Pozostałe

Inzaghi posadzi Lautaro na ławce? (34)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 3 lata temu
2986
34

La Gazzetta dello Sport uważa, że wczorajszy słaby występ Lautaro Martineza z Liverpoolem może w konsekwencji poskutkować dla niego tym, że Argentyńczyk w najbliższych meczach usiądzie na ławce rezerwowych. Jego miejsce zajmie Alexis Sanchez.

 

Lautaro Martinez prezentuje się ostatnimi czasy przeciętnie. Argentyńczyk od sześciu kolejek nie może pokonać bramkarza rywali w Serie A. Ostatnio zrobił to w meczu z Salernitaną 17 grudnia zeszłego roku. Nie lepiej jest w meczach Ligi Mistrzów. Tam Toro zaliczył właśnie 7 mecz z rzędu bez bramki, a wczorajszy nie najwyższych lotów występ może oznaczać, że Simone Inzaghi zdecyduje się dać szansę gry od pierwszych minut w spotkaniu z Sassuolo Chilijczykowi. To właśnie Sancheza powinniśmy zobaczyć u boku Dzeko, którego pozycja jest na razie niepodważalna w najbliższym meczu przeciwko Neroverdim.

 

Zobacz też

Petar Sucic

Sučić rozkochał w sobie Chorwację (2)

11.06
10:34
Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37

Komentarze (34)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
18.02.2022 o 17:39 przez fred
fred
Nie jestem w ogóle przywiązany do LM. Dla mnie mógłby odejść za konkretny hajs. Nic ciekawego nie wnosi do drużyny, ani charakteru ani liczb. Bardzo wolny na swój wzrost, z miłą chęcią widziałbym kogoś innego w jego miejsce. Werner, David, Dybała.
18.02.2022 o 16:59 przez Reevan
+1
Reevan
Mam inną propozycję. Niech Lautaro nie jedzie na mecz, a niech pełne 90 minut gra duet Dżeko-Sanchez. A w następnej kolejce pełny wymiar duet Lautaro-Sanchez.
Myślę, że będzie kolosalna różnica w grze naszego zespołu z przodu.
18.02.2022 o 14:06 przez Rafał 1976
Rafał 1976
A za tydzień posadzi Alexisa 😀A jego ulubieniec dalej będzie przechadzał po boisku 😀 Zamiast grać Alexisem i Lautaro to Simone robi z siebie błazna 👏👏👏ty Simone typowy Włoch
18.02.2022 o 13:48 przez Omen
+1
Omen
Przecież co mu ta ławka pomoże? Zwiększy jego frustrację? Niech gra po 90 minut ale przy boku Sancheza a nie dziadka Dzeko. To Bośniak przychodził na rezerwę a nie do pierwszego składu. Wierzę, że Lautaro się jeszcze odblokuję. Jednak jesli nic się nie zmieni sprzedałbym go bez żalu w lato.
18.02.2022 o 12:58 przez Paolo87
Paolo87
Mam bardzo mieszane uczucia w kwestii Lautaro. Mówi się że ma wielki potencjał ale mnie osobiście nigdy w pełni do tego nie przekonał. Czasem wręcz bywa irytujący, nie pamiętam jego wybitnego występu. Wygląda jakby coś go blokowało, mam tylko nadzieje że jak poradzi sobie z tą blokadą to jego talent eksploduje. Co do posadzenia go na ławce to może to i dobry pomysł ale z drugiej strony a może dać mu pograć parę meczów po pełne 90 minut?
18.02.2022 o 11:02 przez timon
+6
timon
A może posadzić na ławie kompletnie zajechanego Dzeko? Lautaro grając na ,,9" w meczach z Salernitana czy Spezia mając obok Sancheza wyglądał dobrze, zresztą z Napoli również. Gość ewidetnie potrzebuje kogoś z kim może poklepać piłkę. Dzeko I tak potrzebuje odpoczynku, więc można sprobować
18.02.2022 o 10:55 przez Kebo
+2
Kebo
Niech grają z wysuniętym Sanchezem za nim Hakan i tyle. Dzeko i ten pokemon ławka sztywniutko
18.02.2022 o 10:24 przez broda4991
+1
broda4991
Jest to bardzo dobry pomysł ale obawiam się że skończy się tak jak z jego rodakiem jakiś czas temu. Gość gra piach jak go Szymon posadzi na ławce to przy jego charakteru zaraz coś wysapie i będzie musiał odejść. A przy napietej atmosferze cena będzie musiała być dużo niższa niestety. Jakby ktoś wyłożył 70mln było by cudownie.
18.02.2022 o 09:06 przez HB
+1
HB
Wszyscy napastnicy Interu są mniejszym lub większym rozczarowaniem, więc trzeba iść w ilość i grać wszystkimi na zmianę, żeby wykorzystać atut świeżości. Priorytetem powinna być dowolna dwójka z grona Correa/Alexis/Lautaro, bo mają dynamikę, na której brak cierpi atak z Dzeko.

Marzy mi się kilka meczów z Alexisem i Correa w wyjściowym.
18.02.2022 o 08:59 przez kibix
kibix
Chłop jest dobry wiariacik, waleczny, potrafi wykreować sytuacje ale właśnie dlatego on nadaje na tego jak to się mówi, podwieszonego napastnika a drugi napastnik to powinien być prawdziwy killer którego niestety nie mamy więc dlatego też Martinez gra słabiej
18.02.2022 o 09:17 przez nicolas80
+2
nicolas80
Kompletnie się z tym nie zgadzam ponieważ w kreowaniu sytuacji oraz grze 1x1 to Lautaro ma największe braki jako podwieszony napastnik.
18.02.2022 o 01:58 przez TONYSOSA
+1
TONYSOSA
a dżeko to naprawdę zabijaka.. dziwi mnie to wieczne faworyzowanie tego pierwszego.
Zawsze gra całe mecze a lauti musi schodzić w 70
18.02.2022 o 08:49 przez oster
+1
oster
Ten " lauti " ma 24 lata a ledwo biega już w pierwszych połowach , jest fatalnie przygotowany kondycyjnie do sezonu i dlatego musi schodzić no i dlatego też że kiepsko gra w tym sezonie
17.02.2022 o 17:49 przez pusiek900
+1
pusiek900
Posadzic to trzeba Lautaro i Dzeko, tylko kto za nich? Nie mamy napastnika i widac to gołym okiem, Dzeko powinien byc rezerwowym a czy gra padline czy nie, to i tak gra
17.02.2022 o 17:39 przez Rafał 1976
-1
Rafał 1976
A po meczu z Sassuolo powiecie że trzeba posadzić Alexisa bo jest wolny 😀Takie macie pojęcie Za to Dzeko jest szybki zwrotny jak struś pędzi wiatr I na dodatek potrafi grać na jeden kontakt😀👏👏👏Wy 😀😀
17.02.2022 o 17:38 przez timon
+5
timon
Martineza na ławkę, a Dzeko pełne 90 minut? Inzaghi trzyma go na boisku licząc, że w końcu pilka odbije się od niego tak, że wpadnie do bramki, nie przejmując się ile po drodze straci piłek czy zmarnuje sytuacji. Dzeko strzelil 11 bramek? Super, ale to akurat zasługa naszej pomocy i wahadeł, które kreują mu multum sytuacji z których zdecydowaną większość marnuje. Gdyby na jego miejscu był Pinamonti, to jest duże prawdopodobieństwo, że tych goli miałby podobną ilość. Pisanie po bramce Dzeko w meczu z Venezia, że zamknął mordy jest śmieszne, gdy wcześniej zmarnował 3 bardzo dobre sytuacje. Problem z Dzeko jest taki, że potrzebuję 3-4 setek na gola i nawet średnio rozgarnięta małpa wiedziała, że w meczach z czołówką może tyle sytuacji nie być. Kompletnie nie rozumiem Inzaghiego, że mimo dramatu który Edin prezentuje, szansy nie dostaną Lautaro z Sanchezem razem na boisku
17.02.2022 o 17:18 przez oster
-3
oster
I bardzo do dobrze bo na grę tego Lautaro to nie da się patrzeć, tego nawet nie można nazwać grą bo typ jest wolny i jak wcześniej to jeszcze dochodził do sytuacji które głównie marnował to w ostatnich meczach nawet nie nadąża za akcjami czym nie ma tych sytuacji do zmarnowania a w przypadku kontry jest pierwszym hamulcowym....
17.02.2022 o 16:18 przez pablo77
+11
pablo77
Proponuje posadzić starego dziada Dżeko na 4-5 spotkań i zobaczyć co się wydarzy. Bo ta yebana pokraka nie dość, że sama kaleczy to jeszcze ogranicza pozostałych napastników. Przez to, że gra wszystko po 90min to nie możemy zobaczyć jak inne duety współpracują ze sobą. Co z tego, że Sanchez jest kreatywny tworzy sytuację jak ten traktor zanim się ruszy to obrońca już skasuje całą akcję. Won z tym dziadem.
17.02.2022 o 15:31 przez AveCaesar
+4
AveCaesar
Nie chce się pastwić nad Martinezem ale nie można dłużej udawać, że się nie widzi jak tragiczny sezon rozgrywa Lautaro i za wszystko obarczać Dzeko. Chwała Inzaghiemu, że tyle wyciska grając bez napastników i bramkarza. Troszkę suchych liczb


Dzeko 3.04 strzałów na mecz/ 7.3 na gola/ 162 min na gola/ 75% dokładnych podań !
Martinez 2,25/ 4.09/ 189/ 75% ! XD
Sanchez 1,67/ 3,75/ 74% XD
-
Berardi 2.57/ 6/ 195
Joao Pedro 2,50/ 10/ 277
-
Vlahović 2,86/ 4/ 86
Immobile 3.08/ 3,67/ 102
Abraham 2,43/ 4,64/ 120
Simeone 1,94/ 2,92/ 132
-
Scamacca 2,60/ 5,78/ 120
Raspadori 1,81/ 4,75/ 222
Dybala 3.10/ 6,89/ 146

sezon 21/22
Dzeko 33mecze/ 14 goli/ 6 asyst/ 3629 min (LM 7/ 3/ 1)
Martinez 32/ 11(2 z karnych)/ 2/ 4503 (7/ 0/ 0)
Sanchez 27/ 5/ 3 2070 (6/ 1/ 0)

20/21
Lukaku 45/ 29(6)/ 10/ 4428 (6/ 4/ 0)
Martinez 48/ 20/ 5/ 6282 (6/ 1/ 1)
Sanchez 41/ 8/ 6/ 3868 (6/ 0/ 0)

19/20
Lukaku 51/ 34( 8) / 6/ 5507 (LM 5/ 2/ 2; LE 6/ 7(2)/ 2)
Martinez 50/ 21(2)/ 6/ 6301(6/ 5/ 1; 5/ 2/ 1)
Sanchez 38/ 4(1)/ 9/ 3160 (2/ 0/ 1; 6/ 0/ 0)

Argentyńczyk rozgrywa dramatyczny sezon i nagle zaczął całować nasz herb mimo, że nigdy wcześniej tego nie robił if you know what i mean ( ͡° ͜ʖ ͡°)
17.02.2022 o 15:32 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
19/20
Lukaku 51/ 34( 8 )/ 6/ 5507 (LM 5/ 2/ 2; LE 6/ 7(2)/ 2)
17.02.2022 o 16:08 przez ZnawcaCalcio
+1
ZnawcaCalcio
To jak w statystykach przedstawić obraz nędzy jaki prezentuje Dzeko. Kto nie ogląda meczów to mógłby uwierzyć Tobie
17.02.2022 o 16:12 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
XD
17.02.2022 o 16:14 przez pablo77
+4
pablo77
Proponuje obejrzeć jeszcze raz mecz i policzyć ile razy drużyna traciła piłkę po ostatnim kontakcie z Dżeko. Już nie wspomnę, żeby liczyć sprinty przebiegnięte do pressingu...
17.02.2022 o 16:20 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Ale tak w ogóle to można w jakiś sposób skrytykować Martineza lub pochwalić za coś Dzeko czy lincz bo zlecą się wyznawcy ? Ja nic nie muszę dodawać są liczby, które mówią wszystko czy może one też kłamią zaklinając pogląd ?
17.02.2022 o 16:26 przez AveCaesar
AveCaesar
Poza tym wskażcie miejsce, w którym napisałem, że Dzeko jest świetny. Widzę, że to robi się jak u nas w polityce.
-Jesteś za PO ?
-Nie.
-O ty :cenzor: pisiorze !
XD
17.02.2022 o 16:36 przez ZnawcaCalcio
+1
ZnawcaCalcio
Ja już dałem swoją opinię w temacie meczowym. Martinez na pewno nie jest w top formie, ale trzeba być odklejonym żeby porównywać go do Dżeko, który w każdym aspekcie piłkarskim jest fatalny. Jego decyzyjność jest na koszmarnym poziomie i to w jakie sektory kierował piłkę było tragiczne do oglądania.
17.02.2022 o 16:38 przez ZnawcaCalcio
+1
ZnawcaCalcio
Poza tym zauważ jak ciężko ma Martinez z nim w parze. On swoją ruchliwością nie stwarza żadnych przestrzeni przez co LM ma problem żeby mieć chociaż jedną dobrą okazję w meczu. Z Sanchezem będzie podobnie tylko z tą różnicą, że on jest szybszy od LM i lepiej drybluje to czasami sam sobie coś stworzy, bo na pomoc Dżeko na pewno liczyć nie może.
17.02.2022 o 16:47 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Moją opinią jest, że tak Dzeko jak i Martinez grają słabo, a reszta to liczby. Nie moje tylko ich. Nigdzie nie napisałem, że któregoś z nich uważam za lepszego/gorszego, a porównuje ich ponieważ obaj są napastnikami. Z kim mam niby porównać Martineza ? Z Ranocchią ?
17.02.2022 o 17:14 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Z tą różnicą tylko, że Dzeko ma 36 lat i to już jego ostanie tchnienie w futbolu na jakimś poziomie.
17.02.2022 o 17:22 przez ZnawcaCalcio
+1
ZnawcaCalcio
Ale kogo obchodzi wiek Dżeko? To żadne usprawiedliwienie. Ja widzę obraz gry i Dżeko wygląda jak amator. A mówiąc żeby nie porównywać go z Martinezem, miałem na myśli, że to ujma dla Lautaro...Jak i chyba każdego napastnika. Dżeko jest fatalny od dłuższego czasu i podziwiam tych, którzy widzą jakieś pozytywy w jego grze. Chciałbym mieć tyle optymizmu w sobie.
17.02.2022 o 17:45 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Ja chciałbym mieć optymizm w obu przypadkach ale wierzę, że Martniez będzie miał lepszy przyszły sezon lub dobrze zarobimy na nim i znajdziemy dobre zastępstwo bo w tym sezonie ma 9 bramek z gry więc o jakiej ujmie mówimy. Dzeko no cóż jeśli zostanie to oby co najwyżej ławka. Jego wiek bardzo dużo mówi o naszym ataku skoro Edin gra w pierwszym składzie. Dlatego to trzeba poprawić bo następny sezon może być katastrofą.
17.02.2022 o 17:50 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Dodajmy do tego, że jesteśmy mistrzami Włoch, a w naszym ataku biega (czy tam próbuje to robić) 36 letni Edin i w dodatku jako jedyny z napastników strzela bramki. Nawet nie chce pisać co to mówi o naszym ataku.
17.02.2022 o 15:23 przez SETE
+2
SETE
Patrzac na to jak wyglada Lautaro od grudnia to doskonale pokazuje, ze metoda pudrowania slabej gry w mediach przez Inzaghiego i liczenie na przelamanie kolesia ktory widac jest fizycznie i mentalnie na dnie powoduje efekt gorszy od zamierzonego.
Oczywiscie , ze LM powinien dostac 3/4 mecze pauzy aby poukladac sobie w glowie , odpoczac , jednym slowiem zrobic konkretny reset. Tylko , ze zostajemy wtedy z Dzeko 36 lat , Sanchez szklany , Correa polamany i Caicedo nie wiadomo czy gotowy
17.02.2022 o 15:30 przez inter_bitcoin
+1
inter_bitcoin
Zgadza się. A reszta młodych napastników na wypożyczeniu: Esposito, Pinamonti, Satriano...

Shoutbox

ragnar 16.06.2025 08:14

nie, grali słąbo ale lepiej od nas, Psg też aż tak nie dusiło, przy 2-0 Langlet za gadanie czerwo dostał i wyłączyłem, docisnęli ich jeszcze

Dantte 16.06.2025 06:23

Czy atletico gralo tak slabo jak my w finale ze 4:0 dostali?

Claudio 15.06.2025 22:57

no taki w sam raz na ligę konferencji

KibicInteru 15.06.2025 22:52

Palmerias z Porto może być fajny meczyk

Claudio 15.06.2025 22:49

Arna by trafil?

Claudio 15.06.2025 22:48

Sorloth xD

Claudio 15.06.2025 22:46

Kovacs sedziowal PSG w fazie grupowej LM, w Fazie pucharowej LM chyba 2 razy, final LM z PSG tez jemu dali, a pierwszy meczna KMS jaki dostal? Oczywiscie z PSG ;)

ragnar 15.06.2025 22:26

Chyba tak, szkoda

KibicInteru 15.06.2025 22:26

Nie no faul

ragnar 15.06.2025 22:25

Alvarez

Nerazzurro90 15.06.2025 22:23

hakan idzie do galaty

Nerazzurro90 15.06.2025 22:18

sciagnijmy Woltemade blagam

KibicInteru 15.06.2025 22:11

za 30-40 baniek to raczej trzeba przyjąć

KibicInteru 15.06.2025 22:10

Romano też już pisze że Galata spróbuje Hakana ściągnąć

KibicInteru 15.06.2025 22:04

gdzie jest za 4 lata mundial?

Claudio 15.06.2025 22:04

mysle ze taki turniej by zapelnic stadion moglby sie sprawdzic w rozwinietym kraju azjatyckim

KibicInteru 15.06.2025 22:04

PSG na boisku robi swoje

KibicInteru 15.06.2025 22:03

ciężko o atmosferę na stadionach wypełnionymi Amerykanami

Claudio 15.06.2025 22:03

to już mecze LM przy pustych trybunach w czasach covidu dawaly trochę więcej emocji

Claudio 15.06.2025 22:02

no nie no atmosfera jest iście mistrzowska

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28232

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598898

Użytkownicy online: 2 (Kaniol, Mezzela) oraz 55 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się