Plotki transferowe

Marotta: "Jesteśmy otwarci na negocjacje z Interem" (36)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 10 lat temu
195
36
fcinter serwisowe
Dyrektor sportowy Sampdorii twierdzi, że jest gotów zasiąść do negocjacji w sprawie transferu Antonio Cassano.

Po transferze do Sampdorii Cassano odżył. Miniony sezon był dla Włocha jednym z najlepszych w karierze. Jednak świetna postawa na boiskach Serie A nie otworzyła mu drzwi do reprezentacji Włoch.

Od jakiegoś czasu mówi się, że na piłkarza z Genui poluje Inter Mediolan. W rozmowie z Mediaset Premium Beppe Marotta twierdzi, że nie wyklucza przeprowadzki gwiazdy zespołu.

Nie było kontaktu ze strony Interu, jednak jeśli zapytaliby o Cassano, usiedlibyśmy przy stole w celu przedyskutowania transferu. Oczywiście Inter może zaproponować piłkarzy, którzy wzmocniliby Sampdorię.

O klauzuli wartej 20 mln euro, która jest zapisana w kontrakcie piłkarza powiedział: Byliśmy pierwsi, którzy wprowadzili taką klauzulę w lidze włoskiej. Zrobiliśmy to, by ułatwić podejmowanie decyzji w sprawie Antonio. On zawsze wykazywał entuzjazm w stronę Sampdorii, więc nie sądzę, by transfer doszedł do skutku w tym mercato.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Alessandro Florenzi

Florenzi z Romy do Interu? (10)

12.11
09:55
Dries Mertens

CdS - Inter naciska na transfer Mertensa (5)

13.11
15:26

Komentarze (36)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
12.07.2009 o 15:45 przez SlimShady
SlimShady
20 mln to nie bardzo dużo za takiej klasy zawodnika, ale my wolimy sprowadzać Motte i Milito. Kurcze nawet sama Samptoria chce z nami gadać, nawet idąc nam na rękę wymieniając graczy. mamy dużo zbędnych zawodników można ponegocjować. Cassano nam by sie bardzo przydał.
12.07.2009 o 15:00 przez MarcoPolo
MarcoPolo
Mam nadzieję ,że działacze Interu wezmą się w garść i sprowadzą Cassano... <br /> ciekawa by była wymiana Włoch za Vieirę ,Jimeneza i Suazo?
12.07.2009 o 13:34 przez Cny
Cny
Chyba piłkarz, który jest bardziej marzeniem kibiców, niz potrzebny Mou. jestem przeciwko temu transferowi, ale w ostateczności to niech i nawet ten Cassano będzie, chociaż to nie jest typ zawodnika, którego teraz potrzebujemy. Niemniej wydaje mi się, że jesli grałby to by wnosił to &quot;coś&quot; do drużyny, co kiedyś dawał Materazzi <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
12.07.2009 o 13:28 przez Omen
Omen
O tym transferze marzę od kilku miesięcy...
12.07.2009 o 12:14 przez pawlittoo
pawlittoo
Oddac im Rivasa , i Obinne doplacic nawet te 15 mln i brac go. <br /> <br /> Manciniego bym zostawil to samo eeeeoooo.
12.07.2009 o 11:26 przez ronni999
ronni999
Cassano się przyda bo dobry jest :D <br /> wie co ma roci jako napastnik a nie panikuje a w dodatku umie dobrze podać lepiej ustawionemu od siebie <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
12.07.2009 o 10:21 przez microsoft666
microsoft666
Mou lubi go jako osobe a jako pilkarza to powiedzial ze mu taki zawodnik o takiej chrakterystyce nie pasuje do druzyny
12.07.2009 o 09:57 przez FunKeeRebel
FunKeeRebel
Heh Moras zrobi i tak odwrotnie bo nikt nie bedzie mu przeciez mowil co ma robic<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> A szkoda... Bo jak narazie slaby z niego prezydent<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> I prosze nie piszcie ze jesli mi nie pasuje to moge sie ubiegac o jego stanowisko<img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> Bo tak naprawde niech przestanie myslec ze pozjadal wszystkie rozumy i otworzy w koncu oczy<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> Jedno mnie zastanawia... Skoro Jose tak bardzo lubi Antonio to chyba moglby jakos wplynac na Massimo aby ten sypnal troche floty na transfer<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> Chyba ze Mou po prostu nie chce go w skladzie heh<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Pozdro<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
12.07.2009 o 09:40 przez Nicola Berti
Nicola Berti
Nie ma co panikowac ,Jose doskonale wie kogo mu brakuje w zespole i napewno kupimy jakiegos offensywnego pomocnika.Chodzi o to zeby stalo sie to nie w ostatnich dniach(godzinach) mercato.Cassano marzenie ale pewnie przyjdzie do nas Deco i tak to sie skonczy
12.07.2009 o 05:27 przez scozzi
scozzi
kiedyś byłem przeciwny jego transferowi do Interu, ale w ostatnim czasie jestem wyjątkowo za ..
12.07.2009 o 04:10 przez proba1
proba1
Ewidentnie widac ze Sampdoria chce sie go pozbyc sam Cassano do nas ciagnie jak muche do gowna, do tego mowia nam ze przyjma niechcianych zawodnikow ale wszystko to stanowi o tym ze on raczej do na snie przejdzie dlaczego bo taka jest logika naszego zarzadu ten transfer jest zbyt oczywisty
12.07.2009 o 03:13 przez Mate1908
Mate1908
20 baniek i możemy mieć naprawdę świetnego piłkarza, chociaż po transferze Milito i pozostaniu Suazo nie wiem czy jest nam tak do końca potrzebny. Pewne jest że wniósłby wiele do naszej gry ofensywnej, ale uważam że nam nie takiego piłkarza potrzeba... my potrzebujemy rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia.
12.07.2009 o 02:20 przez PepeBergomi
PepeBergomi
Kurw%^$%^$^$% kupic go !! !! !! <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 23:38 przez 1+8
1+8
Nie jest rozgrywajacym ale ofensywnym pomocnikiem uwiesz ze on moglby kreowac gre i wykonac decydujace podanie do napastnika lub sam skonczyc akcje szybki wszechstronny przebojowy pilkarz jezeli sie nim nasi (kochani) dzialacze nie zainteresuja to za leb oi won z Mediolanu<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 23:33 przez Van Dall
Van Dall
Nie jest to rozgrywający i nie jest nam specjalnie potrzebny, jednak chętnie widziałbym go w zespole. Ma w sobie to coś, co wznosi grę na wyższy poziom, co potrafi niewielu naszych piłkarzy. Najlepiej pasowałby na następcę Ibrahimovica, ale szanse na transfer Szweda raczej upadły.
11.07.2009 o 23:20 przez Pazzesco
Pazzesco
To na co oni czekają ?!
11.07.2009 o 23:00 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Jeszcze 2 transfery Cassano lub Hamsik i Lucio i bedzie pieknie wtedy bedzie mozna powiedziec,ze kadra jest kompletna !! !<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 22:56 przez microsoft666
microsoft666
mysle ze jak bysmy podrzucili im jakiegos naszego pilkarza i 10 mln,to cassano bylby nasz<img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigeek.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 22:50 przez Neo_FCI
Neo_FCI
Po ostatnich wywiadach etc wnioskuje, ze MM nie chce juz wydawac wielkiej kasy, a i takowej nie posiadamy o czym moze swiadczyc sprawa dwojki z Chelsea i Arnautovica. Szczerze watpie w transfer Cassano ale skakalbym z radosci jakby do nas przyszedl <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 22:45 przez chrzanek
chrzanek
1. Cassano to Włoch <br /> 2. Może grać za napastnikami <br /> 3. Może też grać w ustawieniu 4-3-3 <br /> 4. Jest graczem jakiego nam potrzeba <br /> 5. Cena jest śmiesznie mała (20 mln) - tyle to C. Ronaldo na waciki i krem do opalania w tydzień wydaje. <br /> 6. Jose lubi Cassano <br /> <br /> Kurde jeśli nie pozyskamy Cassano to stwierdze ze w zarządzie siedzą ... <br /> <br /> To jest nasze brakujące ogniwo! Dlaczego Moratti tego nie dostrzego? <br /> <br /> A może już Inter z Sampą rozmawia i to będzie transfer niespodzianka?
11.07.2009 o 22:30 przez djqbaa
djqbaa
Nawet niech dadzą te 20 mln i będzie kadra kompletna. Cassano za napastnikami i zobaczymy, co z tego wyniknie. Później pozbywamy się Vieiry, Rivasa, Burdisso, Suazo i Obinny i powinniśmy dostać za nich te 20 mln i się Morattiemu zwróci.
11.07.2009 o 22:30 przez Deki
Deki
Dla mnie jeszcze 2 transfery. Cassano i Snejder. Oba do zrealizowania za rozsądną kasę. Oba zmieniłyby oblicze drużyny. Ewentualnie jeszcze jakiś obrońca, ale to juz nie jest koniecznością.
11.07.2009 o 22:30 przez Deki
Deki
Dla mnie jeszcze 2 transfery. Cassano i Snejder. Oba do zrealizowania za rozsądną kasę. Oba zmieniłyby oblicze drużyny. Ewentualnie jeszcze jakiś obrońca, ale to juz nie jest koniecznością.
11.07.2009 o 22:30 przez tytusek25
tytusek25
Z tego co mówi ten jegomość to prawie kładą nam go na tacy a to typ pilkarza ktorego bezwzglednie powinnismy pozyskać .Sampa jest gotowa nawet wziąść pilkarzy w rozliczeniu a tych i to zbędnych mamy na pęczki. Kwestia czy dogadamy sie i z Sampą i z pilkarzami ktorzy ewentualnie pojdą w drugą stronę bo jak patzre na tą indolencję naszych negocjatorow to mam spore wątpliwości niestety
11.07.2009 o 22:29 przez Deki
Deki
Cassano to byłoby idealne wzmocnienie. Piłkarz który może grać na skrzydle w taktyce 4-3-3 lub za napastnikami w 4-3-1-2. Cena też nie jest jakoś wygórowana, zwłaszcza że Sampdoria pewnie zadowoliłaby sie tymi 10 milionami + Rivas + Obinna. Quaresma zostanie, tak powiedział Jose i ja sie z tego bardzo cieszę. Myślę że jak przepracuje cały okres przygotowawczy to znowu będzie błyszczał. Mając Quaresme w formie, do tego Cassano, Ibre, Milito i Balotelliego mielibysmy czym straszym w ofensywie.
11.07.2009 o 22:29 przez Seba.
Seba.
Oni nawet mówią, że Inter może oddać w zamian niepotrzebnych graczy. Faktycznie chcą dla nas jak najlepiej <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 22:27 przez chrzanek
chrzanek
Sorry za drugiego komenta ale: <br /> <br /> J.Cesar - Maicon, Samuel, Chivu, Santon - Zanetti, Cambiasso, Quaresma - Milito, Ibrahimovic, Cassano
11.07.2009 o 22:24 przez chrzanek
chrzanek
Sampa błaga nas o transfer. Oddać dla nas już graczy wypalonych, a dla Sampy wciąż interesujących. Mancini ,Obinna, Vieira, Rivas lub Burdisso. Idealne rozwiązanie dla Interu. Pozbyć się nadmiaru a zyskać ofensywnego, klasowego gracza.
11.07.2009 o 22:23 przez Tarka94
Tarka94
Ale by wtedy była rywalizacja w ataku...Jakoś Cassano bardziej przekonuje mnie niż Milito..<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Można im oddać Rivasa i Burdisso. <br /> Bo ja czerpie nadzieje na Mancinim i Quaresmie <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
11.07.2009 o 22:23 przez Kropasz
Kropasz
Oni musieliby postawić Cassano w Appiano Gentile, żeby nasi się nim zainteresowali :/.

Shoutbox

Klinsi64 13.11.2019 21:22

ja gdzies de paula widziałem na wahadle

Vancore 13.11.2019 21:18

ruiz na wahadlo jak ktos dowalil u pola na lajwie ostatnio

Vancore 13.11.2019 21:18

ogarnij sie klinsi

Adriano_forever 13.11.2019 21:15

Zieliński imo też by się u nas przydał

Klinsi64 13.11.2019 21:06

ale osobiscie nie wierze w exodus

Klinsi64 13.11.2019 21:06

reszta won

Klinsi64 13.11.2019 21:06

z Napoli tylko Meret,Mertens i od biedy ten Allan

Orzeu 13.11.2019 21:03

arka Gdynia

WirtuozTaktyki 13.11.2019 20:59

no i po przygodzie w Neapolu przestał być poważnym

IlCapitano 13.11.2019 20:49

Ostatnim i zarazem pierwszym poważnym co tam polazł to był Maradona

Chuchu 13.11.2019 20:49

A Ghoulam też na wylocie może?

IlCapitano 13.11.2019 20:47

Nie

Chuchu 13.11.2019 20:38

Ciekawe czy po takich cyrkach w Neapolu ktoś poważny będzie chciał tam przejść

Klinsi64 13.11.2019 20:31

place i wymagam

Klinsi64 13.11.2019 20:31

gówno mnie to obchodzi

Dzonyy 13.11.2019 20:06

Mamy problemy techniczne.

Imrahil 13.11.2019 19:45

witryna się tnie

Piter 13.11.2019 19:30

bardzo ważną funkcję będzie pełnić tutaj maniekfci i kusy. Ten pierwszy będzie naczelnym dietetykiem serwisu, a kusy będzie od przygotowania fizycznego

Adriano_forever 13.11.2019 19:28

:blagam:

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym zawodnikiem Interu w, meczu z Hellasem Verona?

Polls answer

Wyniki Serie A

Piątek, 08 listopada

  • FT

    Sassuolo

    3 - 1

    Bologna

Sobota, 09 listopada

  • FT

    Brescia

    0 - 4

    Torino

  • FT

    Inter

    2 - 1

    Verona

  • FT

    Napoli

    0 - 0

    Genoa

Niedziela, 10 listopada

  • FT

    Cagliari

    5 - 2

    Fiorentina

  • FT

    Lazio

    4 - 2

    Lecce

  • FT

    Sampdoria

    0 - 0

    Atalanta

  • FT

    Udinese

    0 - 0

    SPAL

  • FT

    Parma

    2 - 0

    Roma

  • FT

    Juventus

    1 - 0

    Milan

Booking.com

Publicystyka

VAR

Co z tym VAR-em we Włoszech? (15)

29.10
12:58
Serie A

Z obozu rywali - na koniec mercato (2)

07.09
14:54
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    12

    32

  • 2

    Inter

    Inter

    12

    31

  • 3

    Lazio

    Lazio

    12

    24

  • 4

    Cagliari

    Cagliari

    12

    24

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    12

    22

  • 6

    Roma

    Roma

    12

    22

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Ciro Immobile

    14

  • 2

    Romelu Lukaku

    9

  • 3

    Luis Muriel

    8

  • 4

    Andrea Belotti

    7

  • 5

    Domenico Berardi

    7

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28870

Liczba newsów: 35161

Liczba komentarzy: 437412

Użytkownicy online: 6 (Fanatyczny, chonciak, Klinsi64, Nitrogen, FReeFonix, dodo_IM) oraz 26 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się