LD Sports, założona w Szanghaju platforma zajmująca się treściami związanymi ze sportem, marketingiem oraz rozrywką, oficjalnie została azjatyckim partnerem sportowo-informacyjno-rozrywkowym Interu.
Współpraca pomiędzy LD Sports, a Interem zapewnia szereg korzyści, w tym pokazywanie marki w Azji na wyświetlaczach LED przy linii bocznej(podczas meczów domowych, zaczynając od spotkania z Juventusem), wykorzystując do tego nowoczesną technologię geolokalizacji treści Digital Overlay, używaną przez Nerazzurrich. Umowa zawiera również szereg działań marketingowych, które zostaną ujawnione w trakcie sezonu.
- Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy z FC Internazionale Milano. To ekscytujący i nowy sposób rozwoju dla LD Sports, który pomoże nam wywrzeć znaczący wpływ na nasze działania biznesowe na początku 2021 oraz zapewni nam platformę do rozwoju i zaangażowania fanów na całym świecie, a szczególnie na rynku chińskim- mówił Kevin Tan, dyrektor ds. rozwoju biznesu w LD Sports.
- Jesteśmy głęboko przekonani, że ta współpraca będzie owocna i korzystna, dla obu stron. Nie możemy doczekać się doświadczenia reszty sezonu Serie A u boku Interu.
Komentarze (0)