Wywiady z piłkarzami

Branca: „Boas, Sanchez i Tevez są dla nas za drodzy” (70)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad 14 lat temu
690
70

W rozmowie z dziennikarzami BBC Marco Branca wypowiedział się na temat letnich transferów Interu, a zwłaszcza przegranych wyścigów po podpisy Alexisa Sancheza i Andre Villasa Boasa:

 

- Tevez? To znakomity zawodnik, ale absolutnie się nim nie interesujemy. Jego zarobki są poza naszym zasięgiem. W tym momencie rynek transferowy oszalał i ciężko jest nam konkurować z innymi. Musimy zreorganizować nasze wydatki w związku z finansowym fair-play, które zacznie obowiązywać za dwa lata.

 

- Villas Boas? Byliśmy nim zainteresowani, on także chciał do nas przejść, ale Chelsea była jedynym klubem, który mógł zapłacić klauzulę odstępnego. Nie rozumiem, dlaczego mielibyśmy zapłacić Porto aż tak wygórowaną kwotę.

 

- Sanchez? Chcieliśmy go pozyskać, ale kiedy Manchester City podbił ofertę do 35 mln euro plus bonusy, musieliśmy zrezygnować z jego kupna. Ostatecznie zawodnik wybrał Barcelonę i Hiszpanie zapłacą za niego 28 mln euro plus 10 mln euro bonusów. Niewiele klubów stać na taki wydatek. Obecnie nie jesteśmy w stanie rywalizować z przedstawicielami Premiership, którzy mają wyższe budżety i własne stadiony. Dlatego staramy się kupować młodych zawodników, którzy u nas będą mogli się rozwinąć.

 

- Sneijder i Eto’o? To dwaj wielcy piłkarze, którzy w pojedynkę mogą przesądzić o losach meczu. To oczywiste, że chcemy ich zatrzymać. Oni są szczęśliwi w Interze i nie sądzę, aby chcieli zmienić pracodawcę. A my nie chcemy się ich pozbywać. Nowy trener? Mam nadzieję, że za kilka dni podejmiemy ostateczną decyzję.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Carlos Augusto

Carlos Augusto: W rewanżu u siebie będziemy walczyć o awans do finału (0)

04.03
00:25
Cristian Chivu Matteo Darmian

Darmian: Wiedzieliśmy, że gra toczy się przez 180 minut i ważne było nie przegrać (1)

04.03
00:31

Komentarze (70)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
22.06.2011 o 17:11 przez Ynter
Ynter
A najgorsze w tym wszystkim jest to, że i AVB do nas chciał i Sanchez do nas chciał i Tevez by pewnie nie pogardził, podobnie jak Mascherano czy Afellay albo Cassano. Tevez i Sanchez drodzy? Rozumiem. 15 za trenera jakim jest AVB to nie jest dużo, 20 za jednego z najlepszych DPŚ na świecie też nie, 3mln za Afellaya i 5 za Cassano też chyba by nie zaszkodziły finansowemu fair play...Niech jeszcze przedłużą kontrakt z Suazo, największą pijawką Interu, nawet Mancini już dał się sprzedać, tylko Suazo pasożytuje ile wlezie...
22.06.2011 o 17:07 przez zahor
zahor
Gdzie są pieniądze za LM? Gdzie są pieniądze za Balotelliego? Wszystko zostało wydane na zeszłoroczne wzmocnienia? No bez jaj, zaraz przeczytam newsa, że Lewandowski to świetny piłkarz, ale jego zarobki są poza naszym zasięgiem.
22.06.2011 o 17:02 przez dooc
dooc
Jakich mlodych zawodnikow Branca staracie sie kupowac? Mlodym juz lawka w dupe wchodzi, bo nie graja. Jesli mamy malo kasy to zmienamy system i bedziemy drugim Arsenalem. Piepsza glupoty, az zal czytac. Jesli mamy malo kasy to po jakiego grzyba tak wysokie kontrakty? Sprzedajmy kogo nozemy i wprowadzamy i kupujemy mlodych i zdolnych za mala kase. Jakie to oszczedzanie, gdy pcha sie w dupska pilkarzom ile mozna. Jesli skupiamy sie na mlodych to dlaczego oddajemy czesto nasze diamenty za drewiankow? Niech sie mlodzi ksztaltuja, a nie oddajemy ich za bezcen. Jesli takiego mamy dyrektora to niech nikt sir nie dziwi, ze zle sie dzieje w klubie, bo jest on zle zarzadzany. Ten pan klamiac i zaprzeczajac, robi z siebie i zarzadu glupcow, bo jesli inwestujemy w mlodziez to dlaczego oddajemy ja za bezcen. Szkoda, ze w latach 2005/06 nie pozegnalismy tego pana, bo bylo blisko. Przypisywane mu sa dobre transfery,.ale widac, ze to robota innych m. im Lele. bo on sam nawet wypowiedziec sie nie potrafi i klamie, a co dopiero zarzadzac klubem. Takze kciuk w dol i oby jak najkrocej na stanowisku #yrektora Interu.
22.06.2011 o 16:53 przez Piekarz
Piekarz
Nóż się w kieszeni otwiera. Gdzie jest ambicja, gdzie jest walka o markę tego klubu...
22.06.2011 o 16:47 przez Gajdzik
Gajdzik
W ogóle nie róbmy żadnych transferów i grajmy bez trenera <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> Trzeba oszczędzać <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " />
22.06.2011 o 16:46 przez wesley87
wesley87
kurrrrrrr taką Genoe stać a nas nie!Genoa w zeszlym roku wywaliła chyba z 40 mln Juve tak samo i w tym roku juz 37mln a my nie mamy 15 mln na AVB!Żarty!Gdzie ta fora 35 mln za Balo i 60 mln za LM?
22.06.2011 o 16:44 przez Internalista93
Internalista93
No jak on twierdzi ze ktoś taki jak wyżej wymienione osoby są za drogie dla Interu to o czym my tutaj mówimy<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Lm albo mistrz... Jakimi zawodnikami my mamy grać z najlepszymi? Wstyd!
22.06.2011 o 16:42 przez Boys#San
Boys#San
&quot; Dlatego staramy się kupować młodych zawodników, którzy u nas będą mogli się rozwinąć..&quot; A kto z młodych dostawał szansę gry<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Tylko Ranocchia...
22.06.2011 o 16:36 przez FReeFonix
FReeFonix
... wiedzialem ze tak sie skonczy. Gdyby teraz Branca stanal kolo mnie, to dalbym mu w morde.
22.06.2011 o 16:34 przez Lamatico
Lamatico
Może jestem w mniejszości, ale popieram taki rozwój wypadków... szczególnie podoba mi się to zdanie &quot;Dlatego staramy się kupować młodych zawodników, którzy u nas będą mogli się rozwinąć.&quot;
22.06.2011 o 16:27 przez Wisniapl
Wisniapl
No to git, jeszcze sprzedamy Motte i resztę szrotu i wtedy zostanie nam około 14 zawodników do gry <img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" /> W połowie sezonu padną z wycieńczenia i po sezonie <img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" /> Tak jak pisali koledzy, pozbyć się tych co dużo zarabiają i nic nie robią, a wtedy pieniądze się znajdą. Szkoda, że Branca wcześniej nie był taki mądry jak kontrakty podpisywali <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
22.06.2011 o 16:25 przez czepi
czepi
miałem wielką nadzieję że za niedługo kolejna gwiazdka pojawi się na piersi ..... tyle, że wszystko wskazuje, że będzie to na koszulce czerwono-czarnej niestety
22.06.2011 o 16:24 przez El Imprezatore
El Imprezatore
Ja p@#$le co za z^%y w tym zarządzie. Dlaczego mielibyśmy płacić za Boasa? Bo Real wam matoły podprowadził Mou i można za tą kasę mieć Mou2. Ja powtarzam cały czas sentymentów w piłce nie ma - tak na boisku jak i w zarządach. Jak któryś piłkarz jest słaby albo mu się nie chce to go sprzedać, to samo z właścicielem - wiem tyle kasy władował MM i tak kocha Inter ale już go nie stać na Inter i na transfery, a bez tego cały zespół będzie tylko coraz słabszy. Jak tak kocha Inter to niech go sprzeda szejkom i gitara wszyscy będą zadowoleni. MM będzie miał kasę, kibice będą mieli transfery godne mistrza świata i wszystko zacznie pomału znów świetnie wyglądać. Sorry za moje wypociny ale już trochę wypiłem i może mi się język plątać.
22.06.2011 o 16:23 przez Imrahil
Imrahil
od pooczatku wiedzialem ze tak bedzie <img src="/files/emoticons/22" alt="&lt;yeah&gt;" />
22.06.2011 o 16:22 przez KochamInter
KochamInter
Przynajmniej prawdę powiedział
22.06.2011 o 16:18 przez czepi
czepi
Dla mnie przekaz jest jasny... odkładamy kasę na stadion i dopóki go nie będzie to nie ma co liczyć na wielkie nazwiska.... i na jakieś sukcesy... tylko martwi mnie jedno-jak wejdzie finansowe fair-play to pewnie też nikt tu nie zawita bo niby kogo sprzedać, żeby zbilansować budżet? większość graczy będzie wtedy kończyła karierę... smutne ale ja to tak odebrałem <img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" />
22.06.2011 o 16:15 przez Kubus
Kubus
adiQ27 <br />
<br />
A jest za co dziękować ? przejrzyj na oczy <br />
z transferami typu Kharja i pasożytami typu Suazo i Pandev daleko nie zajdziemy
22.06.2011 o 16:15 przez nerrazzuri1908
nerrazzuri1908
Ja rowniez popieram Twa argumentacje MiRas<img src="/files/emoticons/16" alt="&lt;confused&gt;" />
22.06.2011 o 16:12 przez Kiełek1908
Kiełek1908
Normalnie się płakać chce człowiekowi. Powinni kase za Munte, Motte, Pandeva i resztę szrotu dać na Boasa i mielibyśmy trenera na lata i można byłoby budować drużynę! A tak to za chwilę odezwie się agent Pandeva albo innego Mottyze słowami:&quot; Mój zawodnik nie ma zamiaru odchodzić z Interu i zamierza pokazać na co go stać&quot;. I każdy tak gada tylko nazwiska zawodników zmieniają. Te 2 lata do fair play to czas, żeby uporządkować drużynę ze szrotu i fajną ekipę zmontować!
22.06.2011 o 16:11 przez adiQ21
adiQ21
Dziękować za takiego człowieka jak Branca czy MM/ a wy za duzo gracie w Fm-a i za duzo czytacie Bravo Sport.
22.06.2011 o 16:09 przez Adriano_forever
Adriano_forever
No to nie ma tematu transferów w takim razie
22.06.2011 o 16:09 przez Snake86
Snake86
Podpisuje sie pod slowami MiRas.a obiema rekoma...
22.06.2011 o 16:09 przez Ghostface
Ghostface
Gdy Mouriho byl naszym trenerem żadne transfery nie były niemożliwe a teraz ? okazuje sie że nie ma kasy no i to fair play ktore jeszcze i tak nie obowiazuje , naprawde slabe te wymówki MM nigdy nie byl skąpcem złego slowa o nim powiedziec nie można ale w tym roku nie moge go poznać nie wiem co sie dzieje , niech zawalcza chociaz o Teveza
22.06.2011 o 16:07 przez FCI_Knighter
FCI_Knighter
&quot;Trzeba od razu było mówić, że jesteśmy biedni jak myszy kościelne...&quot;<br />
<br />
Inter, rok temu zarobił wielkie pieniądze na wygraniu LM, wiec kasa powinna byc i na płace i na transfery. To gdzie to kurde jest? <br />
<br />
Suazo juz dawno powinien odejść, zarbia krocie a nawet sie nie łapie do zaplecza zespołu.<br />
Muntari+Pandev+Motta+ Nadaża sie oferta zeby sprzedac=8mln+3.2 Suazo= ponad 11mln...wynagrodzenia, za to mielibysmy i Sanchezów i Tevezów +Boasów i innych dobrych grajków.<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
22.06.2011 o 16:07 przez Oba
Oba
To finansowe fair-play to chyba po prostu dobra wymówka dla Morattiego żeby żulic kase i nic wiecej. Wystarczy spojrzec na konkurencje - zaden klub z górnej półki się do tej zasady nie stosuje, i jeżeli kluby z G-14 nie zaakceptuja tej zasady, a skoro tylko my sie stosujemy to pewnie wiekszośc nie zaakceptuje to i tak UEFA może im naskoczyc, bo to UEFA jest zależna od Barcelony, MU, Chelsea, Milanu, Realu czy także Interu, a nie odwrotnie, bo to te kluby kibice chca oglądac. Taka prawda Massimo przejrzyj na oczy bo sie obudzimy nie tylko bez mistrzostwa ale i bez pucharów. W taki sposób ojca nie przescigniesz...
22.06.2011 o 16:01 przez Kusy
Kusy
to jest już przegięcie <img src="/files/emoticons/29" alt="&lt;mad&gt;" />
22.06.2011 o 16:01 przez Kubus
Kubus
&quot;- Villas Boas? Byliśmy nim zainteresowani, on także chciał do nas przejść, ale Chelsea była jedynym klubem, który mógł zapłacić klauzulę odstępnego. Nie rozumiem, dlaczego mielibyśmy zapłacić Porto aż tak wygórowaną kwotę.&quot;<br />
<br />
<br />
<br />
Dlaczego ? a dla tego kierwa żeby pózniej nie grać w le tylko grać w CL, dla tego żeby coś osiągnąć na własnym podwórku i dla tego żeby coś osiągnąć w pucharach narodowych <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " />
22.06.2011 o 16:01 przez mauri1902
mauri1902
a o Hiddinku<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ah no tak nie podbieramy klubom trenerów;/ powiem tak będzie nas trenował jakiś ogórek i myśle ze jak skonczy się te Euro to wtedy pozyskamy trenera którego nam potrzeba i jesteśmy na czele jeśli chodzi własnie o tego pana tak mi się wydaję a tak w ogóle Branca na tym zdjęciu mi Tuska przypomina Ole;/
22.06.2011 o 15:59 przez bloow
bloow
jak Branca sie wypowiada to jakos mnie nie wkurza tak z tym finansiowym fair play jak Moratti...
22.06.2011 o 15:59 przez Helton
Helton
Branca powiedział wreszcie prawde. W sumie ma racje to co sie dzieje na rynku transferowym jest chory. Moze niech Massimo pomysli nad sprzedaża klubu bogatym szejkom. No ale kiedys sam massimo lekka reka wydawał grube pieniadze na takich pilkarzy jak vieri czy ronaldo.Wiadomo, że pieniadz rządzi piłka. I chyba juz wiadomo dlaczego mou po takim sukcesie sie z nami pozegnal smutne to wszystko<img src="/files/emoticons/16" alt="&lt;confused&gt;" />

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619608

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się