Według raportów włoskich mediów Inter zarobi na nowej umowie sponsorskiej co najmniej dwukrotnie więcej niż na umowie z Pirelli.
Obecnie Pirelli płaci rocznie klubowi z Mediolanu 11 mln euro + bonusy. Na mocy nowej umowy Nerazzurri zarobią 20-25 mln euro za sezon. Suning miało nadzieję na umowę wartą 30 mln euro, jednak pandemia COVID-19 zweryfikowała te plany i obecnie mowa jest o stawkach trochę niższych. Pirelli miało kontynuować współpracę z Interem w mniejszej roli, jednak najnowsze raporty mówią, że współpraca zostanie zerwana całkowicie.
Dziennikarze La Gazzetty twierdzą, że Suning toczył w ostatnich miesiącach negocjacje z dwoma wielkimi grupami. Według doniesień sprzed kilku miesięcy firmami tymi mogą być Hisense, Samsung, lub Evergrande.
Ogłoszenie nowego sponsora powinno nastąpić w następnym miesiącu.
Komentarze (2)
niż te paski na środku albo koszulka w zygzaki
kto, bez różnicy, byle dali z 25-30 mln