
MasterCard zostało partnerem Interu do 2020 roku na mocy niedawno podpisanej umowy, dając życie nowemu projektowi, który pozwoli obu stronom wyjść poza wspólną pasję do sportu i wspólnie pracować nad ważnymi projektami wspierającymi innowacje i solidarność, zaczynając od miasta Mediolan, a kończąc na świecie.
Pasja do piłki nożnej pozwala szczerze jednoczyć każdego na świecie, niezależnie od kultury, pochodzenia i wieku. Jesteśmy dumni, że gramy razem w tej grze z tak wielkim zespołem jak Inter, który podziela takie same wartości jak my i czyni nasze miasto bardziej awangardowym, wspierającym lokalne projekty solidarności społecznej oraz angażującym wielu ludzi w ten świetny projekt, zarówno fanów jak i klientów - powiedział Michel Centemero, Manager MasterCard Italia.
Inter w tym tygodniu ogłosił także umowy sponsorskie z firmami z Azji, na mocy których do 2020 roku zarobi prawie 200 mln euro (Fullshare, Donkey Mother, iMedia).
Komentarze (3)