Wywiady z piłkarzami

Ibra: "Mogę wygrać z Interem lub innym klubem" (43)

Autor:
Źródło: goal.com
około 16 lat temu
776
43
Zlatan Ibrahimović udzielił wywiadu dla Canal+, w którym mówi, że Ligę Mistrzów może wygrać w Interze lub innym klubie.

W prasie pojawiają się informacje, że szwedzki napastnik jest sfrustrowany brakiem sukcesów na arenie europejskiej z Interem Mediolan.

"Czy muszę udać się do innego klubu, żeby wygrać Champions League? Mogę to zrobić z Interem, ale także w innym zespole" - powiedział Ibrahimović.

Według włoskiej prasy odejście Szweda pod koniec sezonu jest nieuniknione.

"Liga Mistrzów jest kwestią szczęścia oraz małych szczegółów. Najbardziej żal mi było w Manchesterze. To był nasz najlepszy mecz w sezonie, ale to nie wystarczyło"
- kontynuował.

Niemniej jednak na płaszczyźnie osobistej gracz jest zadowolony z jego aktualnych występów: "Wydaje mi się, że jest to najlepszy sezon w mojej karierze. Prezentuję równą formę i strzelam regularnie."

"Czy jestem samolubny? Na polu rywala muszę strzelić lub stworzyć sytuację koledze z drużyny. Jednak jeśli nie jesteś samolubny, wtedy stajesz się normalny. Ja zawsze staram się coś zmienić" - dodał.

27-letni piłkarz zdobył w tym sezonie 25 bramek we wszystkich rozgrywkach, a w Serie A przewodzi w klasyfikacji strzelców.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Valentin Carboni

Carboni: Ten gol to dowód, że warto było walczyć (13)

22.06
03:39
Francesco Pio Esposito River Plate

Pio Esposito: Myślałem, że to sen. Niesamowite! (10)

26.06
05:36

Komentarze (43)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
05.05.2009 o 11:42 przez SlimShady
SlimShady
Myśle, że jak Inter ściągnie sensownych graczy, a nie jakiś przeszczepów typu Jenas lub Motta czy średniaków typu Milito powinien zostać. Myśle jakby miał do wyboru grać u nas z np. Villą i Diego a iść do niepewnego jak zawsze Realu pewnie zostałbym by u nas !! ! <br /> Mam nadzieje że Ibra zostanie !! !.
05.05.2009 o 10:36 przez mhunter93
mhunter93
Ibra zostanie nie ma bata !! W duecie z Aguero lub Torresem był by dobry. Ibra nie gra sam tylko qmple z boiska dogrywają mu piłki a on doskonale odgrywa swoją role !!
05.05.2009 o 10:29 przez LoveFist18
LoveFist18
no na pewno by sobie lepiej poradzili niż Cassano, poza tym jakby był Diego to by miał kto piłe rozgrywać albo Ribery(wystarczy zobaczyć mecz z Barcą jak grał, sam brał kilku piłkarzy na siebie). A Aguero lub Tevez to nie Adriano albo Balotelli
05.05.2009 o 09:47 przez MiRas.
MiRas.
Za to masz pewność, ze Aguero czy Diego by w takim meczu istniał.. haha dobre, dobre..
05.05.2009 o 09:41 przez LoveFist18
LoveFist18
i zgadzam sie z mw121 Cassano w takim meczu jak Manu Inter to by juz W OGOLE NIE ISTNIAL !!
05.05.2009 o 09:39 przez LoveFist18
LoveFist18
LUDZIE ALE SAM IBRA NIC NIE ZROBI !! !! Jak można tego nie rozumieć<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Kto ma mu zagrywać piłki jak Inter gra samymi defensywnymi zawodnikami<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> !! :/ Jezu. Nie mogę. Jestem pewien ze jakby gral w manu czy innym lepszym zespole to by mial ze dwa razy wiecej bramek jeszcze bo by tylko pileczke do nogi dostawal i by sobie pykal. A u nas sam musi sobie tez wypracowac akcje i nie zapominajmy o tym ze ma duzo asyst. Bez niego NIC NIE ZDOBEDZIE INTER !! ! Moje zdanie a teraz to sobie mozecie pisac co chcecie...
05.05.2009 o 09:06 przez Rafal_3000
Rafal_3000
a może mu tylko chodzi o kolejną podwyżkę<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" /> Zlatan to zlatan i nie możemy sobie pozwolić na jego stratę...<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 23:40 przez MarcoPolo
MarcoPolo
Zlatan z innymi możesz...z Interem MUSISZ!<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 22:43 przez RafiQ
RafiQ
Nie wyobrażam sobie teraz Interu bez Ibry Jest pare lepszych od niego zawdników np : Villa czy Torres . Gdyby przyszło z dwóch takich to Ibra mógłby iść . Swoją drogą to możliwe że z napastników na sezon 2009/10 zostanie tylko Balotelli <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 22:24 przez mw121
mw121
Faktycznie nigdy nie napisales doslownie, ze nie lubisz Zlatana, ale mozna to wywnioskowac po niektorych twoich wypowiedziach o wybitnie pejoratywnym nacechowaniu np. &quot;Zlatanek 3,5 nota hahaha&quot; - po slabym meczu z Napoli przy newsie z notami. <br /> <br /> Cassano i Milito to dla mnie slabi zawodnicy, to, ze graja dobrze w przecietnych klubach, wcale nie musi oznaczac, ze zagraja tak samo w Interze. Tym bardziej, ze ogladalem ich niektore spotkania i niczym specjalnym mi nie imponuja( no moze poza hat-trickiem Milito w ostatnim meczu, ale kazdemu kiedys cos wyjdzie). Duzo wyzej cenie sobie duet Aguero, Diego i gdybys to ich wymienil, to nawet przyznalbym ci racje. <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> <br /> Zlatan gra slabo w LM? Po czesci masz racje, ale glowna tego przyczyna jest brak odpowiednich partnerow, z ktorymi moglby rozgrywac pilke. Praktycznie wszystkie akcje przechodza przez niego przez co stajemy sie zbyt przewidywalni, poza tym gramy strasznie wolno, glownie dosrodkowujemy pilke ze skrzydel, a brakuje skladnych, technicznych akcji, szybkich wymian pilek. <br /> <br /> Jak juz mowilem, mozesz o Zlatanie mowic co chcesz, ale na pewno nie to, ze jest slabym pilkarzem. I nie mozna go porownywac z pilkarzami pokroju Milito. Przemawiaja za tym nie tylko statystyki, ale i calkiem odrebne style gry, jakie prezentuja ci dwaj pilkarze.
04.05.2009 o 22:18 przez adi1908
adi1908
Il capitano w LM to Ibra sam nic nie zrobi nawet messi nic nie zrobi ... więc nie mów że nic nie pokazał bo cały Inter był słaby . a jezeli mamy wkoncu wygrać tą LM to bez Ibry bedzie to jeszcze trudniejsze niż teraz. i jeszcze jedno kibice milanu pokazali Kace jak go kochają lepiej jakbysmy zrobili to samo a nie jakieś gwizdy na SS pod adresem Ibry
04.05.2009 o 22:00 przez mw121
mw121
Bo to co mowisz jest zwyczajnie smieszne. Mozna nie lubic Ibry, ale zeby od razu twierdzic, ze slaby Milito i niewiele lepszy Cassano godnie go zastapia? Zlatan to filar naszego zespolu, jedyny, ktory potrafi zrobic cos z niczego, a ty porownujesz go do tak slabych pilkarzy. Albo zaslepia cie nienawisc, albo zwyczajnie nie znasz sie na futbolu.
04.05.2009 o 21:51 przez mw121
mw121
&quot;Milito i Cassano i nikt po Ibrze nie zatęskni.<img src="http://fcinter.pl/emots/shocked.gif"; alt="" /> Nie wiem czy mam sie smiac czy plakac, lepiej potraktuje to jak niesmaczny zart.
04.05.2009 o 21:08 przez cooba
cooba
Mecz z ManU najlepszy w sezonie <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> a co Zlatan zrobił, żeby te sukcesy na arenie międzynarodowej były<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> ? Zagrał bodaj we wszytkich meczach LM, strzelił 1 gola. Od piłkarza zarabiającego 12 mln za sezon wymagać się powinno o wiele więcej! <br /> Ibrahimović to najemnik, Pójdzie tam, gdzie dadzą mu kasę. Tragedii robić nie będę. Pieniądze z jego sprzedaży przydadzą się na zakup innych wartościowych graczy. Np. takich, którzy strzelają gole w WAŻNYCH meczach. Nie tylko z Chievo czy Catanią. <br /> Naszym symbolem jest ZANETTI. I Jego traktuję jak idola. Ibra? Szacunek, sympatia. Ale Idol to Capitano<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 20:57 przez Drzewo91
Drzewo91
Im czesciej mowi o zmienie kluby tym bardziej mam nadzieje ze to zrobi, kaemi tym media ktore naglasniaja ten &quot;transfer&quot; i pisza groteskowe rzeczy tzn jaki klub, jaka kwota i jaki kontrakt. Trzeba bedzie sie postarac o Teveza ktory bedzie wolny i rozgrywajacego.
04.05.2009 o 20:36 przez dichu
dichu
Poprostu nie chce mi sie tego czytać prawda jest taka ze real i barcelona nie maja szans wyciągnąć Ibry i Maicona z drużyny !! ! Nasz prezes by sie na to nigdy nie zgodził i mourinho też nie bo wie że następnym sezonie spadła by na niego lawa kytyki za brak sukcesów a bez tych kolesi to o sukcesy interowi będzie bardzo cięrzko !! ! Jeżeli jednak myślimy o wygraniu LM to pomyślmy najpierw o wzmocnieniu drużyny a nie osłabianu bądz co bądz przyjśćie Ibry rozpoceło w Interze passę 4 wygranych mistrzostw i to jemu te sukcesy w głwnej mierze zawdzięczamy !!
04.05.2009 o 19:43 przez mw121
mw121
Zdobył<img src="http://fcinter.pl/emots/yes.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 19:20 przez Magiq
Magiq
Dużo większym sukcesem jest poprowadzenie Interu do sukcesów w LM niż zdobycie jej z np.Barceloną.Inter od wielu wielu lat nie zdobył tego trofeum i zawodnik,który poprowadzi nerazzurrich do tego sukcesu będzie zapamiętany przez kibiców na wiele lat.W Takiej(np.)Barcy byłby tylko jednym z wielu ojców sukcesu.U nas oczywiście bez wsparcia nic nie zdziała jednak Zlatan jest niekwestionowaną gwiazdą Interu i jego świetna gra z odpowiednim wsparciem ze strony kolegóm może dać efekty.A póki co w tym sezonie Zlatan zdobył choć jedną bramkę w LM?
04.05.2009 o 19:20 przez LoveFist18
LoveFist18
Co będzie bez Ibry<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/cry.gif"; alt="" /> <br /> Nie chcę nawet wiedzieć jak to się skończy... <br /> Arrivedrci scudetto e LM <br /> <br /> nie ma co ale on to napykał bramek, taki se cassano go nie zastapi, nigdy
04.05.2009 o 19:07 przez FcDavids
FcDavids
za 100 baniek to bym go sprzedał. Tylko wtedy mając te 100 baniek trzeba kupić zawodników którzy mogą zastąpić Ibrę. <br /> Eto ma z Barcy odejść to można by go do Interu przeszczepić. I jeszcze jakiegoś extra napastnika do niego dokupić i napad mamy z głowy. Do tego dodać jednego rozgrywającego i skład mamy kompletny. <br /> Ewentualnie pobawić się w naciąganie Realu na kase + zawodników np. VdV, Diarra, Snejder + jakaś spora gotówka. Transfery z Realu zazwyczaj się opłacały, a jakby Holendrzy grali u nas na swoim normalnym poziomie, a nie na takim jaki prezentują w Realu to wtedy byłaby bajka. A bawiąc się w FMa to nasz skład bez Ibry widziałbym tak: <br /> Cesar-Maicon,Chivu,Samuel
,Zanetti- Cambiasso, Mascherrano- Diego, VdV( Cassano )- Eto, Aguerro(chociaż ten ostatnio nie zachwyca i jest w cieniu Forlana) lub Tevez ewentualnie Benzema. <br /> <br /> Tylko kasy by na te transfery trochę poszło... <br /> Mascherrano pewnie ok 25 baniek <br /> Diego pewnie też ok 25 baniek <br /> Vdv ok 10 <br /> Cassano ok 15 + zawodnik <br /> Wartość napastników trudno ocenić Tevez nie jest wart tych 30 baniek które żąda ta grupa menagerska, Eto i Aguerro to trudno ocenić ile są warci, a Benzema pewnie ok 25-30 bo nie gra teraz nadzwyczajnie a jego Lyon nie obroni mistrza i pewnie będzie potrzebna przebudowa zespołu.
04.05.2009 o 18:59 przez gumi2006
gumi2006
@tytusek25 ale kiedy koleś mówi prawdę, a właściwie niestety prawdę<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" /> Milan jest po prostu drużyną dużo bardziej doświadczoną jeśli chodzi o same rozgrywki LM co daje im znaczną przewagę. Przeprowadzą odpowiednie transfery i LM będzie stała dla nich otworem (co innego Serie A). A i niestety wydaje mi się, że o ile przyjdą do nas tego Mercato zawodnicy pokroju Cassano to w LM zaczniemy grać lepiej (mam nadzieję, że się pokusimy o samo zwycięstwo<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> ) natomiast w Serie A bez naszej konsekwentnej gry defensywną taktyką będzie dużo ciężej a wręcz Scudetto będzie prawdziwym Mission Imposible.<img src="http://fcinter.pl/emots/no.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 18:40 przez tytusek25
tytusek25
Patryk05 Taaaa taaaaaa.Wiemy wiemy (ziiieeew) Tez juz to slyszałem.
04.05.2009 o 18:37 przez Neo_FCI
Neo_FCI
No juz glosno o Crespo, ktory ma zanizyc srednia wieku w druzynie Milanu ? <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Jednak prawda jest taka ze Milan jest druzyna bardziej wyroznaijaca sie w CL niz Inter tzn mam na mysli caloksztalt, a nie ostatnie lata.
04.05.2009 o 18:37 przez Pazzesco
Pazzesco
Mam nadzieję , że Jose go przekona do zostania, Ibra jest świetny, wiekszość bramek które w tym sezonie strzelił przeważnie sam sobie je wypracował...jeśli w lecie dostanie kumpla do ataku typu ,np. Cassano , Aguero tych bramek będzie jeszcze więcej.
04.05.2009 o 18:28 przez Patryk05
Patryk05
tytusek25 ; <br /> <br /> Tak już słyszałem takie wypociny jak odszedł Sheva. Wszyscy skazywali Milan na kompromitacje w LM, a jak to się wszystko zakończyło wszyscy dobrze wiemy. Wystarczy kilka trafionych transferów i Milan nadal będzie konkurencyjny dla czołowych Europejskich klubów.
04.05.2009 o 18:22 przez cor72z
cor72z
Niech Ibra wreszcie coś strzeli w fazie pucharowej LM zamiast się mądrzyć czego to on nie zdobędzie <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
04.05.2009 o 18:20 przez Van Dall
Van Dall
Ja to widzę tak: albo Moratti wzmacnia zespół, albo Ibra zmienia otoczenie.
04.05.2009 o 18:18 przez tytusek25
tytusek25
Milan w przeszlosci radził sobie w europie znacznie lepiej niz my racja ale patrzac na to co teraz prezentuje ta druzyna to nie widze zadnych podstaw do optymizmu na przyszlosc.Zostają wspomnienia w gronie ciagle tych samych starzejacych sie i wypalonych graczy.No chyba ze ten ostatni ligowy zryw na ogorkach tak cie natchnął to sory.
04.05.2009 o 18:17 przez canizaro
canizaro
Czyli odejdzie....
04.05.2009 o 18:10 przez Patryk05
Patryk05
Wypominacie Milanowi dwa marne lata , kiedy to Inter od 50 nie ma nic do powiedzenia w LM ?! xD <br /> I tu możesz chuchu użyć stwierdzenia &quot;to już ciężko opisać w słowach&quot; Kiedy to Włoska piłka mogła być dumna z Interu ? Dużo się mówiło, że na Europe napadną Szwedy , a konkretnie jeden i coś sam zwojuje. Tyle , że jeden piłkarz nie wygra Wam LM i musicie , to jak najszybciej pojąć. Czy Milan w następnym sezonie wygra LM ? nie mam zielonego pojęcia , ale wiem , że będą grać ładną piłkę i bez większego respektu dla angielskich drużyn.

Shoutbox

Lucash 26.06.2025 15:00

a jakość zdecydowanie większa

Lucash 26.06.2025 15:00

i tak bym zeobił - Mosquera pewnie będzie tyle kosztował co zyskamy ze sprzedaży Biscecka

iss84 26.06.2025 15:00

hatfusk juz wie ze przegra parlamentarne bedzie cisnal wszelkimi sposobami jak sie ludzie nie postawia to opozycja h zrobi

domin98 26.06.2025 14:58

jak Mosquera przyjdzie to Bisseck won

Imrahil 26.06.2025 14:58

niech powtórzą wybory, skończy się 70-30 na korzyść batyra ;)

iss84 26.06.2025 14:57

mam nadzieje ze niedlugo wiekszosc sie ostro wqwi i wywieziemy ich na taczkach jak bedzie trzeba

Lucash 26.06.2025 14:57

Mosquera teraz a Leoni za rok takie info z fcinternews. Byłoby mega

Klinsi64 26.06.2025 14:57

zaraz przyjdzie piekarz i napisze,że głosy muszą zostać przeliczone jeszcze raz

Imrahil 26.06.2025 14:56

czego człowiek nie zrobi dla władzy i pieniędzy.. :mysli:

Klinsi64 26.06.2025 14:54

jak można dobrowolnie robić z własnego kraju śmietnik?

Klinsi64 26.06.2025 14:51

sznepf

Klinsi64 26.06.2025 14:51

obok niego bodnar,giertych,michnik,lis

Klinsi64 26.06.2025 14:50

obrzydliwa kreatura

Klinsi64 26.06.2025 14:50

Tusk powinien wisieć

domin98 26.06.2025 14:35

pod kątem urlopu i przygotowań do nowego sezonu rozpoczętych w miarę normalnym terminie

domin98 26.06.2025 14:35

ja tam nie mam nic przeciwko żeby odpaść w 1/4

Claudio 26.06.2025 13:55

Najważniejsze że jesteśmy w tej drabince w której najtrudniejsze będzie City. Chociaż Real widząc drabinkę będzie chciał zająć 2 miejsce

domin98 26.06.2025 13:02

widziałem Cię udzielającego się na grupie silni razem

domin98 26.06.2025 13:02

dobrze wiemy że pisałeś szczerze

domin98 26.06.2025 13:01

nie klam dzony

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28236

Liczba newsów: 51028

Liczba komentarzy: 599545

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się