
Przedstawiamy Wam Alexandre Dreyfusa, CEO Socios.com. Prezydent nowego sponsora Interu skierował kilka słów do fanów Nerazzurrich.
Wyrażając swoją satysfakcję i zadowolenie ze względu na podpisanie umowy z klubem, Dreyfus przyznał, że jest to ważny moment dla klubu, ale również punkt zwrotny dla jego firmy.
- Nowa koszulka Interu jest dla nas idealnym miejscem, aby promować rozpoczęcie naszej współpracy i zbudować świadomość możliwości i innowacji, jakie daje wprowadzenie do klubu Fan Tokenów $Inter. To wyjątkowe wydarzenie. Po ponad ćwierć wieku na koszulce tego klubu zagości inna marka i jesteśmy dumni z tego przywileju. Dzisiejsze rozpoczęcie współpracy to początek nowej ery dla milionów fanów Interu na całym świecie, którzy będą mogli w ten sposób połączyć się w żywą, aktywną cyfrową społeczność na socios.com. Od teraz będą mieć okazję wchodzić w interakcję z klubem, wpływać na jego kluczowe decyzje, a także być wynagradzanym przez klub, który jest tak bliski ich sercu".
Komentarze (1)