Wywiady z piłkarzami

Castellazzi: Handa jest niesłusznie krytykowany (6)

Autor:
Źródło: passioneinter.net
około 5 lat temu
1267
6

Luca Castellazzi udzielił wywiadu dla Tuttomercato.web. Głównym tematem rozmowy z dziennikarzem  był Samir Handanović oraz potencjalny kandydat na jego następcę.

- Samir jest krytykowany, ale czasami za bardzo. Na najwyższym poziomie każdy stracony gol jest szczegółowo analizowany w poszukiwaniu błędu. Słoweniec jest względem siebie bardzo wymagający, a jego siłą jest doświadczenie zdobyte w przeciągu wielu lat. On również bardzo zmienił się przez te wszystkie sezony w Interze. Dzięki swoim obronom miał wysoki wskaźnik skuteczności. Ostatnio był krytykowany za bramki, w przypadku których nie miał szans cokolwiek zrobić. Czasami nie próbował nawet interweniować, co nie podobało się kibicom, ale w wielu przypadkach nawet gdyby to zrobił, to i tak piłka wpadłaby do siatki. Te stracone bramki na pewno nie umniejszają jego zaletom, które pokazywał na przestrzeni lat. Szacunek za jego osobowość.

- Musso jest najlepiej przygotowany, aby go zastąpić. Już teraz jest na to gotowy i jest w idealnym wieku. Trafił do Udinese, gdzie z meczu na mecz coraz bardziej się rozwija. Jest bardzo potężny i jeśli chciał dostać się do Interu, to obronienie strzału Lautaro było dla niego najlepszą reklamą. Dobrze też czyta grę.

- To normalne, że Inter szuka następcy Handanovicia. Jeśli miałby jeszcze kogoś polecić, to byłby to Meret. Może występuje mniej w swoim klubie ze względu na Ospinę , dlatego trudniej mu wywalczyć miejsce w bramce. Dla mnie jego kandydatura również powinna być brana pod uwagę.

 

Zobacz też

Henrikh Mkhitaryan

Mkhitaryan: Frustracja po Lidze Mistrzów, ale mamy inny cel. Przyszłość? Nie myślę o końcu kariery (5)

26.02
20:11
Luis Henrique

Luis Henrique: Ważne było, żeby dzisiaj nie przegrać (0)

04.03
00:22

Komentarze (6)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
29.01.2021 o 00:12 przez HB
+1
HB
No i co z tego, że by nie obronił prawie żadnego? Przynajmniej by nie wyglądał na lenia i raz na 3 mecze coś wyjął. To nie jest tak, że bramka Interu jest bombardowana co mecz i on czasem już nie ma siły rzucić się do strzału, którego na 99% nie wyciągnie.
Nikt nie odmawia Samirowi doświadczenia i umiejętności, ale jego pasywność jest po prostu dziwna - szczególnie, że faktycznie widać w meczach, że on jest perfekcjonistą.
28.01.2021 o 17:51 przez ErnestGrandeNerazzurri
ErnestGrandeNerazzurri
Ale całkiem obiektywnie, to jeśli ponad 20 lat bronisz bramki to wiesz kiedy nie ma sensu się rzucać. Zgadzam się w pełni z Castellazzim, który mówi, że to były pewne bramki. Nie ma się tu co czepiać. Handanović to profesor. Jedyne do czego można się przylepić to już trochę gorszy refleks i głupie zagranie nogami raz na kilka meczy.

O Musso i Merecie nie ma co dyskutować. Jeśli ktoś z ligi miałby zastąpić Samira to ja widzę chyba tylko Cragno.
28.01.2021 o 15:47 przez Drago194
Drago194
Ojj nie byczq -1
28.01.2021 o 15:39 przez inter30
-1
inter30
"Czasami nie próbował nawet interweniować, co nie podobało się kibicom, ale w wielu przypadkach nawet gdyby to zrobił, to i tak piłka wpadłaby do siatki." z tego wynika że w pozostałych przypadkach jednak była szansa na obronę więc krytyka całkowicie słuszna, nawet gdy nie ma szans to bramkarz na tym poziomie powinien mieć ten instynkt i próbować, wyobrażacie sobie obrońcę wyprzedzanego przez napastnika, który się zatrzymuje bo już nie ma szans go dogonić? Co za bzdety
28.01.2021 o 15:19 przez Vancore
+3
Vancore
Nie jestem w stanie pojac fascynacji tym Musso koles jest przecietny w opor...

A co do Handy to ja jebe, Castellazzi jak chcesz udawac slepego to zacznij chodzic z laska teleskopowa i w ciemnych okularach
28.01.2021 o 14:47 przez Woo-cash
+2
Woo-cash
Jasne. Niech częściej stoi jak widły w gnoju. Fakt jest taki ze metryki nie oszukasz a niestety Handa "brzydko" sie starzeje gdzie puścić jakiegos babola zdarza mu sie częściej.

Shoutbox

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619592

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się