
Portal Calcio&Finanza wziął pod lupę przychody Interu uzyskane z tytułu umów sponsorskich. Przeanalizowane zostały pierwsze części sezonów 2018/2019 i 2019/2020.
W pierwszej części sezonu 2018/2019, od sponsorów na konto Interu wpłynęło w sumie 60,7 mln euro. W roku 2019 było to już tylko 38.3 mln euro. Oznacza to spadek zysków o 37%, co przekłada się na sumę 22.4 mln euro. Według dziennikarzy winę za tą sytuację ponoszą sponsorzy z Azji.
Sponsor koszulkowy (Pirelli): 2018: 5.27mln euro - 2019: 6.13mln euro
Sponsor techniczny (Nike): 2018: 5.03mln euro - 2019: 6.25mln euro
Partnerzy z UE i Globalni: 2018: 5.87mln euro - 2019: 8.07 mln euro
Partnerzy regionalni i wpływy z tytułu nazewnictwa: 2018: 44.53 mln euro - 2019: 17.85mln euro
Komentarze (3)