
Jutro w chińskim Nanjing rozpocznie się coroczny szczyt podsumowujący działania Interu od strony sportowej, ekonomicznej i technicznej. W siedzibie Suning najpierw raport przedstawią dyrektorzy odpowiedzialni za pion sportowy, czyli Piero Ausilio, Giovanni Gardini oraz Dario Baccin. Do nich w następnych dniach dołączą osoby odpowiedzialne za zarządzanie i finanse: Alessandro Antonello, Tim Williams i Robert Faulkner.
W trakcie spotkań omówione zostaną kwestie sponsorów i umów handlowych. Jak zauważa Tuttosport, ostatnie miesiące były pełne nowości pod tym względem dla mediolańskiego klubu. Najnowszą umowę partnerską klub ogłosił z Credit Agricole, a wcześniej udało się podpisać umowy z Mastercard, Lvmama, Donkey Mother, Fullshare oraz Kweichow Mutai Group. Nerazzurri zawarli również porozumienie z firmą Beko, które jest częścią polityki co-brandingu prowadzonej przez Suning dla swoich centrów handlowych, z czego zyski będzie czerpał Inter.
Te wszystkie umowy sponsorskie i partnerskie według Tuttosport mają sprawić, że przychody klubu wzrosną o 30 mln euro. Turyńska gazeta zauważa, że Nerazzurri dzięki wzrostowi popularności przyciągają do współpracy nie tylko chińskie podmioty, co dobrze obrazują przykłady Credit Agricole i Mastercard.
Komentarze (1)