Zalewski/Buchanan bo wtedy musi Kanadyjczyk w zasadzie zostać

Cny 24.06.2025 19:44

w zasadzie trudno teraz Dimarco nazwać pilkarzem

Atseif 24.06.2025 19:16

Tylko że dimarco kompletnie nie broni xd on zjazd zaliczył niesamowity

Atseif 24.06.2025 19:15

A harce i wiatr to niech chłopcy robią po drugiej stronie

Atseif 24.06.2025 19:15

A no czaję. Ale myślę że Carlos ma jeszcze jakiś upside, jakiś lay potencjał i on jest jednak solidny plus czasem daje coś ekstra. To nie jest ta solidność co dambrosio tylko 2 klasy wyżej. Wiesz ocb

TONYSOSA 24.06.2025 19:03

co równa forma

TONYSOSA 24.06.2025 19:03

ale cza kogos na 1 skład

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Urawą był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28236

Liczba newsów: 51011

Liczba komentarzy: 599378

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się