Wywiady z trenerami

Cuper: Inter rozpoczął rozmowy z Mancinim (36)

Autor:
Źródło: football-italia.net
około 12 lat temu
1894
36

Bardzo ciekawą informację podał w wywiadzie Hector Cuper. Jego zdaniem do Mediolanu tego lata wrócić może Roberto Mancini.

 

Włoch obecnie prowadzi Galatasaray Stambuł, jednak jego pozycja może być zagrożona, podobnie jak przyszłość obecnego trenera Nerazzurrich, Waltera Mazzarriego.

 

- Inter jest gotowy aby zapytać o jego powrót. Mancini nie jest szczęśliwy w Galatasaray i chciałby wrócić do Włoch. Nerazzurri znają jego sytuację i rozpoczęli już rozmowy w tej sprawie. Wkrótce może zostać wydane oświadczenie w tej sprawie ze strony tureckiego klubu. - powiedział Cuper.

 

Przypomnijmy, że popularny Mancio prowadził już Inter w latach 2004-2008. W tym czasie świętował trzykrotnie zdobycie mistrzostwa Włoch, dwukrotnie Pucharu Włoch i również dwa razy Superpucharu Włoch.

Zobacz też

Conte stawia się De Laurentiisowi: Inter w pełni zasłużył na Scudetto (12)

25.05
12:45

Fabregas zirytowany wypowiedziami Zanettiego: Z tego co mi wiadomo Zanetti nie pracuje ani w Como, ani w Realu (24)

22.05
15:23

Komentarze (36)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
05.04.2014 o 15:33 przez MwMw
MwMw
Ooo to by było coś. Mistrzostwa z nami już zdobywał
05.04.2014 o 14:34 przez cuba
cuba
Dynia-jak obwiniam to zawodników bardziej za brak profesjonalizmu tzn nie widać "jaj" nie wiem czy inny trener to zmieni i zgodzę się w 100% z tobą że inni mieli lepsze wejście ale i Inter był w innej sytuacji,dużo się pozmieniało od tamtego czasu i nie szukałby znów na już nowego trenera tym bardziej że powinien obecny prowadzić zespół w spokoju i jeśli nie awansujemy wtedy można mu podziękować,ja wyrażam swoją opinie i rozumiem że nie każdy może się zgadzać,czego by nie było mam nadzieje że wyjdzie to na dobre Interowi :boysan:
05.04.2014 o 14:34 przez Snake86
Snake86
Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki... Nie przepadam za tym gościem.

Chociaż nie rozumiem go czasem to wolę żeby Mazzar został na następny sezon i wtedy się go rozliczy z pracy. Aktualnie zmiana trenera jest bezcelowa i jedyne co wprowadzi to zamęt.
05.04.2014 o 11:30 przez el_loco
el_loco
nie byłbym z tego powodu szczęśliwy. Wolałbym De Bore który z pewnością dawał by szansę młodym.
04.04.2014 o 23:22 przez Dynia
Dynia
jak dla mnie de Boer albo Klinsmann.
04.04.2014 o 23:13 przez Dynia
Dynia
cuba - nie rozumie troche tego co piszesz. Dla mnie " zakwalifikowanie sie do pucharów" znaczy w najgorszym razie 4 miejsce 1 ptk za 3 miejscem a nie ledwo ledwo doczołganie sie do ligi europy.Dlatego Mazzar out. Wiem , żę to pierwszy sezon trenera ale tacy jak Cuper czy włąśnie Mancini mieli lepsze wejście,
04.04.2014 o 16:46 przez niproxdk
niproxdk
było by świetnie gdyby wrucił
04.04.2014 o 08:14 przez Odet
Odet
ja mam wielki sentyment do Mancio, więc jestem na TAK.
Wszystko dobre od niego się zaczęło.

Pozdr.
04.04.2014 o 03:23 przez Imrahil
Imrahil
dobrze napisane Kachol..
jedno jest pewne, Mancini postawi nowe, solidne fundamenty
04.04.2014 o 00:40 przez Gajdzik
Gajdzik
Mi się nie każde decyzje Mazzariego podobają, ale Mancini by tu niczego nie zmienił poza taktyką...
04.04.2014 o 00:28 przez cuba
cuba
Ja nie szastam zdaniem co chwila innym i cały czas moje zaufanie ma obecny trener,a już na pewno kiedy zakwalifikujemy się do LE w co nie wątpię choć grają poniżej swoich możliwości,po co ta szopka z wymyślaniem nowego trenera ? nie rozumiem,czemu ma ona służyć,po co w tej chwili kiedy jesteśmy w strefie pucharowej a o awans o LM zapomnieliśmy dawno temu,jak nie będzie nas w pucharach to wiadomo ale póki co,to po co to
04.04.2014 o 00:09 przez kulfon32
kulfon32
z takim składem jaki mamy... to nawet MOU nie dałby sobie rady... TAKA PRAWDA
03.04.2014 o 23:32 przez kubainteretoo9
kubainteretoo9
To już lepiej żeby Mazzari zostal, bo widzę że nie ma sensownych następcow, choć za Mazzarim nie przepadam i od poczatku bylem przeciwny jego przyjściu do Interu. :D Lepiej żeby już jakiś zawodników kupili, nie wiem czemu (skoro Branca już odszedł) zawodnik który jest na wylocie z Chelsea- Inter nie jest nim zainteresowany. Mówię tutaj o Lukaku, który gra fenomenalnie, ma 20 lat i Mou go nie widzi w swoim klubie. Aktualnie ten zawodnik gra w Evertonie i w 26 meczach strzelił chyba 12 bramek. Sprowadzić takiego napadziora i zostawić Mazzariego na następny sezon, to chyba najlepsze wyjście, bo ciagła zmiana trenerów tylko szkodzi. :D
03.04.2014 o 23:10 przez dodo_IM
dodo_IM
Nieeeeeeeee tylko nie on!
03.04.2014 o 22:02 przez danioxx17
danioxx17
Według mnie to ja bym chciał De Boara i Tohir też go chyba chce a Mancini to chyba kłamstwo że się z nim kontaktujemy.A co do Mazzariego to niektórzy mogą sądzić że tak naprawdę powinien zrobić własne transfery i dopiero powinniśmy go oceniać ale prawda jest tak że z takim składem co teraz mamy powinien już osiągać solidne wyniki a nie kompromitować się i nie wygrywać meczów z np,Atalantą,Livorno,Cagliari,Torino i wiele innych.Roma ma porównywalny skład a może i gorszy od nas a zajmuje 2 miejsce w tabeli
03.04.2014 o 21:29 przez Cny
Cny
Niestety, ale Mazzari buduje drużynę na 2-3 miejsce przez 3-4 sezony. Trzeba trenera z charyzmą, który ogarnie burdelik w szatni i na murawie. Człowieka, który dobiera taktykę pod graczy jakich ma, tak jak zrobił Mou, wykorzystując maksymalnie potencjał każdego pojedynczego gracza, nawet Chivu czy Pandeva. Mazzari gra lipnym 3-6-1 jak próbował Gasp, czy Strama. Nie jesteśmy niżej niż w ostatnim sezonie jedynie dlatego, że Milan i Lazio stały się jeszcze słabsze niż Inter w wyniku jeszcze gorszego zarządzania niż u nas w ostatnich latach. Dwa miejsce niżej, brak LE i nie byłoby gadania, czy Mazzari ma zostać, bo przy naszym składzie gubienie punktów z tyloma głupimi remisami wynikającymi ze złych decyzji trenera, jest dość śmieszne
03.04.2014 o 21:10 przez inter_21
inter_21
piotrekninter - z mazzarrim nie ma nawet mowy o dostaniu się do lm więc koncepcja z mancinim jest jakby nie patrzeć lepsza. Przeanalizuj co się działo w latach 2006-2010, w przeciwieństwie do Mazzariego on potrafi coś zbudować a nie w kółko forsować taktykę która nie ma racji bytu i rozkładać ręce bo do tego zawodników nie ma. Na pewno z mazzarrim za to zwojujemy europę, w końcu gościu ma tam tyle sukcesów... Macie pretensje że mancio nie wygrał lm? Jak dobrze pamiętam to mou też miał z tym powazny problem dopóki nie dostał paru brakujących elementów. Nie twierdze że to idealna opcja ale porównywanie go do mazzariego to żart. Ja jestem za de boerem
03.04.2014 o 21:09 przez bart844
bart844
Jurgen Klopp to jest trener dla Interu. Furiat, który pokazał by kto rządzi w szatni i zmotywował naszych grajków!
03.04.2014 o 20:14 przez kachol
kachol
Mancini jest dobry do budowania zespołu, jest w stanie stworzyć solidny zespół mając kasę i solidnych grajków... i tyle. Może wywalczy mistrzostwo, PW, ale to wątpliwe, natomiast na pewno Inter będzie grał stabilnie na pewnym poziomie. Z nim o Europie możemy zapomnieć. To jest solidny coach, tylko brakuje mu tego błysku w wielkich meczach o wielką stawkę, solidny rzemieślnik. Czy to dobra opcja dla Interu - wg mnie jeżeli dostanie kasę i 2 lata czasu to postawi ten klub na nogi, ale potem musi odejść, bo nie ma genu zwycięzcy.

P.S.

De boer, Simeone - świetni młodzi trenerzy, szczególnie Simeone mi się widzi, w końcu to nasz były gracz, ale niestety też były gracz Atletico i do tego ich największy skarb, więc pewnie nie będzie łatwo go wyrwać, szczególnie jeżeli wygra LM lub ligę czego mu życzę
03.04.2014 o 19:11 przez Revan
Revan
To są jakieś żarty... Gdyby przyszedł to Thohir musiałby dokupić mu ze dwóch stoperów i trzech DM-ów. On tak gardził ofensywą jak Włodek młodymi.
Wolałbym dać stery Baresiemu.
03.04.2014 o 18:42 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
Ten człowiek to największy fart swiata. Dostał świetny Inter, najlepszy MC w historii i Galatasaray który równa sie ze stara ekipa która wygrała puchar uefA
03.04.2014 o 18:21 przez smerf1600
smerf1600
wole Mazzara
03.04.2014 o 18:16 przez piotrekninter
piotrekninter
inter_21 to co zatrudnic go bo w europie nic nie znaczymy i dlugo znaczyc nie ebdziemy,a za dwa lata kolejnego , no bo np awansowalismy do LM to trzeba Mancio zwolnic bo nic nie ugra
skonczmy z tymi zmianami trenera, trzeba stabilizacji, ja jestem z a 1 sezon dla Mazzariego
a jak sie nie sprawdzi to ma byc trener gornych lotow van gaal, Lippi Mervijk itp po MŚ pewnie jakies wolne nazwiska beda
03.04.2014 o 18:13 przez webo123
webo123
popieram Chuchu jak już zmieniać trenera to nie na włoskiego; z włoskim trenerem nie widzę jakoś Interu w Europie
03.04.2014 o 18:06 przez emsi
emsi
Nie ! On nic nie osiagnał tak jak juz piotrekinter wspomial .... W City klubie ktory ma ogromne mozliwosci i klasy swiatowej piłkarzy ... Udało mu sie raz Lige wygrać i tyle :)
03.04.2014 o 17:58 przez inter_21
inter_21
Ludzie o jakiej europie wy mówicie? Na obecną chwilę to nie ma co marzyć o żadnych podbojach europy. Po prostu trzeba zająć miejsce 1-3, a do rozgrywek ligowych to świetny trener. Gościu ze 2 klasy lepszy od Mazzarriego jakby nie patrzeć. Jak ktoś pisze że jest średni to nie wiem jaki jest Mazzarri:lol2:
03.04.2014 o 17:53 przez Piter
Piter
nie
03.04.2014 o 17:52 przez yoda79
yoda79
Coraz więcej plotek, być może Mazzarr na wylocie.
Jest średnim (co najwyżej) trenerem, za słabym na Inter, ale Włocha nie chcę, ta szkola trenerska się nie u nas nigdy nie sprawdzała.
03.04.2014 o 17:50 przez michal21
michal21
A jak widze 3 opcje. Simeone, Cuper lub de boer. Co Wy na to?
03.04.2014 o 17:45 przez piotrekninter
piotrekninter
nie nie nie...dlaczego,on nigdy nie osiagnal nic w europie, z nami jak nami, ale majac taka kadre jak City

Shoutbox

tytusek25 22.06.2026 19:30

Lautaro robi w pressingu i obronie za dwóch, a Messi w ataku zrobi to do czego nasz Lautaro nigdy nie był zdolny

tytusek25 22.06.2026 19:29

swietnie sie uzupelniaja

ragnar 22.06.2026 19:29

27 min 20 o Messim, mielcarski zaraz zes Ra się z ,,tym bogiem futbolu,,

Claudio 22.06.2026 19:25

w tym momencie w ARG Lautaro najwyzsza nota, Messi najniższa

Claudio 22.06.2026 19:22

Najpierw Messi zmarnował karnego wywalczonego przez Lautaro, a teraz odebrał asystę Lautaro...ale śmieszne jak Messi sobie spaceruje bądź stoi. On i Ronaldo to już muszą zarządzać siłami. Metryki nie oszukasz

ragnar 22.06.2026 19:10

Messi haha

Jacenty 22.06.2026 19:09

Real potrzebuje kasy na konkretnego pomocnika w okolicach 100mln euro, więc raczej nie możemy oczekiwać jakichś wymyślnych korzystnych formuł. Mou chce kogoś kto pracuje fizycznie i jest dobry tehcnicznie. Na liscie m.in. Enzo, ale nie tylko

AveCaesar 22.06.2026 19:09

Jakbyśmy mieli

AveCaesar 22.06.2026 19:09

Czyli w sumie wychodzi na to, że nawet jakbyśmy pieniądze na Pazia lepiej je wrzucić w młodego środkowego obrońcę, którego moglibyśmy ustawić centralnie. Oprócz Soleta i przy pozostaniu Bastoniego oczywiście🤔

ragnar 22.06.2026 19:09

Vancore dokładnie

ragnar 22.06.2026 19:08

Niecodzienny faul, dwa wslizgi, karny

Vancore 22.06.2026 18:57

z akanjim to troche krotka pamiec bo on tych bledow nawalil nie tylko z bodo, bo mecze z milanem napoli arsenalem bologna i juve

Cny 22.06.2026 18:34

oddanie Basto by wziąć dwóch takich nie wyrazistych typów z pogranicza ławki i pierwszego składu to byłby kosmiczny błąd

Cny 22.06.2026 18:33

tutaj nie ma co rozważać. a jeszcze dodajesz jonesa który absolutnie nie jest pomocnikiem którego potrzebujemy. ni to zdrowy silny czarnoskóry dynamiczny pomocnik, nie to fantasista z dryblingiem.

Cny 22.06.2026 18:31

nie no ten Muhamerovic to dramat. przecież on na ławce by siedział tak czy siak.

Szczupac_FCI 22.06.2026 18:28

A bez szybszej gry z kontry z kontry nie ma postępu dla nas w tym momencie...

Szczupac_FCI 22.06.2026 18:27

Przyszedł Ivan z czego się cieszę bo jak się okazuje to jest Interista, grę defensywną organizacją da sie ogarnąć...

Szczupac_FCI 22.06.2026 18:21

Basto jest już u nas trochę (zgarnął 3 scuda przegrał 2 finały które pewnie gdzieś siedzą w głowie do tego ta chryja z Kalulu) ten Muhomor nie wygląda tak źle, przyjdzie Solet, Stanko bym zostawił bo to jest Interista urodzony w tym klubie, świetnie wygląda na DPM (oglądałem kilka razy dla niego Brugge) jest silny fizycznie i dobry w odbiorze. Do tego nigdy napływ świeżej krwi nie zrobił nam na niekorzyść. Ambicją i głodem na prawdę w piłce wiele da się zrobić, zawodnikami którzy mają coś do udowodnienia. Moim zdaniem to jest bardzo prawdopodobny scenariusz na ten moment...

Cny 22.06.2026 18:05

ja myślę że ten sam poziom. trochę za mało na topowego obrońcę do 11, a za dużo żeby być rezerwowym nawet w Interze w ich własnym odczuciu

Cny 22.06.2026 18:02

a to nie tak że u nas było pełno baboli. babole jak były to na bramce

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29487

Liczba newsów: 53356

Liczba komentarzy: 625120

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się