Pozostałe

Inter, Suning i PIF - w oczekiwaniu na decyzję w sprawie stadionu (14)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad 4 lata temu
2443
14

Po ostatnim artykule o negocjacjach z PIF, dziennik Libero także w kolejnym wydaniu powołał się na swoje źródła i napisał o negocjacjach z PIF.

 

Jak możemy przeczytać w artykule, źródła z finansowych kręgów potwierdzają negocjacje, podkreślając, że pierwsze kontakty z emisariuszami Saudyjczyków nastąpiły rok temu. Był to okres w którym fundusz PIF negocjował już kupno Newcastle. Centralną rolę w negocjacjach odgrywa sprawa stadionu. Dla PIF kupno Newcastle za 353 mln euro nie jest żadną przeszkodą w kupnie Interu. Największą przeszkodą tej transakcji wydaje się sprawa stadionu. Decydująca rozgrywka w tej sprawie dopiero się rozegra: kluby od miesięcy naciskają na przełom w tej sprawie, z drugiej strony mamy polityków, którzy woleliby przebudowy San Siro (zobacz np. wypowiedź radnej »). Umowa na budowę stadionu podwyższyłaby wartość klubu, robiąc miliardową wycenę Zhangów bardziej realistyczną (Suning oczywiście próbuje utrzymać cenę na jak najwyższym poziomie, by odzyskać choć część zainwestowanych pieniędzy).

Dlatego też sprawa San Siro jest priorytetowa. Jak wiadomo nie dotyczy to tylko Interu, lecz też Milanu. Rossoneri chcieli przyspieszyć sprawę stadionu już kilka miesięcy temu, jednak wybory, które odbyły się w tym roku oraz perspektywa zmiany właścicieli w Interze przedłużyła całą sprawę. 

Z wiadomości jakie przekazała gmina wiadomym jest, że wkrótce ma dojść do spotkania włodarzy Interu, Milanu i Burmistrza Giuseppe Sali. Nieznana jest jeszcze konkretna data spotkania, ale scenariusz w którym pod koniec roku podpisana zostaje umowa na nowy stadion, w przededniu meczu o superpuchar Włoch rozgrywanego w Arabii Saudyjskiej, wydaje się być kusząca. 

 

 

 

udostępnij

Zobacz też

Inter Mediolan Marcus Thuram Lautaro Martinez Yann Bisseck

Zwycięstwa i czyste konto: nikt nie dorównuje Interowi w TOP5 Europy (20)

02.03
07:34
Cristian Chivu

GdS - Chivu rozmawiał z drużyną i kierownictwem (11)

10.03
09:30

Komentarze (14)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.10.2021 o 18:09 przez Bartez
Bartez
Mam nadzieję, że ta sprawa ze stadionem w końcu się wyjaśni. Przejęcie przez PIF mile widziane ;)
15.10.2021 o 14:11 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Prawda jest taka że jak Chińczycy nie sprzedadzą Interu w ręce Arabów to w przyszłym sezonie to tacy zawodnicy jak Barella Lautaro Skriniar Brozovicz Bastoni będą zawodnikami Newcastle United bo na bank jak Conte ich obejmie to zażyczy sobie właśnie ich a my goło dupcy nic z tym nie zrobimy
15.10.2021 o 11:53 przez Husi
Husi
@Orzeu Nawet z tych artykułów mowa jest o kwocie rzędu 700 mln euro. Tak więc sprzedaż za 1 mld to żadne odzyskanie cześci pieniędzy tylko pewnie co najmniej 200 mln zysku dla sunning. Tyle, że to są jakieś suche PRowe liczby. Jakim cudem zakup np. Lukaku jest wliczony w inwestycje Sunning, to raczej inwestycja Interu zarzadzanego przez Suning bo przecież zawodnika kupił klub i to klub płaci za niego raty, tak samo jak za innych piłkarzy. Płacił też jego kontrakt a jakoś nie słyszałem żeby Sunning dokładało do kontraktów. Od samego początku faktycznym włożeniem kasy w Inter były umowy sponsorskie bezpośrednio od Sunning np. Training Centre, czy reklama na koszulkach treningowych ale to nie były kwoty nawet rzędu 100 mln. Później sunning również przez rząd chin nie miał możliwości włożenia SWOICH środków w klub. Ja oczywiście zdaje sobie sprawę z ogromnego rozwoju na każdej płaszczyźnie klubu i to z pewnością były koszty ale nie piszmy że wszystko za co zapłacił Inter to z pieniędzy Sunning i to ich inwestycja, bo to nie prawda, gdyby tak było to dług Interu nie byłby taki jak obecnie, tym bardziej że y/y zwiększaliśmy przychody (poza pandemią). Kolejna sprawa to fakt, że Sunning tak realnie nie spłaciło żadnych długów Interu, a nawet bardzo go powiększyło a to dlatego że było to zwykłe refinansowanie na innych warunkach i przełożeniu w czasie, sprzedaż obligacji z czego dostali realną gotówkę (fakt zaiwnestowaną) które odbiło się czkawką przez pandemię bo teraz kolejne refinansowanie tych obligacji przez OakTree które obecnie stawia Sunning pod ścianą bo albo zapłacą albo tracą sporą część udziałów. Jeśli sprzedadzą klub za 1mld to pewnie tylko mała część z nich pójdzie na zobowiązania zaciągnięte bezpośrednio na tą luksemburską spółkę Zhanga natomiast Inter pozostanie z długiem a Sunning z pięknym zyskiem.
15.10.2021 o 12:00 przez Orzeu
Orzeu
no przecież że nie mówimy o inwestycjach klubu, tylko o tym co Suning "włożyło" w klub w ostatnich latach. Skoro Marotta i calcioefinanza twierdzą, że jest to kwota około 700 mln euro, no to coś w tym jest.
15.10.2021 o 12:06 przez Orzeu
Orzeu
a co, konkretnie, ile i w co włożyli to nie wiem. Faktem jest natomiast, że z zadłużonego średniaka wkroczyliśmy na level wyżej (tak, wiem że zadłużenie też wzrosło) i bez realnej inwestycji Suning w klub byłoby to niemożliwe (przypomnę, że za czasów Suning wybudowano też ośrodek treningowy i stworzono nową siedzibę klubu).
15.10.2021 o 12:06 przez Guarin
Guarin
Nic dodać nic ująć. Niestety ludzie tutaj są zaślepieni tym bardziej że właśnie taki Orzeu manipuluję newsami na potrzebę podparcia swojej tezy "zuning ogarnia". Chinole włączyli tryb odzyskujemy co się da i spierdalamy. Jeśli ktoś tego nie widzi to jest po prostu debilem.
15.10.2021 o 12:17 przez Orzeu
Orzeu
Guarin napisał:
Nic dodać nic ująć. Niestety ludzie tutaj są zaślepieni tym bardziej że właśnie taki Orzeu manipuluję newsami na potrzebę podparcia swojej tezy "zuning ogarnia". Chinole włączyli tryb odzyskujemy co się da i spierdalamy. Jeśli ktoś tego nie widzi to jest po prostu debilem.


podaj przykład gdzie manipuluję newsami, bo póki co to się tylko notorycznie kompromitujesz :lol:

Zresztą nie będę dyskutował z gościem, który przetłumaczonego newsa bierze jako mój punkt widzenia :D
15.10.2021 o 12:23 przez Orzeu
Orzeu
wracając do tego co pisałeś @Husi to przy sprzedaży za miliard euro zapewne Suning by coś zarobiło (choć Libero twierdzi inaczej), natomiast co do tego poniżej to chyba jednak faktycznie ta inwestycja na poziomie +/- 700 mln euro miała miejsce.

Husi napisał:
Przedstawi mi ktoś może inwestycje z kieszeni Sunning na chociażby 50 - 70 % tej kwoty ?
15.10.2021 o 14:37 przez Michu1988
Michu1988
Orzeu

Ale Ty fachowiec jesteś z koziej trąby...

Pie.. Jak nie zdrowa dupa🤣😂

Gdyby nie suning inter grałby dzisiaj o miejsca 10-20 i dalej oglądał byś kuzmabovicia itp itd.


Szacunku golodupcu z 5 klasy 🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂
15.10.2021 o 10:37 przez Husi
Husi
1 mld euro - > "Suning oczywiście próbuje utrzymać cenę na jak najwyższym poziomie, by odzyskać choć część zainwestowanych pieniędzy." Autor tekstu uważa że Suning zainwestowało w Inter ze SWOICH pieniędzy grubo ponad 1 mld euro ? a to ciekawe... Przedstawi mi ktoś może inwestycje z kieszeni Sunning na chociażby 50 - 70 % tej kwoty ?
15.10.2021 o 10:48 przez Orzeu
Orzeu
Suning kupiło Inter za 250 mln euro i przez ostatnie lata zainwestowało w klub ponad 600 mln euro https://fcinter.pl/news/suning-zainwestowalo-juz-w-inter-ponad-600mln
15.10.2021 o 10:51 przez Orzeu
Orzeu
tydzień temu Marotta w wywiadzie przyznał, że Suning zainwestowało już ponad 700 mln euro: https://fcinter.pl/news/marotta-zapewniam-was-nie-bedzie-wielkich-sprzedazy

Tak więc no mniej więcej miliard włożyli w Inter
15.10.2021 o 10:12 przez CzarodziejCzasu
CzarodziejCzasu
Jedyna rzecz jaką łączy PIF i Inter to zapewne przenosiny Brozovicia do Newcastle.
15.10.2021 o 09:52 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Mediolan z tego co widziałem wybrał ostatnio nowych bezradnych więc może w końcu sprawa stadionu ruszy pełna para. Oby! Jeżeli wyjaśni się wszystko do superpucharu to kto wie czy na powrót z tego meczu nie będziemy już u sterów nowej władzy. Okienko zimowe wierzę że byłoby dla nas choc trochę obfite. Na już prawdziwy środkowy obrońca, Nandez, 1 lub 2 napastników. Marzenie Thuram i Vlaho który z pewnością jak nie zima to latem odejdzie z fiolkow. Takie 200 baniek na dzień dobry od arabusów byłoby pięknym świąteczno noworocznym prezentem.

Shoutbox

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619633

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się