Wywiady z piłkarzami

Buffon: Ręka Adriano niezamierzona (29)

Autor:
Źródło: calciomercato.com
prawie 17 lat temu
386
29
Bramkarz Juventusu Turyn - Gigi Buffon stanął w obronie napastnika Interu Mediolan - Adriano, który zdobył wczoraj gola w meczu przeciwko ekipie AC Milan pomagając sobie ręką.

Pierwsza bramka dla Interu padła po wcześniejszym odbiciu się futbolówki od ręki Adriano. Buffon nie dostrzega w tym jednak zamiaru oszukania arbitra przez napastnika Nerazzurrich:

"Zawsze wierzę w dobre intencje ludzi, więc wierzę też w dobre intencje Adriano.To uderzenie piłki ręką, tak wiele razy powtarzane w telewizji, według mnie było całkowicie niezamierzone. Takie epizody są częścią nieprzewidywalności piłki nożnej." - powiedział golkiper Starej Damy.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Yann Bisseck

Bisseck: Powinienem mieć na koncie więcej bramek (2)

08.02
23:43
Manuel Akanji

Akanji z debiutanckim golem: Uderzyliśmy w dobrych momentach (1)

08.02
23:37

Komentarze (29)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
17.02.2009 o 13:38 przez kamil090
kamil090
Ramienia sobie pomugł a nie reką <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/loldev.gif"; alt="" />
17.02.2009 o 12:32 przez adi1908
adi1908
do kibiców Milanu na tej stronie: nie żalcie się tutaj bo zrozumienia nie bedzie to jest strona Interu jak chcecie sobie popłakać to w swoim towarzystwie
16.02.2009 o 23:59 przez 88mj
88mj
Bardzo dobrze to ujales, brawo <img src="http://fcinter.pl/emots/yes.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 23:26 przez Mave
Mave
cuba <br /> Od kiedy kibice innych drużyn nie mogą się tu wypowiadać? Z tego co wiem to nikomu nie przeszkadza póki wypowiedzi nie są wulgarne a z tego co przeglądałem zamiarem Patryka nie było wyzwanie Interu lub jego kibiców w przeciwieństwie do miazgi i ciebie... To tacy ludzie ja wy nie powinni się wypowiadać tu ani nigdzie indziej. Po części rozumiem Patryka i jego rozgoryczenie i po części ma on racje gdy wynik był dla Milanu a któryś z naszych strzelił taką bramkę mogę się założyć że 99% z tych co teraz bronią Adriano krzyczała by że bramka nie powinna zostać zaliczona choć nie powinno cię to dziwić Patryku taka natura kibica ty pewnie też broniłbyś Pato gdyby tak strzelił więc nie miej wyrzutów do nich.
16.02.2009 o 21:36 przez cuba
cuba
Jak zawsze sa tu kibice milanu,malo wam jeszcze,cieszcie sie ze skonczylo sie tak jak sie skonczylo,znowu z buciorami sie pchacie,nawet jak byla reka to co,jestescie slabsi juz ktorys rok i odpuscie,INTER 4life<img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 21:03 przez miazga
miazga
Milan sie spocił!Bramka uznana takze koncze ten temat.Milan moze ssac.Nienawidze tego klubu i 3\4 tych łajz co tam graja! Patryk cisnij na strone Mialnu i tam pisz te farmazony.
16.02.2009 o 20:52 przez Patryk05
Patryk05
Ja tylko mówię jak było. Fajnie się mówiło, że Milan wygrał derby po minimalnym spalonym nie? To teraz powiedzmy sobie otwarcie , że ręka była i że bramka powinna być nieuznana. Nikt nie wiej jakby się potoczył mecz, gdyby nie ten fatalny błąd liniowego, który doskonale widział , że Adriadona pomagał sobie ręką. <br /> <br /> Pozdro ;]
16.02.2009 o 20:15 przez Haj
Haj
Patryk zjeżdzaj na Milan. A Gdybym ja i Moja Babcia grali.. wez gadaj i gadaj.. lol ;D
16.02.2009 o 19:54 przez sopel19888
sopel19888
Patryk przestan sie zalic bo i tak nic nie wskurasz... <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 19:35 przez Patryk05
Patryk05
IRT ; <br /> <br /> Inter grał lepiej. Ale równie dobrze Milan mógł strzelić w pierwszych minutach bramkę i mecz wyglądałby zupełnie inaczej. Ta bramka była ogromnie ważna i to jest mało istotne czy umyślna czy nie. Litości , to nie jest piłka ręczna i wielu z Was o tym zapomina. <br /> <br /> miazga ; <br /> <br /> Nie bd się odnosił do Twojej wypowiedzi, bo jest żałosna. <br /> <br /> A gdyby , to Pippo zdobył taką bramkę? Zakładając, że wyszedłby od początku spotkania. Co by się działo na tej stronie? Zastanówcie się ;]
16.02.2009 o 19:34 przez Seba
Seba
Eksperci powiedzieli, że bramka prawidłowa i tyle w temacie <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 19:24 przez Kielben
Kielben
Nie zgodzę się , że ręka była ewidentna. <br /> Z początku myślałem że bramka została zdobyta prawidłowo , ale dopiero w powtórce zauważyłem , że była ręka. Widać , że chciał uderzać głową , a że poszła mu po ręce ...to już nie jego wina <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 19:14 przez iss84
iss84
Zeberka nas broni<img src="http://fcinter.pl/emots/shocked.gif"; alt="" /> koniec swiata,ciekawe czy teraz juventini zmienia zdanie<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 18:55 przez Maxi-well
Maxi-well
A ja się zgadzam z co niektórymi komentarzami, że nawet jeśli bramka Adriego nie zostałaby uznana, nie oznacza to wcale że padł by remis. Mecz mógłby potoczyć się zupełnie inaczej, przy wyniku 1:1 to Inter pewnie by zaatakował, i być może strzeliłby zwycięska bramke tak czy siek. Sądze, że zasłużyliśmy na wygraną i tyle w temacie. <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 18:20 przez 88mj
88mj
Grunt to obiektywizm :] rowniez we wlasnej sprawie.
16.02.2009 o 18:17 przez MiRas.
MiRas.
To byłą ewidentna ręka chyba tylko dla Milanistów, bo ja potrzebowałem powtórki by ją w ogóle zauważyć.
16.02.2009 o 18:01 przez InterGwizduś
InterGwizduś
Gol to gol... zaslyzony! sedzia jest czescia pilki noznej i jego decyzje takze! bez takich kontrowersji ten sport byl by troske nudniejszy i mniej emocjonyjace !! !! jak by wtedy nie uznali to Adriano puzniej by strzelil! tak czy inaczej milan i tak by przegral z nami i tak!<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 17:53 przez doug
doug
Wyniku i tak nie cofną, więc nie ma o czym dyskutować czy zrobił to celowo, czy nie
16.02.2009 o 17:40 przez Piekarz
Piekarz
Patryk05 - efekt dokładnie taki sam, nieprawidłowo strzelona bramka.
16.02.2009 o 17:32 przez miazga
miazga
Saplony Roniego w poprzednim mecz tez byl mimimalny czy tak smo z reka przypadkowa czy nie<img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> Takze Patryk smaruj na strone Milanu !! !
16.02.2009 o 17:28 przez Grajas
Grajas
Ano prawidłowa.Reka Adriano była w naturalnej pozycji,zagranie nie było celowe,ani nie mógł uniknąć tego więc jak najbardziej prawidłowa. <br /> Zresztą Colina mówiąc że w poprzednim sezonie Couto nie zawinił,powie że bramka była prawidłowa ,jeśli nie wykaże się subiektywizmem i niekonsekwencja.
16.02.2009 o 17:28 przez IRT
IRT
Patryk05, ręka która dała wygraną Interowi i spalony, który dał zwycięstwo Milanowi... Ja tu widze równość. A oba kluby powinni się cieszyć, że nie padły dwa remisy i wtedy obie drużyny w dwumeczu miały by po 2 punkty, tylko wygrali po 1 i tak mają o 1 punkt więcej... Gdyby nie te setki Stankovicia czy Adriano to było by 7-0 jak powiedział Moratti. Wiadomo, że Adriano strzelił sobie z głowy w ręke, ale jak Buffon to powiedział, Adri napewno tego nie zamierzał (no chociażby na logikę, po co walić sobie w ręke, zamiast strzelać z głowy na bramkę?). Ogólnie zwycięstwo Interu jak najbardziej zasłużone, a te ostatnie minuty można łatwo usprawiedliwić tym, że graliśmy 7 obrońcami w tym czterema bocznymi (lewa Maxwell Santon, prawa Maicon Zanetti) i trzema środkowymi (Burdisso, Chivu Samuel)... To chyba oczywiste, że daliśmy się zepchnąć, zwłaszcza że Mourinho chciał doprowadzić prowadzenie do końca.
16.02.2009 o 17:18 przez Patryk05
Patryk05
Chuchu ; <br /> <br /> Nie oglądałem meczu z Prmą ;] <br /> <br /> andre; <br /> <br /> Ale porównanie xD Minimalny spalony i ewidentna ręka, jetem pod dużym wrażeniem Twojej inteligencji ;]
16.02.2009 o 17:14 przez 88mj
88mj
Grajas jak to prawidlowa?! Strzelona reka, wiec jak moze byc prawidlowa <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> Owszem, liczy sie (i bardzo dobrze, ciesze sie z tego), ale to blad sedziego na nasza korzysc <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Buffon dobrze podsumowal- ze takie zagrania sa czescia futbolu. Nast razem to my mozemy stracic bramke po strzale odbitym od reki.
16.02.2009 o 17:13 przez sopel19888
sopel19888
ciekawe czy Gigi by tak mówił jak by to Adriano by tak jego pokonał <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 17:12 przez andre
andre
i z tych którzy uważali że bramka Roniego w meczu z Interem też była strzelona prawidłowo...
16.02.2009 o 17:10 przez Chuchu
Chuchu
Patryk a pewnie w poprzednim sezonie byłeś jednym z tych, co uważali, że karny dla Interu w meczu z Parmą się nie należał<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 17:10 przez Grajas
Grajas
Bramka prawidłowa.Tyle w temacie <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
16.02.2009 o 17:07 przez Patryk05
Patryk05
Śmieszna wypowiedz. Ręka ewidentna i tylko ślepiec mógł tego nie dostrzec. Czy zamierzona, czy niezamierzona, faktem jest, że gdyby nie dotknął , to bramka by nie padła. Tyle w temacie.

Shoutbox

broda4991 15.02.2026 13:58

Słaba Liga najlepsze. I Milan w tak słabej lidze jedno mistrzostwo od 15 czy ileś lat

broda4991 15.02.2026 13:57

Hahahaha

broda4991 15.02.2026 13:57

Trefniś (ostatnio aktywny: godzinę temu ) 15 lutego 2026, 11:12 To że taki mierny Fartaro jest liderem strzelców pokazuje jak słabiutka jest ta liga. Typ od lat nie istnieje z większymi rywalami. Wszystko nabija na tych co rozkładają nogi przed Interem. Icardi w prime był o wiele lepszy.

VVujek 15.02.2026 13:52

Trzeba zaznaczyć, że Barella i Lautaro byli najsłabsi na boisku. To taka moja subiektywna opinia

timon 15.02.2026 13:49

Tego brakowalo w poprzednim sezonie bo Zielu nawet jak byl na boisku to nie uderzal z dystansu, nie wiem czy mial zakaz od Inziego ale bylo to irytujace

timon 15.02.2026 13:49

Miec takich dwoch pomocnikow jak Zielu i Hakan na boisku to cos pieknego. Obroncy musza podchodzic wyzej zeby blokowac strzały wiec napastnicy maja wiecej miejsca w polu karnym

acmilanowek 15.02.2026 13:22

maja uzywanie bo ich boli dupsko ale nie pamietaja na ile pkt nas przekreci w zeszlym sezonie sedziowie

Tifosinho 15.02.2026 13:06

Ależ Ci od #MarottaLeague mają teraz używanie 🤦

MBartman 15.02.2026 12:52

@Claudio, fakt, notujemy dobry czas na pozyskiwanie kibiców w PL.

Imrahil 15.02.2026 12:50

ico? xD kiwu amator mówiłem pisałem ;p

Claudio 15.02.2026 11:07

Ale gdzie nie wejdziesz na portale czy fanpage sportowe to tam Inter i Zielinski. Oj dzięki Piotrkowi przybędzie w tym sezonie kibiców Interu. Dzieciaki muszą mieć swojego idola, który ich pokieruje w stronę danego klubu jak tutaj wielu zaczęło kibicować po przyjściu Ronaldo Luiz Nazario de Lima

Claudio 15.02.2026 11:04

najlepsze jak chiellini wypowiedzial ze po meczu i ganił symulowanie....typ ktory był najwiekszym symulantem i aktorem w serieA :D

Atseif 15.02.2026 10:44

Szkoda że Bonnemu na końcu to nie wpadło. Byłby piękny Gwóźdź. Swoją drogą ten koopmeiners mnie tak drażni jego ryj, idealnie pasuje do jude

Atseif 15.02.2026 10:44

No ja przy stracie Lautaro powiedziałem na głos “co wy krwa robicie” bo masz rację że tam całość była z dupy w sensie postawa zespolu

Atseif 15.02.2026 10:42

Liczyłem przed meczem na 3:0 ale to 3:2 jeszcze w takim stylu turyńskim smakuje zdecydowanie lepiej

Claudio 15.02.2026 10:42

w łeb to powinien dostac CHivu i nasi zawodnicy. To co wyprawiali w defensywie po golu na 2-1 to jest kryminal. Nawet Zielu czy Hakan slabo pressowali co było bardzo widoczne i robiły się dziury na 25 metrze i na bokach brakowało krycia, gdzie juve miało czasami 2 na 1. Niedopuszczalna sytuacja prowadzac w koncowce i grajac z jednym zawodnikiem wiecej.

Atseif 15.02.2026 10:39

Ale Lautaro powinien dostać w łeb za te stratę

Atseif 15.02.2026 10:39

Jaka piękna niedziela od razu humor dopisuje po wygranej z psami

Atseif 15.02.2026 10:39

Dzień dobry, jaka

Claudio 15.02.2026 10:38

Ale Guziak starał się zachować obiektywizm, a ten jak jakiś oszołom szedł na grubo już :D Co za śliski typ. Ciekawe czy tak płacze po tym niepodytkowanym karnym dla Interu czy tutaj wszystko cacy i błędy na niekorzyść Interu są cacy.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    25

    61

  • 2

    Milan

    24

    53

  • 3

    Napoli

    24

    49

  • 4

    Juventus

    25

    46

  • 5

    Roma

    24

    46

  • 6

    Atalanta

    25

    42

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29079

Liczba newsów: 52627

Liczba komentarzy: 617533

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się