
Inter Mediolan stale się rozwija, nie tylko na boisku, ale i poza nim, dzięki nowej, prestiżowej umowie, która wzmacnia międzynarodowy zasięg klubu.
Nerazzurri, jak potwierdza Fcinter1908, podpisał umowę partnerską z Coca-Colą, jedną z najbardziej kultowych i rozpoznawalnych marek na świecie.
Umowa stanowi ważny krok w strategii ekspansji marki Inter, która w coraz większym stopniu koncentruje się na współpracy z wiodącymi globalnymi partnerami. Amerykańska korporacja międzynarodowa zapewni klubowi rozpoznawalność i nowe możliwości marketingowe, umacniając jego pozycję wśród najatrakcyjniejszych klubów piłkarskich w Europie.
Partnerstwo będzie miało nie tylko charakter komercyjny, ale obejmie również wspólne inicjatywy skierowane do fanów i młodszej publiczności. Celem jest zbudowanie jeszcze bliższej więzi z międzynarodową bazą kibiców, wykorzystując siłę przekazu globalnej marki, takiej jak Coca-Cola.
Komentarze (4)
Pepsi by bardziej pasowała kolorystycznie, a cola do naszych derbowych kolegów z Mediolanu.