Plotki transferowe

Icardi czy Mancini - kto opuści Inter? (31)

Źródło: football-italia.net
prawie 10 lat temu
1052
31

Jak donosi dzisiejsze wydanie turyńskiego dziennika Tuttosport po ostatnich derbach doszło do rozłamu w szatni. Ktoś z dwójki Mauro Icardi - Roberto Mancini będzie musiał opuścić zespół.

Wszystko znalazło swój początek w momencie wybrania wyjściowych jedenastek na derbowy pojedynek z Milanem. Roberto Mancini zdecydował się posadzić kapitana na ławce rezerwowej, a końcowy wynik tylko spotęgował kłótnie w szatni. Maurito kosztować miałby potencjalnych zainteresowanych 25 milionów euro.

Dużo jednak mówi się o powrocie na ławkę trenerską Jose Mourinho. Były szkoleniowiec Chelsea zastąpiłby Manciniego, który ostatnio został zawieszony w skutek skandalicznego zachowania po tym, jak został odesłany z boiska na trybuny.

Zobacz też

Nathan Ake Manchester City

Kolejny obrońca z City? (9)

06.11
12:40
Giovane Hellas Verona

GdS - Chivu podziwia Giovane (4)

06.11
10:43

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
02.02.2016 o 20:58 przez and
and
Wygramy kilka meczy i znów będzie sztama, a Mancini zostanie trenerem "który wyciągnął Inter z dołka"
02.02.2016 o 19:51 przez DonDawido
DonDawido
W takim wypadku - addio Roberto!
02.02.2016 o 19:23 przez zbillu1989
zbillu1989
Jacenty
Ja uważam ogólnie że problemem Manciniego jest on sam zawsze konfliktowy a warsztat trenerski wcale nie jakiś znakomity z City wygrał Ligę bardzo fartownie gdzie mieli przewagę 8 punktów przed kilkoma meczami United ich dogoniło i do ostatniego meczu drżali o wynik. Uratował go tylko Balotelli o dziwo, ale w LM katastrofa 2 razy nie wyszedł z grupy. To nie jest świetny trener do takich klubów które muszą się odbudować to świetny trener tylko do klubów z pieniędzmi gdzie zawodnicy sami wygrywają mecze.
02.02.2016 o 19:11 przez Jacenty
Jacenty
Problemem w rotacji Manciniego jest brak logiki. Jovetic był w gazie i strzelał bramkę za bramką, a Mancini nagle posadził go na ławce, Brozovic miał moment, że grał świetnie w kadrze a jak wchodził z ławki również w klubie, ale wtedy Mancini trzymał go na ławce. Raz na jakiś czas szansę dostał Telles, prezentował się bardzo dobrze, a nagle w jego miejsce pojawiał się Nagatomo lub Jesus, którzy popełniali kluczowe błędy (vide mecz z Napoli w Serie A). Mam wrażenie, że Mancini stosuje rotację bardziej dla zasady aniżeli z faktycznej potrzeby.
02.02.2016 o 18:46 przez zbillu1989
zbillu1989
Spokojnie ciepła posadka trenera kadry Włoch już czeka na Manciniego Conte zapowiedział że odejdzie po Euro. A do nas żaden Mourinho nie przyjdzie będzie problem jeśli nie zajmiemy miejsca od 1-3 i nie wejdziemy do LM zdobyć dobrego trenera.
02.02.2016 o 18:34 przez ForzaThohir08
ForzaThohir08
Wybór powinien być oczywisty - Mancini out !
Icardi zostaje, Mourinho lub Garcia do Nas.
02.02.2016 o 18:33 przez Lovato
Lovato
Jovetić póki co nic specjalnego nie pokazuje, na lewej stronie obrony każdy gra słabo a Kondobia to było ryzyko po za tym Kovacic też by to samo grał i siedział na ławce.
02.02.2016 o 17:35 przez interista1987
interista1987
Zgadzam sie z Lovato ale nie w 100%. Rozumiem , ze Mancini nie jest zadowolony z gry pilkarzy i dlatego nimi rotuje ale chyba przesadza z tym a zwlaszcza za duzo stawia na Perisicia i Nagatomo. Na skrzydlach powinni grac Ljajic z Joveticiem. Perisic rezerwa.
Poza tym chyba kazdy wie, ze Kondogbia ma potencjal wiec nawet pomimo slabszych wystepow powinien na niego stawiac. Widac, ze nie moze znalezc na niego sposobu. Czy Kondogbia na lawce moze stac sie lepszy? Kosztowal 30 mln.
Na Banege szkoda bylo dolozyc wiec teraz straca wiecej z taka pomoca bo LM nie bedzie. Obecnie to Milan jest od nas lepszy. Bez jednej formacji nie da sie funkcjonowac.
02.02.2016 o 17:03 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Mancio odejdzie, przejmie kadrę Włoch i do Interu Mou i Icar zostaje i git :)
02.02.2016 o 16:48 przez Pablo14
Pablo14
Jaki trener w Europie sadza na ławce swojego kapitana i badz co badz najlepszego strzelca drużyny przed tak ważnym meczem derbowym ?? ? No kur... jaki kto mi powie ?? ? Mancini jest na tyle genialny ze rotuje składem bo wiadomo gramy tez w LM wiec sporo meczy w sezonie ŻENADA !! !
02.02.2016 o 16:42 przez Lovato
Lovato
Jak zwykle sami eksperci na fcinter z na pewno o wiele większą wiedzą niż Mancini, Thohir powinien wyrzucić go jak najszybciej i wybrać kogoś z pośród was wtedy LM gwarantowana. Artykuł ewidentnie ma na celu wprowadzenie zamieszania w szeregach Interu aby pokopać leżącego póki jeszcze ma szansę się podnieść. Jeśli chodzi o rotacje i przykład Napoli to weźcie pod uwagę ile czasu ich drużyna istnieje a ile Interu, tak na prawdę to Inter Manciniego istnieje dopiero pół roku, nie zostało w oknie transferowym przeznaczone dużo pieniędzy a zespół nadal zajmuje niezłą pozycje w tabeli, nadszedł duży kryzys ale na pewno nie rozwiąże go zmiana trenera w tym momencie. Mancini rotuje składem bo zawodnicy grają bardzo chimerycznie, wyjdzie im dobry mecz a potem nic przez kilka spotkań, po za tym każdy ma szansę się pokazać oraz mamy 2 może 3 zawodników klasowych którzy zasługują na stałe miejsce w pierwszej jedenastce.
02.02.2016 o 16:28 przez Kondzik
Kondzik
Ploty nie ploty Mancio powinien po sezonie odejsc bo z taka pomoca watpie bysmy byli w 3...dobrze ze sprzedali Guarina ale dlaczego nikogo nie kupili na rozegranie .11 mln od chinoli a szkoda 5 na banege lepiej poczekac pol roku bedzie za free.ale przez to moze nie byc 3 miejsca
02.02.2016 o 16:18 przez Jacenty
Jacenty
Jedna z włoskich gazet wyliczyła, że w 22 kolejkach Mancini wystawił 20 różnych jedenastek. Wiem, wiem, rotacja i tak dalej...Ale spójrzmy znowóż na Napoli...grają praktycznie cały czas tym samym składem, chyba że ktoś dostanie kontuzji lub jest ewidentnie przemęczony. Efekty widać gołym okiem. Przecież my graliśmy ledwie na dwóch frontach...Podobnie postępował swego czasu Benitez w Liverpoolu, również ciągle rotował składem i dobrze się to dla niego nie skończyło. Właśnie wtedy The Reds zsunęli się poza top4-5(oczywiście to nie sama rotacja była przyczyną takiego stanu rzeczy ale swój kamyczek dorzuciła).
02.02.2016 o 16:06 przez Jacenty
Jacenty
davi23 zgadzam się. Mourinho to nie trener na etap, w którym jesteśmy. Można zacząć marzyć w momencie, gdy zakfalifikujemy się do LM, a to na pewno nie nastąpi w tym sezonie. Musimy szukać trenera "drugiego sortu".
02.02.2016 o 16:04 przez ekspert
ekspert
Oczywiście że Mancini powinien odejść. Irytuje mnie jego zachowanie i brak jakiejkolwiek wiedzy taktycznej.
02.02.2016 o 15:09 przez Nadia G
Nadia G
Mancini nie radzi sobie, to jest bezdyskusyjne. Poukładał dosyć dobrze obronę, dostał parę świetnych stoperów i to mu wyszło. Ale nic poza tym. No naprawdę nic. Ani pomoc (która praktycznie po odejściu Guarina i nie przyjściu nikogo w jego miejsce istnieje tylko teoretycznie, bo sklada się z jednego hamulcowego Brzozowicza, kontuzjowanego lub chimerycznego Kondogbii i dwóch drwali, w tym jednego z poważnymi zaburzeniami), ani atak. Brak wykreowania jakiegokolwiek w miarę spojnie grającego ataku z dużej ilości teoretycznie dobrych lub nawet bardzo dobrych zawodników kompromituje Manciniego jako trenera. Natomiast przy Mourinho Icardi wyleciałby do rezerw za swoje fochy w mig, co do tego nie ma wątpliwości.
02.02.2016 o 14:49 przez inter_21
inter_21
To jakiś słaby kabaret jest, w zeszły sezonie mancio miał jakies spiny z szakiem nie wiadomo o co, później się okazał że był problem z kovą, po meczu z lazio spina z jojo teraz jakies kwasy z icardim, rozumiem że przy najbliżej porażce będzie spina z kimś nastepnym i ten ktoś będzie do sprzedania? Jak nie umie zapanowac nad druzyną to niech stąd spiepsza, to nie jest przedszkole tylko profesjonalny zespół gdzie każdy zarabia ciężkie pieniądze i kibice mają prawo oczekiwać profesjonalizmu
02.02.2016 o 14:49 przez erebos
erebos
Ploty nie ploty, fajnie gdybyśmy obu panów pożegnali.
02.02.2016 o 14:29 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Co cpaja te pismaki z jud ? Co artykuł to glupszy niech się skupia lepiej na swojej drużynie a nie sieją zamęt u nas !! 25 mln hehe. Morattiego u nas już nie ma aby się zgodził na taka jałmużnę !! ! Mus grać o 3 miejsce wtedy wartość podskoczy o parę baniek i może wyciągniemy te wymarzone 50 mln ale do tego Icardi musi zacząć strzelać !! !
02.02.2016 o 14:28 przez baxter007
baxter007
turyński dzienniki - i wszystko jasne
02.02.2016 o 14:23 przez davi23
davi23
Dobrze, że piszecie o Mou... jednak myśle, że on za wszelką cenę chce być w Man Utd i chyba coś sobie udowodnić, że z angielskim klubem też da się wygrać LM.

Fakt, jeśli Thohir go namówi, to myśle, że nie kasą, bo teraz nas nie stać na takiego trenera... jedynie tym, że Mou Kocha INTER, i sentymentalnie to zrobi, ale teraz w piłce liczy sie tylko kasa... wystarczy zobaczyć ile ma dostać Guardiola w City... masakra.

To, że Mou wrócił do Chelsea pokazuje, że można dwa razy do tego samego klubu, tylko wtedy Mancini wygrywał mistrzostwa i siegaliśmy po Mou bo chcieliśmy czegoś więcej... teraz nie mamy nic, nawet nie wiemy czy w ogóle zagramy w LM... a jesli nie będzie szansy na LM to Mou tu nie przyjdzie, to gwarantowane.
02.02.2016 o 14:20 przez piotrekninter
piotrekninter
dla mnie obaj, ale Icar na pewno nie za 25 mln...min 40, w dzisiejszych czasach,krol strzelcow,od kilku sezonow jeden z najlepszych strzelcow serie a
02.02.2016 o 14:14 przez coco
coco
Jestem niemal przekonany że i tak i tak opuści nas Mancini, mamy 5 porażek w lidze, wystarczy że zgubi jeszcze w 2-3 kolejkach, a zgubi na bank, bo mamy ciężkie mecze w lutym. Thohir chyba nie pozwoli na to, aby Inter skończył poza podium, w lecie trzeba będzie płacić dużo kasy za graczy którzy już u nas są, albo będą a z czego jak nie będzie LM ? Skoro Mancini nie ma już posłuchu w szatni, to dla mnie jest to jego koniec.
02.02.2016 o 14:00 przez maverik
maverik
Ploty jak nic, ale w tej sytuacji zostawiłbym Icara
02.02.2016 o 13:58 przez Claudio
Claudio
Jezu co za brednie z tuttosport :D
02.02.2016 o 13:48 przez tomimar
tomimar
Pewnie odejdą obaj. Icar będzie miał oferty i Thohir nie odmówi zarobku (25 milionów? śmiech na sali), a Manciniemu nie uda się skończyć w trójce, bo nie ma szans że skończy z taką pomocą i poleci albo nawet sam odejdzie do kadry.
02.02.2016 o 13:43 przez mathias
mathias
Jak nie będzie LM to obaj polecą. Icardi wiadomo, muszą być pieniądze na letnie transfery, a Manciniego mam nadzieje że Thohir zwolni. Chyba że Mancini sam ucieknie do kadry czy do innego klubu. Nie obraziłbym się za to.
02.02.2016 o 13:41 przez Jovetic10
Jovetic10
Laurent Blanc oj chciałbym tego trenera u nas.
02.02.2016 o 13:36 przez pluto11
pluto11
Chcial bym zobaczyc co z takim skladem zrobil by Klopp lub Mou
02.02.2016 o 13:35 przez pluto11
pluto11
Jezeli bedzie LM to Mancini jak nie to Icar zeby kasa byla

Shoutbox

ragnar 09.11.2025 19:04

Nom bida, chociaz gol van dijka powinni uznac

smerf1600 09.11.2025 19:02

tak oglądam MnCity-Liverpool i troche mi się chce śmiać z tego Liverpoolu, tyle wydać hajsu w lato i dzielić pozycję z Memczesterem

Kredence 09.11.2025 19:00

Nie wiem jak sędzia może dać karnego za coś takiego

Kredence 09.11.2025 19:00

Inna kwestia jak np wczoraj sralemakers czuję kontakt bez żadnego wpływu na jego bieg i kiedy wie że traci piłkę to w następnym kroku skacze na główkę do przodu i robi nura

Kredence 09.11.2025 18:58

Więc tutaj zawsze będzie interpretacja sędziego

Kredence 09.11.2025 18:58

Dla mnie np ma znaczenie czy zagranie ręką przeszkodziło rywalowi w akcji czy nie, inaczej za rękę Acerbiego z Barceloną powinien być karny a to byłby skandal

Piotrek85 09.11.2025 18:58

I Roma liderem

Claudio 09.11.2025 18:57

dlaczego obronca ktory ma wystawione ręce powiekszajace cialo (trzymajace je blisko ciala, ale nie przyklejone) jma byc traktowany jak ten ktory chowie rece za sobą tarcąc koordynację ruchową

Kredence 09.11.2025 18:57

Geveralnie dyskusja o sędziowaniu to trochę strata czasu bo nigdy nie będzie przepisow idealnych i interpretacja będzie różna, inna kwestia to te ewidentne błędy i te powinny być napiętnowane

Claudio 09.11.2025 18:55

zagranie ręką z wystawioną ręką zawsze powinno byc przewinieniem chyba ze to bylo polowanie na rękę jak chyba Baggio na MŚ z CHile

Kredence 09.11.2025 18:55

Dynamika akcji itp też ma znaczenie

Kredence 09.11.2025 18:55

Nie da się tutaj wprowadzić jednoznacznego przepisu bo te sytuacje zawsze są trochę inne

Kredence 09.11.2025 18:55

Claudio ale to zawsze będzie interpretowane indywidualnie

Kredence 09.11.2025 18:54

Roma i tak się nie liczy

Kredence 09.11.2025 18:54

Zresztą

Claudio 09.11.2025 18:54

powinno być bardziej zero jedynkowo przy rękach w polu karnym bo to jest kompletnie niesprawieliwe. Zalezy jaki sedzia, jaka druzyna, jakie okolicznosci i jedni dostana inni nie

Kredence 09.11.2025 18:53

Ale to co podajesz to chyba wtedy gdy przeciwnik zagrywa i gość dostaje w nogę a potem rykoszet w rękę

Claudio 09.11.2025 18:53

w zdecydowanej wiekszosci przypadków nie dają karnych za takie zagrania, ale sędzia ma otwartą furtkę, że jak uzna, że karny to podyktuje.

Claudio 09.11.2025 18:51

Zgodnie z najnowszymi interpretacjami IFAB (Międzynarodowa Rada Piłkarska) i oficjalnymi przepisami gry w piłkę nożną, zagranie piłki ręką nie zawsze jest przewinieniem. Kluczowe kwestie to: Jeśli piłka dotyka ręki, ale wcześniej odbije się od innej części ciała tego samego zawodnika (np. nogi), co nie było rozmyślnym zamiarem zagrania ręką — takie zagranie najczęściej NIE jest uznawane za przewinienie. Sędziowie są instruowani, by w takich sytuacjach nie wskazywać na "jedenastkę", chyba że zawodnik celowo powiększa powierzchnię ciała ręką lub wykazuje się wyraźną nieostrożnością w ustawieniu tej ręki. Decydujące jest też, czy ręka była w „nienaturalnej” pozycji (wbrew ruchowi ciała, niezdolna do uniknięcia kontaktu), ale kontakt po rykoszecie (szczególnie od własnej nogi) zwykle nie podlega karze. Praktyka sędziowska (2024-2025) Weryfikując przypadki z topowych lig i wypowiedzi ekspertów VAR, większość decyzji w analogicznych sytuacjach eliminuje możliwość podyktowania karnego dla obrońcy. Przepisy są jednoznaczne, gdy najpierw piłka trafia w głowę, nogę czy korpus, a potem przypadkowo w rękę tego samego zawodnika.

Kredence 09.11.2025 18:50

Istny cyrk

Archiwum shoutboxa

Sonda

MVP meczu z Kajratem to:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Roma

    11

    24

  • 2

    Milan

    11

    22

  • 3

    Napoli

    11

    22

  • 4

    Inter

    10

    21

  • 5

    Bologna

    11

    21

  • 6

    Juventus

    11

    19

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28318

Liczba newsów: 51949

Liczba komentarzy: 609876

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się