Wywiady z trenerami

Mazzarri: 5 miejsce z Interem to był cud (26)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
około 9 lat temu
950
26

Walter Mazzarri w jednym z ostatnich wywiadów powiedział kilka zdań na temat swojej przygody z Interem Mediolan. Włoch przekonuje, że jego zespół osiągał bardzo dobre wyniki.

- Inter? Klub zwolnił mnie krótko po rozpoczęciu sezonu, a to zbyt krótki czas by wypowiedzieć się na temat mojej pracy w tamtym okresie. W pierwszym roku mojej pracy zajęliśmy piąte miejsce, to był świetny wynik. Uważam, że awans do europejskich pucharów był fantastycznym rezultatem, tym bardziej, że w Interze zmieniali się właściciele. Pamiętasz zespół jaki miałem do dyspozycji? Mieliśmy wiele problemów. Z klubem żegnali się najstarsi piłkarze, a także prezydent. Błędem jest myślenie, że Inter powinien wygrać Scudetto tylko ze względu na nazwę. Niewiele osób poradziłoby sobie lepiej ode mnie…

- Panuje opinia, że klub prezentował się katastrofalnie za mojej kadencji, ale to nie jest prawdą. Zespół nie posiadał potencjału, nie mieliśmy tak silnej kadry jak na przykład Mourinho. Nie wiedziałem też, że Moratti zamierza sprzedać swoje udziały. Miałem wiele ofert, zarówno z Włoch jak i Europy. To były najlepsze zespoły na świecie, ale wybrałem Inter. To było wielkie wyzwanie.

udostępnij

Zobacz też

Cristian Chivu

Chivu: Ostrożny mecz z obu stron, wszystko rozstrzygnie się w rewanżu (5)

04.03
00:46
Cristian Chivu

Chivu: Mentalność zwycięzców - ważne jest, aby utrzymać tę passę (5)

01.03
08:55

Komentarze (26)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
13.01.2017 o 14:47 przez tkropkab2
tkropkab2
Zgadzam się, jak nie miał graczy to po co na siłe ustawiał 3-5-2. Jego Inter najciężej mi się oglądało i niszczyło mój wzrok. Tylko De Boer go przebił. Teraz wszyscy swoje niepowodzenia będą zwalać na burdel w klubie, który nie da się ukryć, że był spory no , ale bez przesady. Może podam głupi przykład, ale gracze Polonii bez pensji i z jeszcze większym burdelem walczyli o europejskie puchary. Po prostu w tamtym okresie nie było w klubie ani jednej osoby z jajami, na czele z mazzarrim.
12.01.2017 o 21:04 przez sampam
sampam
No i Walter ma 100% racji...
12.01.2017 o 14:17 przez kibol123
kibol123
Fenix wiesz o co rozchodzi się mi a także zapewne większości krytykujących Betonmana ?? Od kiedy dobiera się skład do taktyki a nie na odwrót ?? No chyba, że ty również mając na stanie płytki talerz na obiad wybierasz zupę :D
12.01.2017 o 13:55 przez FenixYung
FenixYung
kibol123 - Nagatomo wtedy był całkiem niezły, sezon później już o :cenzor: ał totalnie niestety - a jak grasz 3-5-2 i na prawe wahadło masz do wyboru Schelotto i Jonathana to kogo wybierasz?
12.01.2017 o 13:52 przez FenixYung
FenixYung
ja osobiście bardzo szanuję pracę jaką włożył w nasz zespół - fakt faktem, skład to my mieliśmy wtedy troszkę komiczny i tak na prawdę NAJSŁABSZY NA PRZESTRZENI OSTATNICH KILKUNASTU LAT - jak ktoś słusznie zauważyl za sprawą niejakiego Pana B. + dużo roszad administracyjnych... jego 1 sezon i 5 miejsce - majstersztyk ;)
12.01.2017 o 11:45 przez kibol123
kibol123
Zapomniałem dodać, żę uparł się tak na tego dżonego i kamikadze bo pusty łeb nie ogarnął, że Dżonatan nie Zuniga a Żółtek nie Magio :D
12.01.2017 o 11:42 przez kibol123
kibol123
HAHAHA Ludzie czy wy macie luki w pamięci czy łykacie wszystko co wam powiedzą. W mojej pamięci Inter Mazzariego to forsowanie na siłę i wypychanie do ofensywy kalek Jonathana i NAgatomo gości którzy ledwo potrafią kopać piłkę a co dopiero kogoś okiwać wrzucić/strzelić bramkę... A po drugie ten geniusz trenerski który nie poznał się na Icardim z tego co pamiętam jakieś pół sezonu regularnie grzał ławkę, mimo tego, że nigdy nie zawodził (strzelał bramki) jak się już vice-Mourihno poznał to już go nie ściągał... A po trzecie mówią mądry Polak po szkodzie to co powiedzieć o tym włochu, który po szkodzie wydawał się jeszcze głupszy niż przed ??
12.01.2017 o 08:50 przez Endru
Endru
Ludzie co Wy wypisujecie ?? Za Mazzariego pieczeń nad transferami naszego Interu zajmował Marco Branca to właśnie ten człowiek był odpowiedzialny za transfery: Dodo, Taidera, Belfodila, Jonathana, Alvareza, Schelotto, Perreiry, Mudingaya, Rocchiego i tego typu podobnych piłkarzy którzy się u nas nie sprawdzili.
Mazzari jedyne co zrobił to przedstawił swój zamysł taktyczny czyli swoje 3-5-2 i zapewne poprosił zarząd o sprowadzenie mu wykonawców odpowiednich pod jego strategię i wtedy kreatywnością wykazał się Marco B za aprobatą Morasia który już nie śmierdział groszem. Tyle .
11.01.2017 o 22:50 przez lays
lays
Tak, miał bardzo słabą kadrę, i żeby ją wzmocnić ściągnął takich piłkarzy jak Taider czy Mudingay, nie wspominając już że wymienił Cassano na Belfodila, bo nie chciał mieć Antka w szatni. Kadry nie mieliśmy może najmocniejszej, ale Walter też dołożył swoje 3 groszę. A to że teraz zwala całą winę na piłkarzy, świadczy tylko o tym że brakuje mu jaj aby uderzyć się w pierś.
P.S.
Miał oferty z najlepszych klubów świata, ale jakoś brał od nas kasę prawie przez dwa lata po zwolnieniu, i jeszcze bez przerwy narzekał jak to mu było strasznie w Interze. Miałby tyle honoru i już darował sobie dalsze komentarze
11.01.2017 o 21:53 przez Kebo
Kebo
Ja zdecydowanie wyżej stawiam Macara niż Manciniego
11.01.2017 o 21:49 przez interista1987
interista1987
Jak sobie przypomne ta kadre z ktora wspopracowal Mazzarri to naprawde zbieram i sie na wymioty. N
No ale z drugiej strony kto aprobowal transfery takich geniuszy futbolu jak Dodo ?? ?
Trener nie mial nic do powiedzienia w kwestii transferow?
Za te niewypaly, ktore kosztowaly po 10 baniek mozna bylo sciagnac o polowe mniej ale dobrych pilkarzy.
Ktos tam ewidentnie dzialal na niekorzysc klubu.
11.01.2017 o 19:35 przez Chuchu
Chuchu
Bez przesady, nikogo znaczącego wtedy nie wyprzedziliśmy, graliśmy trochę lepiej niż za Stramy na pewno, do podium brakowało 18 punktów, co jest przepaścią wręcz. Owszem, mieliśmy słabą kadrę, ale lepszą od większości drużyn z Serie A w owym sezonie, kiedy to poziom był naprawdę niski.
11.01.2017 o 19:28 przez OstatniPrawdziwy
OstatniPrawdziwy
możecie się nie zgadzać, pluć jadem, wyszydza c, ale musicie przyznać że Macany Waldemar to taktyk wybitny i czynił w tym klubie cuda. Taka jest prawda
11.01.2017 o 19:26 przez YoozeQ
YoozeQ
Randama dlaczego w tytule używasz słów, których Mazzari nie wypowiedział? W całym tekście ani razu nie pada słowo cud. Takie przekręcanie wypowiedzi przez pismaków jest słabe. Nie idźcie w tym kierunku.
11.01.2017 o 18:35 przez Lovato
Lovato
Typowe podejście ekspertów z fcInter.pl "nie chce mi się sprawdzać ale na pewno jest tak jak myślę".
11.01.2017 o 18:34 przez Lovato
Lovato
"Wiedział, że ma stary, wypalony skłąd, to mógł chociaż jakiś młodych wprowadzać" - których młodych? Tych co teraz robią "karierę" w Serie B lub niżej?
11.01.2017 o 18:20 przez grzybek010
grzybek010
To raczej kwestia tego, że Mancini jest gówno trenerem. Za betona nic byśmy nie osiągnęli. Nie chce mi się sprawdzać składów czołowych zespołów ligii 3 sezony temu, ale dupy to one nie urywały. Miał mniejszą konkurencje, więc 5te miejsce było optymalne. Dzisiaj nie bylibyśmy z tym parodystą ternerem i składem pełnym szrotu wyżej niż na 8 miejscu. Na jego zespół, tak samo jak na zespół Manciniego i ogólnie każdego trenera w ciągu ostatnich 5 lat, może z wyjątkiem Leonardo, nie dało się patrzyć. Wiedział, że ma stary, wypalony skłąd, to mógł chociaż jakiś młodych wprowadzać, bo wtedy były ku temu podstawy, to nie. Beton.
11.01.2017 o 18:14 przez Lovato
Lovato
Nie trzeba być geniuszem aby tego się domyślić, po za tym na fcInter.pl jest wielu fanatyków i opluwają każdego niezależnie od warunków w jakich dany człowiek akurat funkcjonuje w tym klubie. Do tego jeszcze "kibice" którzy pamiętają wielkie czasy Ronaldo i spółki również zaglądają tutaj tylko po aby kogoś opluć (chociaż obejrzą mecz Interu raz na kilka miesięcy) i przywołać jeszcze raz te pamiętne czasy.
11.01.2017 o 18:03 przez Jacenty
Jacenty
Powiedział prawdę.
11.01.2017 o 16:38 przez Imrahil
Imrahil
Walter 'Beton' Mazzarri, patron Kompromitacji
11.01.2017 o 16:32 przez WTC
WTC
pamiętam Capitano jak pisałeś i tu parafraza ponieważ dokładnego cytatu nie pamiętam. Walter Mazzari to trener podrzędny i dlatego musi odejść.
11.01.2017 o 16:29 przez IlCapitano
IlCapitano
Patrząc na potencjał ludzki jakim dysponował Mazzarri, te 5 miejsce to rzeczywiście był wyczyn. Ale tutaj i tak go opluwano. mancini kreatura z kadrą za 100 mln zajął ledwie jedno wyżej.
11.01.2017 o 15:56 przez Jovetic10
Jovetic10
Wielki Walter Przenajświętszy Mazzarri Zbawca Interu w tamtych jakże ciężkich czasach dla naszego ukochanego klubu.
11.01.2017 o 15:50 przez piotrekninter
piotrekninter
ma sporo racji, kadre miał fatalna
ale nie zmienia to faktu,iz nawet jak nie szlo na sile gral 352 361 a efekty były marne,jakby ktoś nie był betonem,zmienilby na 442...czy 433
11.01.2017 o 15:49 przez BAGGIO1
BAGGIO1
Chciałbym zobaczyć te oferty z "największych zespołów" na świecie ...
11.01.2017 o 15:49 przez WTC
WTC
Trudno się nie zgodzić z betonem w niektórych twierdzeniach

Shoutbox

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619633

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się