Plotki transferowe

GdS: Inter z Mancinim czy Mourinho? (44)

Autor:
Źródło: tuttomercatoweb.com
prawie 18 lat temu
995
44
Dziennikarze La Gazzetta dello Sport zastanawiają się jak będzie wyglądał w przyszłym sezonie zespół Interu Mediolan. Głównym powodem rozważań żurnalistów jest przyszłość Roberto Manciniego.

Trener Interu nadal utrzymuje ciszę medialną. Wczoraj Mancio znów nie zorganizował wczoraj przedmeczowej konferencji prasowej. Zatem jaka przyszłość czeka Mancio dowiemy się po dzisiejszym spotkaniu przeciwko Romie bądź na początku przyszłego tygodnia.

Jeśli Roberto Mancini pozostanie w ekipie z Mediolanu to nasz klub pozyska najprawdopodobniej Konko z Genoi (4.5 mln Euro za połowę karty), Hleba z Arsenalu(10-12 mln Euro), Vargas z Catanii(15 mln Euro) oraz Samuela Eto'o z Barcelony(20-25 mln Euro). Dyrektorzy sportowi Nerazzurrich - Branca i Oriali starają się szczególnie o pozyskanie Konko i Hleba, pozostała dwójka obecnie znajduje się pod ścisłą obserwacją.

Natomiast jeśli do Interu dołączy Mourinho to tacy piłkarze jak Stankovic, Materazzi i Crespo będą mogli szukać sobie nowego klubu. To samo dotyczy Adriano. Portugalski trener skupiłby się na zakupach w Chelsea Londyn, skąd chciałby wykupić Carvalho, Lampard'a i Drogbę.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Oumar Solet

Solet priorytetem Interu. W kwietniu planowane spotkanie w Mediolanie (23)

05.03
05:36
Stefan de Vrij

Sport24 – przyszłość de Vrija w Grecji? Znany klub rozważa ofertę (6)

05.03
05:41

Komentarze (44)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.05.2008 o 18:06 przez proba1
proba1
chce Mou bo ma najlepsze efekty:polfinal LM to bralbym w ciemno za kazdym razem a odpasc po bramce ktorej nie bylo to zaden wstyd,mistrzostwo kraju jak najbardziej !! Po prostu koles ma wyniki gdzie sie nie ruszy a Mancini gwarantuje conajwyzej wyjscie z grupy w LM. Kolejna sprawa to nie Erikson ktory nazwisko ma niewiadomo za co tu mamy czlowieka z osiagnieciami.
24.05.2008 o 18:05 przez 88mj
88mj
Magiq zgadzam sie z Toba, ale uwazam, ze potrzebna jest jakas zmiana. Zmiana w mysleniu wlasnie. W tym sezonie ledwo udalo sie wygrac lige, mimo, ze byla ogromna przewaga nad Roma. A nowy sezon bd jeszcze trudniejszy, kiedy to Juve i Milan wlacza sie na serio w walke o mistrzostwo. I masz racje Omen, ze Mourinho nie rowna sie sukces w LM i Scudetto, ale mysle, ze jest wieksze prawdopodobienstwo niz z Mancinim, ktoremu duzo zawdzieczamy, ale juz nic wiecej nam dac nie moze.
24.05.2008 o 17:57 przez Omen
Omen
Ja wam powiem tylko tyle.Chcecie tylko po to Mourinho bo to trener z nazwiskiem!Zapominacie ile w ostatnim czasie zrobil Mancini a ile zrobil Pan Jose.Gwarancji nikt nam na niego nie daje a pamiętajcie ze z Chelsea tez by nie wylecial tak szybko gdyby osiagal sukcesy!
24.05.2008 o 17:38 przez Magiq
Magiq
Trzeba takze zauwazyc ze zmiana trenera to takze zmiana wielu ludzi w druzynie bowiem Jose(czy inny nowy trener)zabiera czesto swoich asystentow i reszte sztabu.Zmienia sie taktyka,zawodnicy,sposob przygotowania do sezonu i wiele innych czynnikow.Jose poza tym chcialby miec wladze nad wszystkim w tym i nad transferami ktore sam by przeprowadzal i rola Morattiego skupia sie w tym momencie na wykladaniu hajsu co najwyzej...
24.05.2008 o 17:33 przez Magiq
Magiq
O obecnym Interze nie mowil bym ze to zbieranina gwiazd mysle ze teraz tworzymy kolektyw ktory zbudowal Mancini.Wiadomo sa wyjatki bo nie wszyscy zawodnicy moga pogodzic sie z siedzeniem na lawce ale to normalne i mysle ze ten problem jest we wszystkich liczacych sie druzynach.Przeszlosc trzeba zostawic za soba(sciaganie pilkarzy za krocie i 0 sukcesow) i nie sadze zeby bylo dobrze do tego wracac...
24.05.2008 o 16:06 przez 88mj
88mj
Owszem, jedno to to, ze Chelsea to zbieranina gwiazd, a 2: trzeba umiec ustawic te gwiazdy. A czy u nas nigdy nie bylo tego problemu? Inter to byla zawsze zbieranina gwiazd, ktora jednak nie tworzyla jednosci, zespolu. Mourinho chyba potrafi zgrac pilkarzy.
24.05.2008 o 16:05 przez 88mj
88mj
Omen, mowisz, ze Mourinho nic nie zrobil w Chelsea'i. A ja mysle, ze to wlasnie dzieki niemu walczyli do konca o mistrzostwo w lidze i dotarli do finalu LM.
24.05.2008 o 15:35 przez Jarzabek
Jarzabek
Proba1 z wiekszoscia Twoich argumentow nie moge sie zgodzic. <br /> <br /> Co do skladu, ktory Jose mial w Porto to sie zgodze, ale reszta nie zostala odkryta przez niego. <br /> Cech przechodzil do Chelsea jako jeden z lepszych bramkarzy i nadzieja na najlepszego bramkarza swiata. Po prostu dojrzal i nabyl dosw, to nie zasluga Mourinho <br /> Drogba - 36 mln euro kosztowal...-czy zakup zawodnika za taka kwote jest odkryciem? Chociaz fakt, ze w chelsea zaczal grac jeszcze lepiej. <br /> Lampard, Terry - zawsze byli swietni, ale po prostu nie mieli z kim grac <br /> <br /> <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
24.05.2008 o 14:44 przez Rebelde
Rebelde
Mou by chciał wielkie transfery.Ale Morrati to nie Romek który będzie wyrzucał kase na lewo i prawo.To już nie te czasy<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" /> Sam nie wiem...
24.05.2008 o 14:09 przez rzepak500
rzepak500
kazdy byle nie mancio !! !! !! !
24.05.2008 o 14:01 przez Paliuka
Paliuka
osionga<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Moim zdaniem napewno lepiej gdyby trener zmienił sie teraz a nie w np we wrezśniu czy Październiku. Mou nie gwarantuje sukcesów ale tak samo Mancio. Dla mnie za Mou przemawia taki fakt ze wolałbym ogladac w Interze z nr 5 Essiena niz Stankovica. Choc nie wiadomo czy portugalczyk na pewno chciałby przeprowadzac wielkie transfery przeciez sam mowił ze Inter ma najmocniejszy skład.
24.05.2008 o 13:34 przez proba1
proba1
Oby to sie w koncu sprawdzilo.Mancini out.A do tych co krytykuja Mou za transfery wystarczy spojrzec kto pod jego skrzydlami stal sie swiatowej klasy pilkarzem: <br /> 1.Carvalho z pilkarza nieznanego pod wodza Mou w porto stal sie jednym z najlepszych graczy na tej pozycji <br /> 2.Deco- ma ktos jakies pytania? <br /> 3.Lampard Terry - obaj byli niezli wczesniej ale to za kadnecjii The one stali sie jednymi z najlepszych na swoich pozycjach <br /> 4.Drogba-za jego kadencji jego gwiazda zaczela naprawde blyszczec <br /> 5.Cech <br /> I gracze ktorzy pod jego wodza grali znakomicie a teraz srednio<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> .Ferreira,Maniche,Benny Maccarthy <br /> <br /> Jak widac Mou potrafi z graczy nieznanych zrobic zawodnikow najlepszych na swoich pozycjach.U nas z tym akurat srednio bo Maicon juz wczesniej byl uwazany za bardzo dobrego gracza,Cambiasso byl swego czasu jednym z najwiekszych talentow na swiecie,Cesar gral w repr.Super Mario gdyby nie totalna porazka naszych napastnikow to by do tej pory siedzial na Primaverze <br /> <br /> Za Mou przemawia takze to jak przygotowuje swoje zespoly pod wzgledem atletycznym, zarowno w Pucharze UEFA LM jak i lidze angielskiej walcza non stop na boisku a nasi ostatno to specjalizuja sie w truchtaniu po tymze boisku. <br /> <br /> Mourinho to jest taktyk z graczami slabymi osionga bardzo dobre rezultaty ma koncepcje prowadzenia zespolu a nasz Mancini ma szczescie przede wszystkim bo ma swietnych graczy ktorzy praktycznie wygrywali mecze indywidualnymi umiejetonsciami a nie ajaks super taktyka a wszystko sie skonczylo kiedy ci gracze doznali po przez zle przygotowanie do sezonu kontuzjowani. <br /> <br />
24.05.2008 o 13:30 przez Omen
Omen
Mourinho nic nie zrobil w Chelsea druzynie gwiazd!A czy poradzilby sobie u nas?wole nie myślec
24.05.2008 o 13:29 przez Omen
Omen
Obawiam się że wszystko się zepsuje w naszym zespole jak stery przejmie Mourinho pytam po co on nam potrzebny? !!
24.05.2008 o 13:26 przez Palermo
Palermo
Gdyby Mancini nie wierzył w umiejętności Jimeneza, to nie zostałby wykupiony, a tak już jest Nasz, to znaczy, że darzy go wielką estymą. Chilijczyk miał kontuzję, więc trudno było wypuścić takiego zawodnika na boiska, w momencie, kiedy duża część składu się posypała, chyba lepiej było mieć pewność, że nic się nie przytrafi podczas spotkania i mieć do dyspozycji tego piłkarza na dłuzej
24.05.2008 o 13:24 przez Magiq
Magiq
Mourinho, który we wrześniu 2007 roku opuścił Stamford Bridge, miał przesłać do Ghanijczyka wiadomość o następującej treści: &quot;Michael, byłeś świetny. W poniedziałek wybieram się do Mediolanu, by podpisać kontrakt z Interem. Mam nadzieję, że pewnego dnia także znajdziesz się w Interze&quot; - czytamy w artykule opublikowanym przez włoski dziennik sportowy. <br /> <br /> Niby cos takiego Jose wyslal do Essiena...
24.05.2008 o 13:21 przez Palermo
Palermo
Chciałbym dodać, że zaden trener nie jest gwarantem sukcesu. Do Interu może przyjść Mourinho, czy inny &quot;mistrz&quot;, a nic nie wygramy, a może zostać zatrudniony nikomu nie znany trener i sukces bedzie gonił sukces.
24.05.2008 o 13:16 przez Palermo
Palermo
Dzisiaj prawdopodobnie po raz ostatni poprowadzi Mancini, trener, który po tylu latach klęsk podniósł ten klub z kolan i zamiast temu człowiekowi być wdzięcznym, za to co dla Nas uczynił, widze, że wpisy domagają się &quot;usunięcia&quot; Manciniego. Panowie zapamiętajcie sobie, to nie Manciniego wyrzucają, to człowiek z Jesi prawdopodobnie odchodzi. Podejrzewam, że długo nad tą decyzja rozmyślał i wybrał najlepsze rozwiązanie dla klubu. Ten człowiek, który był tak niemiłosiernie krytykowany przez znaczną część włoskich tiffosich Interu, jest w tej chwili (w momencie odchodzenia) żegnany jak uzdrowiciel naszego klubu. Nikt z tych osób zapewnie nie zapomina o wszystkich wadach Manciniego oraz nie zmienia swoich przekonań, ale w takim momencie za to co dokonał należy schylić przed naszym trenerem głowę. <br /> <br /> <br /> Jeszcze będzie czas na głębszą analize obecnego, jak i dokonań Manciniego w naszym klubie.
24.05.2008 o 13:09 przez Omen
Omen
Kurde co ja pisze Cuper w tym czasie nie byl trenerem Interu sorki.Czasy mi sie pomylily<img src="http://fcinter.pl/images/emots/lovdev.gif"; alt="" />
24.05.2008 o 13:03 przez Omen
Omen
Takie bylo zalozenie Cupera Kily i Van der Meyde jako skrajni pomocnicy ale jak to się skończylo to każdy wie.W lidze daleko a w grupie z ligi mistrzów nawet wtedy nie wyszliśmy(w tym porażka z Arsenalem u siebie 5:1)
24.05.2008 o 13:03 przez Oba
Oba
Co to w ogóle za gadanie<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Materazzi poprzedni sezon mial znakomity, teraz rzeczywiscie bylo slabo a niektorzy z was juz chca sie go pozbyc<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Własnie dlatego Inter nie odnosil sukcesow bo wywalal pilkarzy po jednym nie udanym sezonie, a teraz niektorzy z was chca tego samego<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> To ja nie rozumiem tego. Uwazam ze Materazzi powinien zakonczyc kariere w Interze, jest ikona tego klubu, mistrzem swiata, włochem i powinien zostac w Interze chocby nie wiem co. To samo uwazam o Stankoviciu. Ten sezon rzeczywiscie mizerny, ale w poprzednim radzil sobie naprawde dobrze i wyrzucanie go teraz byloby glupota. Co do Crespo to nie mam zdania, ale ten facet wg mnie tez jeszcze wiele potrafi. Jezeli kogos kupic to napewno kreatywnego pomocnika i ty Hleb wydaje mi sie niezlym pomyslem. E2 za Adriano<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> No nie wiem Adriano cos tam w Brazylii niby sie odnalazl ale jak porownac Brazylie do Wloch<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Tu w Interze jest wielka presja bo to juz taki klub i Adriano wg mnie znowu sie tutaj pogubi, a e2 bylby wg mnie wielkim wzmocnieniem. <br /> Tak dla Mancio !! <br /> Forza Inter !!
24.05.2008 o 12:54 przez Omen
Omen
No i mamy jeszcze Orlandoniego trzeciego bramkarza<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Ale to jest za malo!Barzagli?Byloby wspaniale!No i jeszcze ten Toni...Trzeba tak zbudować drużynę na przyszly sezon żeby nawet potencjalne kontuzje nie zrujnowaly nam niczego.Trzeba wreście zaistniec w Europie!<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
24.05.2008 o 12:53 przez Magiq
Magiq
Marcelo Lippi przyszedl do nas majac 5 tytulow mistrza z juve i zdobyta lige mistrzow.Moratti wydal na kolejne wzmocnienia grubo ponad 100mln a Lippi zaja z Interem 4 miejsce w lidze...kolejny sezon kolejne transfery i...Inter odpada z Helsingborgiem w el. ligi mistrzow...Lippi przypomina mi Mourinho,trener z sukcesami ktory do osiagniecie celu sciaga pilkarzy za duze pieniadze ale mysle ze era Jose u nas skonczyla by sie podobnie. <br /> <br /> slepy fan ma 100% racje z jose na lawce druzyna zatraci to co w niej najpiekniejsze... <br /> <br /> Omen to masz krotka pamiec bo przed Mancinim gralismy skrzydlami...przynajmniej bylo takie zalozenie(kily G.,Van Der Meyde,Luciano,itd.) niestety w tedy sie to nie sprawdzilo. <br /> <br /> Z Mancinim czy z Jose zawsze bedzie cos nie tak...czy to komus sie transfery nie beda podobac a to komus taktyka czy styl gry ale ani Mancini nie jest lepszym trenerem od Jose ani na odwrot. <br /> Takie jest przynajmniej moje zdanie.
24.05.2008 o 12:35 przez dolin123
dolin123
omen ma racje... potrzebujemy materazziego w koncu to jest wloch ktorych my w skladzie nie mamy mamy ich tylko 3 Toldo Balotelli i materazzi.. jesli chodzi o kupno jakiegos wlocha to jestem za Barzagli... obronca nam sie przyda bo matrix powoli sie starzeje..;/
24.05.2008 o 12:25 przez Omen
Omen
Ale ile razy Mancini dawal szanse Jimenezowi?Nie pokazal on w pelni swoich umiejętności przez co tak naprawde czy mozna go juz teraz uważać za glównego rozgrywającego Interu?Bardzo lubie tego zawodnika i życze mu jak najlepiej jednak w pelni nie potrafie mu narazie zaufać.Nasri jest wspanialy ale o ile wiem będzie od przyszlego sezonu gral w Arsenalu...I czy tu nie byl czasami bląd ludzi od transferów w Interze?Przypomne ze jest Diego w Werderze jeszcze...Gdybym mial wybierac między Materazzim a Carvalho to zdecydowanie wybralbym Wlocha po pierwsze że bardzo go lubię po drugie że to taka ikona naszej drużyny a po trzecie wierzę wciąż że ma nieprzeciętne umiejętności i w pilke grać potrafi!Panowie zobaczymy jak to się potoczy.My możemy tylko spekulować wszystko zalezy od wlodarzy Interu.Nie zmienia to faktu iż tegoroczne mercato przyniesie nam tyle emocji niczym finisz rozgrywek serie A w wykonaniu naszej drużyny.<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
24.05.2008 o 12:19 przez dani7
dani7
zawaliste te transfery Manciniego... szczególnie podoba mi się pomysł z Konko, Vargasem i Hlebem
24.05.2008 o 12:13 przez Jarzabek
Jarzabek
W sumie nie wiem co wole...Mancini mnie wkurza, ale z drugiej strony przed nim ni mielismy nic...jednak na to wplynelo wiele czynnikow - spadek Juve, kryzys Milanu, dobre transfery (ktore nie sa tylkoz asluga menadzera, ale tez dyrektora sportowego)... <br /> <br /> Jednak jestem pewien jednego - nie podobaja mi sie potencjalne transfery... <br /> Konko - jestem za, ale nie za wszelka cene...(wie ktos moze czy bedzie gral u nas czy w genoi jak wykupimy polowe karty?) <br /> Hleb - w 100% za, swietne posuniecie <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <br /> Vargas - nie za te pieniadze :/ <br /> Eto - mozna dorwac lepszych, bo troche bez formy jest <br /> <br /> Stankovic, Crespo moga odejsc jak dla mnei od reki <br /> Materazzi - nigdy nie chcialem go sprzedawac, bo go uwielbiam, ale ten sezon mial sredni...jednak bym go jeszcze zostawil <br /> Lampard, Drogba jak najbardziej za <br /> Carvalho - a po co nam on? <img src="http://fcinter.pl/emots/bigeek.gif"; alt="" />
24.05.2008 o 12:10 przez hbk
hbk
Skrajni pomocnicy to nie jest styl Interu, ale w trudnych sytuacjach zawsze dobrze jest miec przynajmniej jakiegos.. CO do kreatywnego pomocnika mamy Jimeneza (mial naprawde dobry sezon, ale Mancini jakos nie chcial mu dawac zbyt wielu szans), Hleb jest dobry, ale wolalbym Nasriego albo Miralema Pjanicia
24.05.2008 o 12:01 przez PepeBergomi
PepeBergomi
Przy obydwu opcjach jakos nie jestem przekonany co do transferów. Jedynie Hleb do mnie przemawia i moze Drogba. Mysle ze czas Manciniego sie skonczył ,celem w tym sezonie była LM i skonczyło sie jak co roku -odpadlismy w żałosnym stylu. Ile mozna zganiac na kontuzje itd itp taka druzyna jak Inter nawet w osłabieniu powinna przynajmniej zaprezentowac lepszy football niemowiac juz o strzeleniu bramki.Uwazam ze jest to dobry czas na zmiane szkoleniowca. Co do Adriano niewiem czemu media juz go sprzedaja,chłopak strzela bramki jak na zawołanie ,moze wreszcie sie odbudował teraz.Obecnie tak duzej kwoty za niego nie otrzymamy jak sie znajdzie naiwniak w stylu Man. City moze 15mln euro. Sezon moze zaczac jako rezerwowy i zobaczymy co z niego bedzie.
24.05.2008 o 11:58 przez Nen
Nen
A mnie się wciąż marzy Cassano....

Shoutbox

Cny 10.03.2026 20:21

co to za klaun się odpalił tutaj jakiś randomowy?

Claudio 10.03.2026 20:08

No ucieka jak szalony z tą ręką...nie ma co :D

Claudio 10.03.2026 20:08

Paolo92 10.03.2026 19:47 https://www.facebook.com/share/r/1PJAkEfM6Q/

Claudio 10.03.2026 20:01

Zgodnie z IFAB Law 12 (2025/26), kontakt z ręką Ricciego w polu karnym był przewinieniem bezpośrednim z powodu nienaturalnego powiększenia obrysu ciała. Powinien być karny + żółta kartka; VAR pominął kryterium "unnatural position".

Claudio 10.03.2026 19:58

Zgodnie z przepisami IFAB (Law 12), sytuacja z Riccim powinna być uznana za karnego z dwóch kluczowych powodów: nienaturalne ułożenie ręki i brak uzasadnienia dla jej pozycji. Nienaturalne powiększenie obrysu ciała Ręka Ricciego (między dłonią a łokciem) była wysunięta od tułowia i barku, co powiększało jego sylwetkę – piłka po głowie Dumfriesa trafiła w nią bezpośrednio, a bez ręki uderzyłaby w bok ciała lub przeszłaby dalej. Przepisy jasno wskazują, że ręka powyżej linii barku lub wysunięta bocznie (jak na zdjęciu) jest traktowana jako nienaturalna, niezależnie od intencji, zwłaszcza w polu karnym. Brak naturalnej motoryki ruchu Ruch ręki nie wynikał z równowagi, biegu czy nieuniknionego upadku – była cofnięta, ale jednocześnie otwarta w stronę piłki, co sędzia powinien ocenić jako "podjęcie ryzyka" blokady toru. Odbicie nie anuluje przewinienia, bo pierwszy kontakt był z ręką (nie samym łokciem); trajektoria zmieniła się niekorzystnie dla Milanu.

Krownzay 10.03.2026 19:52

co ja Ci poradze, ze takie sa przepisy?

Szociq 10.03.2026 19:51

Pamiętaj, że zaraz po tej sytuacji sędzia zakończył mecz. Bardzo możliwe, że Abisso nawet nie zdążył tego do końca sprawdzić. Dziwię się też naszym, że nie próbowali trochę przeciągnąć całego zamieszania i wpłynąć na sędziego aby sprawdził monitor

Claudio 10.03.2026 19:50

ja pyerdole nie osmieszaj się nadala :D

Krownzay 10.03.2026 19:50

Nie, ruch musi byc uznany za celowy, zeby byl karny, a poki sedzia moze interpetowac dowolnie to beda takie sytuacje. ruch do pilki byl ewidentny

Claudio 10.03.2026 19:50

a najjlepsze jest to ze glowny argument za niepodyktowaniem karnego to byl "RUCH OD PILKI". No tak jak sie odbiła to był od piłki. To jest ewidentny błąd Ricciego, a za błędy się płaci. To jest 100% karny.

Claudio 10.03.2026 19:49

no ale wszyscy wiedza ze byl ruch do pilki. Ale udaja ze nie bylo, bo tak chcą...

Xucatlan 10.03.2026 19:48

Skoro Abisso, który jest profesjonalnym sędzią, który przecież normalnie prowadzi mecze w Serie A uznał, że karnego nie powinno być, to skąd pewność, że Doveri uznałby inaczej. No i nie zapominaj, że kiedy sędzia idzie do monitora i zmienia potem decyzję, to jest to efekt właśnie tego, że arbiter siedzący na VARze zasugerował mu, że popełnił błąd.

Paolo92 10.03.2026 19:47

Ricci wykonał ruch ręką w kierunku piłki ewidentnie

Xucatlan 10.03.2026 19:45

Jeśli chodzi o zagrania ręką, to w ogóle prześmieszne jest te całe sformułowanie o nienaturalnie ułożonych rękach. Według tego karne dyktowane powinny być przede wszystkim w sytuacji kiedy zawodnik biegnie chowając ręce za plecami. Nie da się bardziej nienaturalnie trzymać rąk, niż chować ich za plecami. Nikt normalnie w ten sposób nie biega.

Szociq 10.03.2026 19:45

Nie do końca. Przecież obecnie jest mnóstwo sytuacji, w których sędzia główny zmienia swoją pierwotną decyzję po obejrzeniu powtórki. Jestem pewnie, że gdyby Doveri zobaczył całą sytuację na spokojnie to podyktowałby karnego.

Raffal 10.03.2026 19:44

A wystarczylobybzeby przy nastrzeleniu byl posredni a po strzale karny

Xucatlan 10.03.2026 19:42

Niektóre przepisy nigdy nie będą jasne i zawsze będą polegały na interpretacji zdarzenia, bo taka jest natura tego sportu.

Xucatlan 10.03.2026 19:38

Niewiele o ile w ogóle cokolwiek to zmieni. Skoro sędzia boiskowy uzna, że nic nie było, sędzia na VARze to potwierdzi, to małe szanse są, że decyzja zostanie zmieniona, bo trener zażąda sprawdzenia.

Krownzay 10.03.2026 19:37

poki przepisy nie beda jasne to sedzia przy monitorze bedzie sobie interpretowal jak mu sie podoba

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619662

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się